![]() |
||
Citaat:
Van alleen cardio word je ook dun, dat is toch logisch. Wat moet ik hier aan uit leggen? Als je voldoende verbrandt val je ook wel af... Stop maar een lintworm in je hol en je vindt het wel uit. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.bodybuilding.com/fun/catcommand2.htm Ik zal zien of ik nog meer artikels kan vinden ![]() And as a mather as fact, jij zult vast heel gespierd zijn met die 58kg van jou. Ons systeem wijst zich al jarenlang uit, of je er nou het fijne van weet of niet. Wie het volgt boekt resultaat, wie koppig is blijft ugly.
||
Citaat:
Een te groot kcal verschil zorgt er enkel voor dat je lichaam zichzelf op vreet. Als je zoveel weet van speciale biochemische reacties, wtf waarom weet je dit soort dingen dan niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb dat soort dingen wel gehoord ja maar nooit in een boek gelezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een anorexia patiënte is ook dun... Waar het om gaat is dat het heel iets anders is om DUN te worden dan om STRAK te worden ( zonder daarbij ook een iel knaapje te worden ) Zonder verder in discussie te gaan wil ik het er op houden dat wij heus wel weten wat we doen, en dat het zich bewezen heeft in effectiviteit op de lange termijn boven al die commercieele dieëten en het "niks eet principe" Als ik op jou manier had gedieet woog ik nu vast 70kg met 13% en zat er geen gram spier meer op mijn botten. En nee, ik ga je dat niet uitleggen ik heb mijn pens hier intussen wel van vol. Mensen zoals jij verneuken het beeld van bb voor de buitenwereld. Jij bent er zo een die zegt "ik studeer biologie dus ik weet AAAAAALLES beter, bodybuilders doen maar wat met dat dieet, dat lichaam komt alleen van de steroiden"
||
Citaat:
Heb je uberhaupt dat artikel gelezen wat ik je net pass... ![]() Man alsjeblieft als het je verder niet interesseert en je alleen wil mierenneuken omdat je er plezier aan hebt om ons op de zenuwen te werken en toch niet serieus te nemen, trek je dan maar af in een handdoek en eet nog een gevulde koek. ![]()
||
Citaat:
Als je dit schema vergelijkt met het eetpatroon van de normale westerling, die dagelijks nou wat zullen we zeggen, naast zijn 2 maaltijden ( ontbijt eet hij niet ) zo'n 5x een calorierijke snack pakt vol simpele suiker varianten. Wie is er dan even gezonder bezig. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar we zijn het nu eens dus... Ik heb niks tegen bodybuilders an sich hoor. Ik heb respect voor bodybuilders die echt weten wat ze doen en zichzelf onderwijzen enzo. En sure er zijn vast wel bodybuilders die steroiden gebruiken en dat vind ik wel jammer maar tjah.. moeten zij weten. |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer je cut doe je er beter aan om HIT te trainen. Het schema beperken en bijv 2 basis oefeningen te doen van maar 1 of 2 setjes met een extra zwaar gewicht. 6 herhalingen maximaal. Dit enkel om te voorkomen dat het lichaam massa afbreekt, wanneer je maximale gewichtsbelasting gebruikt zal het lichaam als het ware denken dat het niet raadzaam is om massa af te breken, dan zou het volgende keer wel eens kunnen bezwijken aan dat gewicht. Je moet uiteraard niet téveel sets doen, in deze periode draait het om het gewicht. ALs je te lang traint en teveel beschadigd herstel je uiteraard niet goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik zal mezelf maar ff quoten Citaat:
Ik snaph et wel. Ik heb naderhand ook nog toegegeven dat als je echt gespierd en strak wil worden je wel een dieet moet volgen. Waarom probeer je weer een discussie te beginnen terwijl ie al lang af is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht vroeger ook dat je dus veel reps zou moeten doen en isolatie oefeningen maar das dus onzin. Zal zien of ik dat artikel kan vinden. ![]() En sowieso is het gewoon logisch, lichaam moet wel de prikkel krijgen om massa vast te houden, als je met 12 reps zeg pakweg 150kg benen traint heeft het geen nut om meer massa vast te houden want die 200 druk je toch nooit. Dus die "overbodige" kan wel afgebroken worden voor energieverschaffing. Das heel simpel gesteld de theorie. ![]() Enige nut dat ik zo 1 2 3 kan bedenken van meer reps = meer melkzuur ophoping en dus een grotere GH release.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
voor handige tips check deze sitewww.creatine.nl het bedrijf heet vitamins direct, maar dit is een linkje alle info staat erop, ze hebben alle producten, ook als je te mager bent en wilt bijkomen (check fastfood maar eens ![]() je kunt ook mailen en je krijgt binnen 2 dagen professionele uitleg/antwoord succes
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer je cut moet je de spier gewoon een gewichtsprikkel geven om de massa vast te houden, verder niet teveel afmaken.
Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 20:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij op nergens. Jij zit gewoon weg dom te lullen, beetje je aantal post om hoog zien te krikken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |