![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe je dat wel, heb je schijnbaar niet genoeg respect voor de relatie en haar/zijn gevoelens. Hetzelfde als ze dit bij jou zou doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was bij ons wel duidelijk dat er niet vreemd gegaan werd, en mijn mening is dat zoiets logisch is. Jij geeft aan dat je te alle tijden vreemd zou mogen gaan... ja, tuurlijk, het is en blijft eigen keuze. Maar je staat wel even tegenover een ander die je daar erg veel pijn mee doet, en dat is fout. |
![]() |
||
Citaat:
En op het moment dat je seks ook buiten je relatie om gaat zetten, vallen er een heleboel aspecten van een relatie weg.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En daarbij komt, ik ben niet degene die vreemd gaat. (als het de man van een vriendin van me is, zou ik het niet kunnen, maar dat komt omdat ik vriendschap als iets hogers beschouw dan een nachtje seks)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voordat je volgende keer iemand gaat verdedigen, gelieve eerst GOED te lezen wat iemand heeft geschreven. Het lijkt mij vrij duidelijk neergezet en ik verwacht dan ook dat mensen mij kunnen begrijpen. Mocht dit niet zo zijn, vraag dan verduidelijking.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder was "@ Support81: Ik hoop at je weet wat je doet." al denigrerend genoeg. Tuurlijk weet ze wat ze doet, ze vraag gewoon om een mening. |
![]() |
||
Citaat:
Dus, je doet het alleen omdat hij het wil, en jij bent gewoon een wandelende tissue?. Je bent gewoon een neukobject, want veel denken doe je niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mja, ik heb ook welleens met iemand gesext waarvan ik wist dat ze een relatie had, boeie haar verantwoordelijkheid...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vin tog wel dat dat de basis moet zijn van je relatie juist.. Als je neit eerlijk tegen mekaar kan zijn, dan is het gedoemt te mislukken.. en verder, wat mystery zegt, "Je moet of de regel hebben dat beide kanten mogen neuken met wie ze willen of beide blijven trouw... " |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Niks is een grotere belediging dan een vriendin die vreemdgaat met een ongelovelijke kneus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me wel heel goed vinden in de redenen die je noemt hoor, je hoort tenslotte vaak zat dat mensen om die redenen inderdaad vreemd gaan. Maar ik vind dat er op die manier steeds makkelijker met relaties omgesprongen wordt, en dat iedereen maar gewoon lekker makkelijk een excuus gaat zoeken om er flink op los te kunnen neuken.
||
Citaat:
![]() Bedoel, haar maakt het niet uit, want hij is degene die sex wil,zij vind het wel best, zo komt het op mij over. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, seks heeft voor mij meer dan maar één betekenis. Het is zowel een onderdeel van een 'sprookjeshuwelijk' als een moeilijk te bedwingen dierlijk (m/v) instinkt. En vooral heel veel daartussen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bij het zelf verleiden van hem, loopt ze natuurlijk de kans om afgewezen te worden. Net zoals hij dat doet. Alleen ben je degene met de overhand als de situatie zich aanbied. Dan heb je al ja en mag je altijd nee geven. Plus, ieder kent het gevoel wel; 'Hij/zij kiest voor mij en niet voor zijn/haar partner!' Dat is goed voor je zelfvertrouwen, en je laat je makkelijker in de luren leggen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu toch weer op de situatie van Chimera, okee, je doet dat dus terwijl je weet dat hij het achter de rug van zijn vrouw om doet. Dit vind ik een slechte bedriegelijke eigenschap. Hiermee verkl**t je wel degelijk het leven van die vrouw. Ja, ook door het niet te vertellen. Je weet genoeg van de situatie af om te kunnen oordelen, dat de seksuele relatie die je bent aangegaan met haar man een verkeerde is, maar schuift dit af op de man waarmee je het doet. Dit is niet juist. Jij bent schuldig door te weten dat dit verkeerd is. Dit is niet alleen aan de man om richting die vrouw te communiceren, maar ook aan jou. Geef je de vrouw het recht te weten wat de situatie is, kan ze zelf beslissen of de relatie zo is als zij wilt en/of eventueel zelf sexuele uitspattingen onderzoeken en beoefenen. Doe je dit niet, laat je haar jaren van haar leven verspillen aan een overspelige man. Jij voelt je hier blijkbaar niet zo schuldig om en hierin sta je niet alleen, maar hierdoor wordt wel de samenleving verkl**t. Mensen kunnen niet meer vertrouwen op elkaar en willen hun fouten niet onderkennen. De normen en waarden zijn ver te zoeken. Bedankt voor het mooie voorbeeld hiervan. Anyway, dat is mijn mening, hoop dat je in ieder geval inziet, waarom ik en/of anderen een ander beeld op de situatie hebben.
||
![]() |
Citaat:
Wat dan wel de fout van de partner zou zijn, is het kiezen van de verkeerde persoon om een relatie mee te beginnen. Verwijten kunnen altijd gemaakt worden, alleen soms ten onrechte, maar wie bepaald wat ten onrechte is en wat niet. Jouw beredenatie maakt het erg makkelijk om vreemdgaan goed te keuren, immers je zegt dat de fout hierbij toch wel bij de partner zal liggen. Beetje naïeve houding. De bedrogen partner in deze situatie kan een verwijt maken en deze is dan terecht, want een verbond is aangegaan bij een trouwplechtigheid die daardoor verbroken wordt. Deze partner is alleen wel verkeerd bezig, als die van de bedriegende partner verandering van gedrag eist. Beter is het dan om verder te zoeken, gezien die bedriegende partner blijkbaar niet is wat de bedrogen partner zoekt in een partner. Zo, lekker onzijdig gehouden ![]() Overigens de persoon die zei het niet te geloven dat Vrouwen minder vaak vreemd gaan als mannen, dit is bewezen door onderzoeken. Nu is natuurlijk de vraag in hoevere deze onderzoeken te vertrouwen zijn, maar daar moet dan nog onderzoek naar gedaan worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
Vaak zit er ook een groter beeld achter. Om nog een voorbeeld te noemen: De angst om alleen te zijn of je partner zijn mankementen te hebben geaccepteerd, maar wel met het idee de restjes die ontbreken bij anderen te halen om zelf wel meer dat complete gevoel te houden zodat je langer weer doorkan, dus ook in je relatie, zo zijn er nog zat redenen te bedenken. [edit] Hiermee bedoel ik eigenlijk dat je, hoe gemeen het ook klinken mag, je argumenten kan verzamelen voor het "waarom je het gedaan hebt" -gesprek. En het balletje aardig terug kan rollen wanneer hij of zij dit ongepast vindt en er boos om wordt. [/edit] Verder ben ik het niet eens met je idee dat het je eigen fout is dat je later vreemdgaat als de reden zou zijn dat je dingen te kort zou komen omdat je deze gebreken niet heb in kunnen zien bij het 'kiezen van je partner'. "Ok nummer 384, helaas, je bent niet netjes genoeg. Kan nummer 385 binnen komen? Is even kijken.. ah nee ik zie het al.. Je bent linkshandig, sorry, maar nee dit zou niet werken.. Nummer 386?" Je zal het vast niet zo bedoelen, maar ik vind je stelling behoorlijk krom. Als het klikt met je partner dan maak je er samen van wat er van te maken valt, en de ene keer is dat beter te realiseren dan de andere keer. Plus het is een aardige steek onder de gordel door aan het einde te zeggen dat het allemaal aan je keuze lag. Eigenlijk vind ik het een beetje naief. Dat zou namenlijk betekenen dat je op elk gewenst moment je relatie kan stoppen met het simpele argument; "Sorry, ik heb in het begin niet goed naar je gekeken, maar het past niet!" (Jammergenoeg kan het waarschijnlijk nog zo simpel ook). Btw, wat een heerlijk zeur topic, lekker meedoen. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 00:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want hoe je het ook went of keert, als jij een affaire begint met iemand die getrouwd is (ongeacht wie de aanzet deed), ben je fout bezig. Alleen proberen wij dat allemaal goed te praten voor onszelf, want zo zijn we. Lekker individueel gericht, en zolang ik het maar goed heb, loopt het allemaal wel. Oke, ik ben dan misschien wel fout bezig, maar ach. Er zijn zoveel dingen die eigenlijk niet kunnen. En om je daar nu allemaal mee bezig te gaan houden.... Ik doe er zelf ook aan mee hoor. Ik keur vreemdgaan hartstikke af, maar ik weet ook dat ik niet vast kan houden aan het feit dat je niet aan een getrouwde/bezette man mag zitten. Daarvoor ben ik gewoon te zwak, doe ik lekker waar ik zelf zin in heb, en probeer ik het vooral voor mezelf goed te praten en me niet te druk te maken over de mogelijke consequenties. Want dan is de lol er al snel vanaf.
Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 09:58. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 17:20. |
![]() |
|||
Citaat:
Sowieso, als 2 personen een relatie hebben, moet NIEMAND zich met die relatie gaan moeien. Het gaat hier om een verhouding tussen volwassen mensen. Die moeten onderling hun problemen maar oplossen en uitpraten. dat hoeft door niemand anders te gebeuren. Verwacht je echt dat als iemand met jouw man of vrouw naar bed gaat, dat die mens dat aan jou gaat komen vertellen? Echt, hoe goed of slecht een relatie tussen 2 mensen ook is, dat is NIET de zaak van iemand anders. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
onthouding anders denkendt | 21 | 06-02-2006 23:09 | |
Liefde & Relatie |
mijn baas en ik.. HelpMePlease | 86 | 10-08-2004 23:12 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
sex via de telefoon (geen sex lijnen) Doopy | 15 | 05-03-2003 11:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mag je volgens het Christendom HOMO zijn?? kleinedraak | 63 | 04-07-2002 19:53 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 |