Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is opzich heel logisch dat het niet mag, kom ik ga ook niet op mijn skates door de woonkamer scheuren... \ Tjonge dat sommige mensen dat niet begrijpen. Ik ben al meerdere malen door skatende tieners omvergereden terwijl ik rustig aan het werk was. Vet man, echt lachen, NOT DUS
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik mag overigens kinderen op skates, steps en andere race waar ook vriendelijk verzoeken om te gaan lopen, en vervolgens eventueel de deur te wijzen, maar dat zegt niet dat ik daar altijd zin en tijd in wil steken. groetjes ivo jan
||
Citaat:
![]() Ik snap die regel overigens wel, je laat sporen achter op de vloer, je zou mensen omver kunnen rijden of tegen dingen aanbotsen etc.
||
Citaat:
Wat is er mis met schoenen ?
||
Citaat:
Stel je voor, ik ben lekker aan het streetskaten in Groningen, en ik heb dorst, dan heb ik geen schoenen bij me en ik heb ook geen zin om mn sokken vies te maken dus ga ik zeer voorzichtig langzaam rollend de winkel binnen. Is dat zo erg?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Los daarvan hebben die natuurlijk geen alternatief, die kunnen vaak niet meer lopen en moeten dus wel met een wagentje. Het eerste kind dat zijn skates nodig had omdat het anders nergens kan komen moet ik nog tegenkomen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Toen we parket kregen mocht het niet meer, wat een residu laten die softwheeltjes achter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is zelfs zo dat je mag weigeren je tas te laten onderzoeken (bij ontbreken van een dergelijk bord) als het winkelalarm afgaat als je naar buiten loopt. In dat geval moet de politie gewaarschuwd worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar in het geval van skaten is het toepassen van die regel natuurlijk voorbehouden aan aso's. Iedereen begrijpt dat je niet kan skaten in een winkel en dat anderen zich daar aan ergeren. Bovendien kunnen ze zonder problemen je vragen te vertrekken als je met skates binnen komt. Toegang weigeren om bepaalde redenen e.d. moet vermeld worden. Mensen die zich misdragen vragen te vertrekken mag gewoon.
||
Citaat:
Dr hangt ook geen bordje 'niet stelen', da's ook logisch.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'verboden' gevoelens moon | 45 | 10-07-2005 01:46 | |
Liefde & Relatie |
De Verboden Vrucht stout! | 35 | 17-03-2004 20:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Protest tegen pedofilie door vnl extreem-rechts verboden Gatara | 134 | 29-10-2003 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De verboden aanraking... Gothic | 8 | 07-08-2002 13:45 | |
Psychologie |
[stelling] Iedereen barst bijna letterlijk van de 'verboden' verlangens! Verwijderd | 8 | 16-06-2002 15:10 |