Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2004, 20:30
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 04-07-2004 @ 21:29 :
Zie je mij ergens zeggen dat dat nodig is ?
Ik drink zelf ook niet.
Nee, maar omdat er een aantal mensen in dit topic waren die dat dat wel zeiden, vond ik de opmerking van Vice misschien iets overdreven, maar wel gegrond.
Oud 04-07-2004, 21:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 04-07-2004 @ 21:27 :
Ik vind het een beetje raar dat je per se alcohol nodig hebt om een leuke avond te hebben.

Inderdaad, je hebt toch ook nog drugs!?
Oud 04-07-2004, 21:25
Luna
Luna is offline
Ik sta er nooit echt bij stil eigenlijk.
Drink altijd wel wat maar bijna nooit zoveel dat ik het echt goed voel. Een paar biertjes blijft het meestal bij en dat is voor mij niet genoeg om zat te worden. Ik vind mezelf dan nog wel nuchter.
Blowen tijdens uitgaan vind ik stom omdat ik daar sloom van word.
Oud 04-07-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 04-07-2004 @ 22:04 :
Inderdaad, je hebt toch ook nog drugs!?
Juist
Maar nuchter kan ik me ook wel vermaken, of alleen een klein beetje blowen.
Oud 05-07-2004, 18:53
ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
nuchter uitgaan
das nou een foute woordencombinatie.
Oud 05-07-2004, 18:59
Haligh
Haligh is offline
Je kan het doen natuurlijk.
maar of het leuk is is een ander verhaal.
Oud 05-07-2004, 20:07
Verwijderd
Zonder is saai als je eenmaal weet hoe het met is.
Oud 05-07-2004, 22:02
Griller
Griller is offline
Citaat:
Oma schreef op 05-07-2004 @ 21:07 :
Hier heb je echt gelijk in, meeste mensen die ik ken hebben dat eigenlijk wel die drinken allemaal zoiezo iets, die niets drinken zijn meestal ook weer voreg naar huis en vinden het meestal gewoon maar kut.
Oud 06-07-2004, 10:25
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
en zo is het
Oud 06-07-2004, 10:53
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
ythguaN schreef op 05-07-2004 @ 19:53 :
das nou een foute woordencombinatie.
Oud 06-07-2004, 11:19
Verwijderd
Nuchter uitgaan nee dat lijkt me nou niks. Niet dat ik altijd straalbezopen ben maar een paar biertjes is wel vereist vinnik.
Oud 06-07-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wel, ook al was ik er heel erg op tegen om zo te worden. Ik ga tegenwoordig niet eens meer uit zonder te drinken maar dan blijft het wel bij een paar drankjes. Bij mij slaat het heel snel aan dus heb weinig nodig
Oud 06-07-2004, 14:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Eh, nou voor mij niet hoor. Ik heb me een keer volgezopen met allerhande drank en merkte er toen nog niets van, dus ben ik weer teruggevallen op hoogstens drie drankjes op een avond, omdat het me anders alleen maar geld kost.
Oud 06-07-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 06-07-2004 @ 15:20 :
Eh, nou voor mij niet hoor. Ik heb me een keer volgezopen met allerhande drank en merkte er toen nog niets van...
kut voor je
Oud 06-07-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 04-07-2004 @ 21:27 :
Ik vind het een beetje raar dat je per se alcohol nodig hebt om een leuke avond te hebben.
sja, ik ben gewoon te saai anders
Oud 06-07-2004, 18:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 06-07-2004 @ 15:20 :
Eh, nou voor mij niet hoor. Ik heb me een keer volgezopen met allerhande drank en merkte er toen nog niets van, dus ben ik weer teruggevallen op hoogstens drie drankjes op een avond, omdat het me anders alleen maar geld kost.
Als je dat kan, lijkt me heerlijk...
Oud 06-07-2004, 18:05
kimberley
kimberley is offline
Ik drink niet, gewoon omdat ik een colaatje lekkerder vind dan welke alcoholische drank dan ook. Ik kan gewoon leuk uitgaan zonder alcohol, dat heb ik echt niet nodig hoor.
Oud 06-07-2004, 19:52
Verwijderd
....... is een deceptie
Oud 16-07-2004, 16:18
Verwijderd
meestal nuchter
geen behoefte aan om van de wereld te zijn als ik uitben
1x flink vantevoren zitten blowen
wist daar niet wat ik aant doen was en de dag erna ook niet wat ik had gedaan
Oud 16-07-2004, 16:27
Ashitaka
Ashitaka is offline
Ik ga zelf nooit uit, maar ik zorg er voor dat ik nooit dronken word (op verjaardagen etc.) en ook roken/blowen/drugs doe ik uit princiepe niet
Oud 16-07-2004, 16:31
Mindfields
Mindfields is offline
Ik drink zelf redelijk veel tijdens het uitgaan. Gisteravond besloot ik het eens een avond op water te houden en de avond was niet zo heel fantastisch, wel leuk, maar minder leuk dan alle andere keren. Kan er ook aan gelegen hebben dat de muziek dit keer wat minder was.
Oud 16-07-2004, 17:09
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 16-07-2004 @ 18:09 :
ik drink wel als ik uitga, maar ben nooit dronken.

paar biertjes
ps: ik ga dan ook exclusief naar feestjes waar de muziek goed en dansbaar is... dat scheelt heel veel alcohol
Oud 16-07-2004, 19:09
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
Oud 17-07-2004, 14:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-07-2004 @ 17:18 :
meestal nuchter
geen behoefte aan om van de wereld te zijn als ik uitben
1x flink vantevoren zitten blowen
wist daar niet wat ik aant doen was en de dag erna ook niet wat ik had gedaan
Hou je mond. Je bent 15.
Oud 18-07-2004, 19:24
heavinly
heavinly is offline
Anders woon je even minstens 20 km van een leuke uitgaansplaats vandaan en moet je altijd rijden. Dus ja, vaak nuchter. En dat boeit me eigenlijk weinig.
Oud 18-07-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ashitaka schreef op 16-07-2004 @ 17:27 :
Ik ga zelf nooit uit, maar ik zorg er voor dat ik nooit dronken word (op verjaardagen etc.) en ook roken/blowen/drugs doe ik uit princiepe niet
Praat niet zo dom, principes op je 15e zijn ongezond .
Oud 18-07-2004, 21:38
Verwijderd
tsjah... waarom staat gezellig tog altijd gelijk aan alcohol?

neej, ik ben geen straight edger ofzo (en neej daar si niks mis mee, zolang ze zichzelf niet beter vinden dan anderen) maar ik hou gewoon nie van bier, blowen of op welke manier dan ook beneveld raken

dus mijn antwoord is: je kan overal uitgaan zonder alcohol ed, tenzij je net als ik misantropische neigingen heb, dan ga je je zeer ergeren aan de bezopen debiele massa
Oud 19-07-2004, 20:18
AGH
AGH is offline
Ach ja, het is maar net hoe je naar de andere mensen kijkt.
Zelf ben ik ook een misantroop die van mensen houdt.
Ik kan me meer ergeren aan mensen die heel trendy hun zoete drankjes staan te drinken en daarbij neerkijkend op andere mensen hun laatste roddels de wereld in helpen.
Water drinkend uit een rietje zich dansend een wegbanend door de mensenmassa en ondertussen zeurend over de bierspetters die op hun nieuwe, strakke shirtje zijn gemorst.
Prima dat mensen timmerman zijn, maar ik heb een hekel aan mensen die timmerman zijn en ondertussen een denigrerend oordeel over anderen hebben.
Dan heb ik liever dronken mensen die zich volkomen laten gaan en rollend over de grond meezingen op nummers waarvan ze de tekst niet kennen.

De laatste jaren drink ik niet meer en weet me nog steeds prima te vermaken in elke uitgaansscène. Neemt niet weg dat ik het wel wil aanmoedigen dat anderen teveel drinken, wat gebruiken en lekker gek gaan doen. Dan gebeurt er tenminste wat….
Zonder dit alles kun je ook leuke dingen meemaken.
Maar het is jammer dat mensen ouder worden van hun fouten leren.
Fouten zijn altijd veel leuker, ook al zijn ze fout.
Drank maakt lang niet zoveel kapot als ouder worden.

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 20:20.
Oud 19-07-2004, 20:21
snoopy
snoopy is offline
Ik ben zo'n beetje de enige van m'n vriendengroep die een rijbewijs heeft, dus ik mag meestal niks drinken, als ik uitga. Nou ja... een glas, maar daar zie ik het nut niet van in. Als ik rijd, dan blijf ik ook helemaal nuchter.
Nou ga ik alleen niet zo vaak uit, maar goed...
Oud 25-07-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 18-07-2004 @ 22:29 :
Praat niet zo dom, principes op je 15e zijn ongezond .
En op je 20e heb je wel alle wijsheid van de wereld in huis? Je mag blij wezen als je al droog bent achter de oren als je zo achterlijk praat over een ander.
Oud 25-07-2004, 17:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Altijd nuchter, bijna altijd lol.
Behalve als ik ruzie heb .
Oud 25-07-2004, 17:20
Dís
Dís is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 30-06-2004 @ 19:00 :
Ik drink nooit en ik gebruik al helemaal geen drugs. Ik kan ook best een leuke (of zelfs leukere!) avond hebben zonder al die rotzooi.
wel idd ik drink en rook niet en die toestanden,en dan kan ik lekker lache me die zielige dronkaards(overdreven bedoel ik)
het kan dat je zat bent ofzo,maar dat je zat moét zyn om je te amuseren...moet je niet by my gaan staan dan
Oud 25-07-2004, 17:28
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik drink altijd wel als we uitgaan meestal blowen we ook wel. tuurlijk hoef je niet zat te zijn om het leuk te hebbe. maar als je zat bent heb je het iig wel leuk.

september gaan we proberen hele maand nuchter te blijve word nog lastig voor de diehard blowers onder ons
Oud 25-07-2004, 18:21
Type
Type is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 30-06-2004 @ 19:00 :
Ik drink nooit en ik gebruik al helemaal geen drugs. Ik kan ook best een leuke (of zelfs leukere!) avond hebben zonder al die rotzooi.
dat over leukere zal je nooit weten tot je een keer al die rotzooi hebt gedaan...

ik zit met uitgaan en feestjes meestal op een gegeven moment toch wel te blowen, vooral met uitgaan, maar ik kan me ook prima amuseren als ik nuchter ben.
En inderdaad, vooral op feesten is dat geen probleem, of op concerten. Nuchter zijn die even leuk als stoned/dronken (maar dronken ben ik niet zo vaak)

Hoewel ik zo af en toe ook dingen heb waar het eigenlijk wel erbij hoort om te blowen. Zo was ik 5 juni op Legalize, en tja, daar kan je niet nuchter rondlopen eigenlijk he
Oud 25-07-2004, 18:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
birthmark schreef op 30-06-2004 @ 13:19 :
Nuchter vind ik er over het algemeen geen flikker aan. Als ik geen geld heb om te drinken ga ik ook niet uit.
Oud 25-07-2004, 19:04
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-07-2004 @ 19:39 :
?!?!?!

eerder: kansloos.
Oud 26-07-2004, 23:08
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 06-07-2004 @ 13:49 :
Eigenlijk wel, ook al was ik er heel erg op tegen om zo te worden. Ik ga tegenwoordig niet eens meer uit zonder te drinken maar dan blijft het wel bij een paar drankjes. Bij mij slaat het heel snel aan dus heb weinig nodig
Ik heb het eens getest en het was eigenlijk bijna net zo leuk als mét drank. Bijna. Maar net niet helemaal.

Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 23:11.
Oud 26-07-2004, 23:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-07-2004 @ 20:04 :
?!?!?!

eerder: kansloos.
big
Oud 27-07-2004, 00:00
Metal
Metal is offline
ik bedoel dus :

een concert festival optreden etc. kan wel nuchter, maar als ik naar een kroeg ga wil ik ook ff wasted gaan
Oud 27-07-2004, 09:55
Verwijderd
Ik BOB zo nu en dan wel dus dan is het sowieso nuchter blijven. Of hoogstens 1 biertje voor de smaak

En zo nu en dan heb ik gewoon totaal geen zin in drank dus drink ik alsnog niks. En ik vermaak me eigenlijk wel prima. To be honest, alleen lol kunnen hebben als je maar genoeg gezopen hebben is een beetje jammer. Of je moet sjoerd heten natuurlijk.
Oud 27-07-2004, 14:31
Verwijderd
De ene keer dat ik echt aangeschoten was bij het uitgaan (ehm, vier glaasjes met iets alcoholisch, maar toch) vond ik minder leuk dan de keren dat ik nuchter was. Ik had meteen ontzettend veel last van iedereen. Als ik uit ben met mensen die ik niet goed ken neem ik wel vaak 1 glaasje apfelkorn ofzo omdat ik anders zo verlegen doe. Dat raakt dan wel uitgewerkt, maar dat maakt niet uit want dan ben ik er al doorheen (door de verlegenheid).
Verder heb ik nooit drugs gebruikt ofzo, dus ik zou niet weten hoe het daarmee zit.
Oud 27-07-2004, 14:33
Impulse
Ik heb ook medicijnen waardoor ik geen alcohol mag, en ik vermaak me uitstekend zonder alcoho, tuurlijk mis ik het, en ga ook vast en zeker over een half jaar flink zuipen maar zonder is het opzich even leuk
Oud 27-07-2004, 17:33
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
blinkchic schreef op 25-07-2004 @ 18:20 :
wel idd ik drink en rook niet en die toestanden,en dan kan ik lekker lache me die zielige dronkaards(overdreven bedoel ik)
het kan dat je zat bent ofzo,maar dat je zat moét zyn om je te amuseren...moet je niet by my gaan staan dan

bla bla bla bla
]

bla bla

bla bla bla bla bla bla bla

bla!
Oud 28-07-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Rossantha schreef op 01-07-2004 @ 08:04 :
Moet je nou persé alchol drinken om plezier te hebben als je uitgaat?
ja
Oud 29-07-2004, 20:50
AGH
AGH is offline
Citaat:
Wes schreef op 25-07-2004 @ 17:18 :
En op je 20e heb je wel alle wijsheid van de wereld in huis? Je mag blij wezen als je al droog bent achter de oren als je zo achterlijk praat over een ander.
Maar hij heeft wel gelijk. Principes op jonge leeftijd zijn ongezonder dan heel raar gaan doen van wat alcohol.
Oud 04-08-2004, 14:09
BierFreak_Daan
BierFreak_Daan is offline
je moet gewoon zorgen dat je niet te veel drinkt dan is het wel leuk als je namelijk te veel drinkt ben je vaak ook vervelend tegenover andere mensen.

Wijze raad van Daan
Oud 05-08-2004, 09:34
Verwijderd
Ik drink nooit, dus ook niet als ik uitga. Ik vermaak me prima en sta als eerste op de dansvloer. Om een of andere reden denkt altijd iedereen dat ik minstens flink aangeschoten ben, heb altijd superveel energie, leef me uit, schaam me nergens voor. (Misschien is dat juist wel omdat de rest toch dronken is )
Enige gekke is dat ik wel altijd een kater heb de volgende ochtend (droge mond, veel dorst, hoofdpijn, duizelig) erger dan mn huisgenoten en vrienden die zich wel klem hebben gezopen
Oud 05-08-2004, 19:29
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ik ben nog nooit aangeschoten geweest, laat staan dronken
Oud 06-08-2004, 08:49
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
BierFreak_Daan schreef op 04-08-2004 @ 15:09 :
je moet gewoon zorgen dat je niet te veel drinkt dan is het wel leuk als je namelijk te veel drinkt ben je vaak ook vervelend tegenover andere mensen.

Wijze raad van Daan
Dat geldt lang niet voor iedereen...

Oud 06-08-2004, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Jean-Paul schreef op 06-08-2004 @ 09:49 :
Dat geldt lang niet voor iedereen...

jawel.
dat is het grappige van de verdovende werking van alcohol, mensen hebben zelf niet eens meer door hoe kut ze bezig zijn
Advertentie

Regels voor berichten