Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Probeer Diablos (itempje) maar eens te verslaan als je zelf level 80 ofzo bent..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat je in FF9 hebt, is dat als je tegen Kuja moet vechten met lvl99, dat hij dan in elke beurt Flare Star cast..en dat doet zeer...zo zijn er nog wel meer bazen die sneller worden of vaker killer moves doen..
||
Citaat:
Dat is alleen bij diablos, maar volgens mij als je Tonberry King gaat verslaan heeft die gewoon evenveel hp als je nu level 20 bent of 50 ...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Monsters hebben hetzelfde level als jij, want anders zou ik met mijn lvl 23 gasten grote problemen hebben op Island closest te hell. Okey, dat heb ik ook wel, maar dat komt door de lage hitpoints ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder hebben iig bosses meerdere levels...als je lvl 90 bent hebben ze evenveel HP dan als je lvl 100 bent...om de 10 levels worden ze iets sterker/sneller gloofik....dit is natuurlijk te counteren door l337 te Junctionen...
|
Op een ff site onder 'tips&tricks' :
Keeping Monsters Weak For the less talented among you, there is an answer for keeping the enemy from becoming all too powerful. Seeing as the enemy's level rises with yours, keep your character's level low by using the Card ability. This will keep monsters easy to defeat at the expense of your characters having a lower level as turning a foe into a card does not give you experience points.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dark Chronicle is ook erg leuk. Ziet er misschien wat Kiddy uit, maar hij is erg leuk. EN in hoeveel spellen kun je nu met een bevroren tonijn slaan ![]() Heb het spel een maand of wta op pauze gezet, ben eergistren weer begonnen en tis cool ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop dat de nieuwe Final Fantasy(12) geen onverwachte gevechten bevat, maar dat de aankomende tegenstander zichtbaar is. En ook dat het niet weer om-de-beurt-actie is, maar gewoon realtime. Na 100000 gevechten in FF 7,8 en 9 wil ik wel eens wat anders. En wie weet eigenlijk wanneer de nieuwe FF12 uitkomt?
||
Citaat:
||
Citaat:
Leer Diablos half encounter of volledige encounter en je hebt er nooit meer last van ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vraag me af wanneer er een rpg komt waarbij je de encounter zelf kan aanpassen; Random encounter veel/weinig, onscreen vijanden veel weinig, onscreen vijanden respawn veel/gemiddeld/weinig/niet(na loaden weer). Lijkt me op zich niet zo moeilijk om te programmeren
![]() Of zijn er al rpg's die dat doen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Final fantasy 11 online Gnoko | 179 | 23-05-2005 08:43 | |
Games |
Final Fantasy! 2B! | 25 | 15-04-2005 08:55 | |
Games |
Final Fantasy XI - Prijs in de US bekend.. D@mien | 1 | 10-10-2003 13:44 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 | |
Games |
Final Fantasy IX = Niet zo geniaal als FFVII Skate-freak | 54 | 28-02-2002 12:00 | |
Games |
Weet iemand een URL waar ik Final Fantasy IX OST kan kopen??? Liefst in Nederland!!! XCalibur | 6 | 20-07-2001 15:59 |