Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkt ze geen C te hebben.. maar B.. Ow jeej.. die mag dan weg... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Borsten spelen belang!
Geen A-'s, Geen D's. Tmeisje die da gestart heeft, eeft dus duidelijk kleine borsten anders zou ze niet vragen of wij da erg vonden of we kleine borsten hbn. Wel wete, bij het eerste contact met een nieuw meisje, kijkt natuurlijk iedereen naar het uiterlijk: Poep, tetten, Kop, benen, navel, .... Het hoofd speelt toch wel de grootste rol! Maar wete als ge elkaar beter begint te kennen, valt ge niet echt verliefd op de borsten ofzwo, ma op de persoon, zelfs al heeft ze kleine tetten, zelfs al is het een van de moooiste, verliefdheid is iets daje niet in de hand heeft, en da meestal gebouwd is op een langdurige relatie!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik kan (heel stom misschien.), maar nooit zien hoe groot borsten zijn als het meisje een trui of zo aan heeft. Dsu voor ik ze zie, ben ik toch al verliefd op haar
![]() Maar kleine borsten zijn heeeel sexy! Beter dan grote.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik wel moet opmerken, dat als ik mijn eigen vrouw mocht samenstellen, ze en geen A en geen DD heeft... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() NIET!!! (sorry guys ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom maak je er meerfout van.. zijn alle mannen lelijk? Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 07:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ga me dan hier niet zo behandelen... ze had het dus wel over meerfout en als ik er 2 knoppen naast zit betekend het echt niet dat ik het woord niet kan spellen.. Als je iets tegen me hebt moet je dat gaan PMen en niet in op zo'n manier hier laten blijken... Dank u... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er komt een vrouw langs waar ze hoteldebotel op zijn. Als ze dan een cup A heeft boeit ze dat erg weinig denk ik... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
het gaat natuurlijk om de verhoudingen... als je een mooi slank meisje hebt met grote borsten dan staat dat misschien helemaal niet... of andersom dan...
mja... ik houd dus van slank op zich wel een beetje ![]() heel oké ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Pfft, ik denk niet dat het echt uitmaakt wat de grootte van de borsten zijn... Eerder het geheel en innerlijk... ![]() Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening, de 1 heeft een voorkeur voor groot geschapen borsten en de ander heeft een voorkeur voor kleinere borsten... Net zoals, haarkleur, huidkleur, figuur enz enz. Boeiend! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dus, ik hou van meisjes met een ronder, voller figuur en vollere borsten mogen daar dus ook bij, niet dat ik daar meteen naar kijk, ik kijk eerder naar het totaalbeeld (even alleen over uiterlijk). Ik merk zelf wel dat mannen nogal makkelijk naar borsten kijken als die groot zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On-topic: Maakt me niets uit. Misschien dat heeeel groot me af zou schrikken ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Meteen gaan schelden is ook niet nodig. Viel me gewoon op dat er veel gegeneraliseerd werd... Pffff... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Billen of Borsten? [vraag voor de mannen] Verwijderd | 77 | 24-01-2008 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
De man die de wereld naast zijn ontbijtbord legde en dan rustig de krant las. Touché | 21 | 07-04-2005 11:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]De man met het okselhaar totaan zijn tenen GoodforNothing | 5 | 25-03-2003 18:41 | |
Seksualiteit |
Vraag van man voor vrouw (wil informatie) xivix | 27 | 30-12-2002 16:28 |