Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2006, 22:52
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 24-06-2006 @ 20:02 :
Nog gefeliciteerd!

Psst. Vanavond:

20:15 - 22:50 Robin Hood: Prince of thieves SBS 6

Mijn dank

En ik heb er n stukje van gezien. Had eerst zoiets van: waar ken ik die kerel toch van...
Oud 26-06-2006, 20:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag gister de verjaardag van the queen op bbc T ging over britse kinderliteratuur en natuurlijk waren de Zweinsteinders er ook Ze stuurden magie op in een envelop om the queens handbag terug te vinden hehe..

En daarna (en ook al eerder na Robin Hood) had ik echt zó'n zin om Harry Potter te kijken
Oud 27-06-2006, 08:33
Igorrrai
Igorrrai is offline
Spoiler

Laatst gewijzigd op 27-06-2006 om 17:06.
Oud 27-06-2006, 10:39
Severus
Severus is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 27-06-2006 @ 09:33 :
Spoiler
Spoiler
Oud 27-06-2006, 11:37
pino123
pino123 is offline
komt hp7 dit jaar nog uit of volgend jaar?
Oud 27-06-2006, 11:50
Severus
Severus is offline
Citaat:
pino123 schreef op 27-06-2006 @ 12:37 :
komt hp7 dit jaar nog uit of volgend jaar?
In 2007, waarschijnlijk min of meer gelijktijdig met de film "Order of the Phoenix."
Oud 28-06-2006, 00:52
VeGs
VeGs is offline
Ik wacht altijd tot de Nlse uitkomt, omdat ik voor mn studie al genoeg Engels moet lezen. Tot nu toe is altijd gelukt om alle spoilers te ontwijken, maar voor het laatste boek vrees ik het ergste... Er hoeft maar iemand langs te komen die iets verkeerds zegt wat je opvangt It's a nightmare...
Oud 28-06-2006, 06:49
Verwijderd
Citaat:
VeGs schreef op 28-06-2006 @ 01:52 :
Ik wacht altijd tot de Nlse uitkomt, omdat ik voor mn studie al genoeg Engels moet lezen. Tot nu toe is altijd gelukt om alle spoilers te ontwijken, maar voor het laatste boek vrees ik het ergste... Er hoeft maar iemand langs te komen die iets verkeerds zegt wat je opvangt It's a nightmare...
I know...

Ik wist al voor ik in het zesde boek begon wie er ging doodgaan en wie het zou doen, en dat wil ik écht niet nog eens Ik ga mezelf afsnijden van de buitenwereld en niet meer op internet komen, ik denk zo'n twee weken voor het boek uitkomt... En als het boek in de winkel ligt moet m'n mama dat gaan halen, want ik blijf thuis tot ik het gelezen heb.

Oud 28-06-2006, 08:38
lawallan
lawallan is offline
Ik stop dit jaar in ieder geval wel met kranten lezen als het boek uitkomt, de onze had bij deel 6 erg veel zin om alle spoilers meerdere keren af te drukken en ik denk dat ondanks de stortvloed van boze brieven ze dat bij deel 7 gewoon weer zullen doen.
Oud 28-06-2006, 09:17
Verwijderd
Ik heb altijd nog spoilers kunnen vermijden, en van het laatste boek wil ik zeker niks weten. Oew was het maar vast zo ver
Oud 28-06-2006, 09:59
yavanna
yavanna is offline
sommige spoilers kan ik heel irritant vinden. Als bijvoorbeeld persoon X aan het einde van het boek doodgaat en ik ben nog aan het begin van het boek, dan kan ik er niet tegen als iemand zegt 'Ja persoon X gaat dood he?' Dan is de lol d'r gewoon af...
Oud 28-06-2006, 20:02
Verwijderd
Citaat:
yavanna schreef op 28-06-2006 @ 10:59 :
sommige spoilers kan ik heel irritant vinden. Als bijvoorbeeld persoon X aan het einde van het boek doodgaat en ik ben nog aan het begin van het boek, dan kan ik er niet tegen als iemand zegt 'Ja persoon X gaat dood he?' Dan is de lol d'r gewoon af...
Argh ja idd.. heel frustrerend dat soort dingen
Oud 28-06-2006, 20:20
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
VeGs schreef op 28-06-2006 @ 01:52 :
daarom heb ik het 6de boek ook maar in het Engels gekocht, en dat ga ik met het 7de boek ook doen! Ik vond het idd vervelend dat ik allerlei dingen vantevoren wist, maar ik kon er ook niet tegen om zo lang te wachten op de nederlandse versie..
Oud 28-06-2006, 20:21
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 27-06-2006 @ 09:33 :
Spoiler
Spoiler
Oud 29-06-2006, 13:57
Severus
Severus is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 28-06-2006 @ 07:49 :
Ik wist al voor ik in het zesde boek begon wie er ging doodgaan en wie het zou doen, en dat wil ik écht niet nog eens Ik ga mezelf afsnijden van de buitenwereld en niet meer op internet komen, ik denk zo'n twee weken voor het boek uitkomt...
Ik ga hetzelfde doen. Bij het zesde boek had een ongelofelijke eikel hier een stuk tekst uit het boek gepost (als plaatje ook nog, zodat je er helemaal niet omheen kon), en dat was juist dat stukje waar
Spoiler
Ik weet zeker dat die zak het er om deed, ook al zei hij van niet.

Maar goed, om mijzelf te beschermen tegen dat soort gasten ga ik ook zoveel mogelijk plaatsen vermijden waar mogelijk spoilers zijn. Daar valt dit topic dan ook onder, en het zal best moeilijk zijn om hier weg te blijven in de paar weken voor de release van het zevende boek.

Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 19:37.
Oud 29-06-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 29-06-2006 @ 14:57 :
Ik ga hetzelfde doen. Bij het zesde boek had een ongelofelijke eikel hier een stuk tekst uit het boek gepost (als plaatje ook nog, zodat je er helemaal niet omheen kon), en dat was juist dat stukje waar
Spoiler
Ik weet zeker dat die zak het er om deed, ook al zei hij van niet.

Maar goed, om mijzelf te beschermen tegen dat soort gasten ga ik ook zoveel mogelijk plaatsen vermijden waar mogelijk spoilers zijn. Daar valt dit topic dan ook onder, en het zal best moeilijk zijn om hier weg te blijven in de paar weken voor de release van het zevende boek.
dat was dus dezelfde loser als van wie ik het wist hoor, want ik wist 't ook van die scan

de kakker

ps: use spoilertags babe!!
Oud 29-06-2006, 19:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 29-06-2006 @ 19:19 :
ps: use spoilertags babe!!
Ik dacht dat dat nieuws inmiddels al wereldkundig was, maar goed, ik heb het aangepast.
Oud 29-06-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 29-06-2006 @ 20:38 :
Ik dacht dat dat nieuws inmiddels al wereldkundig was, maar goed, ik heb het aangepast.
mja, ik weet het, ik heb ook altijd de neiging van er gewoon zo over te gaan, maar twee vriendinnen van me zitten momenteel respectievelijk in boek vijf en zes, en vandaar dat ik nog steeds de neiging heb van echt niks te vertellen over de inhoud van die boeken 'k vind dat wel een goede reflex van mezelf
Oud 02-07-2006, 02:40
Severus
Severus is offline
Ik heb nog wat mooie en grappige fan art van Makani (echte naam: Heather Campbell) gevonden die niet op DeviantART staat (en die ik dus nog niet gezien had), maar wel op haar website.

Er zitten weer mooie stukken bij.

Malfoy newlyweds
Molly and Arthur wedding
Rodolphus Lestrange
Rodolphus and Bellatrix
Aww, little Bella (geanimeerd)
Voldyness + movie scene
OotP: Harry posessed by Voldemort
Poker night
Mrs. Norris
Lucius
Draco
Lestranges mugshots
Dursleys
Hagrid (LOL!)
Oud 02-07-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 02-07-2006 @ 03:40 :
Ik heb nog wat mooie en grappige fan art van Makani (echte naam: Heather Campbell) gevonden die niet op DeviantART staat (en die ik dus nog niet gezien had), maar wel op haar website.

Malfoy newlyweds
Molly and Arthur wedding
Rodolphus Lestrange
Rodolphus and Bellatrix
Voldyness + movie scene
Poker night
Mrs. Norris
Lucius
Draco
Lestranges mugshots
Dursleys
Hagrid (LOL!)
as usual: ZALIG!!
Oud 02-07-2006, 15:04
Vice
Vice is offline
Citaat:

Malfoy newlyweds
Molly and Arthur wedding
Rodolphus Lestrange
Rodolphus and Bellatrix
Voldyness + movie scene
Poker night
Mrs. Norris
Lucius
Draco
Lestranges mugshots
Dursleys
Hagrid (LOL!)
Wow, zij kan echt mooi tekeken.
Oud 02-07-2006, 17:59
Severus
Severus is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-07-2006 @ 16:04 :
Wow, zij kan echt mooi tekeken.
Als je haar werk mooi vindt, moet je zeker ook eens een bezoekje brengen aan http://makani.deviantart.com , daar zit ook heel veel artwork van haar die niet op d'r website Accio Brain! staat.
Oud 02-07-2006, 18:25
pino123
pino123 is offline
SPEW does not approve

hihihi
Oud 02-07-2006, 20:03
Noínden
Noínden is offline
Makani <3

Ik adoreer haar ananassen.
Oud 02-07-2006, 20:05
Noínden
Noínden is offline
Oh en de adult-sectie (en de rest van haar art ook, trouwens ) van viking carrot mag er ook wel zijn

Hoewel sommige kunstwerkjes wel erg... gedetailleerd zijn. En de pairings zijn soms echt obsceen.
Oud 02-07-2006, 22:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 02-07-2006 @ 21:03 :
Ik adoreer haar ananassen.
Euh, ananassen? (Ik met mijn sick, perverted brain dacht meteen aan een metafoor voor borsten. )

Citaat:
Noínden schreef op 02-07-2006 @ 21:05 :
Oh en de adult-sectie (en de rest van haar art ook, trouwens ) van viking carrot mag er ook wel zijn

Hoewel sommige kunstwerkjes wel erg... gedetailleerd zijn. En de pairings zijn soms echt obsceen.
Die kende ik nog niet! Ik heb net het een en ander doorgekeken, en sommige pairings zijn inderdaad zó fout (maar daarom des te lachwekkender ) of de tekening zelf is te ordinair.

Mijn favorieten van die reeks (ik mag die links toch gewoon posten, hoop ik? ) zijn de volgende:

Waarschuwing: deze zijn dik NC-17!

Macnair/Hermione/Greyback
Dumbledore/Voldemort
Snape/Hermione
Hagrid/Macnair
Snape/Filch

En waarom zijn ze allemaal geschoren???

Maar jezus, die meid heeft óf te veel vrije tijd, óf ze is (prettig?) gestoord.
Oud 03-07-2006, 08:42
Verwijderd
Zo he, ze kan echt heel mooi tekenen (en ja de adult sectie is ook goed)
Oud 03-07-2006, 19:56
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-07-2006 @ 23:38 :
Euh, ananassen? (Ik met mijn sick, perverted brain dacht meteen aan een metafoor voor borsten. )
Ik bedoelde gewoon ananassen In haar tekeningen met Rodolphus LeStrange in Azkaban komen vaak pratende ananassen voor

Citaat:
Die kende ik nog niet! Ik heb net het een en ander doorgekeken, en sommige pairings zijn inderdaad zó fout (maar daarom des te lachwekkender ) of de tekening zelf is te ordinair.

Mijn favorieten van die reeks (ik mag die links toch gewoon posten, hoop ik? ) zijn de volgende:

...

Waarschuwing: deze zijn dik NC-17!

En waarom zijn ze allemaal geschoren???

Maar jezus, die meid heeft óf te veel vrije tijd, óf ze is (prettig?) gestoord.
Wat dacht je van Luna/Slughorn
Oud 03-07-2006, 22:27
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:

Poker night
(LOL!)

Die is zó goed. Sneep zou ook zonder Legilimentie (is dat eigenlijk het Neerlands voor Legilimency?) mijn kaarten mogen zien.
Oud 15-07-2006, 13:12
Verwijderd
* schop *
Oud 16-07-2006, 10:07
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 11-06-2006 @ 20:55 :
let's keep hope alive

(Als de verhalen danmaar doorgaan, maar zonder Harry)
nee, kip met cola light

ok, i know, off topic
Oud 17-07-2006, 17:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 15-07-2006 @ 14:12 :
* schop *
Ik zit even op vakantie in (Noord-)Ierland, dus ik kan helaas niet veel uithalen.
Oud 19-07-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 17-07-2006 @ 18:32 :
Ik zit even op vakantie in (Noord-)Ierland, dus ik kan helaas niet veel uithalen.
mja, en hier is het gewoon veel te heet om veel aan de pc te zitten, dus ...

Goed weer ginder? en bevalt Ierland je een beetje?
Oud 19-07-2006, 17:02
mepsteen
mepsteen is offline
Spoiler
Oud 19-07-2006, 23:47
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 19-07-2006 @ 18:02 :
Spoiler

Ik denk echt niet dat Harry zal sterven, volgens mij is dat veel te tragisch. Echt cliché-tragisch.
Spoiler

IK WIL HET GEWOON NIET. Potsie...

Oké, ik vind Harry af en toe ook ontzettend irritant. Maar het lijkt me gewoon net iets te typisch. Ik denk dat Ron of Hermelien dan dood zal gaan, en Voldemort. Zou wel echt perfect zijn als Hermelien al die tijd aan Voldemort zijn kant heeft gestaan in een of ander ingewikkeld complot en dat ze in de armen van Voldemort sterft. Oké, never mind.
Oud 20-07-2006, 10:44
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 20-07-2006 @ 00:47 :
Ik denk echt niet dat Harry zal sterven, volgens mij is dat veel te tragisch. Echt cliché-tragisch.
Spoiler

IK WIL HET GEWOON NIET. Potsie...

Oké, ik vind Harry af en toe ook ontzettend irritant. Maar het lijkt me gewoon net iets te typisch. Ik denk dat Ron of Hermelien dan dood zal gaan, en Voldemort. Zou wel echt perfect zijn als Hermelien al die tijd aan Voldemort zijn kant heeft gestaan in een of ander ingewikkeld complot en dat ze in de armen van Voldemort sterft. Oké, never mind.
Wotcha been sniffin'?
Oud 21-07-2006, 20:00
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 20-07-2006 @ 11:44 :
Wotcha been sniffin'?

Peterselie, maar dat ging per ongeluk. I swear!
Oud 22-07-2006, 11:02
Verwijderd
Citaat:
axgimpa schreef op 20-07-2006 @ 00:47 :

Spoiler

Spoiler
heb je de vierde eigenlijk wel gelezen??
Oud 22-07-2006, 18:30
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-07-2006 @ 12:02 :
Spoiler
heb je de vierde eigenlijk wel gelezen??
Spoiler

Ja, ik heb boek vier wel gelezen. Ik ben overnieuw begonnen met de boeken en heb gister 3 uitgelezen - ik postte dat toen
Spoiler
Oud 22-07-2006, 20:31
Verwijderd
ik wou dit topic eens gaan lezen maar er staan ook ongespoilerde spoilers in over dingen in die in boek 5 en 6 staan, die heb ik nog niet gelezen
Oud 22-07-2006, 21:55
Severus
Severus is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-07-2006 @ 21:31 :
ik wou dit topic eens gaan lezen maar er staan ook ongespoilerde spoilers in over dingen in die in boek 5 en 6 staan, die heb ik nog niet gelezen
We namen aan dat iedereen nu in ieder geval toch al "Order of the Phoenix" had gelezen. Maar goed, dan zullen we in de beginpost van volgende topics een waarschuwing zetten over mogelijke spoilers voor boek 5 en vooral boek 6.

In ieder geval: wel jammer dat je nu op sommige punten gespoilerd bent.
Oud 23-07-2006, 09:22
Verwijderd
ik heb nog geen ernstige spoilers gelezen, gelukkig, ben op tijd gestopt met t topic
Oud 23-07-2006, 09:33
Verwijderd
Citaat:
axgimpa schreef op 22-07-2006 @ 19:30 :
Spoiler

Ja, ik heb boek vier wel gelezen. Ik ben overnieuw begonnen met de boeken en heb gister 3 uitgelezen - ik postte dat toen
Spoiler
mja, dacht wel dat je een beetje in de war was hoor
Oud 30-07-2006, 21:01
Severus
Severus is offline
Hier een leuk interview met Alan Rickman (met leuke foto) over hoe hij omgaat met het feit dat hij vaak slechterikken speelt en dergelijke.

Citaat:
*blue angel* schreef op 19-07-2006 @ 17:17 :
Goed weer ginder? en bevalt Ierland je een beetje?
In Ierland was het de hele week heel goed weer (ook daar woedde een hittegolf) - alleen op de dag dat ik naar huis ging was het aan het regenen. De kust van het land was mooi, de stad Belfast mij te industrieel en de mensen iets te afstandelijk (hmm, Noord-Ierland is ook Britser dan de rest van Ierland, denk ik). Maar toch wil ik er nog eens keer terugkomen, omdat ik nog lang niet alles gezien heb.
Oud 31-07-2006, 13:52
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Heey, leuk dat ierland jou ook bevallen is!

In Dublin waren de mensen helemaal niet zo afstandelijk, dus ja mss is dat idd iets Noordelijks.

*probeert iets ontopics te bedenken*

Dan maar iets grappigs:
Oud 31-07-2006, 14:38
yavanna
yavanna is offline
hahahaha ik lach me dood

Die vind ik écht heel grappig ook echt met dat 'waaaaaah!'
Oud 31-07-2006, 23:58
axgimpa
axgimpa is offline
Yarr
Oud 02-08-2006, 21:06
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ah ja, de simply potterifics zijn fantastisch. Vooral die met draco is geweldig
Oud 05-08-2006, 07:30
Severus
Severus is offline
Confirmed: HBP movie release date
Box Office Mojo is reporting that the sixth film, Harry Potter and Half-Blood Prince, is set to be released on November 21st, 2008. WB has confirmed to us that this is indeed the actual release date. Let the countdown begin!

Steve Kloves will return to write the screenplay for HBP. A director has yet to be chosen. The fifth film, Order of the Phoenix, will hit theaters July 13th, 2007.

Aldus Mugglenet.com
Oud 06-08-2006, 10:20
Verwijderd
Dat duurt nog zo lang
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten