Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 15:38
tsx
tsx is offline
Citaat:
M@rco schreef op 12-04-2003 @ 17:23:
Dus jij neemt het risico om iemand anders invalide te rijden? Lekker ben jij. En nee, in Nederland kan je nergens hard! Verhuis alsjeblieft naar Duitsland, kun je lekker hard rijden én hebben we in Nederland weer een idioot minder.

whahahahhahahahahha dat dacht jij ik rij vanaf hier naar amsterdam zonder mijn remmen te gebruiken(bluf) maar je kan overal hard rijden behalve in steden daar moet je oppassen voor politie
Oud 14-04-2003, 15:41
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 16:19:
\

Daar ben ik me zeer goed van bewust dat ik gevaarlijk rij. Maar dat is mijn keuze. Ow jah wijsneus, jij zei dat ik niet verzekerd ben he lul? Jij ook niet want opgevoerde scooters/brommers zijn ook niet verzekerd voor het geval je het niet wist WIJSNEUS.
Waarom doe je het dan?
Lieve schat, dat ding van mij is niet opgevoerd. Als je goed had gelezen zou je gezien hebben dat die dingen standaard 70 gaan lopen, ik heb dus nergens aangezeten. Het vermogen valt binnen het wettelijk vastgestelde limiet en daar gaat het de verzekeraars om. Nu alleen nog even verstandig met die gegevens omgaan
Oud 14-04-2003, 15:41
tsx
tsx is offline
Dus het is ook gevaarlijk als ik met mijn fiets 30 rijd in een woonerf??
Oud 14-04-2003, 15:44
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 16:41:
ja, in een woonerf behoor je stapvoets te rijden
Oud 14-04-2003, 15:44
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 16:41:

Hahahahahahahahahahhahhhahhahahahahahahahah, kijk maar uit straks wordt je geflitst. Of je rijdt een hond invalide. Ik vind het echt onverantwoordelijk om zo hard in de bebouwde kom te rijden. Niet doen hoor. echt niet. Hahahahahahahahahahahahahahaha vooral niet met je fiets.
Oud 14-04-2003, 15:49
tsx
tsx is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 16:44:
Ja dat is toch precies hetzelfde als ik dat met de brommer doe dan rij ik 2x zo hard als mag en dus is het onverantwoordelijk maar met mijn fiets kan je net zo goed een kind uitwijken is het gevaarlijk
Oud 14-04-2003, 15:49
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 16:41:
Waarom doe je het dan?
Lieve schat, dat ding van mij is niet opgevoerd. Als je goed had gelezen zou je gezien hebben dat die dingen standaard 70 gaan lopen, ik heb dus nergens aangezeten. Het vermogen valt binnen het wettelijk vastgestelde limiet en daar gaat het de verzekeraars om. Nu alleen nog even verstandig met die gegevens omgaan
Mag ik weten om wat voor ding het gaat. In Nederland mogen brommers/scooters die boven de 50 standaard gaan niet verkocht worden.
Oud 14-04-2003, 15:50
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 16:23:
Hahahaha jij bent nog dommer dan een kont van je moeder. Kijk wat jij lult, jij zegt dat scooters/brommers net zo stevig zijn als auto's. Wat een lul ben jij. Ooit een aanrijding gezien tussen een auto en scooter. Nee vast niet anders had je dit bericht niet geplaats.
Ja, jouw slimheid blijkt wel weer uit je reactie... *kuch*
Maar goed, strakke actie dat jij mij nog steeds serieus neemt
Blijf zo doorgaan, dan kom je nog een heel eind
Oud 14-04-2003, 15:51
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 16:44:

Ben je echt zo heilig, of doe je zo alleen voor?

Btw in een woonwijk zou ik nooit harden dan 30 rijden. Me grootse angst is om een kind aan te rijden.
Oud 14-04-2003, 15:53
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
WijfMan schreef op 14-04-2003 @ 16:50:
Ja, jouw slimheid blijkt wel weer uit je reactie... *kuch*
Maar goed, strakke actie dat jij mij nog steeds serieus neemt
Blijf zo doorgaan, dan kom je nog een heel eind

Hahahahaha jah doe ik vooral. Maar effe een vraag wat wou je met die reactie opschieten, behalve grappig doen. (ik kon er in ieder geval niet om lachen)
tsx
tsx is offline
Citaat:
Waarom doe je het dan?
Hij mag max. 45 en je bent dus niet verzekerd dus als jij "stapvoets" een kind aanrijd ben je evne dikke mogool als je er 1 met 180 aanrijd.
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 16:49:
Ja dat is toch precies hetzelfde als ik dat met de brommer doe dan rij ik 2x zo hard als mag en dus is het onverantwoordelijk maar met mijn fiets kan je net zo goed een kind uitwijken is het gevaarlijk
in een woonerf mag je met de fiets net zo hard als met de brommer, maar houd wel even in de gaten dat een woonerf iets anders is dan de bebouwde kom... 15 is toch best wel the limit in een woonerf
tsx
tsx is offline
Citaat:
Waarom doe je het dan?
Hij mag max. 45 en je bent dus niet verzekerd dus als jij "stapvoets" een kind aanrijd ben je even dikke mogool als je er 1 met 180 aanrijd.
Oud 14-04-2003, 15:54
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 16:49:
Mag ik weten om wat voor ding het gaat. In Nederland mogen brommers/scooters die boven de 50 standaard gaan niet verkocht worden.
Een Zundapp KS50 uit '78
Oud 14-04-2003, 15:54
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 16:51:
Ben je echt zo heilig, of doe je zo alleen voor?

Btw in een woonwijk zou ik nooit harden dan 30 rijden. Me grootse angst is om een kind aan te rijden.
Goh, een klein beetje verstand zit er dus toch wel in?
Oud 14-04-2003, 15:56
tsx
tsx is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 16:53:
in een woonerf mag je met de fiets net zo hard als met de brommer, maar houd wel even in de gaten dat een woonerf iets anders is dan de bebouwde kom... 15 is toch best wel the limit in een woonerf
Er is geen max. snelheid voor de fiets hoe zou je dat meoten meten?? en je kan best 30 rijden als je maar goed uitkijkt. Je hebt een kortere remweg dan als je met een auto 15 rijd
Oud 14-04-2003, 15:56
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 16:54:
Een Zundapp KS50 uit '78
uit 1978,hmmmm vet veilig ding. Geen wonder dat je nooit hard rijdt, straks valt je cilinder eruit.
Oud 14-04-2003, 15:57
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 16:53:
Hij mag max. 45 en je bent dus niet verzekerd dus als jij "stapvoets" een kind aanrijd ben je evne dikke mogool als je er 1 met 180 aanrijd.
hij mag maximaal 45 ja, maar wat kan ik eraan doen als dat ding na 25 jaar wat harder gaat lopen? op het vermogen en de rest van de setup is niks aan te merken, dus dan hoef ik er alleen nog maar normaal op te rijden.
Oud 14-04-2003, 16:01
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 16:56:
uit 1978,hmmmm vet veilig ding. Geen wonder dat je nooit hard rijdt, straks valt je cilinder eruit.
dat ding is inderdaad vreselijk veilig en betrouwbaar ja. ik heb geen zin om me te gaan zitten bewijzen tegenover een patsertje als jij, maar neem maar aan dat veel mensen op zo'n ding lekkerder zitten dan op een scooter (en begin dan niet over de kwaliteit van de buddy ofzo)
Oud 14-04-2003, 16:01
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 16:57:
hij mag maximaal 45 ja, maar wat kan ik eraan doen als dat ding na 25 jaar wat harder gaat lopen? op het vermogen en de rest van de setup is niks aan te merken, dus dan hoef ik er alleen nog maar normaal op te rijden.
Hij gaat ook zomaar wat harder lopen he? Zomaar he? Dat ding dacht bij zichzelf ik ben 25 jaar en ga maar wat sneller lopen. Geloof je het zelf? Volgens mij heb je gewoon met je handtjes aan dat ding gezetten en hem effe 70 laten lopen. En btw JE BENT NIET VERZEKERD. Bel je verzekering maar effe en u zal de waarheid horen.
Oud 14-04-2003, 16:03
Shock
Shock is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 16:56:
Er is geen max. snelheid voor de fiets hoe zou je dat meoten meten?? en je kan best 30 rijden als je maar goed uitkijkt. Je hebt een kortere remweg dan als je met een auto 15 rijd
word jij maar eens in een woonerf flink aangereden door een auto, maar o wee als jij iemand aanrijdt!
Oud 14-04-2003, 16:06
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 17:01:
Hij gaat ook zomaar wat harder lopen he? Zomaar he? Dat ding dacht bij zichzelf ik ben 25 jaar en ga maar wat sneller lopen. Geloof je het zelf? Volgens mij heb je gewoon met je handtjes aan dat ding gezetten en hem effe 70 laten lopen. En btw JE BENT NIET VERZEKERD. Bel je verzekering maar effe en u zal de waarheid horen.
Dat doen die dingen in de loop van de tijd, ja. Het enige dat ik eraan gedaan heb is het vervangen van een km-tellerkabel trouwens, ik heb dat ding nog niet zolang.
Het vermogen is door de politie gecontroleerd, de carb en uitlaat zijn origineel, of ze nog naar de cilinder hebben gekeken weet ik niet, maar hij is dus goedgekeurd.
Oud 14-04-2003, 16:07
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 17:03:
word jij maar eens in een woonerf flink aangereden door een auto, maar o wee als jij iemand aanrijdt!

Fietser is net zo goed beschermt als een voetganger. En ben geen patser. En de buddy zit op de rs heel goed. Lekker hoog.
Oud 14-04-2003, 16:10
hi
hi is offline
RSManiak lijkt lijkt zn vriend tsx uit te hebben genodigd . trouwens handtjes hahahahahahahahaha
Oud 14-04-2003, 16:14
Gwinnie
Gwinnie is offline
nou RSManiak... net op t forum toch= maar nog niet echt populair gemaakt...

(dit voegt nix toe, maar wou wat zeggen en t gaat toch al nergens meer over hier)
Oud 14-04-2003, 16:15
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
hi schreef op 14-04-2003 @ 17:10:
RSManiak lijkt lijkt zn vriend tsx uit te hebben genodigd . trouwens handtjes hahahahahahahahaha

Jah moet toch wat steun hebben
Oud 14-04-2003, 16:18
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2003 @ 17:14:
nou RSManiak... net op t forum toch= maar nog niet echt populair gemaakt...

(dit voegt nix toe, maar wou wat zeggen en t gaat toch al nergens meer over hier)
Hey bikkeltje ik ben wie ik ben. Als je het niet bevalt.... dan houdt het op. Dat deze eikels zo schijnheilig doen, is hun probleem die gasten blazen ook gewoon maar ze zijn bang dat ze totaal afgezeikt worden (zoals bij mij het geval is)
Oud 14-04-2003, 16:23
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 17:18:
Hey bikkeltje ik ben wie ik ben. Als je het niet bevalt.... dan houdt het op. Dat deze eikels zo schijnheilig doen, is hun probleem die gasten blazen ook gewoon maar ze zijn bang dat ze totaal afgezeikt worden (zoals bij mij het geval is)
dat het me niet bevalt is hoofdzakelijk omdat je ook anderen in gevaar brengt. als je in je eigen achtertuin gevaarlijk wilt doen, ga je gang, maar als er anderen bij betrokken raken vind ik het fout.
over schijnheilig... het is een kwestie van je verantwoordelijkheden kennen, dat heeft niks met afzeiken te maken. ik heb zelf ook gezegd dat ik soms wat gas bij geef om ergens voorbij te kunnen ofzo, maar als je 90 gaat op een scooter ben je gewoon gevaarlijk bezig.
Oud 14-04-2003, 16:57
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 16:38:
whahahahhahahahahha dat dacht jij ik rij vanaf hier naar amsterdam zonder mijn remmen te gebruiken(bluf) maar je kan overal hard rijden behalve in steden daar moet je oppassen voor politie
Ik bedoelde, niet verantwoord hard rijden. Nederland heeft een overbevolkt wegennet waar veel te veel auto's op rijden en waar bovendien om de 20 meter een flitspaal staat zodat je weer keihard moet remmen.
Oud 14-04-2003, 16:58
tsx
tsx is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 14-04-2003 @ 17:23:
dat het me niet bevalt is hoofdzakelijk omdat je ook anderen in gevaar brengt. als je in je eigen achtertuin gevaarlijk wilt doen, ga je gang, maar als er anderen bij betrokken raken vind ik het fout.
over schijnheilig... het is een kwestie van je verantwoordelijkheden kennen, dat heeft niks met afzeiken te maken. ik heb zelf ook gezegd dat ik soms wat gas bij geef om ergens voorbij te kunnen ofzo, maar als je 90 gaat op een scooter ben je gewoon gevaarlijk bezig.
Wat dan mogen motoren 80 en brommers 45 wat is het verschil behalve dat een motor zwaarder is endus een langere remweg heeft. Wat lopen jullie allemaal te zeiken als je gewoon hard rijd waar het kan dan is er toch geen probleem of wel??
Oud 14-04-2003, 16:59
tsx
tsx is offline
Citaat:
M@rco schreef op 14-04-2003 @ 17:57:
Ik bedoelde, niet verantwoord hard rijden. Nederland heeft een overbevolkt wegennet waar veel te veel auto's op rijden en waar bovendien om de 20 meter een flitspaal staat zodat je weer keihard moet remmen.
Ja en aoutos die 80 rijden en een brommertje die 40 rijd dat lijkt me gevaarlijker dan dat die brommer ook 80 rijd
Oud 14-04-2003, 17:50
RSManiak
RSManiak is offline
Ey, maar effe een vraag mag ik wel op de snelweg hard rijden. Of kan ik dan een auto invalide rijden? Heb 1 keer een stukje snelweg gepakt. Wat vinden juilie daarvan????

(ow jah als je wilt wensen dat ik mezelf te pletter rij, verspil je moeite niet. Staat bijna bij elke reactie, dat ik mezelf wat hun betreft dood mag rijden.)
Oud 14-04-2003, 17:56
tsx
tsx is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 18:50:
Ey, maar effe een vraag mag ik wel op de snelweg hard rijden. Of kan ik dan een auto invalide rijden? Heb 1 keer een stukje snelweg gepakt. Wat vinden juilie daarvan????

(ow jah als je wilt wensen dat ik mezelf te pletter rij, verspil je moeite niet. Staat bijna bij elke reactie, dat ik mezelf wat hun betreft dood mag rijden.)
Tuurlijk daar steken geen kindertjes over (op de autoweg ook niet maar toch)
Oud 14-04-2003, 18:09
Koen
Koen is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 18:50:
En zelfs als je je dood laat rijden ben je een lul. Want ook al ben jij degene die fout zit, een automobilist zal moeten leren leven met de gedachte dat hij iemand dood heeft gereden (om maar eens een voorbeeld te noemen, je kan natuurlijk ook op een andere manier verongelukken).

Dat egocentrische gedrag van 'wat gaat het jullie aan dat ik me doodrij'.. Kom op, je maakt met z'n allen gebruik van 1 weg, hou dan ook gewoon rekening met elkaar..
Oud 14-04-2003, 18:10
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 18:56:
Tuurlijk daar steken geen kindertjes over (op de autoweg ook niet maar toch)

Okeej dan
Oud 14-04-2003, 18:17
TECHNique
TECHNique is offline
Gelukkig denk ik niet zoals alle mensen-dieverstandig-zijn-en-brommers-kut-vinden.
Ten eerste kun je NIET geflitst worden, en als die jongen lekker 90 wil rijden, laat hem dan en reageer niet als mr. politie zelf.
Oud 14-04-2003, 18:29
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 14-04-2003 @ 19:17:
Gelukkig denk ik niet zoals alle mensen-dieverstandig-zijn-en-brommers-kut-vinden.
Ten eerste kun je NIET geflitst worden, en als die jongen lekker 90 wil rijden, laat hem dan en reageer niet als mr. politie zelf.
Ja, joh. Of je provoceert de hele boel of je bent gewoon dom.
Oud 14-04-2003, 18:30
Thomas
Thomas is offline
Trouwens, dit begint wel erg op een flame te lijken. Misschien kan een betreffende FB het topic sluiten voordat het echt uit de hand begint te lopen. Het antwoord is volgens mij al gegeven dus het topic is sowieso niet nuttig meer.
Oud 14-04-2003, 18:34
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ok 2 dingen:

1. Er zijn bepaalde regels en maximum snelheden, die zijn er niet voor niks, die zijn er voor de VEILIGHEID! Dat jij hard wil rijden en het je niks kan schelen als je je zelf te pletter rijdt, vind ik best, maar is het meestal zo dat de aso's of de alcoholisten achter het stuur, andere mensen bij een ongeluk betrekken.

2. Scooters zijn gewoon kut dingen, dat is een feit, van de week was er weer een ongeluk hier in de buurt, een scooter op het fietspad heeft een jongen aangereden, de bestuurder en de voetganger zijn bijde in zwaar kritieke toestand naar het ziekenhuis afgevoerd (weet niet of ze het overleefd hebben).
Je bent gewoon kwetsbaar op een scooter, en de meeste jongens op een scooter rijden vreselijk aso, en hebben schijt aan alle regels.
Oud 14-04-2003, 18:38
Souris
Souris is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 16:25:
Jullie zijn ook zulke mogolen je kan best 90 rijden buiten de bebouwde kom. Als je met een auto iemand invalide rijd terwijl je je aan je snelheid houd (80 dus) is alles okee kan gebeuren. Maar als je met je brommer 90 rijd dan ben je ineens een lul homo flikker alles jullie zeiken hard er steken geen kinderen over op autowegen en zo ja met de auto heb je veel meer kans dat je er 1 doodrijd. het enigste domme is als je binnen de bebouwde kom hard gaat rijden.
-ten eerste ben ik geen mogool.
-ik ben verzekerd mocht ik iemand invalide rijden,hoop dat het nooit gebeurd.
- op een brommer ben je kwetsbaar
- je kan zeker niet 90 rijden daar aangezien er vaak ook bochten in de weg zitten en je niet altijd op een voorangsweg zit.
als je daar wel zit is het ook handig om ff te kijken of je wel voorrang krijgt en dan is het te link om 90 km te rijden
Oud 14-04-2003, 18:39
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-04-2003 @ 19:30:
Trouwens, dit begint wel erg op een flame te lijken. Misschien kan een betreffende FB het topic sluiten voordat het echt uit de hand begint te lopen. Het antwoord is volgens mij al gegeven dus het topic is sowieso niet nuttig meer.

Ahhhhh wat is er meisje, ben dat mensen jou beginnen af te zeiken. Hoeft niet hoor ik bescherm je wel. Laat deze topic staat ik wil kijken hoe schijnheilig deze kutwereld is.
Oud 14-04-2003, 18:42
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 14-04-2003 @ 19:38:
-ten eerste ben ik geen mogool.
-ik ben verzekerd mocht ik iemand invalide rijden,hoop dat het nooit gebeurd.
- op een brommer ben je kwetsbaar
- je kan zeker niet 90 rijden daar aangezien er vaak ook bochten in de weg zitten en je niet altijd op een voorangsweg zit.
als je daar wel zit is het ook handig om ff te kijken of je wel voorrang krijgt en dan is het te link om 90 km te rijden
Jah je bent kwetsbaar op de brommer komt er weer een kutje achter. Weet je waarom er files zijn omdat er zoveel mensen als jou zijn. Dit niet willen doorrijden in hun opel kadet. Hopelijk rij ik een keer met 110 langs je en je schrikt dan dat je in de berm rijdt.
Oud 14-04-2003, 18:44
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 19:39:
Ahhhhh wat is er meisje, ben dat mensen jou beginnen af te zeiken. Hoeft niet hoor ik bescherm je wel. Laat deze topic staat ik wil kijken hoe schijnheilig deze kutwereld is.
Het enige wat we in deze topic zien, is hoe debiel jij wel niet bent
Oud 14-04-2003, 18:45
Souris
Souris is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 19:42:
Jah je bent kwetsbaar op de brommer komt er weer een kutje achter. Weet je waarom er files zijn omdat er zoveel mensen als jou zijn. Dit niet willen doorrijden in hun opel kadet. Hopelijk rij ik een keer met 110 langs je en je schrikt dan dat je in de berm rijdt.
ik houd mij aan de snelheid,jij niet...
maarja man wordt eerst volwassen en dan praten we verder.
Oud 14-04-2003, 18:47
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 14-04-2003 @ 19:45:
Dan kunnen we beginnen te praten.
Oud 14-04-2003, 18:48
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 19:39:
Nu laat je dus goed blijken dat er op dit topic een slotje moet, vooral ook omdat er met jou niet fatsoenlijk gediscussierd kan worden. Je wil niet eens toegeven dat hard rijden gevaarlijk is, dan ben je toch gewoon ontzettend koppig. En wees niet bang, niemand gaat mij afzeiken.
Oud 14-04-2003, 18:49
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 17:59:
Ja en aoutos die 80 rijden en een brommertje die 40 rijd dat lijkt me gevaarlijker dan dat die brommer ook 80 rijd
't Is gevaarlijker om op een brommer 80 te rijden dan met een auto...
Oud 14-04-2003, 18:51
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 14-04-2003 @ 19:34:
Ok 2 dingen:

1. Er zijn bepaalde regels en maximum snelheden, die zijn er niet voor niks, die zijn er voor de VEILIGHEID! Dat jij hard wil rijden en het je niks kan schelen als je je zelf te pletter rijdt, vind ik best, maar is het meestal zo dat de aso's of de alcoholisten achter het stuur, andere mensen bij een ongeluk betrekken.

2. Scooters zijn gewoon kut dingen, dat is een feit, van de week was er weer een ongeluk hier in de buurt, een scooter op het fietspad heeft een jongen aangereden, de bestuurder en de voetganger zijn bijde in zwaar kritieke toestand naar het ziekenhuis afgevoerd (weet niet of ze het overleefd hebben).
Je bent gewoon kwetsbaar op een scooter, en de meeste jongens op een scooter rijden vreselijk aso, en hebben schijt aan alle regels.

Schat, hoe vaak moet ik het herhalen ik rij nooit hard in de bebouwde kom. En vergelijk me niet me lullo's die op de fietspad rijden doe ik nooit namelijk. Ik ben het totaal met je eens dat scooters kutdingen zijn ( aprillia rs 50 is een schakelBROMMER).

Mensen die in de bebouwde kom hard rijden, tenmiste waar het druk is die zijn gewoon ziek.
Oud 14-04-2003, 18:52
Souris
Souris is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 19:47:
Dan kunnen we beginnen te praten.
doe nou maar niet zo stoer
ik hoop dat je de bon snel hebt
Oud 14-04-2003, 18:52
tsx
tsx is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 14-04-2003 @ 19:45:
wat heb je eraan als je te zacht rijd. Zo veilig is het nou ook wer niet de kans dat je iemand aan rijd is altijd groot. Je wil toch snel op plaats van bestemming zijn of niet? nou als iedereen hard rijd heb je ook geen files. En op de brommer ben je kwetsbaar ja en dus dat is onze verantwoordelijkheid als ik onderuitga inde bocht dan ehbben jullie daar geen hinder van maar als ik een opel kadetje 180 zou rijden en ik bots tegen jullie dan heb je pas echt wat te zeiken.

Regels voor berichten