Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() besides: Abu Jahjah is kneiterhard op zijn schedelpan gekletterd... hij spoort voor geen meter. een Moslimpartij: graag! maar dan wel een zinvolle partij en geen LPF circus numero 2. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat je daarbij gelijk hebt, het overgrote merendeel van de moslims heeft helemaal geen zin om op zo'n relschopper te stemmen, ze weten beter dan te geloven dat jahja wat voor verbetering dan ook kan brengen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens zou zo'n partij geen kans hebben, iedereen valt toch weer terug op de gevestigde orde. Ik hou van democratie, vooral als ik omringd word door een stel idioten. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 bedrog bestaande uit vervalsing van administratie of ontduiking van voorschriften => geknoei, gesjoemel, knoeierij, zwendel, zwendelarij |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Als je slim en/of creatief bent, kun je zeker wel rijk worden. Degenen die het daar niet mee eens zijn, zijn dom ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mensen die jij noemt, zijn mensen geweest met een toevallig zeer innovatief idee op het juiste moment. Een lucky strike, zou je kunnen zeggen. Iemand als Herman Heinsbroek heeft ook nauwelijks hersens nodig gehad om het bedrijfje Arcade toevallig te kopen toen het slecht ging en te verkopen toen het weer goed ging. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou.... aangezien de SGP in feite op de bijbel 'wetboek' wil printen denk ik dat hun zwaar religieus geinspireerde (of ik kan beter zeggen, geindoctrineerde) beleid een breuk in de scheiding tussen kerk en staat is. dat artikel is immers net zo goed te zien een verbod op religieus geinspireerd beleid en wetgeving.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het gaat even om de kans dat moslims hier de boel overnemen. Die is gewoon 0,00. Daarom zijn mensen die erover mekkeren ook zo dom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een vriendin van me is net 3 weken naar Cuba geweest (met het vliegtuig maar daarna wel heel die vakantie avontuurlijk met de fiets).. ze kwam terug met gemengde gevoelens.. Cubanen daar profiteren veel van toeristen! Tip moest je ooit gaan: vertrouw nooit taxicauffeurs! ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het knap dat Cuba nog steeds 'goed draait' en veruit een van de rijkste landen van de regio is (uitz. de VS zelf natuurlijk), ondanks de vele boycotten en dergelijke van de VS. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AEL in het Parool van zaterdag Pluche | 32 | 29-04-2003 15:07 |