Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een bas
Een mooie actieve ibanez en een versterker, k was er 1000,- voor kwijt, maar dat kwam omdat ik mijn oude gitaaramp erbij inruilde, dan zou het 1300,- zijn geweest. maar idd koop meteen een OLP, net zoals ik binnenkort ga doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Niemand die zijn ouwe basgitaar aan mij wil verkopen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OLPtjes zijn mooie dingen...
Ben zelf begonnen met een Hartke setje.. (klein versterkertje..maar erg mooi geluid + leuk (en mooi) basje van hartke.. ) ben dr nog steeds behoorlijk te vreden mee.. heeft mij toen minder dan 300 euro gekost maar de advies prijs ligt op 450 ongeveer... ( http://www.samsontech.com/products/p...D=56&brandID=3 ) ..alleen is mijn bas donkerrood.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 4 vragen. 1) Is hij nog in goede staat? 2) Squier p-bass is een beginner basgitaar en dat merk je erg goed? Ik bedoel, is het voor mij een beginner oke? 3) Hoeveel moet dat ding (met alle randaparatuur) kosten? 4) Waar woon je? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) hij is twee jaar oud, en tja, hij is niet helemaal schadevrij de tijd deoorgkomen. hier en daar een heel klein beschadigingkje dus, maar hij ziet er zeker niet slecht uit. 2) het is idd een beginnersding, dat is te merken, het is gewoon een basisapparaat, maar klinkt redelijk (het is in principe gewoon een fender). om te beginnen is ie wel ok, omdat hij redelijk breed enzo is, dus de techniek krijg je zo beter onder de knie enzo 3) hij kost je 50 euro, dan heb je er ook nog een (licht beschadigde maar functionerende) tas bij 4) ik woon in den haag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) Maar qua klank is hij nog 99% als toen je 'm kocht? 2) ![]() 3) Ja, zit er dan iets van een versterker bij? Want anders heb ik er niks aan he. ![]() 4) Dat is vrij ver weg. Maar oke. Ow ja, hoe veel heb jij er voor betaald 2 jaar geleden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2)- 3) nee er zit geen versterker of wat dan ook bij, ik heb als het goed is wel nog ergens een oud snoer liggen die je ook nog wel mee kan krijgen. maar als je toch in den haag bent kan je meteen naar de rockpalace om een versterker te kopen ![]() 4) dat is wel waar, maar goed.... ik heb bij de aankoop zo'n 900 gulden betaald voor het hele pakket. zon nieuwe squier p-bass kost in de winkel nu zo'n 200 euro |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus een vraag voor alle mensen hier, wat voor versterker heb je, is ie goed en hoe duur was ie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen idee wat je daar los voor betaalt, koop gewoon die Hartke set die ik ook heb ..krijg je vast geen spijt van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf een Ibanez basversterker en eerlijk gezegd... Als vuilnisbak zou hij het goed doen... (maarja eerst maar een OLP en dan misschien ooit nog een nieuwe versterker, nadeel is dat ik zelf niet zoveel ruimte heb (kamer op zolder, 2 trappen sjouwen als ik ga oefenen) en ik wil er eentje me veel kracht. Dus dan is een Hartke Kickback een mooie (maar ozo dure oplossing) Weet iemand anders nog kleine maar krachtige versterkers?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik de mijne op z'n luidst zet hebben de buren er volgens mij nog geen last van, of ja... misschien een beetje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik weet niks zeker. ![]() Trouwens iemand met een distortion pedaaltje op z'n basgitaar hier? Ben ik wel in geinteresseerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (ik had het btw ook nog over een snoer, maar dat heb ik al weggedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() K vind het verder niet echt speciaal ofzow, eerder het mooie diepe bassgeluid verneuken.... Misschien moet je een speciaal bass distortion pedaal proberen ps. Active is zooooooow mooi, daarom ben ik verliefd op mijn bas, maargoed binnenkort toch maar een passieve OLP ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Basgitaar leren spelen. Mister Sir | 49 | 02-09-2007 10:45 | |
Muziek |
Basgitaren Verwijderd | 95 | 08-07-2006 16:38 | |
Muziek |