Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 18-03-2004 @ 15:45:
Nederlands: mensen die zichzelf ont-zet-tend slim vinden en allemaal dure taal gebruiken om iets onnozels te zeggen (Althans, zulke lui zitten er bij een paar studiegenootjes in de werkgroep)
Dat lijkt me inderdaad vreselijk irritant ja. Bij rechten heb je ook wel van die sukkels die echt denken dat ze alles weten en overal hun grote bek inslaan, maar die dan uiteindelijk toch ongelijk krijgen en daarmee alleen maar het college ophouden. Zó vervelend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 21:51
Emilia
Emilia is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2004 @ 09:43:
Het beeld dat mensen bij rechten hebben is natuurlijk de corpsstudent die na zeven jaar studeren net z'n P heeft. In de praktijk valt dat wel mee, want als je zoals ik al bijna afstudeertis het onmogelijk elke avond lam te zijn. Die types geven dus óf het drinken op, óf ze geven de studie op (vaak het laatste, in het masterjaar zitten alleen nog serieuze studenten).
Het beeld van de rechtenstudent hier in België is er een van: snobmentaliteit (kakker zoals jullie zeggen), niet studeren (Soms vraagt men van iemand wat hij/zij studeert en als dan het woord 'rechten' valt, wordt vaak gezegd: "Ah hij/zij studeert dus niet.").
Oud 24-03-2004, 08:21
martetjuh
martetjuh is offline
ik vraag me af wie er een stereotype weet voor mensen die personeelwetenschappen studeren
Ik heb het zelf nog niet kunnen ontdekken , het enige dat opvalt is dat pw-ers altijd te laat zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten