![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het risico van vallende skaters op de vloer is verder natuurlijk ook nog aanwezig en ook een skater moet een mandje hebben, wat het risico op verkeerd terechtkomen bij een val vergroot. Ik blijf het logisch vinden datt je niet skate in een winkel al hebben ssommige klanten daar een andere mening over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Daaruit volgt dat het niet onlogisch is dat je met skates naar binnenkomt. -Aangezien skates ook voetgangers zijn valt daar iets voor te zeggen. -De winkelier heeft de keuze om skaters te weigeren. - Dat geldt dan specifiek voor zijn winkel - Dat is dus een huisregel - Huisregels moeten ergens worden gepubliceerd En het bordje verboden voor skates heb je vast ook wel eens gezien |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan je vertellen dat je dan gewoon een boete krijgt. Niet weten is namelijk geen excuus, net als haarkloven terwijl het feit zelf, dat je aso en gevaarlijk bezig bent, gewoon blijft staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In dat geval staat er namelijk aangegeven dat je maar 50 km/h uur mag in de bebouwde kom. Dus ik zie niet helemaal waar je naar toe wil... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
probeer je a) te beweren dat snelheidsregels niet een een wetbooek staan, of b) te beweren dat skaten in een winkel bij wet verboden is? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]Lucky Luciano schreef op 02-09-2006 @ 16:33 :
[B]De skater is gewoon geindexeerd als voetganger. Daarnaast is er een verschil tussen skaten in een winkel en met je skates aan iets kopen. Met je skates kan je prima lopen of stapvoets rijden [b] Het gaat niet om de verkeerswetgeving, daarnaast ben jij degene die het erbij haalde en vervolgens artikel 5 uit z'n verband rukte en volkomen overdreven plaatste. [b] nee, dat was ik niet. Anderen meenden iets te kunnen ontlenen aan het feit dat een skater een voetganger is. Aangezien dat net zo goed misbruik maken is van niet van toepassing zijnde wetgeving, leek het me wel aardig om die wet er eens bij te halen. sterker nog, hierboven begin jij weer over verkeerswetgeving, 'geindexeerd als voetganger' is namelijk alleen iets dat opgaat in het verkeer, niet in een winkel.
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]MightyMarcel schreef op 03-09-2006 @ 09:48 :
[B] Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 14:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie overigens niet waarom er zo'n probleem gemaakt wordt van een winkelier die gaan rolschaatsers in zijn winkel duldt. Dat er winkeliers zijn die geen probleem ziet in klanten op wieltjes wil toch niet zeggen dat dan meteen alle winkeliers gebonden zouden zijn aan dit beleid? Als een winkelier van mening is dat bepaald gedrag overlast veroorzaakt of, erger nog, gevaarlijke situaties creëert, dan zie ik geen grond om de winkelier de bevoegdheid te ontzeggen om dit gedrag te weren uit zijn winkel. We hebben het hier per slot van rekening niet over een winkelier die bepaalde kleding voorschrijft, scholieren de toegang tot zijn winkel ontzegt of enkel mensen van een bepaald ras toe laat. Hoe ervaren de skater ook is, de kans op ongevallen blijft groter dan wanneer men zich zonder wieltjes voort beweegt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'verboden' gevoelens moon | 45 | 10-07-2005 01:46 | |
Liefde & Relatie |
De Verboden Vrucht stout! | 35 | 17-03-2004 20:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Protest tegen pedofilie door vnl extreem-rechts verboden Gatara | 134 | 29-10-2003 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De verboden aanraking... Gothic | 8 | 07-08-2002 13:45 | |
Psychologie |
[stelling] Iedereen barst bijna letterlijk van de 'verboden' verlangens! Verwijderd | 8 | 16-06-2002 15:10 |