Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dus, iemand die dat kort kan beschrijven? Ik zal je dan eewig dankbaar zijn. Is dat geen feest? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
h - 4h6, je moet 4 normaal spelen en dan met je vinger op het 6e fret slaan /\ - volgens mij moet je dan de snaar omhoog duwen \/ - volgens mij moet je dan de snaar omlaag duwen * - dempen tijdens het spelen, ik weet niet precies hoe / - 4/6, je moet 4 normaal spelen en dan naar het 6e fret glijden a.h. - albert heijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
en misschien heb je hier wat aan, geen idee wat er in staat
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook ik speel bas, ik heb gewoon een Samick bas en versterker, was 600 gulden in totaal, dus goed te doen!! Twas eigenlijk gewoon om te beginnen, maar kwil nu toch eigenlijk wel uh...ietsje beter al speelt dit ook helemaal niet slecht, maar ik heb hem gewoon uh..op een veilingsite gekocht, jaworrrrr goedkopie!!!!
![]() Laatst gewijzigd op 23-11-2002 om 18:00. |
![]() |
|
![]() |
Klinkt jullie basgitaar ook zo? http://www.cyberfretbass.com/arpeggi...aj-rt-4-bsc.rm
Mijne niet namelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik slap altijd nog met mijn duim... Dat is denk ik ook de reden dat in sommige tab books de T van Thumb erbij staat... Maargoed als jullie geen slappen leren op basles en wel wilt zou ik het gewoon vragen, mijn leraar vroeg wat ik wou doen en ik zie funk leren spelen, zodoende kom je vanzelf wel bij slappen
||
Citaat:
weet eerlijk gezegd ook niet wat het wel moet zijn ![]() * - is idd een mute, je moet met twee vingers (kan ook met een maar dan heb je nog een boventoon) de snaar dempen, dus de snaar niet indrukken maar alleen je vingers dr op leggen. en dan moet je met je middelvinger (doe ik dan) de snaar aanslaan en met je wijsvinger gelijk daarna aanslaan en je tweede vinger van je linkerhand loslaten en de eerste vinger indrukken. (volg je het nog? ![]()
|
Slappen is het eerste en ook ongeveer het enige dat ik ooit op basles heb geleerd. Verder alleen jazzimprovisatie, maar dat schoot niet zo erg op aangezien ik nog niet echt geautomatiseerd de noten vond, en zeker niet heel snel.
O ja, flageolets (?) spelen kan ik ook vrij goed, heb ik een heel tof nummer mee ![]() Ik heb trouwens een Washburn, Mortischa, hij speelt lekker maar of 'ie echt goed is weet ik niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Basgitaar leren spelen. Mister Sir | 49 | 02-09-2007 10:45 | |
Muziek |
Basgitaren Verwijderd | 95 | 08-07-2006 16:38 | |
Muziek |
Basgitaar / elektrisch Igorrrai | 36 | 05-09-2005 12:37 | |
Muziek |