Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
kep "everyone's a winner" origineel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
je kan niet alles kopen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En mainstream hc bestaat inderdaad niet! En gelukkig maar anders zou het maar een saai zooitje worden! Die tweedracht binnen de hc zal er altijd wel blijven ja, maar dat is nog geen reden om nog maar meer tweedracht te zaaien, het is al vertieft genoeg op sommige shows/messageboards! |
![]() |
||
Citaat:
dat snap ik even niet, er is al een tweedracht, maar wij zaaien het nog verder? Hoe kan dat als die er al is? Ik wou gewoon verduidelijking, als dat al tweedracht is...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
'het hokjesdenken'
Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 17:31. |
![]() |
|
![]() |
ik zal es iets posten wat op een ander board heeft gestaan en waar ik het zeker mee eens ben, en misschien kan dit het gevoel voor hardcore een beetje beschrijven. Iig hulde aan de schrijver van dit stukkie!!!:
MY TRUE LOVE ------------------------------------------------------------------------ misschien wat overbodig, maar het mag gezegd worden: bij deze verklaar ik oldschool, liefst ook nog straight edge, hardcore mijn favoriete muziekstroom ALLER TIJDEN. ik check geregeld andere genres, speel in een non-oldschool bandje, ben de youthcrew look al een tijd kwijt, maar keer op keer blijf ik terugkomen op die ene sound. bands als chain of strength, youth of today, floorpunch en BOLD en honderden anderen doen mijn hart nog steeds sneller kloppen. dat gevoel, die energie, ongeevenaard. vooral op 12" en 7" formaat, met live foto's, x'en en blokletters. ik kan uren naar die hoezen staren, en balen dat ik niet skip of porcell, wrench of straight ed ben, met een crowd van 100'den like-minded people die allemaal loos gaan en vol dedication elk woord meezingen. stagedives all over the place, pile-ons, opruiende moshparts en nog opruiendere slogans die je na een keer horen volop mee kan brullen, alleen maar vette shirts in het publiek, iedereen x'en op. ik zet die shit op en ren als een dolle stier door mn flatje, met een bank en bed die dienst doen als denkbeeldig publiek om op te stagediven. ik sta nog steeds elke avond voor de spiegel met mn tandenborstel als microfoon loos te gaan met mn ten yard fight singletjes op de draaier. hele avonden zit ik op de bank met een stapel platen en singles voor me neus tekstvellen doorspitten, die foto's bekijken, de thanxlist tot op de letter uitpluizen, het labellogo met een vergrootglas erbij tot op de pixel bestuderen, glas cola in de hand en zakkie chips met smaak erbij. elk fanzine met oldschool bands lees ik van voor tot achter en weer terug, tot het papier in kleine stukjes uit elkaar valt, alle vette verhalen opslaand in mn hersens. en dat gevoel, heb ik nog noooooit gehad bij een newschool, of non-hardcore bands. |
![]() |
||
Citaat:
Blaen dat je niet straight edge ben? Dan wordt je het toch? Als je teksten je aanspreken, dan doe je er toch wat mee? Of leest ie de teksten en denkt: heej das goed, maar zit ondertussen gewoon een hamburger met bier op te slikken, maar vind ie het allemaal wel geweldig? nb: Ik heb niet goed gekeken, zie hieronder, het was al laat, 4 uur, ik dacht dat er straight edge stond. Ik dom.
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 14:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je hebt verdomme gelijk excuses wouszer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
HardCore ressurection? Prea|K | 129 | 26-09-2003 10:54 |