Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 20-10-2004 @ 00:23 :
Ik ga niet tegen de regels in om tegen de regels in te gaan, maar als het zo uitkomt heb ik er niets tegen.
Ah, een principiėle opportunist
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2004, 23:34
Verwijderd
contradictio in terminis
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 01:47
Fu©k me žumžs
Fu©k me žumžs is offline
Sjah, wanneer is iemand nou een brave burger? Ik denk dat die grens bij iedereen anders ligt. Volgens mij normen en waarden vind ik wel dat redelijk braaf ben.
Oud 20-10-2004, 08:23
Ragnar
Ragnar is offline
Ik ben best een brave burger. Ik sta voor oudere mensen op, gooi geen zooi op straat, kalk niks onder etc.
Tering wat ben ik braaf zeg.

Ik compenseer dat maar met mijn asociale verschijning dan.
Oud 20-10-2004, 08:50
Verwijderd
ik ben best een brave burger.
denk ik
nou ik heb wel een s in bosjes gepist, maar dat zie ik niet als aso. op straat pissen vind ik maar niks men ziet er smerig uit.
ik goor wel eens een propje op straat, maar leeg niet mn hele zakken op straat
ik bekras of bekalk niks, misschien ooit eens een keer een al ondergekalkte deur van een wc.
ik fiets vaak door rood, tijdsverspilling om tewachten als je al over kunt toch?
ik rij niet zwart, ik heb nooit bekeuringen gehad.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 09:13
Hagel
Hagel is offline
ik rij weleens zwart en heb een paar keer een boete gehad, ik heb nooit licht op de fiets maar nog nooit een boete gehad en rij soms door rood. Ik rijd niet door rood als er kindjes bijstaan want dan gaan die ook fietsen is me weleens opgevallen ik sta op voor oudere mensen in de bus maar wacht eerst of niemand anders het doet Ik steel niet, ik scheld mensen niet ozmaar uit, behalve als ze mij uitschelden dan. en ik gooi nooit troep op de straat want dan vind ik stom
Oud 20-10-2004, 09:27
Verwijderd
ik heb OV dus rij nooit zwart, behalve laatst in het weekend maar toen was ik vergeten dat ik een weekkaart had ipv een weekendkaart. ik rij wel es door rood maar niet als er kleine kindjes bijstaan idd, ik fiets links. verder sta ik altijd op voor oude mensen, gooi ik nooit iets op straat, spreek ik ouderen altijd aan met u, ik schrijf niet op wchokjes. braafheid ten top
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 09:32
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ben best braaf volgens mij. Ik sta altijd op voor ouderen in de tram/trein, ik rij zelden zwart behalve als ik geen geld en geen tramkaart heb. Ik rij alleen 's ochtends als ik naar school ga door rood omdat ik dan altijd haast heb, of als het heel rustig op de weg is. Ik fiets wel altijd zonder licht want die moet ik al twee jaar maken.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 10:24
Verwijderd
Ik ben denk ik ook best braaf an sich. Ik heb een hekel aan mensen die dingen op straat gooien (behalve appel steeltjes ofzo) dus dat doe ik zelf ook nooit. Loop wel regelmatig door rood maar dat compenseer ik weer door midden in de nacht voor rode stoplichten te wachten als er niemand aankomt Boetes krijg ik bijna nooit, alleen laatst een proces verbaal omdat ik mijn kentekenbewijs niet kon vinden... Ben over het algemeen wel vriendelijk tegen bejaarden alleen het moet wel van 2 kanten komen. Als ik auto rijd is het meestal net andersom, laten we het er op houden dat ik niet de meest sociale weggebruiker ben als ik achter het stuur zit
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 10:29
Vice
Vice is offline
Ik vind mezelf wel een brave burger.
Oud 20-10-2004, 10:40
Peacefully
Peacefully is offline
ik rijd zelden door rood, rijd nooit zwart, of ik voor oudjes opsta ligt er maar aan hoe ze kijken. kijken ze arro, kunnen ze de pot op. ik zeg ook geen u, maar dat heb ik geloof ik nog nooit gezegd
dus ik ben best braaf
Oud 20-10-2004, 10:53
rodina
rodina is offline
Ik sta meestal wel op voor oudjes, of zwangere dames. Gooi niet klakkeloos alles opstraat, behalve peuken dan. Rijd nooit zwart, ja één keer omdat ik mn ov vergeten was. Ben niet in het openbaar dronken, ga niet midden op straat kotsen oid. Rijd op de fiets meestal wel netjes met lichtjes aan en aan de rechterkant van de weg wachtend voor stoplichten.
Alleen wanneer ik achter het stuur zit, dan rijd ik te hard, mss ook wel asociaal maar wel oplettend.
Enfin ik ben best braaf.
Oud 20-10-2004, 10:58
Verwijderd
ik rij nooit zwart gewoon omdat de kans van een boete oplopen mij niet aan staat. verder rij ik wel met licht aan als het op mijn fiets zit maar zo niet dan niet. ik ben wel vaak in het openbaar dronken. kotsen doe ik dan niet maar ik wil dan nog wel eens mijn respect voor eigendommen van anderen verliezen op zulke momenten, vooral voor mercedesen. ook kan ik op zulke momenten wel voor geluidsoverlast zorgen. ik steel niet en zoek ook nooit ruzie op straat dus ik ben naar mijn standaard aardig braaf nog
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 10:59
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
hmzz k ben dr nog niet helemaal over uit
ik fiets wel door rood maar dat komt omdat we in ons dorp maar 1 stoplicht hebben die iedereen negeert.
ik reed altijd zwart met de bus (plakbandje op mn strippenkaart kon k zo de stempel dr weer af vegen hehe) totdat ik daar een keer mee betrapt werd en dat was heeel erg genant.
ik drink wel eens op straat
ik pis ook wel eens op straat/bossen
ik ben wel beleefd tegen oude mensen maar niet als het van die oude humeurige mensen zijn die dat vanzelfsprekend vinden.
als een kassamiep mij teveel geld teruggeeft zeg ik dat anders krijgt ze kassaverschil en op dr kop...tja...dat was t wel zo`n beetje..
Oud 20-10-2004, 11:01
Mara
Mara is offline
Ik ben Balkenende's oogappeltje.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 11:26
Verwijderd
hm geen brave burger, maar ik ben wel gewoon beleefd enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 23:58
battlestar
battlestar is offline
ik fiets vaker door rood dan door groen, en ik heb weleens gewildplast/wild geplast. ook laat ik weleens 'per ongeluk' papiertjes en kauwgom enzo vallen op straat, als ik het nergens anders kwijt kan.
verder ben ik wel braaf, ik sta op voor ouderen, zeg beleefd 'hallo' tegen de buschauffeur, wijs mensen netjes de goede weg (tenzij ze erg lomp zijn) en zeg het wel tegen de kassičre als ze teveel geld terug geeft (maar vaak let ik er niet op).
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 00:19
Faery
Faery is offline
Verder dan openbare alcoholconsumptie, zonder licht fietsen en stoplichten negeren kom ik niet.

