Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga hierna een jaar fulltime werken...en als het me bevalt blijf ik fulltime werken.
Ik wilde eerst Psychologie gaan studeren maar ik ben altijd na mijn eindexamens en tijdens mijn eindexamens vreselijk gestresst, dus ik ben bang dat als ik die studie ga doen ik mezelf tegen kom...en ik ben bang dat dat met andere studies ook is...Daarbij kan ik mijn Psychologie studie zelf niet eens financieel betalen. Want ik moet hierna dan nog 7 jaar, waarvan ik dan 3 jaar zelf moet betalen, dus dat lukt me nooit.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ehh..... lening? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga Vastgoed en Makelaardij doen aan de Hogeschool Rotterdam ![]() Al ingeschreven en al
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel waarom zou je jezelf tegenkomen omdat je nu in je EXAMENweken gestresst bent? Je moet kiezen voor wat je leuk vind, dat lijkt t meest belangrijk.
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 14:57. |
![]() |
|
Wil eerst een jaar als au-pair weg.
En omdat ik gewoon geen zin heb om meteen al te gaan studeren en omdat ik nog iets van de wereld wil zien en omdat ik naar een andere omgeving wil en omdat ik nog geen idee heb wat ik zou moeten studeren want geen enkele studie spreekt me echt aan.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() Alleen een beetje bang voor heimwee maar gelukkig ga ik met een gezellige groep vrienden en dat word dus weer ROCKEN!!!!!!!! ![]()
|
Ik ga aan de UvT Algemene Cultuurwetenschappen studeren, afstudeerrichting Cultuur & Letteren.
![]() Mocht deze studie me niet bevallen ga ik Nederlands aan de UU studeren. Ik ga niet werken of reizen, want ik ben bang dat als ik dat een jaartje heb gedaan, helemaal nooit meer ga studeren. Hebben meer van jullie dat?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga elektrotechniek aan de TU in Delft studeren. Ik heb nog niemand anders hier gezien die dat ook gaat studeren. Het blijft me verbazen welke studies iedereen gaat doen. Veel ken ik niet eens
![]() Natuurlijk gaan er altijd veel mensen (meisjes) psycholgie en geneeskunde studeren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studenten Diergeneeskunde en/of Geneeskunde: ervaringen/opinies? Mirae | 16 | 05-12-2009 17:55 | |
Studeren |
Studiekeuze CMV/ICM/Engels...of iets anders?? markymark1986 | 13 | 22-08-2007 09:30 | |
Lifestyle |
Wat ga jij in de toekomst NIET doen? botulismf | 15 | 02-07-2007 10:47 | |
Studeren |
sociale geografie en planologie Verwijderd | 83 | 03-11-2006 19:54 | |
Algemene schoolzaken |
In het 4e jaar stoppen/ veranderen van studie Tulpje6 | 5 | 08-12-2003 21:04 | |
Algemene schoolzaken |
Wat als je studie niet lukt? marlies | 15 | 06-01-2003 22:14 |