![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar niet iedereen boft zo met zijn schoonfamilie als jij hoor kutje van me. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() on-topic: kerst met mensen die dicht bij je staan doorbrengen ben ik persoonlijk een grote voorstander van ![]() Ook door mijn Noorse achtergrond misschien, in Noorwegen is kerstmis een grote happening en met veel familie, vrienden en kennissen, veel lichtjes, heel veel lekker eten, kerstdiner, kerstboom, veel cadeau's enz. Het is zelfs zo dat op kerstdag, om 5 uur 's middags (dan is het ondertussen al donker) kerstmis letterlijk en figuurlijk wordt ingeluid. De kerkklokken beginnen te luiden en iedereen proost etc... en dan begint het feest! Kerstmis kan heel mooi zijn! ![]()
||
Citaat:
Op de eerste kerstdag ga ik uit eten met mijn moeder en haar kant van de familie. Daarna hebben we suprise thuis. De tweede kerstdag ben ik bij mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden), daar eten we met een hoop mensen (broers, aanhang etc) en hebben we suprise. De tweede kerstdag is mijn vriend er ook bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tegenwoordig met die emancipatie mag geen enkele vrouw ooit het woord koken of de woorden "eten voor hem maken" gebruiken, want dan brengt dat verkeerde gedachtes bij andere vrouwen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vier kerst traditioneel* met ouders, zus, bevriend echtpaar van m'n ouders, hun twee zoons, en alle aanhang van de 'jeugd'; we gaan dit jaar naar het bevriende echtpaar toen, want vorig jaar zijn zij bij ons geweest. Kerst duurt dan van kerstavond tot en met 30 december en die tijd wordt opgevuld met gezelschapsspelletjes, dvd's, bioscoop, sauna, kerstdiners, en gewoon zitten en kletsen. Dit jaar viert mijn vriends moeder kerst op eerste kerstdag, zijn vader op tweede kerstdag of kerstavond, dat is nog even kijken, dus vanaf tweede à 'derde' kerstdag zijn vriendje en ik er bij ![]() *niet volgens de Nederlandse traditie, maar volgens onze gezinstraditie Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 14:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh en trouwens, kerstmis moet wel gevierd worden als t koud is.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Liefde & Relatie |
Na 1,5 Jaar verwerken.. Maar hoe?? mizz-unknown | 26 | 29-11-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Algemene schoolzaken |
Jaarboek ellen16 | 5 | 27-10-2003 19:26 | |
Liefde & Relatie |
Kerst... sweetangel19 | 17 | 16-07-2003 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Met je laten spelen....? haas17 | 15 | 19-01-2003 18:59 |