Oh, en oudjes wil ik nog wel eens op sleeptouw nemen.
Oud 21-10-2004, 00:23
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik rij niet zwart, ik ben zelfs een keer naar de conducteur gegaan om een kaartje te kopen, en die lul gaf me een boete. ik fiets wel door rood, als er maar een kleine kans is dat ik aangereden word. ik plas/kots niet op straat, ook niet in bosjes. ik sta wel op voor ouderen en ik heb nog nooit op wc-deuren getekend.
wel gooi ik soms zooi op straat, zoals sigaretties (maar eigenlijk rook ik bijna nooit op straat, omdat ik dat aso vind) en papiertjes. ik raap soms kleren op in een winkel, maar bij de h&m begin ik er niet aan. eigenlijk ben ik heel braaf.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:37
Verwijderd
Ik schrijf wel op openbare deuren maar alleen als ik in een toestand verkeer waarin ik mezelf niet meer in de hand heb.
Ik koop gewoon mn kaartjes bij de grijze kaartjes verkoop miep op het cs. Ik kots nooit als ik gedronken heb. En pissen in het openbaar is onhandig als je een pussy hebt. Stelen durf ik niet, alleen bierviltjes. Maar dat vind ik niet stelen. Als ik zelf wat op de grond laat vallen in een winkel raap ik het wel op, maar idd, bij de hennes is daar geen beginnen aan. Ik drink wel biertjes op die te lang op de bar staan en niemand opdrinkt. Tot groot irritatiegehalte van anderen.

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:46
Otis
Otis is offline
hm ik plas en kots op straat.
heb weleens zwart gereden, 1 keer een boete gehad.
mijn fiets zou niet door een apk keuring komen.
heb als 14jarig verbitterd mormel wel eens de basisschool bewerkt met een rode spuitbus.
ik gooi wel altijd netjes alles in een prullenbak.
rij door rood , maar alleen als ik zeker weet dat het kan hoor
ben een keer een lokale foute discotheek uitgezet omdat we een joint gingen roken .
ik doe aan burenruzies.

ik ben denk ik geen voorbeeldige bruger , maar ik ben wel altijd aardig tegen ouderen , mits ze lachen want sjacherijnige bloemkolen kan ik niet uitstaan, vooral niet als ze zo'n Ik ben oud Ik kan alles maken -Attitude hebben
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:03
Verwijderd
Aan de ene kant heb ik wel m'n stoute kanten. Veel bier drinken, beetje experimenteren met dingen, veel te hard scheuren op m'n scooter en me dan niets van verkeersregels aantrekken. Ik pis ook regelmatig over auto's heen als ik terug kom van het uitgaan.

Aan de andere kant kan ik ook weer de goodguy zijn die opstaat voor oude dames in de bus, mensen helpt die gevallen zijn op straat etc.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:06
Verwijderd
Ik heb een eendje gejat uit de kermis voor anteverta Euh, verder rijd ik niet zoveel zwart meer als vroeger. Andermans spullen kapot maken (expres) doe ik alleen als ik écht lam ben, maar dat ben ik nog maar 2 a 3 keer geweest dus... verder fiets ik wel altijd op plekken waar je niet mag fietsen en zodoende krijg ik op m'n lazer van de pliesie en heb ik van de week m'n boete moeten betalen omdat ik over het spoor liep godverdomme. Met in bosjes pissen heb ik geen probleem, wel in de metro (he, cha0s ).

Verder eigen ik mezelf graag winkelwagentjes toe Oja ik zeg meestal wel hoi tegen de busmeneer en soms maak ik nog wel een praatje terwijl dat eigenlijk niet mag staatop de bus, is dat dan braaf of juist niet?? Oh en ik gooi nooit rotzooi op de straat ik kan me daar behoorlijk aan ergeren. Behalve dan hele kleine dingen zoals peuken ofzo. Maar andere dingen gooi ik in de prullenbak en als die niet voorhande is doe ik het in m'n zak. Door rood rijden is toch niet echt onbraaf of wel? Als het stoplicht voor de andere weg op rood staat en de mijne nog niet op groen vind ik het best hoor. Tegen vreemden (volwassenen) en oudjes zeg ik u. Ik probeer wel licht op m'n fiets te hebben want anders moet ik wéér boetes betalen enzo

Ik scheld zelden mensen uit. Al helemaal niet op straat. Oja en als ik dronken ben of dat wil worden en er staat bier op de bar dat niemand drinkt drink ik het wel op
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:10
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik heb twee keer bij gilles in de lift gepist, maar dat komt denk ik omdat het daar zo stinkt dus dan maakt het niet meer uit en ik was dronken en ik moest weleens flesjes bier van het balkon gooien want dat klingelde zo lekker
Ik rijd alleen zwart in de metro want in de trein ben ik daar te bang voor nadat ome syntus mij een boete gaf
Verder kom ik nooit in aanraking met bejaard tuig dus daar hoef ik niet beleefd tegen te doen

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 14:13.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:10
Pan Am
Pan Am is offline
Ik rijd wel vaak zwart, maar dat is 'legaal' zwart rijden want treinkaartjes zijn in Belgiė standaard twee maanden geldig, en als je niet gecontroleerd wordt (wat dus bijna nooit voorkomt) heb je weer een gratis treinritje erbij Verder steel ik niet, want ik ben veel te bang voor een strafblad (ja, dat is de goede instelling ) Verder vind ik oude mensen lief en help ik ze met zware tassen of van steile trapjes af, maar niet als ze voordringen. Oude lijken die dat doen fluit ik terug En verder heb ik wel een grote mond, vooral met uitgaan, dus ik krijg vast een keer een klap
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:13
GRRR
GRRR is offline
ik ben drugsdealer
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:14
terror koekjes
Citaat:
GRRR schreef op 23-10-2004 @ 15:13 :
ik ben drugsdealer
wat is de aanbieding deze week?
Oud 23-10-2004, 14:14
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-10-2004 @ 15:10 :
En verder heb ik wel een grote mond, vooral met uitgaan, dus ik krijg vast een keer een klap
omg dat had ik laatst maar ik kreeg geen klap maar een duw van wijf met een nike-cap
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-10-2004 @ 15:14 :
omg dat had ik laatst maar ik kreeg geen klap maar een duw van wijf met een nike-cap
lekker terug duwen hmmmm, duwen duwen hihihi
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:25
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-10-2004 @ 15:21 :
lekker terug duwen hmmmm, duwen duwen hihihi

oeeeh aaah p-p-p-puushhh it!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:28
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 23-10-2004 @ 15:10 :
en ik moest weleens flesjes bier van het balkon gooien want dat klingelde zo lekker
Niemand zei dat jij dat moest doen. Je vond het zelf zo leuk klinken! Ik was juist degene die flesjes naar beneden moest gooien en van de galerij af moest pissen!
Oud 23-10-2004, 14:35
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-10-2004 @ 15:25 :
oeeeh aaah p-p-p-puushhh it!
duw het omhoog, ik vind het zo lekker als je nasty wil doen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 23-10-2004 @ 15:10 :
Ik heb twee keer bij gilles in de lift gepist, maar dat komt denk ik omdat het daar zo stinkt dus dan maakt het niet meer uit en ik was dronken
.

Waar was je nou gisteren, mietje.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 15:46
Verwijderd
omg ik word gek hier
ik hoor op zolder radio 2, in de badkamer noorzee fm , op mijn kamer paul mccartney en beneden op de tv iets wat lijkt op kinderen voor kinderen!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 15:49
thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 23-10-2004 @ 16:46 :
omg ik word gek hier
ik hoor op zolder radio 2, in de badkamer noorzee fm , op mijn kamer paul mccartney en beneden op de tv iets wat lijkt op kinderen voor kinderen!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
OMG OMG OMG
Oud 23-10-2004, 15:51
terror koekjes
Citaat:
cut_off schreef op 23-10-2004 @ 15:55 :
.

Waar was je nou gisteren, mietje.
ik was thuis tien euro aan het uitbesparen
Oud 23-10-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
franz schreef op 23-10-2004 @ 16:49 :
OMG OMG OMG
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:09
thecatempire
thecatempire is offline
woooooooooooooow goeeeeeeeeie reactie
Oud 23-10-2004, 16:53
Verwijderd
Ben zo braaf als het maar kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 23-10-2004 @ 16:51 :
ik was thuis tien euro aan het uitbesparen
Oh jij hebt veel gezelligheid gemist je moest eens weten.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:32
paco
paco is offline
Ik heb echt gemixde dagen....

Van die dagen voel ik me goed... groet mensen vriendelijk, sta op voor oude mensen in de trein... betaal netjes alles... enzovoort...

Maar soms van die dagen den ben ik baldadig... dingen jatten (niet meer dan paar eurotjes), grote koptelefoon keihard in de trein en agressief kijken, en fok de wereld id dingen slopen niet, maar wel veel dingen doen die niet mogen...
Oud 23-10-2004, 17:44
thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
paco schreef op 23-10-2004 @ 18:32 :

Maar soms van die dagen den ben ik baldadig... dingen jatten (niet meer dan paar eurotjes), grote koptelefoon keihard in de trein en agressief kijken, en fok de wereld id dingen slopen niet, maar wel veel dingen doen die niet mogen...
wooow echt een stoute burger ben jij

ik steel wel eens wat bij de h&m en ik doe pritt stift op mijn buskaart zodat ik de stempel er zo kan afvegen en ik dus zo vaak als ik wil met dezelfde strippenkaart op stap kan en ik stempel bijna nooit af in de tram en anders te weinig
Oud 23-10-2004, 17:58
terror koekjes
Citaat:
franz schreef op 23-10-2004 @ 18:44 :

ik doe pritt stift op mijn buskaart zodat ik de stempel er zo kan afvegen en ik dus zo vaak als ik wil met dezelfde strippenkaart op stap kan e
werkt dat echt?
Oud 23-10-2004, 18:03
thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 23-10-2004 @ 18:58 :
werkt dat echt?
jaa joh ik heb tot nu toe al 3 x dezelfde strippen gebruikt op 1 dag alleen je moet wel een beetje oppassen dat de buschauffeur je strippenkaart niet gaat betasten want 1tje die deed dat en hij keek me heel wantrouwend aan
Oud 23-10-2004, 18:05
Susanne
Susanne is offline
ik snap niet dat mensen hun respect voor de eigendommen van anderen kunnen verliezen

echt ik ben vaak genoeg dronken geweest of high maar nog nooit heb ik iets van iemand anders stuk gemaakt en ik denk niet dat dat te maken heeft met het feit dat je dronken bent
Oud 23-10-2004, 18:08
thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-10-2004 @ 19:05 :
ik snap niet dat mensen hun respect voor de eigendommen van anderen kunnen verliezen

echt ik ben vaak genoeg dronken geweest of high maar nog nooit heb ik iets van iemand anders stuk gemaakt en ik denk niet dat dat te maken heeft met het feit dat je dronken bent
ja vind ik ook, ik bedoel wat is daar nou leuk aan om andermans huis te trashen...
en als ik dronken ben dan kan ik nergens meer tegenaan schoppen
Oud 23-10-2004, 18:47
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben lief en stop voor rood maar ook voor groen want ik let nooit op en ik sta op voor omatjes en opatjes en ben heel lief. en ik sloop weleens wat maar dat is niet vaak. en het is toch altijd iets van mezelf dus dan geeft het niet.
Oud 23-10-2004, 18:53
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 23-10-2004 @ 15:14 :
wat is de aanbieding deze week?
trut het is 20 euro per gram dat weet je.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:01
terror koekjes
Citaat:
GRRR schreef op 23-10-2004 @ 19:53 :
trut het is 20 euro per gram dat weet je.
jezus christus ik heb dan wel kleine tieten maar dan hoef je me nog niet zo te benadelen
Oud 23-10-2004, 19:03
GRRR
GRRR is offline
kleine tietjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten