![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We waren allebei maagd toen, en tsja, dan gaat het niet geweldig. So what? Jij kan echt zeuren om niks. ![]() Krummeltje |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Jahoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, maar geen spijt van.
Deed pijn en bloedde vrij veel, minder fijn. Maar verder was het met de jongen waar ik verzot op ben, mijn vriend is en ook nog eens mijn beste vriend. Hij was lief, en heel wat schijteriger over het hele gebeuren dan ik (hij wou mij geen pijn doen) schrok zich te pleures toen hij bloed zag en vroeg dagen later nog of het echt geen pijn meer deed... *zucht* Nee ik heb er geen spijt van, het was nou niet bepaald geweldig, ja duh. En euhm ja, mijn vriend is lief ![]() Overigens was ik mijn vriends derde bedpartner. Zijn eerste keer was geen suc6, hij was 14, op kamp en dronken en het duurde al met al 30 seconden. Hij heeft er heel veel spijt van en denkt er liever niet aan. En ik denk niet dat het voor hem pijn deed nee ![]() ff twee antwoorden in 1 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had gelukkig de mazzel dat met een tampon een keer me maagdenvlies kapot ging. De keer zelf was ik heel erg zenuwachtig, maar me vriend was erg lief voor me en rustig
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vond het echt suuuuuuuuuuper!!!!!!!!!
heeeerlijk!!! we hebben 't nog vaak overgedaan en zullen 't nog wel vaker gaan doen.... het was in het begin wel erg pijnlijk, maar op een gegeven moment zattie der ineens (goed) in en toen ging 't allemaal prima! Wel ff wennen natuurlijk, maar ik genoot er wel van... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn eerste keer betekend ook veel voor me. T was de eerste keer van ons allebei, dus we waren allebei best zenuwachtig
![]() ![]()
|
Heel lekker met mijn eerste liefde op zijn slaapkamer. Hij was een sleutelkindje en ik had iedere dinsdagmiddag de laatste uren vrij. Zijn ouders waren werken en hij woonde vlakbij. Hij spijbelde altijd zijn laatste uren biologie omdat hij praktijk interessanter vond, hihi.
De eerste keer was heel lief, met daglicht zodat we elkaar goed konden zien en voelen. Doordat het zo ontspannen was ging alles heel gemakkelijk. Dit hebben we maanden volgehouden. Een keer kwamen we wel te laat beneden. We waren de tijd vergeten en zijn vader was al thuisgekomen. Daar sta je dan voor lul met zo'n rood hoofd. |
![]() |
|
nee: de tweede keer werd ik lichamelijk NOG een keer 'ontmaagd' het bloedde even hevig als de eerste keer
ja: het was met degene waar ik nu nog mee ben, en ohet meest van hou dan wie dan ook
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Help me met ontmaagden! Wasaap | 66 | 17-11-2015 19:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sex voor het huwelijk Hardcore | 32 | 20-04-2003 21:51 |