Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 22:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-10-2004 @ 23:49 :
Marky is geen wetenschapper wel? Anders zou je doorhebben dat je brabbelt. Zelfs al vinden 5 miljoen mensen in hun hele leven niet een wederzijdse liefde en maar 4 mensen wel, dan bestaat er al wederzijdse liefde.
Hoewel die verhoudingen eerder omgedraaid zijn natuurlijk.

Ik denk dat hen die eraan twijfelen over het hoofd zien dat je op meer dan 1 persoon verliefd kan worden (dit hoeft niet op hetzelfde tijdbestek te zijn, maar in een paar jaar ofzo), waardoor de kans een stuk groter wordt dat er sprake is van wederzijdse liefde.
Daarom heet het ook 'geloof je' in wederzijdse liefde?' En laat dat nou net niet in wetenschap te vangen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2004, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2004 @ 23:36 :
Vind je? Dank je.

Nou, ik ken echt wel wat mensen van die leeftijd met relaties die nu al langer dan 3 jaar duren. Nou ja, je brengt alles alsof het een feit is en alsof je het zo goed weet.

Omdat het míjn argumenten zijn, gebaseerd op míjn ervaringen en míjn gevoelens. Ik snap best dat je het dan baggere argumenten vind, want je kunt ze niet begrijpen.
Wát mensen die op die leeftijd relaties hebben die nu al langer dan 3 jaar duren, betekent dat je er al vanaf je vijftiende succesvol in moet zijn? Ik ken echt wel wat mensen die al vanaf hun zeventiende uit huis wonen, moet ik dat dan ook doen? Ik ken echt wel wat mensen die iedereen die los en vast zit neuken, betekent dat dat het zo 'hoort'?

Ik denk dat je me een beetje onderschat met het 'want je kunt ze niet begrijpen'. Het is niet om die reden dat ik het bagger argumenten vind, maar omdat ik van mening ben dat de ervaringen van 1 persoon niet afdoende zijn om die van miljoenen anderen te overstemmen. Als jij dat graag wil, geloof je maar dat wederzijdse liefde voor jou niet is weggelegd. Ik vind het alleen behoorlijk naďef om op je negentiende een dergelijke uitspraak te doen gebaseerd op een paar ervaringen uit de puberteit (niet echt een betrouwbare tijd, al helemaal niet wat liefde betreft).
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 15:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2004 @ 23:55 :
Daarom heet het ook 'geloof je' in wederzijdse liefde?' En laat dat nou net niet in wetenschap te vangen zijn.
In "de wetenschap" moet je ook geloven, het is geen absolute waarheid. Dus alsnog heb je niks weerlegd.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2004 @ 22:49 :
Realist, babe, realist.

Zei ik 'vriend' tegen je, blijk je een V-tje onder je naam te hebben staan.
Realisme is echt niet hetzelfde als pessisme

ik wist niet dat ik zo mannelijk overkwam
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 18:41
kattebolleke
kattebolleke is offline
hm, daar heb ik ook al over nagedacht.... dat kan eigenlmijk wel niet, als je er zo over nadenkt, zoveel mensen op deze wereld... maar toch, hoeveel koppels zijn er wel niet (en hoeveel scheidingen ) en al die mensen hebben ook nog 'liefjes' gehad daarvoor.
en dat je daar een 'ware' tussen vindt, tussen al die (hoeveel zijn t er?) 8 miljard mensen ofzo...
maar het zal wel bestaan, maar niet zoveel, niet zoveel als hoeveel huwelijken er zijn in ieder geval (-> scheidingen)
maarja =)
enjoy love =)
Oud 19-10-2004, 20:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 19-10-2004 @ 00:14 :
Wát mensen die op die leeftijd relaties hebben die nu al langer dan 3 jaar duren, betekent dat je er al vanaf je vijftiende succesvol in moet zijn? Ik ken echt wel wat mensen die al vanaf hun zeventiende uit huis wonen, moet ik dat dan ook doen? Ik ken echt wel wat mensen die iedereen die los en vast zit neuken, betekent dat dat het zo 'hoort'?

Ik denk dat je me een beetje onderschat met het 'want je kunt ze niet begrijpen'. Het is niet om die reden dat ik het bagger argumenten vind, maar omdat ik van mening ben dat de ervaringen van 1 persoon niet afdoende zijn om die van miljoenen anderen te overstemmen. Als jij dat graag wil, geloof je maar dat wederzijdse liefde voor jou niet is weggelegd. Ik vind het alleen behoorlijk naďef om op je negentiende een dergelijke uitspraak te doen gebaseerd op een paar ervaringen uit de puberteit (niet echt een betrouwbare tijd, al helemaal niet wat liefde betreft).
Ik heb net weer vanalles te horen gekregen over m'n ex... En een zekere jongen... Ik ben even helemaal over de zeik. En het bevestigt helemaal mijn vorige posts in deze topic.

Dus even geen gepreek en gezeik alsjeblieft!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2004 @ 21:53 :
Ik heb net weer vanalles te horen gekregen over m'n ex... En een zekere jongen... Ik ben even helemaal over de zeik. En het bevestigt helemaal mijn vorige posts in deze topic.

Dus even geen gepreek en gezeik alsjeblieft!
Gepreek en gezeik

Nou, jochie, sterkte.
En dat meen ik
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 11:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-10-2004 @ 01:05 :
Gepreek en gezeik

Nou, jochie, sterkte.
En dat meen ik
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:36
Gammaray
Gammaray is offline
Het bestaat wel alleen je hebt een hoop geduld nodig en er vooral niet te veel met bezig zijn.
Want dat is me twee keer over komen wanneer je het minst verwacht gebeurd het.
Reageren

Regels voor berichten