Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2006, 16:10
Drez
Drez is offline
omfg ik wil weer het eerste deel van dezelfde minor doen als vorig jaar omdat ik dat tentamen nooit heb gedaan, maar nu is er een SELECTIE op basis van het analyseren van de beginscene van reservoir dogs en ik vind het KUT zo zonder voorbereiding en met stress en hoofdpijn en aarrghhh.
Oud 06-09-2006, 16:22
Carn
Carn is offline
voorbereiding? Die scene ken je toch uit je hoofd!
Oud 06-09-2006, 16:33
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest vandaag een vak uit het eerst jaar hervolgen maar dat maakt niet uit want het is fucking interessant, ik kan alleen de naam karl popper niet meer horen.
Oud 06-09-2006, 16:43
Verwijderd
gewerkt, boodschappen gedaan. straks koken omg dat wordt wat. ouders zijn weekje weg. <3
Oud 06-09-2006, 16:45
Verwijderd
vanmorgen moest ik al om half 9 op school zijn voor een hoorcollege
Oud 06-09-2006, 17:01
Drez
Drez is offline
Citaat:
Carn schreef op 06-09-2006 @ 17:22 :
voorbereiding? Die scene ken je toch uit je hoofd!
jaaa maar ik weet niet hoe al die camerashit en kaders en mise en scene en bladibla heet
Oud 06-09-2006, 17:03
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 06-09-2006 @ 17:45 :
vanmorgen moest ik al om half 9 op school zijn voor een hoorcollege
Ik ook en ik heb gekeken hoe jukeboxxx sliep
nu ben ik moe en ga ik bijslapen en daarna ergens voetbal kijken en eh opruimen
Oud 06-09-2006, 18:29
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 05-09-2006 @ 23:37 :
http://garinka.livejournal.com/

h
o
l
y

s
h
i
t

ik denk dat ik voor dat kleine secreet van me ook maar een lj ga aanmaken, want die maakt ook al zoveel ongelofelijk leuke dingen mee!!!11!1!!2

ontoopiek: ik ben naar school geweest en heb daar voor de verandering weer eens lopen spelen met photoshop en verder niet zoveel bijzonders. ohja ik viel van mijn fiets want ik had een grote tekenmap bij en mijn fiets wilde kennelijk ook een tekenmap want de spaken aten de map op OFZO en toen viel ik HAHAHAHA en nu heb ik pijn aan mijn voet.
en teh_1337 h4x0rs heb ik dunne volkorencrackers en notige light-kaas gekocht bij de lidl want ik ga flink bezuinigen op mijn vetpercentage.
Oud 06-09-2006, 18:32
grandmommy
grandmommy is offline
die qimm heeft een veel te dikke reet trouwens, en ze rijd ook nog eens dressuur en omg dat paard heeft een NEP-ANKY VAN GRUNSVENZADELDEKJE. en ze kan niet normaal zitten of lichtrijden en haar voeten zijn net kapstokken. en haar paard heeft de bespiering van een slak van 80 jaar oud.
maarja, paarden zijn sowieso st00pid. pony's zijn de shit.
Oud 06-09-2006, 18:36
capibara
capibara is offline
Internet keeps amazing me.
Oud 06-09-2006, 18:59
botulismf
botulismf is offline
Mijn bus knalde vanochtend bijna op een auto die ineens stopte maar ik hield mij stevig vast aan een rode paal en toen voelde ik me even net Tarzan want ik slingerde.
En zojuist heb ik Myxomatosis op bas leren spelen en het klinkt gaaf op mijn oude kapotte fender-versterkertje want daar zit een kraak in.
Oud 06-09-2006, 19:29
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 06-09-2006 @ 19:36 :
Internet keeps amazing me.
ik ga hem niet inkoppen
Oud 06-09-2006, 19:32
Verwijderd
vnadaag naar school geweest,dadelijk ga ik werken bij het jazzpodium en morgen ga ik naar artis,(L).
Oud 06-09-2006, 20:16
grandmommy
grandmommy is offline
OHJA en ik heb een filmpje bekeken van een klasgenoot die aan idols had meegedaan. de jongen is een echte rashomo die nog niet uit de kast is en hij zong een liedje van madonna en binnenkort doet hij mee met de X-factor omg hij is heel erg getalenteerd in het niet-getalenteerd zijn
Oud 06-09-2006, 20:19
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 06-09-2006 @ 20:32 :
vnadaag naar school geweest,dadelijk ga ik werken bij het jazzpodium en morgen ga ik naar artis,(L).
wat heb je toch een fascinerend leven stefke.
Oud 06-09-2006, 20:22
havana
havana is offline
Parachute gesprongen!
Oud 06-09-2006, 20:59
botulismf
botulismf is offline
Ik zou naar een vergadering gaan maar toen bedacht ik me dat ik al drie dagen vergader op school en dat ik geen zin had in vergaderingen. En nu ben ik aan het koken.
Oud 06-09-2006, 21:09
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 06-09-2006 @ 21:59 :
Ik zou naar een vergadering gaan maar toen bedacht ik me dat ik al drie dagen vergader op school en dat ik geen zin had in vergaderingen. En nu ben ik aan het koken.
ik ben van mijn fiets gevallen en ik heb pijn aan mijn voet
Oud 06-09-2006, 21:09
grandmommy
grandmommy is offline
ooooohja ik heb vandaag een begin gemaakt voor een veel te artyfarty storyboard met in de hoofdrol een llama die in mij verandert en allemaal spacy randeffecten met eh gekleurd papier.
Oud 06-09-2006, 21:18
Verwijderd
ik heb vandaag een agenda aangeschaft en gewerkt waar geen fuck te doen was maar wel mooi 30 euro verdiend w00t en nu doe ik dingen voor school zodat ik alles goed voorbereid heb maar eigenlijk is er vrij weinig voor te bereiden haha en nu wil ik eigenlijk de lama's kijken van afgelopen zaterdag maar die is onvindbaar en om 23:10 op 1 een docu over 9/11
Oud 06-09-2006, 21:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
hij staat wel op www.tvopjepc.nl maar je kan hem nog niet kijken, haha. die even in de gaten houden dus?
Oud 06-09-2006, 21:27
Verwijderd
Vanochtend van 9 tot half 2 college, daarna ben ik naar het strand geweest. Vanavond heb ik paella in de stad gegeten en nu ben ik aan het chillen en me aan het voorbereiden op morgen, want dan mag ik weer om 9 uur present zijn. Maarrrr ik ga morgen wel de zara attacken .
Oud 06-09-2006, 21:28
Hagel
Hagel is offline
ik werd wakker van de heerlijke ochtendmondgeur van mijn l0ver, even de stad in geweest en hem naar de bus gebracht. Daarna moest ik werken en het was stil. toen belde mijn moeder met nogal kuttig nieuws over mijn vader en nu ben ik thuis en ben ik aan het eten en aan het kijken of het allemaal kan bezinken blabla
Oud 06-09-2006, 21:49
Broeder
Broeder is offline
Ik heb te veel "Puur Sap Rode Druiven Sap" gedronken :'''''''''''(
Het decadente leven wordt me wederom te veel.
Oud 06-09-2006, 22:37
Otis
Otis is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 06-09-2006 @ 20:32 :
ehh vergeet je niet iets

ik kreeg vandaag 12,50 van strychnine op school. Daarna ging ik honderd gemiste deadlines verklaren aan werkgroepje en docent, toen kreeg ik mn eerste preek dit jaar en nu moet ik voor vrijdagmiddag een gehandicapte sporter ( IEMAND MET EEN BEPERKING ) geinterviewd hebben. ( IEMAND SUGGESTIES? VRIJWILLIGERS? HELP? )
Toen ging ik naar mn werk en daar flirtte ik met mijn collega van 45.
Nu ben ik thuis
Oud 06-09-2006, 22:43
Verwijderd
ik reed vanaf 12u taxi tot daarnet en een meneer zei "Parijs is mooi want daar kun je blote tieten zien".
Oud 06-09-2006, 23:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
oooomg ik had weer 's een enorm vieze grote spin en hij was heel snel en ik spoot vet veel gif op 'm maar hij ging maar niet dood en ook niet toen ik 'm plette met 'n boekje yak
Oud 06-09-2006, 23:18
Faerie
Faerie is offline
vandaag ben ik naar het winkelcentrum gegaan om foto's op te halen. Maar toen veranderde het "foto's ophalen" in "winkelen" en nu heb ik schoenen. En toen ging ik naar de Ici Paris en toen vroeg ik om advies voor m'n oogschaduw en toen ben ik helemaal gratis opgemaakt 's avonds moest ik te voet chinees gaan halen omdat mijn moeder bij m'n nichtje moest blijven en liep ik met het typische witte tasje van de chinees langs een 'terrasje' van zo'n ouwelullen-kroeg en toen zei er zo'n man: 'Bert hou je mond he'. En toen zei (blijkbaar) Bert:
'ik heb eigenlijk ook wel zin in Chinees' (het was een grapje ) Het was dus een saai dagje maar ook wel leuk omdat ik schoenen heb
Oud 06-09-2006, 23:38
__
__ is offline
ik ben dit forum aan het stalken
maar goed ik had een stadswandeling door r'dam en daarna ging ik bij la place eten met mn familie ehhh daarna ging ik even rondslenteren in de v&d en h&m en koopgoot en alles. toen heb ik een uur op de tram staan wachten (zonder overdrijven) en vervolgens had mn trein uiteraard ook weer vertraging. maar goed toen ging ik dus naar eindhoven, deed ik mn oranje kloffie aan en ging ik genieten van een lekker saaie wedstrijd net was ik nog even langs roodbaard en nu heb ik even een opdracht voor morgen gemaakt. dit was weer een lekker lang verhaal, ik denk dat tante Bep hier wel van zal kunnen genieten

MAAR IK HEB DUS WEL TRIMM TRABB GEZIEN. maar goed wie niet.
Oud 06-09-2006, 23:43
Verwijderd
ik.
Oud 06-09-2006, 23:44
__
__ is offline
ja dan moet je maar langskomen in rotterdam freek, dan zal ik dr speciaal voor je aanwijzen
Oud 06-09-2006, 23:50
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Werkgroep Academische Vaardigheden gevolgd, gewerkt aan mijn verslag voor BasisVaardigheden, de avondvierdaagse van vandaag gelopen, darts gekeken, wat gedaan voor morgen en nu zit ik even op internet.
Oud 06-09-2006, 23:51
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen uitgeslapen tot 11.30, toen moest ik me nog haasten om om 13.00u op tijd te zijn om ergens klaar te staan om te winkelen Dingetjes gekocht, naar een vriend om prison break te kijken en over moeilijke dingen te praten, daarna naar huis en zometeen ga ik slapen.
Morgenmiddag naar de kapper en ik weet nog niet echt wat ik wil, 's avonds werken blllll
Oud 07-09-2006, 00:01
Otis
Otis is offline
Oh tijdens mijn werk hoorden we een keiharde gil/krijs en even later nog 1, een andere. 5 minuten later hoorden we 3 ambulances en toen bleek dat er iemand van de ibis toren naast ams cs was gesprongen en pal naast mn fiets ergens was neergekomen en zn lichaam was verspreid over 5 m² zei mn collega. Iedereen maakte grapjes maar ik vond het luguber en voelde me ongemakkelijk en droevig.

Oh en ik ben sneu want ik open dit soort topics, ik ben desperately seeking..

http://forum.scholieren.com/showthre...9#post22795829
Oud 07-09-2006, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 06-09-2006 @ 21:19 :
wat heb je toch een fascinerend leven stefke.
pure rock & roll.
verder kocht ik vandaag een boek van otis en toen ik net terugkwam van het werken zag ik een laveloos dronken student op de grond zitten,die inspireerde me en nu heb ik besloten dit weekend ook heel dronken te gaan worden,
Oud 07-09-2006, 00:05
Verwijderd
Otizzz, kun je niet een fictief persoon nemen, zoals Arend van Driest met twee ongelijke benen die kan snelwandelen omdat hij daar speciale sportschoentjes voor heeft, held die hij is?

Of misschien doet Mijns wel aan schaken oid. Of iemand van Psychologie, borderline telt vast ook als aandoening.

En anders kun je op zoek gaan naar de bond van Nederlandse Sporters Met AIDS oid. Of de livejournalcommunity daar van.

Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 00:08.
Oud 07-09-2006, 00:10
Otis
Otis is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-09-2006 @ 01:05 :
Otizzz, kun je niet een fictief persoon nemen, zoals Arend van Driest met twee ongelijke benen die kan snelwandelen omdat hij daar speciale sportschoentjes voor heeft, held die hij is?

Of misschien doet Mijns wel aan schaken oid. Of iemand van Psychologie, borderline telt vast ook als aandoening.

En anders kun je op zoek gaan naar de bond van Nederlandse Sporters Met AIDS oid. Of de livejournalcommunity daar van.

ja ik heb vandaag ook al een artikel verzonnen over Monique van het Health Center, straks hebben ze me door en mongies googlen en dan opbellen is mn laatste optie
Oud 07-09-2006, 00:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 06-09-2006 @ 23:43 :
ik reed vanaf 12u taxi tot daarnet en een meneer zei "Parijs is mooi want daar kun je blote tieten zien".
daar doe je het toch voor, heerlijk!
Oud 07-09-2006, 06:34
Broeder
Broeder is offline
Ik volg al een half uur lang hoe een rat een stuk theedoek probeert op te vouwen, maar het ding op het laatst moment weer naar beneden laat vallen en weer opnieuw moet beginnen
Oud 07-09-2006, 08:01
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Dit was mn eerste schoolweek en kennelijk ben ik zo geschrokken ervan dat ik opeens heel ziek ben geworden . en zo komt mn aanstaande verloofde langs om te knuffelen maar ik kan niet eens praten. gezellige boel. en mn kamer is vies echt zo'n ziek-kamer met overal kankerzooi..mweeehhgr
Oud 07-09-2006, 09:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
net een uurtje les gehad en nu heb ik tot half 1 vrij en ga ik maar weer eens opruimen want ik maak tegenwoordig in 1 dag weer een puinzooi van mn kamer en daarna ga ik eten en weer naar school.
Oud 07-09-2006, 10:47
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ging ik naar school en daar aangekomen moesten we een PITCH gaan houden en dat ging heeeeel slecht. We moeten het opnieuw doen maar nu wel met voorbereiding dat zal vast schelen
Daarna ging ik naar Volver met mijn vriendje. 's Avonds heb ik zijn haar geknipt en nou wil ik ook iets nieuws met mijn haar maar hij wil de schaar niet in mijn haar te zetten dus nou moet ik naar de kapper eeeeeuw.
Oud 07-09-2006, 10:52
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben aan mijn queste begonnen om het lelijkste LJ te krijgen
Oud 07-09-2006, 12:09
girl-in-trouble
Tot nu toe alleen maar gewerkt aan het verslag voor BV (over het omstandersdilemma). We zijn klaar tot en met de resultaten, nu alleen nog discussie/bespreking.
Op dit moment is het pauze , dus ben ik maar even gaan computeren. Dan heb ik tenminste iets te doen.
Na de pauze gaan we weer verder met dat verslag.
Oud 07-09-2006, 12:10
zeehond23
zeehond23 is offline
anders ga je met je groepje binding zoeken?
Oud 07-09-2006, 12:20
girl-in-trouble
Ik werk met een Duits meisje samen (verslag moet in tweetallen), en die is al naar haar Duitse vriendinnen vertrokken... Verder ken ik hier niemand... (Iedereen heeft een ander rooster gepland als ik.)
Oud 07-09-2006, 13:17
botulismf
botulismf is offline
Oud 07-09-2006, 13:32
Verwijderd
Finkers, wat een held.
Oud 07-09-2006, 14:13
Drez
Drez is offline
college gehad over bronnen en methoden van cultuurgeschiedenis is het was leukkk en we gingen in de naam van de roos kijken en een stukje van ranke lezen. hehe.
Oud 07-09-2006, 14:18
Drez
Drez is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 07-09-2006 @ 13:20 :
Ik werk met een Duits meisje samen (verslag moet in tweetallen), en die is al naar haar Duitse vriendinnen vertrokken... Verder ken ik hier niemand... (Iedereen heeft een ander rooster gepland als ik.)
hoezo? je hebt toch wel werkgroepjes ofzo? dan ga je toch een keer met mensen daaruit koffie drinken of ze iig aanspreken ofzo? je moet er wel wat voor doen heh.

Regels voor berichten