Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2011, 16:10
Verwijderd
Maargoed, alsnog heeft Nigella Lawson vast een gezondere relatie met eten en met haar lichaam dan Gillian McKeith met haar darmspoelingen

Ik keek altijd wel graag naar dat programma van Gillian McKeith voor de totale clueless dikke mensen ("ja, ik eet graag haverpannenkoeken, die zijn gezond toch? Dan eet ik bijvoorbeeld als tussendoortje 15 gefrituurde haverpannenkoeken") en voor de tafels met alles wat die mensen in 1 week eten. Ik wil ook graag een tafel met daarop alles wat ik in een week eet.
Advertentie
Oud 30-12-2011, 16:10
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Weet ik welll, verpest m'n pleziertje niet, lul.

Bovendien, Gillian McKeath is een verzuurde voedselhater, waarom zou je anders GERST eten en al die rommel, en Nigella is een lekkere gezellige bourgondier. Met borsten. Kies zelf maar.
Zoals Ar en ik altijd zeggen als er zo'n uitgemergelde vegetariër voor ons loopt: die kan wel een biefstukje gebruiken.
Oud 30-12-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Maargoed, alsnog heeft Nigella Lawson vast een gezondere relatie met eten en met haar lichaam dan Gillian McKeith met haar darmspoelingen

Ik keek altijd wel graag naar dat programma van Gillian McKeith voor de totale clueless dikke mensen ("ja, ik eet graag haverpannenkoeken, die zijn gezond toch? Dan eet ik bijvoorbeeld als tussendoortje 15 gefrituurde haverpannenkoeken") en voor de tafels met alles wat die mensen in 1 week eten. Ik wil ook graag een tafel met daarop alles wat ik in een week eet.
Geweldig vind ik dat soort programma's ja, met bergen voedsel uitgestald <3

En dan eten die mensen een maand gerst en vijgen en rauwkost en spinaziesapjes, en dan dansen ze weer blij in de rondte, met een BLOS op hun TOET.
Oud 30-12-2011, 16:15
Verwijderd
Ik heb een keer een vrouw ontmoet die louter rauwe, plantaardige dingen at. Zelden iemand gezien die zo ongezond was zonder ziek te zijn, tenzij je dit als geestesziekte kwalificeert.
Oud 30-12-2011, 16:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Borsthaar is voor eckte mannen
Oke, nou, veel plezier met je borsthaar terwijl ik lekker met een biertje op de bank naar voetbal kijk, krabbend aan mijn zak.
Oud 30-12-2011, 16:17
Verwijderd
Ik heb het koud. Zal ik gaan koken? Beneden is het warmer en warm eten helpt ook, maar het is nog zo vroeg. Maar op zich heb ik ook wel een beetje honger.

Ik kan natuurlijk ook een trui aantrekken.
Oud 30-12-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
("ja, ik eet graag haverpannenkoeken, die zijn gezond toch? Dan eet ik bijvoorbeeld als tussendoortje 15 gefrituurde haverpannenkoeken")
Oud 30-12-2011, 16:18
Verwijderd
Ik denk nu telkens dat je sann bent, Sarah
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oke, nou, veel plezier met je borsthaar terwijl ik lekker met een biertje op de bank naar voetbal kijk, krabbend aan mijn zak.
Wij liggen lekker met een biertje op de bank naar het voetbal te kijken terwijl een vrouw/man in ons borsthaar kroelt.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap de grap niet!
Verwijderd
Citaat:
Ik denk nu telkens dat je sann bent, Sarah
Hm, dat kan ik me voorstellen! Ik wilde eigenlijk vuurwerk eromheen, maar dat lukte niet.
Oud 30-12-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Wij liggen lekker met een biertje op de bank naar het voetbal te kijken terwijl een vrouw/man in ons borsthaar kroelt.
Ieuw.
Oud 30-12-2011, 16:20
Verwijderd
Hela, regen. En dat terwijl ik zo een kerst-paasdiner heb in West. Nouja, maar goed dat m'n band lek is en ik met het OV moet, dan
Oud 30-12-2011, 16:21
Verwijderd
Hm, een vriendin en haar vriend hebben autoproblemen, dus misschien komen ze morgen geen oud&nieuw vieren, omdat ze dan niet kunnen komen. En nee, ze kunnen niet met de trein, want hij houdt niet van treinen. Hij is vroeger namelijk wel eens met de trein geweest en toen was het heel druk.
Oud 30-12-2011, 16:21
Verwijderd
Amg, ik keek ontevreden richting het raam en toen hield de regen op
Oud 30-12-2011, 16:22
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Hm, een vriendin en haar vriend hebben autoproblemen, dus misschien komen ze morgen geen oud&nieuw vieren, omdat ze dan niet kunnen komen. En nee, ze kunnen niet met de trein, want hij houdt niet van treinen. Hij is vroeger namelijk wel eens met de trein geweest en toen was het heel druk.
Oud 30-12-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Grutjes. Onoverkomelijk.
Oud 30-12-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Hij is vroeger namelijk wel eens met de trein geweest en toen was het heel druk.
Oud 30-12-2011, 16:24
Verwijderd
Echt, ik wist dat hij niet van treinen hield, maar ik dacht dat dat gewoon was zoals bij veel autoliefhebbers, dat ze gewoon liever met de auto gaan. Niet dat die aversie zo erg was dat ze dan maar liever thuis blijven
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind Nigella nog steeds heter
QFT.
mollerator
mollerator is offline
Mooi ook dat de NS zei: ja eh er zijn bijna geen klachten over te drukke treinen. Toen had rover een website opgezet, was de eerste dag gelijk de server overbelast
Oud 30-12-2011, 16:25
Verwijderd
Ik stond pas nog in een drukke trein. Er moesten zelfs mensen naar de eerste klas omdat er geen ruimte meer was.
Dat krijg je als mensen hun VOUWFIETS meenemen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, veel plezier met dat gekroel, ik weet wel iets beters dat de vrouw in kwestie kan gaan doen.

Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Ik stond pas nog in een drukke trein. Er moesten zelfs mensen naar de eerste klas omdat er geen ruimte meer was.
Dat krijg je als mensen hun VOUWFIETS meenemen
Een vouwfiets valt nog wel mee.
Oud 30-12-2011, 16:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En nu komen ze helemaal niet? Wat een sukkels. Sorry hoor, maar als je wilt komen zoek je gewoon een oplossing, zo druk zal het echt niet zijn op oudejaarsavond.
Verwijderd
Van die koffers die harde plastic koffers in felle of juist pastelkleurtjes, die zo groot zijn dat ik er helemaal in zou kunnen en dan zou er nog een kleuter bij passen ook. En die staan dan in het gangpad, of op een bank, want ze kunnen nergens anders. En die zijn er ook in de spits, want je mag geen fietsen mee nemen in de spits, maar wel idiote kidnapkoffers.
Verwijderd
Citaat:
En nu komen ze helemaal niet? Wat een sukkels.
Ligt eraan of de auto het weer doet morgen!
Oud 30-12-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Van die koffers die harde plastic koffers in pastelkleurtjes, die zo groot zijn dat ik er helemaal in zou kunnen en dan zou er nog een kleuter bij passen ook. En die staan dan in het gangpad, of op een bank, want ze kunnen nergens anders. En die zijn er ook in de spits, want je mag geen fietsen mee nemen in de spits, maar wel idiote kidnapkoffers.
Grote koffers in de spits in DUBBELDEKKERS
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een vouwfiets valt nog wel mee.
Idd, die kun je meestal makkelijk wegzetten of zet je gewoon in het halletje.
Verwijderd
Ik heb ook een koffer bij me als ik met de trein ga, want meestal betekent dat dat ik naar mijn ouders ga voor een paar dagen.
Ik voel me ook altijd best bezwaard, maarja. Wat moet ik dan.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een straf!
Oud 30-12-2011, 16:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Grote koffers in de spits in DUBBELDEKKERS
Veel mensen weten niet dat je die koffers vaak tussen de zitjes kunt plaatsen, dat is echt een openbaring als je de mensen daar op wijst.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een koffer bij me als ik met de trein ga, want meestal betekent dat dat ik naar mijn ouders ga voor een paar dagen.
Ik voel me ook altijd best bezwaard, maarja. Wat moet ik dan.
Maar vast geen koffer waar ik en een kleuter in zouden passen!
Verwijderd
Citaat:
Veel mensen weten niet dat je die koffers vaak tussen de zitjes kunt plaatsen, dat is echt een openbaring als je de mensen daar op wijst.
Precies Het is altijd hetzelfde.
Verwijderd
Citaat:
De koffers die ik bedoel passen daar niet
Oud 30-12-2011, 16:34
Verwijderd
Nu heb ik eigenlijk te veel honger om te gaan koken, want dan ga ik ongeduldig koken en daar wordt het niet lekker van, maar ik weet niet wat ik dan nu vast zou kunnen eten, want ik wil dat het warm is en direct klaar /firstworldproblems

Eigenlijk heb ik nu zin in pannenkoeken, in plaats van eiermie met schelvis en gemengde 'japanse' roerbakgroenten.
Oud 30-12-2011, 16:37
Verwijderd
Nigella is toch die Britse kookchick?
Oud 30-12-2011, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eigenlijk heb ik nu zin in pannenkoeken, in plaats van eiermie met schelvis en gemengde 'japanse' roerbakgroenten.
Dan maak je pannenkoeken~!
Oud 30-12-2011, 16:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nigella is toch die Britse kookchick?
Domestic Goddess ja
Oud 30-12-2011, 16:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Precies Het is altijd hetzelfde.
Ja, altijd die provincialen of vinexmensen die naar Schiphol gaan en nooit de trein nemen.
Oud 30-12-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Dan maak je pannenkoeken~!
We hebben alles in huis en de schelvis kan in de diepvries. Maar wat doe ik dan met de nog 1 dag houdbare roerbakgroenten? Want morgen ga ik ze niet opeten.
Oud 30-12-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, altijd die provincialen of vinexmensen die naar Schiphol gaan en nooit de trein nemen.
Ja ;x Toen ik laatst naar Amsterdam ging nam een mevrouw haar mobieltje op.
'JA HALLO
WE ZIJN NU VLAKBIJ UTRECHT EN GAAN NAAR SCHIPHOOOOOOOOOOOL'
en je hoorde haar dochter gewoon zeggen
'JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEEEEEEEEEEEEUWEN HOOR'

Oud 30-12-2011, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We hebben alles in huis en de schelvis kan in de diepvries. Maar wat doe ik dan met de nog 1 dag houdbare roerbakgroenten? Want morgen ga ik ze niet opeten.
Bewaren tot zondag, ze zullen niet van de ene op de andere dag zwart worden. Of je gooit ze ook in de diepvries, kan best.
Oud 30-12-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Bewaren tot zondag, ze zullen niet van de ene op de andere dag zwart worden. Of je gooit ze ook in de diepvries, kan best.
nee groenten worden slap bij het ontdooien als je ze langzaam invriest en ik heb geen industriële vriezer ofzo. En ze zullen zondag wel slap en zuur zijn, voorgesneden groente zijn óp de uiterste houdbaarheidsdatum al meestal niet zo lekker meer
Oud 30-12-2011, 16:43
Verwijderd
We eten gewoon pannenkoeken met roerbakgroenten fusion cooking!
Oud 30-12-2011, 16:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ;x Toen ik laatst naar Amsterdam ging nam een mevrouw haar mobieltje op.
'JA HALLO
WE ZIJN NU VLAKBIJ UTRECHT EN GAAN NAAR SCHIPHOOOOOOOOOOOL'
en je hoorde haar dochter gewoon zeggen
'JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEEEEEEEEEEEEUWEN HOOR'

Je herkent die mensen altijd zo goed. Stil blijven staan in het halletje omdat ze moeten besluiten of ze boven- of onderin gaan zitten. Zitplaats uitvoerig inspecteren en plastic bekertjes bij zich voor de blikjes frisdrank. Constant uit het raam kijken, alle krantjes bij elkaar scharrelen en aandachtig lezen. En op het eindstation natuurlijk pas opstaan met alle koffers als de trein al stil staat, niet als je al ziet dat de trein het station binnenrijdt.
Oud 30-12-2011, 16:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nee groenten worden slap bij het ontdooien als je ze langzaam invriest en ik heb geen industriële vriezer ofzo. En ze zullen zondag wel slap en zuur zijn, voorgesneden groente zijn óp de uiterste houdbaarheidsdatum al meestal niet zo lekker meer
Je moet ze ook niet ontdooien voor het roerbakken! Gewoon bevroren in de pan gooien!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We eten gewoon pannenkoeken met roerbakgroenten fusion cooking!
Dat kan ook, maar dan zijn het geen echte pannenkoeken meer!
Verwijderd
Citaat:
Je herkent die mensen altijd zo goed. Stil blijven staan in het halletje omdat ze moeten besluiten of ze boven- of onderin gaan zitten. Zitplaats uitvoerig inspecteren en plastic bekertjes bij zich voor de blikjes frisdrank. Constant uit het raam kijken, alle krantjes bij elkaar scharrelen en aandachtig lezen. En op het eindstation natuurlijk pas opstaan met alle koffers als de trein al stil staat, niet als je al ziet dat de trein het station binnenrijdt.
Dit is allemaal iets te herkenbaar inderdaad
Verwijderd
Citaat:
Je moet ze ook niet ontdooien voor het roerbakken! Gewoon bevroren in de pan gooien!
Dan ontdooien ze toch ook en als ze langzaam zijn ingevroren worden ze dan slap! Ik heb het meerdere malen geprobeerd, leverde altijd drekkige groenten op in plaats van knapperige.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten