Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nu ben ik moe en ga ik bijslapen en daarna ergens voetbal kijken en eh opruimen |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat ik voor dat kleine secreet van me ook maar een lj ga aanmaken, want die maakt ook al zoveel ongelofelijk leuke dingen mee!!!11!1!!2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ontoopiek: ik ben naar school geweest en heb daar voor de verandering weer eens lopen spelen met photoshop en verder niet zoveel bijzonders. ohja ik viel van mijn fiets want ik had een grote tekenmap bij en mijn fiets wilde kennelijk ook een tekenmap want de spaken aten de map op OFZO en toen viel ik HAHAHAHA en nu heb ik pijn aan mijn voet. en teh_1337 h4x0rs heb ik dunne volkorencrackers en notige light-kaas gekocht bij de lidl want ik ga flink bezuinigen op mijn vetpercentage. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
hij staat wel op www.tvopjepc.nl maar je kan hem nog niet kijken, haha. die even in de gaten houden dus?
||
Citaat:
![]() ik kreeg vandaag 12,50 van strychnine op school. Daarna ging ik honderd gemiste deadlines verklaren aan werkgroepje en docent, toen kreeg ik mn eerste preek dit jaar en nu moet ik voor vrijdagmiddag een gehandicapte sporter ( IEMAND MET EEN BEPERKING ![]() Toen ging ik naar mn werk ![]() Nu ben ik thuis ![]() |
![]() |
|
Oh tijdens mijn werk hoorden we een keiharde gil/krijs en even later nog 1, een andere. 5 minuten later hoorden we 3 ambulances en toen bleek dat er iemand van de ibis toren naast ams cs was gesprongen en pal naast mn fiets ergens was neergekomen en zn lichaam was verspreid over 5 m² zei mn collega. Iedereen maakte grapjes maar ik vond het luguber en voelde me ongemakkelijk en droevig.
Oh en ik ben sneu want ik open dit soort topics, ik ben desperately seeking.. http://forum.scholieren.com/showthre...9#post22795829 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder kocht ik vandaag een boek van otis en toen ik net terugkwam van het werken zag ik een laveloos dronken student op de grond zitten,die inspireerde me en nu heb ik besloten dit weekend ook heel dronken te gaan worden, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja ik heb vandaag ook al een artikel verzonnen over Monique van het Health Center, straks hebben ze me door ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |