Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 10:48
Stefanie
Stefanie is offline
Ik denk dat het eerder een afknapper is als een vrouw/meisje hele grote borsten heeft. Kleine borsten kunnen nog groeien, als ze nog jong is. En inderdaad, je valt op de persoon zelf en niet op haar borsten. Als ze een mooi cupmaatje heeft is het een mooie bijkomstigheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2004, 10:50
Sentingua
Sentingua is offline
ik denk dat of je nu wel of neit naar borsten kijkt afhangt van het feit hoe je als man naar een vrouw kijkt. of je op haar valt als persoon of als dier en met dier bedoel ik dan als een soort van lust object
Oud 09-02-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 09-02-2004 @ 11:48:
Ik denk dat het eerder een afknapper is als een vrouw/meisje hele grote borsten heeft. Kleine borsten kunnen nog groeien, als ze nog jong is. En inderdaad, je valt op de persoon zelf en niet op haar borsten. Als ze een mooi cupmaatje heeft is het een mooie bijkomstigheid.
Ik denk niet dat we hier uitgaan van een meid van 13 : /
Ik heb ze liever iets te groot dan iets te klein...
Sorry.. ben ik ook maar een man..

Maar als ze last van dr rug krijgt oid hou ik haar zeker niet tegen als ze haar lastpakken wil verkleinen..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:03
JantjePietje
JantjePietje is offline
Ik vind het geen gezicht als een vrouw zo plat is als een strijkplank. Cup c is echt wel een vereiste.
Liever te groot dan te klein.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 09-02-2004 @ 15:03:
Ik vind het geen gezicht als een vrouw zo plat is als een strijkplank. Cup c is echt wel een vereiste.
Liever te groot dan te klein.
Dus je bent hoteldebotel verliefd op een meid..

Blijkt ze geen C te hebben.. maar B.. Ow jeej.. die mag dan weg...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:20
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 09-02-2004 @ 15:14:
Dus je bent hoteldebotel verliefd op een meid..

Blijkt ze geen C te hebben.. maar B.. Ow jeej.. die mag dan weg...
Hmm, als je het totaalplaatje weglaat en alleen voor de borsten gaat, dan wel. Maar gelukkig komt er wel wat meer bijkijken, zoals een goed stel benen en een mooi gezicht.
Oud 09-02-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 09-02-2004 @ 15:20:
Hmm, als je het totaalplaatje weglaat en alleen voor de borsten gaat, dan wel. Maar gelukkig komt er wel wat meer bijkijken, zoals een goed stel benen en een mooi gezicht.
Dan is het dus geen vereiste..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 17:03
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 09-02-2004 @ 15:20:
En verstand.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 17:42
The_Ataris
The_Ataris is offline
Borsten spelen belang!

Geen A-'s, Geen D's.

Tmeisje die da gestart heeft, eeft dus duidelijk kleine borsten anders zou ze niet vragen of wij da erg vonden of we kleine borsten hbn.

Wel wete, bij het eerste contact met een nieuw meisje, kijkt natuurlijk iedereen naar het uiterlijk: Poep, tetten, Kop, benen, navel, ....

Het hoofd speelt toch wel de grootste rol! Maar wete als ge elkaar beter begint te kennen, valt ge niet echt verliefd op de borsten ofzwo, ma op de persoon, zelfs al heeft ze kleine tetten, zelfs al is het een van de moooiste, verliefdheid is iets daje niet in de hand heeft, en da meestal gebouwd is op een langdurige relatie!
Oud 09-02-2004, 18:14
Drizzt
Drizzt is offline
klein: nee
heel groot: ja
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:35
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Sophisticated schreef op 09-02-2004 @ 18:42:

Wel wete, bij het eerste contact met een nieuw meisje, kijkt natuurlijk iedereen naar het uiterlijk: Poep, tetten, Kop, benen, navel, ....

Wat mooi gezegd
jak
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:47
Talon
Talon is offline
neuh
Oud 16-02-2004, 08:19
BluebirdsFly
BluebirdsFly is offline
hmmm....da maakt nou niet echt zoveel uit eigelijk, maar ik vind grote borsten (rond de DD ) gewoon echt niet mooi, dan liever een meisje een meisje met kleine borsten.

oh jah...ik val trouwens ook op iemand`s innerlijk
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:15
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Borsten spelen belang!

Geen A-'s, Geen D's.

Tmeisje die da gestart heeft, eeft dus duidelijk kleine borsten anders zou ze niet vragen of wij da erg vonden of we kleine borsten hbn.

zou jij het erg vinden als je kleine borsten had dan?
Oud 16-02-2004, 15:09
HoopStront
HoopStront is offline
Liever te klein dan veel te groot.

Zolang het meisje maar mooi is (en natuurlijk lief, etc), maakt het verder niet zoveel uit dat het meisje kleine borsten heeft...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:11
HoopStront
HoopStront is offline
Citaat:
HoopStront schreef op 16-02-2004 @ 16:09:
Liever te klein dan veel te groot.

Zolang het meisje maar mooi is (en natuurlijk lief, etc), maakt het verder niet zoveel uit dat het meisje kleine borsten heeft...
Hoewel.. zo plat als bij een jongen is ook niet echt opwindend...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 00:33
Barbertje
Barbertje is offline
Ik kan (heel stom misschien.), maar nooit zien hoe groot borsten zijn als het meisje een trui of zo aan heeft. Dsu voor ik ze zie, ben ik toch al verliefd op haar Dan is het toch al te laat om er wat van te vinden...

Maar kleine borsten zijn heeeel sexy! Beter dan grote.
Oud 17-02-2004, 10:50
Verwijderd
Citaat:
duidelijk dat hij voor het geheel gaat en niet verliefd wordt puur op iemand haar borsten.

Precies, het lichaam moet bij elkaar passen.. en ik word verliefd op het gehele meisje, of ze nou A heeft of DD

Waar ik wel moet opmerken, dat als ik mijn eigen vrouw mocht samenstellen, ze en geen A en geen DD heeft...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 11:26
Verwijderd
cup c minimaal, b kan nog net, maar anders hoef ik die teef niet!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 13:56
twen himself
twen himself is offline
Dubbel D or Die!!!! ik hou wel van flinke jetsers.. no problemo!
Oud 17-02-2004, 15:12
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 17-02-2004 @ 12:26:
Van mannen die zo'n mening hebben mag je natuurlijk verwachten dat ze er zelf onweerstaanbaar lekker uitzien..

NIET!!! (sorry guys )
Oud 17-02-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
gladde aal schreef op 17-02-2004 @ 12:26:
Citaat:
twen himself schreef op 17-02-2004 @ 14:56:
Dubbel D or Die!!!! ik hou wel van flinke jetsers.. no problemo!
tsss al wel een beetje volwassen verder heren?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
ZoHee schreef op 17-02-2004 @ 16:12:
Van mannen die zo'n mening hebben mag je natuurlijk verwachten dat ze er zelf onweerstaanbaar lekker uitzien..

NIET!!! (sorry guys )

Waarom maak je er meerfout van.. zijn alle mannen lelijk?

Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 07:49.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:33
Prune
Prune is offline
ik zeg altijd maar zo:
het karakter komt op de eerste plaats, en de tieten zijn een leuk extra'tje
Oud 17-02-2004, 18:31
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 17-02-2004 @ 17:28:
Waarom maak je er meerfout man.. zijn alle mannen lelijk?
Nee, omdat ook niet alle mannen op grote tieten vallen.
Beter lezen! (en spellen).
Oud 17-02-2004, 20:57
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 17-02-2004 @ 17:28:
Waarom maak je er meerfout man.. zijn alle mannen lelijk?
Ik doelde op de twee mannen die voor mij hebben gepost.. maar ze zijn wel eerlijk!
Oud 17-02-2004, 21:28
Fuzzly
Fuzzly is offline
Nee, het is zeker geen afknapper.
Ik wordt verliefd op het meisje voor haar inerlijk en niet haar uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 21:32
merels
merels is offline
oudere mannen noemen en borsten ook gwoon "borsten", en geen "tieten".
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Barbertje schreef op 17-02-2004 @ 01:33:
Maar kleine borsten zijn heeeel sexy! Beter dan grote.
Alleen heel vervelend dat ze je leeftijd schatten naar de grootte van je borsten en veel jongens alleen maar naar je borsten kijken mocht je iets grotere hebben..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 07:51
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-02-2004 @ 19:31:
Nee, omdat ook niet alle mannen op grote tieten vallen.
Als je niet op m'n pm wil reageren best...

maar ga me dan hier niet zo behandelen... ze had het dus wel over meerfout en als ik er 2 knoppen naast zit betekend het echt niet dat ik het woord niet kan spellen..

Als je iets tegen me hebt moet je dat gaan PMen en niet in op zo'n manier hier laten blijken...

Dank u...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 07:52
Verwijderd
Citaat:
ZoHee schreef op 17-02-2004 @ 21:57:
Ik doelde op de twee mannen die voor mij hebben gepost.. maar ze zijn wel eerlijk!
Ik denk dat die mannen een grote mond en een klein hartje hebben..

Er komt een vrouw langs waar ze hoteldebotel op zijn. Als ze dan een cup A heeft boeit ze dat erg weinig denk ik...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-02-2004 @ 08:43:
Alleen heel vervelend dat ze je leeftijd schatten naar de grootte van je borsten en veel jongens alleen maar naar je borsten kijken mocht je iets grotere hebben..
kunnen we a.u.b. stoppen met generaliseren : /
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 08:19
Verwijderd
nou over het algemeen is het wel zo. was een keer op vakantie op 15-jarige leeftijd en alleen naar mn borsten schatten ze me al 20
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 09:50
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-02-2004 @ 08:51:
Als je niet op m'n pm wil reageren best...

maar ga me dan hier niet zo behandelen... ze had het dus wel over meerfout en als ik er 2 knoppen naast zit betekend het echt niet dat ik het woord niet kan spellen..

Als je iets tegen me hebt moet je dat gaan PMen en niet in op zo'n manier hier laten blijken...

Dank u...
Het ging gewoon om het feit dat jij suggereert dat alle mannen op grote borsten vallen. NIET dus.
Oud 18-02-2004, 09:56
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-02-2004 @ 08:52:
kunnen we a.u.b. stoppen met generaliseren : /
Jezus vent, stel je niet zo aan, zeg. Natuurlijk bedoelt ze niet alle mannen op aarde.
Oud 18-02-2004, 12:15
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
mloezjuh schreef op 06-02-2004 @ 19:31:
even een vraagje voor de mannen want ik ben hier wel benieuwd naar!!

Is het voor jou een afknapper als een meisje kleine borsten heeft? of als een meisje juist overdreve grote borsten heeft?
Om eerlijk te zijn zal het mij helemaal niks uitmaken, aangezien je op het persoon als geheel valt en niet slechts op der voorgevel.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 12:57
ABrules
ABrules is offline
het gaat natuurlijk om de verhoudingen... als je een mooi slank meisje hebt met grote borsten dan staat dat misschien helemaal niet... of andersom dan...

mja... ik houd dus van slank op zich wel een beetje enne grote borsten geef ik niet zoveel om... beetje kleine, maar stevige borstjes... zijn wel oke

heel oké
Oud 18-02-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-02-2004 @ 09:19:
nou over het algemeen is het wel zo. was een keer op vakantie op 15-jarige leeftijd en alleen naar mn borsten schatten ze me al 20
En andersom denken zelfs lingeriefabrikanten dat je met kleine borsten niet ouder dan 15 zult zijn; in cup A zijn dus echt geen 'volwassen' beha's te koop, alleen van die jongemeisjesdingen en sportbeha's. Ook geen torseletjes, babydolls, etcetera.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-02-2004 @ 14:12:
En andersom denken zelfs lingeriefabrikanten dat je met kleine borsten niet ouder dan 15 zult zijn; in cup A zijn dus echt geen 'volwassen' beha's te koop, alleen van die jongemeisjesdingen en sportbeha's. Ook geen torseletjes, babydolls, etcetera.
idd.. dat vind ik echt belachelijk. En ook het feit dat als je grote borsten hebt, je blijkbaar ook een grote omvang moet hebben ofzo. Alsof iedereen met grote borsten dik is ofzo..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 02:12
Verwijderd
mensen, het was een grapje. Wist niet dat jullie dingen zo serieus namen hier
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 09:43
Tuc
Tuc is offline
Citaat:
HellSpawn schreef op 17-02-2004 @ 17:33:
ik zeg altijd maar zo:
het karakter komt op de eerste plaats, en de tieten zijn een leuk extra'tje

Pfft, ik denk niet dat het echt uitmaakt wat de grootte van de borsten zijn... Eerder het geheel en innerlijk...

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening, de 1 heeft een voorkeur voor groot geschapen borsten en de ander heeft een voorkeur voor kleinere borsten... Net zoals, haarkleur, huidkleur, figuur enz enz.
Boeiend! Er is voor iedereen genoeg over...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 11:13
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-02-2004 @ 19:31:
volgens mij was het een bewust gemaakte fout!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 22:36
casual dreamer
casual dreamer is offline
ik vind grote borsten niet mooi dan is het meisje moeilijker te hanteren snappie ik haat siliconen zou nooit een meisje willen die silliconen heeft zelfs al heeft ze kleine borsten
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
casual dreamer schreef op 20-02-2004 @ 23:36:
ik vind grote borsten niet mooi dan is het meisje moeilijker te hanteren snappie ik haat siliconen zou nooit een meisje willen die silliconen heeft zelfs al heeft ze kleine borsten
ook niet als ze borstkanker heeft gehad waarna een borst geamputeerd is waarna ze die met silliconen heeft laten reconstureren?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-02-2004 @ 14:12:
En voor grote borsten is er nix in frivole dingetjes te vinden. Probeer met E/F maar eens een leuke bh te vinden die ook nog stevig is. Bloemetjesbandjes en spagettibandjes moeten ze dus al niet mee beginnen want dat werkt niet, maar als ze voor stevige bandjes gaan, zijn het meteen ook van die enorme korsetten is saaie kleuren. En ALS er dan es een keer iets tussenzit, merk je t meteen aan de prijs (want in een h&m of hema kun je al helemaal niet terecht).

Maar dus, ik hou van meisjes met een ronder, voller figuur en vollere borsten mogen daar dus ook bij, niet dat ik daar meteen naar kijk, ik kijk eerder naar het totaalbeeld (even alleen over uiterlijk).
Ik merk zelf wel dat mannen nogal makkelijk naar borsten kijken als die groot zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 21-02-2004 @ 15:19:
En voor grote borsten is er nix in frivole dingetjes te vinden. Probeer met E/F maar eens een leuke bh te vinden die ook nog stevig is. Bloemetjesbandjes en spagettibandjes moeten ze dus al niet mee beginnen want dat werkt niet, maar als ze voor stevige bandjes gaan, zijn het meteen ook van die enorme korsetten is saaie kleuren. En ALS er dan es een keer iets tussenzit, merk je t meteen aan de prijs (want in een h&m of hema kun je al helemaal niet terecht).
Mjah, de meeste lingeriefabrikanten gaan er gewoon van uit dat vrijwel alle vrouwen 70-80B, 75-85C of 80-90D hebben. En dat is vaak ook wel zo, maar zo sluit je wel minstens éénderde van de vrouwen uit
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 21-02-2004 @ 15:19:

Maar dus, ik hou van meisjes met een ronder, voller figuur en vollere borsten mogen daar dus ook bij, niet dat ik daar meteen naar kijk, ik kijk eerder naar het totaalbeeld (even alleen over uiterlijk).
in zijn algemeenheid mee eens
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-02-2004 @ 17:03:
Mjah, de meeste lingeriefabrikanten gaan er gewoon van uit dat vrijwel alle vrouwen 70-80B, 75-85C of 80-90D hebben. En dat is vaak ook wel zo, maar zo sluit je wel minstens éénderde van de vrouwen uit
voor aa-a zijn er ook ongelovelijk veel dingen te koop hoor, is al jaren zo tenminste, toen ik t had was er iig zat in te vinden en een vriendin van me heeft t ook, en die heeft zat leuke bh's enz.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Borsten spelen belang!

Geen A-'s, Geen D's.

Het hoofd speelt toch wel de grootste rol! Maar wete als ge elkaar beter begint te kennen, valt ge niet echt verliefd op de borsten ofzwo, ma op de persoon, zelfs al heeft ze kleine tetten, zelfs al is het een van de moooiste, verliefdheid is iets daje niet in de hand heeft, en da meestal gebouwd is op een langdurige relatie!
Je komt niet echt sophisticated over eerlijk gezegd

On-topic:
Maakt me niets uit.
Misschien dat heeeel groot me af zou schrikken
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Doopy schreef op 19-02-2004 @ 12:13:
volgens mij was het een bewust gemaakte fout!
Laat haar...

Citaat:
thunder110 schreef op 18-02-2004 @ 10:56:
Jezus vent, stel je niet zo aan, zeg. Natuurlijk bedoelt ze niet alle mannen op aarde.
woow chill : /

Meteen gaan schelden is ook niet nodig. Viel me gewoon op dat er veel gegeneraliseerd werd...

Pffff... soms... die vrouwen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten