Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan Less than Jake gaan zien!!!! En nog heeeeel dichtbij ook!!! Woei!!! *heppie* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik word waarschijnlijk "tijdelijke roadie" van Four Fridges and a Microwave ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb me echt nog nooit tijdens een concert zo geergerd aan al die kutmensen, bah. Wat een tyfuspubliek, van sociaal heeft nog niemand gehoord geloof ik.
Verder was Less than Jake goed maar dat mocht ook wel anders dan was ik gewoon weggegaan toen mun zus door d'r rug was gegaan doordat die stomme mensen van de Melkweg het veelste vol hadden gestopt zodat ze zoveel mogelijk geld konden verdienen in een veel te kleine zaal en toen niemand mijn zus kon helpen omdat ze op die hoeveel mensen die er binnen waren 0 EHBO'ers hadden. Nou. fijn met de Vandals weer in die kutzaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sja.. ik ben natuurlijk zow een doos dak nu pas weer es op muziek forum kijk en daar dus was en dus tussen allemaal mensjes heb gelopen..
kheb trouwens wel cemetary slut en muckymouse herkent.. maar ja, kben niet zo een op mensen afstappen persoon.. Maar ut was wel cool, 3de keer dak ze in de melkweg heb gezien ![]() ![]() Maar goei, twas wel cool, niej de beste show, maar wel cool.. en twas volgens mij niet drukker dan anders. was trouwens wel leuk, kgad gister van school eindfeest in de melkweg, en dan zijn dr owk optredens, en dan kwamen dr steeds weer snippers naar beneden dwarrelen, de grond lag ook nog bezaaid btw, ze maken daar owk niet schoon! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pardon,mij herkennen en niks zeggen...wie denk je wel niet dat je bent ![]() Volgende keer wel wat zeggen hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb een keer zooo voor lul gestaan... ik dacht dat ik iemand herkende van een forum... en toen vroeg ik: eej ben jij die en die van dat en dat vorum? hij: eeuh neej... ik: ooh ![]() en nu durf ik da nie meer... ![]() maar de volgende keer zgt ik wel hallo...denk ik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja dan sta je nog eens goed voor lul ![]() hehe ik heb trouwens cemetary slut ook gezien en mucky mouse en mortisha en iroquai weer... hehe ook geen hallo gezegt *sowwwie* ![]()
||
Citaat:
wat moet ik zeggen? "hallooow ik ben Saaaz" jullie: huh wie? of er valt zoon vervelnde stilte en dan gaat het zovan: ooh maar ik zie daar iemand staan blabla haha en da was het.... zo zie ik dat ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ja da vonk toch wel leuk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee okee ik zeg wel hoi... ![]() hehe ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat was je laatste concert? recenseer! a new noise | 83 | 25-07-2003 14:20 | |
Muziek |
Punkconcerten! king112 | 70 | 16-04-2003 07:25 |