Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wow trouwens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...oten_en_De_Bie
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
- - - Ik heb er een aantal bedacht die ik daadwerkelijk gebruik. Allereerst - 'Nudge nudge, wink wink, say no more ![]() ![]() Verder schelden we in navolging van Rik Mayall in The Young Ones constant met 'FASCISTS!' En tot slot kun je mij en m'n filmhomies ook geregeld 'iesch pigeon', 'iesch ggggamster', 'iessschh [willekeurig object, uitgesproken met een verschrikkelijk accent]'. Manuel. <3 Daar kunnen we ook zo een kwartier mee zoet zijn. > "Wat hebben we morgen voor iets?" < "Iesch opdragt." > "Ja, wat voor?" < "Iesch gamster." > "Mediarepertoire of AcVa?" < "GGGGGGAMSTER." > "AcVa?" < "Que?" > "Mediarepertoire?" < "Siiiiii." Oja, we deden ook een tijdlang op willekeurige momenten het slotdansje uit Bottom na. Inclusief het 'zingen' van het deuntje en het vechten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen soms doe ik dat dan bij mensen die dat allemaal nite kennen en die vinden mij dan zó ontzettend raar. Niet grappig meer, gewoon. Dat van Omlet du fromage heb ik ook wel eens heel lang gezegd ja. En ik vergat om Napoleon Dynamite te vermelden! "Gosh. Idiots.. -.-"
|
"Well, 'ave a nap. Zen fire ze missiles!!1!!!" van How the world will end ofzo.
En "Shun the non-believer! Shunnnnnnnnneh!" van Charlie the Unicorn. Howel ik daar wel veel van jat. Charlieee. Charlieeeeeeee. Charlieeeeeeeeeeee!
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En Charlie!!! <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger, toen de politie nog op varkens reed. Vroeger, toen de regenboog nog zwartwit was. En wij hebben het nog altijd over Zaai, een al lang afgelopen kinderserie op ned. 3 'Hooooooi! 'Hooooi postbode Siemen! Wij fevele ons, dus jij moet iets vezinne!' 'Oooh.... Maar ik heb geen tijijijd, ik moet werken, daaaarom!' <33 |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
"Mooi... van C&A." Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kan iedereen er ook bij vertellen, waar hun citaat vandaan komt?!!! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Speciaal voor Soija, mocht het nog niet al duidelijk zijn;
Citaat:
Citaat:
tweede uit De Gluurbuur van Rembo & Rembo (ook VPRO-kinderserie) <3 |
![]() |
|
"Number one... the larch." (Monty Python)
"I'm special!" en "D'oh!" (The Simpsons) "Luke... I am your father!" (Star Wars) "Wo ist der Bahnhof? DO ist der bahnhof!" (Kooten en de Bie) "I learned it from a book" (Met enórm accent, uit Fawlty Towers) "Seriously!" (Grey's) "Uhm... even rondje lopen! (giechel)" (Plien en Bianca) En daar doe ik met een vriendin ook regelmatig een scene uit: < He! Een briefje! > Wat staat erop? < Rot. Op. He, dat is makkelijk! > Doe dan! < Oke! (giechel) En natuurlijk: < Voor ik ga beginnen wil ik eerst iets héél belangrijks zeggen. (stilte) < Vreeede! (giechel) Flauw, ik weet het... ![]() En natuurlijk "Nudge nudge, know what I mean" etc etc en "Omelet du fromage" Dit is echt een briljant topic ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jaaa inderdaad! Daar gebruik ik er wel veel van ja
![]() Carol Beer: Computer says no. *cough* Andy ![]() Andy:I don't like it! Andy:I want that one! Anne:Eh-eh-ehhhhhh! (compleet met de veeg-over-gezicht) Emily Howard: I am a lay-dee! Ray McCooney: Yeeeeees. Vicki Pollard: Yeah but no but yeah but no but... <3 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Goatsaai.cx #1623 Verwijderd | 500 | 27-02-2012 20:09 | |
De Kantine |
[Algemeen DK meettopic] Den Haag meet 28 Januari! Verwijderd | 500 | 29-01-2011 14:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CIDI doet opnieuw aangifte tegen discriminerende rap Gatara | 70 | 09-07-2004 23:55 | |
Films, TV & Radio |
BBC Comedy Heaven! Trimm Trabb | 27 | 27-12-2003 22:53 | |
Films, TV & Radio |
The Trip Freshh~ | 156 | 10-11-2003 17:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Protest tegen pedofilie door vnl extreem-rechts verboden Gatara | 134 | 29-10-2003 16:01 |