Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 11:35
NN
NN is offline
Citaat:
Bilbalf schreef op 02-07-2004 @ 22:25 :
jesus, serieus. dan ben ik blij dat ik minimale moeite heb gedaan.
ik heb nog twee vraagjes. ik heb dit jaar het eerste jaar sterrenkunde gedaan. ik heb alles gehaald behalve 1 vak, elektromagnetisme, wat ik heb overgeslagen wegens geen tijd. nu zit het zo: ik ga vanaf september een andere studie doen in een andere stad, maar ik wil nog wel graag het propedeuse diploma. ik zit te twijfelen of ik het hertentamen deze zomer zal proberen, of gewoon een jaartje wacht. ik vraag me af of het veel uitmaakt of op een CV staat "propedeuse sterrenkunde 2003/2004" of "propedeuse sterrenkunde 2003/2005"?
en als ik nu een jaar zou wachten met dat hertentamen, zou ik dan toch nog sterrenkunde als tweede studie moeten registreren, om dat propedeuse dan te kunnen halen?
Het is gewoon het allermakkelijkste om je P in één jaartje te halen. Anders kom je in problemene dat je in je latere studieprogramma nog weer vakken over moet doen en soms niet wordt toegelaten tot vervolgvakken.
Oud 03-07-2004, 11:36
NN
NN is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 02-07-2004 @ 23:29 :
Bedankt meid.
Kim en jij hebben de forumruzie weer bijgelegd?
Oud 03-07-2004, 11:39
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-07-2004 @ 23:04 :
Ik heb zelf pas in mijn vierde jaar eindelijk mijn propedeuse gehaald (er ontbrak nog één vak) dus ik weet uit eigen ervaring hoe kut dat is. Gewoon zo snel mogelijk doen.
Wat voor kansloze mensen studeren er wel niet rond aan gene zijde van de Waal dat men studenten die maar liefst vier jaar over hun Rechten-P doen een promotieplaats aanbiedt?
Oud 03-07-2004, 12:20
Sven
Sven is offline
Citaat:
Bilbalf schreef op 02-07-2004 @ 22:25 :
jesus, serieus. dan ben ik blij dat ik minimale moeite heb gedaan.
ik heb nog twee vraagjes. ik heb dit jaar het eerste jaar sterrenkunde gedaan. ik heb alles gehaald behalve 1 vak, elektromagnetisme, wat ik heb overgeslagen wegens geen tijd. nu zit het zo: ik ga vanaf september een andere studie doen in een andere stad, maar ik wil nog wel graag het propedeuse diploma. ik zit te twijfelen of ik het hertentamen deze zomer zal proberen, of gewoon een jaartje wacht. ik vraag me af of het veel uitmaakt of op een CV staat "propedeuse sterrenkunde 2003/2004" of "propedeuse sterrenkunde 2003/2005"?
en als ik nu een jaar zou wachten met dat hertentamen, zou ik dan toch nog sterrenkunde als tweede studie moeten registreren, om dat propedeuse dan te kunnen halen?
Weet je zeker dat je een propedeuse diploma krijgt? bijna alles is nu toch naar het bachelor/master systeem overgeschakeld...
ik krijg iig geen p meer.. best jammer..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 12:32
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
NN schreef op 03-07-2004 @ 12:36 :
Kim en jij hebben de forumruzie weer bijgelegd?
Moet je mij niet vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten