Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je zou ook kunnen zeggen: morgen ben je dood dus waarom zou je niet onder het mes gaan.
||
Citaat:
jaja, mensen voelen zich er fijner door, geweldig, maar voor míj. en: leven verlengen/verkorten heeft er niets mee te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Ot: ik vind zoals al aangehaald is dat het een laaste optie moet zijn. Als er echt medische redenen zijn of iemand bv verminkt is of geraakt ok. Maar niet de standaard kontverhalen om ook maar iets te laten doen.
||
Citaat:
![]() ik heb vroeger veel baat gehad bij begrijpend lezen op de basisschool, misschien moet jij hetzelfde overwegen ![]() OT: als je je er beter door voelt; waarom niet? Van mensen die enorm veel zijn afgevallen en veel vel over hebben kan ik best begrijpen dat ze het weg laten halen. Ik vind vaak wel dat ingrepen in het gezicht en tieten etc goed te zien zijn en dat is dan wel weer een beetje jammer, een van de redenen dat ik zelf niet zo snel onder het mes zou gaan mbt plastische chirurgie.
||
Citaat:
wat is er toch met die nietgrappige opmerkingen met smilies erachter. |
![]() |
||
Citaat:
Je zegt dat verlengen of verkorten van je leven er niets mee te maken heeft maar je bracht zelf naar voren dat je toch wel dood gaat; ergo, jij ziet daar dus een link tussen. Die link zie ik niet dus vandaar mijn post. Als je je conclusie wat toe wilt lichten, zodat ik (wij?) het wel snappen, zou ik dat wel waarderen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zal geen smiley gebruiken want blijkbaar erger je je eraan en het laatste wat ik wil is je zen verneuken. Oh ja ik zou ook geen plastische chirurgie willen omdat je nooit weet hoe het er precies uit gaat zien naderhand. Brrr.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je dan op je clit douwt, kun je op twee plaatsen tegelijk komen. ![]()
||
Citaat:
Nu weet ik wel dat mannen niet aan rubbers horen te zuigen, maar ik kon het niet laten, huhu. Condomen met dranksmaak <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de fototopics enzo te zien heb je ook vrij veel piercings. Ik ga ervan uit dat jij vindt dat deze piercings je mooier maken. Die mensen zijn ervan overtuigd dat een nieuwe neus ze mooier maken. Wat is het verschil? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bardamu, ik snap niet wat je bedoelt?
||
Citaat:
De vrouwen met een klein buikje dat ze weg laten zuigen, de vrouwen die van cup B naar cup D willen, de vrouwen die de rimpels weg laten trekken, daar is iets mis mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |