Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 13-01-2004 @ 14:50:
Heeft sinterklaas je dat ingefluisterd?
Kun jij nou eens ophouden met dat soort opmerkingen? Iedereen heeft z'n eigen mening en jouw mening is niet superieur aan die van een ander. Kijk nou eens: je bent 8 jaar ouder dan het meisje tegen wie je die opmerking maakt..
Advertentie
Oud 19-01-2004, 10:16
angel--1987
angel--1987 is offline
ik denk dt voor iedereen anders ligt. als jij alleen met iemand wil zoenen waar je oko gevoelens voor hebt dan is dat jou keuze en dat is dus echt niet ouderwets ofzow.
maar ik zelf vind het niet erg om met iemand te zoenen voor een relatie. dat is voor iedereen anders denk ik
Oud 19-01-2004, 10:22
Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Voor 1 avond zoen ik niet, dan worden mijn zoenen minder waard.
Ik zoen alleen met mensen die dan mijn vriendje worden en waarvan ik dat ook wil.
Oud 19-01-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-01-2004 @ 14:26:
Kun jij nou eens ophouden met dat soort opmerkingen? Iedereen heeft z'n eigen mening en jouw mening is niet superieur aan die van een ander. Kijk nou eens: je bent 8 jaar ouder dan het meisje tegen wie je die opmerking maakt..
Daarom wellicht de referentie met sinterklaas.
Oud 19-01-2004, 12:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-01-2004 @ 14:26:
Kun jij nou eens ophouden met dat soort opmerkingen? Iedereen heeft z'n eigen mening en jouw mening is niet superieur aan die van een ander.
Nee, maar IK baseer m'n mening op ervaringen, in plaats van naieve hersenspinsels Iedereen heeft recht op z'n eigen mening, maar als iemand de zijne niet kan beargumenteren vind ik persoonlijk dat die mening niet veel voorstelt. Opinies worden gevormd door ervaringen, niet door vooroordelen.

Een forum is een discussieplaats. Misschien vind jij domme "Ja / nee / ik weet het niet" opsomrijtjes interessant, ik vind dat absoluut niet.
Oud 19-01-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 13:08:
Nee, maar IK baseer m'n mening op ervaringen, in plaats van naieve hersenspinsels Iedereen heeft recht op z'n eigen mening, maar als iemand de zijne niet kan beargumenteren vind ik persoonlijk dat die mening niet veel voorstelt. Opinies worden gevormd door ervaringen, niet door vooroordelen.

Een forum is een discussieplaats. Misschien vind jij domme "Ja / nee / ik weet het niet" opsomrijtjes interessant, ik vind dat absoluut niet.
Precies. Dat pathetische politiek correcte praatje dat een ieders mening respect verdient en evenveel waard is, gaat er bij mij niet in. Ik heb op F&L ook meermaals betoogd dat sommige meningen zo irrelevant en ongefundeerd zijn, dat ze terzijde mogen worden gelegd.

Iemand die iets vindt, maar niet kan beargumenteren waarom hij dat vindt, moet met die mening niet aan het discussiëren gaan. Bovendien geloven vijftienjarige kinderen allang niet meer in Sinterklaas, hoor.

Waar het ons gewoon om gaat is dat er zoveel mensen zijn die op oneigenlijke gronden betogen dat zoenen met iemand waar je niet 'van houdt' of wat voor clichécrap dan ook, niet lekker is. Zoals ik al opmerkte: dan zoen je met de verkeerde mensen.
Oud 19-01-2004, 12:18
Verwijderd
De opmerking die je maakte had niets met een discussie te maken. Het was een onnodige en onaardige opmerking. Je hoeft niet zo op iedereen te reageren die volgens jou "naieve hersenspinsels" heeft.. gezellig forum wordt het dan.

Je kunt best in discussie gaan, maar dat kun je doen zonder dat je iemand kleineert.

Natuurlijk kun je wel een mening hebben over iets waar je geen ervaring mee hebt. Misschien dat je mening na de ervaring verandert, maar misschien ook niet.
Oud 19-01-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-01-2004 @ 13:13:

Waar het ons gewoon om gaat is dat er zoveel mensen zijn die op oneigenlijke gronden betogen dat zoenen met iemand waar je niet 'van houdt' of wat voor clichécrap dan ook, niet lekker is. Zoals ik al opmerkte: dan zoen je met de verkeerde mensen.
Dat is waar.

Maar dat neemt niet weg dat het lekkerder is voor de meeste mensen, om met iemand te zoenen op wie ze verliefd zijn.
Oud 19-01-2004, 12:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 13:18:
Natuurlijk kun je wel een mening hebben over iets waar je geen ervaring mee hebt. Misschien dat je mening na de ervaring verandert, maar misschien ook niet.
Je snapt het niet he?

Een mening baseer je op feiten, als je dat niet doet, is het een vooroordeel. Vooroordelen hebben geen discussiewaarde, en hebben dus geen plaats in een discussie. Aangezien een forum de plaats voor discussies is, en niet de plaats voor opsommingen van vooroordelen, hebben vooroordelen hier geen plaats.

Cappice?
Oud 19-01-2004, 12:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 13:20:
Maar dat neemt niet weg dat het lekkerder is voor de meeste mensen, om met iemand te zoenen op wie ze verliefd zijn.
Leg mij dan uit hoe ze aan die informatie komen? Of is dit weer een duistere actie van goedheiligmans? Als je het niet kunt beredeneren, prima, geeft niet, maar ga je onvermogen dan niet op anderen afreageren.
Oud 19-01-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 13:20:
Dat is waar.

Je haalt nu wel twee dingen door elkaar. Zoals ik hierboven al heb betoogd, is zoenen met iemand waar je van houdt, of zoenen met iemand die je al tijdenlang ziet zitten en waarvan die zoen eindelijk de culminatie vormt, anders leuk dan zoenen met iemand die je maar vaag kent maar die wel gewoon ongelooflijk geil kan zoenen. De emotionele impact is anders voor iedereen.

Waar het mij om gaat is dat gewauwel van mensen die zeggen dat zomaar zoenen met iemand waar ze niet van houden, niet lekker is, of fout is, of om wat voor reden dan ook afkeurenswaardig. Natuurlijk mag je besluiten om je eigen zoenen lekker voor jezelf te houden (de koers zal er echt niet door stijgen overigens) maar probeer dan alsjeblieft niet mensen aan te vallen die wél graag zomaar met iemand zoenen.

Het lijkt haast wel dat mensen hier een soort oneigenlijk argument gebruiken om te onderbouwen waarom ze nooit voor éen avondje zoenen (namelijk: ik hou niet van die jongen). Dan is mijn wedervraag: zoen je dan niet gewoon met de verkeerde mensen, ben je niet bang om gewoon lol te hebben? Mijns inziens is het vooral koudwatervrees.
Oud 19-01-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 13:21:
Je snapt het niet he?

Een mening baseer je op feiten, als je dat niet doet, is het een vooroordeel. Vooroordelen hebben geen discussiewaarde, en hebben dus geen plaats in een discussie. Aangezien een forum de plaats voor discussies is, en niet de plaats voor opsommingen van vooroordelen, hebben vooroordelen hier geen plaats.

Cappice?
Kleinerende opmerkingen hebben hier sowieso geen plaats, of je het nou met iemand eens bent of niet.
Je reageert soms echt onnodig aanvallend.

Je kunt best proberen iemand te overtuigen, "zoen een keer met iemand voor wie je niets voelt, maar die wel superlekker kan zoenen en er gaat een wereld voor je open" vertellen, maar daar houdt het dan ook op.

Wat doe je nu als dat vooroordeel na die ervaring volgens jouw definitie dus een mening is geworden..? Dan heeft het ineens wel discussiewaarde? Maar dan zegt diegene eigenlijk nog steeds hetzelfde..
Oud 19-01-2004, 12:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 13:29:
Kleinerende opmerkingen hebben hier sowieso geen plaats, of je het nou met iemand eens bent of niet.
Je reageert soms echt onnodig aanvallend.
Ik ga d'r vanuit dat de meeste mensen hier volwassen genoeg zijn om EN tegen een dergelijke opmerking te kunnen EN dergelijke opmerkingen niet persoonlijk te nemen. Die "sinterklaas" opmerking was, hoewel sneerend (herhalingen van nonargumenten gaan vervelend nl.), WEL een gerichte vraag.

Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 13:29:

Wat doe je nu als dat vooroordeel na die ervaring volgens jouw definitie dus een mening is geworden..? Dan heeft het ineens wel discussiewaarde? Maar dan zegt diegene eigenlijk nog steeds hetzelfde..
Je haalt, zoals nare man al zegt, twee dingen door mekaar. Ik val de mening op zich niet aan (als ze zoenen voor een avond niks vindt, prima) maar de basis van die mening. Juist de mensen die het nooit doen voelen zich ontzettend aangevallen als iemand zegt dat je het niet zeker kunt weten zolang je het niet geprobeert hebt. Want sorry, maar als je met een aantrekkelijk/leuk iemand zoent is dat echt wel lekker hoor. En zeggen dat je 'weet' dat je dan niks voelt terwijl je het nooit geprobeert hebt is je reinste onzin.
Oud 19-01-2004, 12:36
LoveStarLady
LoveStarLady is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 08-01-2004 @ 11:47:
Ah het idee van afgewezen worden --> next.. triest is dat
Ja, je kan er beter wekenlang om janken
Oud 19-01-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 13:34:
*knip*
Ik snap dat wel, maar als je daar dan over in discussie wilt gaan, vraag het dan wat vriendelijker. Of de persoon er nou tegen kan of niet, het is gewoon vervelend om rotopmerkingen te lezen, te zien hoe de volgende nog feller zal reageren, enz. En feller in discussie-vorm is niet erg, maar feller met opmerkingen die de sfeer verpesten vind ik wel erg.
Oud 19-01-2004, 12:58
Verwijderd
Oh nos. Het wordt een beetje feller en nu zijn het meteen rotopmerkingen die de sfeer verpesten? Om McCaine te citeren: het is een forum, er mag best een beetje geflamed worden, daar kunnen mensen best tegen. Dat houdt het spannend. Anders krijg je alleen hetzelfde gezapige kruidentheekransje 'oh wat zijn we het toch allemaal roerend met elkaar eens he'. Dat lijkt me niet de bedoeling. Niks mis met een beetje pit, en die Sinterklaasopmerking was alleszins redelijk, zelfs best grappig. Als je dáar al aanstoot aan neemt moet je niet gaan modereren.
Oud 19-01-2004, 13:02
Verwijderd
Het is niet de eerste onnodig aanvallende opmerking van hem.
Ik heb al gezegd dat je het niet met elkaar eens hoeft te zijn, dus ik begrijp niet waar die opmerking vandaan komt.
Oud 19-01-2004, 13:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 14:02:
Het is niet de eerste onnodig aanvallende opmerking van hem.
"Als je dáar al aanstoot aan neemt moet je niet gaan modereren."

'Nuff said. Als je die sinterklaasopmerking al erg vond raad ik je aan die computer uit te zetten en onder je bed te kruipen. In het echte leven zul je echt wel meer snerende opmerkingen naar je hoofd krijgen.
Oud 19-01-2004, 13:54
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 14:48:
. In het echte leven zul je echt wel meer snerende opmerkingen naar je hoofd krijgen.
Daarom moet je het ook altijd en overal zo leuk mogelijk houden.
Discussie voeren kan ook op een leuke en aardige manier zonder het met elkaar eens te zijn (of kinderachtige op merkingen te maken) geloof mij maar
Oud 19-01-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 14:48:
"Als je dáar al aanstoot aan neemt moet je niet gaan modereren."

'Nuff said. Als je die sinterklaasopmerking al erg vond raad ik je aan die computer uit te zetten en onder je bed te kruipen. In het echte leven zul je echt wel meer snerende opmerkingen naar je hoofd krijgen.
Zoals ik zei: je maakt wel meer van dat soort opmerkingen. Het is nergens voor nodig dat je dat doet en daar mag ik best wat van zeggen. Ik ga voor jou niet onder m'n bed kruipen en ook maak ik zelf wel uit wat mijn beleid is. Ik wil het hier gezellig houden en ik heb al tig keer gezegd dat je best mag discussieren. Niks mis mee. Maar je hoeft je niet zo aanvallend te gedragen naar mensen toe. Soms lijkt het net alsof je gewoon op ruzie uit bent.
Dat doe je dan ook maar in "het echte leven", maar niet hier.
Oud 19-01-2004, 13:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-01-2004 @ 14:54:
Daarom moet je het ook altijd en overal zo leuk mogelijk houden.
Says who? Probeer in het 'echt' maar eens in een discussie constant dezelfde nonargumenten aan te voeren, en zie dan hoe snel mensen echt geirriteerd raken.
Oud 19-01-2004, 13:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 14:54:
Ik ga voor jou niet onder m'n bed kruipen en ook maak ik zelf wel uit wat mijn beleid is.
Dat denken wel meer mods Misschien ben je het vergeten, of was dit voor jouw tijd, maar ik weet prima wat de regels zijn, en hou me daar ook best aan. Nogmaals: die opmerking was niet zodanig lomp dat het tientallen offtopic posts rechtvaardigd.
Oud 19-01-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 14:58:
Dat denken wel meer mods Misschien ben je het vergeten, of was dit voor jouw tijd, maar ik weet prima wat de regels zijn, en hou me daar ook best aan. Nogmaals: die opmerking was niet zodanig lomp dat het tientallen offtopic posts rechtvaardigd.
Het ging me niet om 1 opmerking, je maakt er wel meer. Ik had je beter een PM kunnen sturen, maar ik dacht dat je mijn opmerking misschien gewoon in je op zou nemen ipv weer in discussie te gaan. Dat was dus niet zo bijster slim van me, dat geef ik toe.
Je weet nu hoe ik er over denk en ik hoop dat je in het vervolg onaardige/kleinerende opmerkingen achterwege kunt laten.
Oud 19-01-2004, 14:17
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 14:56:
Says who? Probeer in het 'echt' maar eens in een discussie constant dezelfde nonargumenten aan te voeren, en zie dan hoe snel mensen echt geirriteerd raken.
Wie zegt er dat je nonargumenten moet gebruiken om het een beetje gezellig te houden? Teiltjes en Sinterklaazen zijn behoorlijke nonargumenten en daar wordt het echt niet gezelliger van.
Hevige discussies hoeven een sfeer nog niet te verpesten.
Anders zou ik nooit aan hevige discussies mee doen.

Maar goed, ik moet hier natuurlijk eigenlijk geen discussie over aan, behoorlijk offtopic allemaal
Oud 19-01-2004, 14:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-01-2004 @ 15:17:
Wie zegt er dat je nonargumenten moet gebruiken om het een beetje gezellig te houden? Teiltjes en Sinterklaazen zijn behoorlijke nonargumenten en daar wordt het echt niet gezelliger van.

Een 'nonargument' is een idee/vooroordeel dat door iemand onterecht als argument aangevoerd wordt. Een opmerking waarbij je je ongenoegen over iemand z'n argumentatieskills uit is geen nonargument, maar gewoon simpelweg een opmerking.

Dus; terug de schoolbanken in! (dat was dus een opmerking, geen nonargument, mocht je dat denken).
Oud 19-01-2004, 14:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-01-2004 @ 15:13:
Het ging me niet om 1 opmerking, je maakt er wel meer.
Oooh, ik maak een opmerking! Wel potverdorie! Misschien moet je eens op een forum als Lifestyle gaan kijken wat voor'n 'opmerkingen' mensen mekaar daar naar 't hoofd slingeren. Als je toch zo nodig de wereld moet gaan verbeteren kun je beter daar beginnen.

Dat het een snerende opmerkingen was; dat klopt. Maar ik ben van mening dat deze niet te hard was, en deze mening wordt door wel meer mensen gedeeld geloof ik.
Oud 19-01-2004, 14:40
juno
juno is offline
Ik vond die Sinterklaasopmerking wel grappig om het eerlijk te zegen. Soms is Chimera inderdaad wat hard, maar dan verdient het stupiditeitsgehalte van de discussie ook eigenlijk wel een dergelijke opmerking.

En het is niet dat hij op Psych zo tekeer gaat, waar mensen echt uit komen janken. Daar moet je je een beetje inhouden, of, zoals ik, er gewoon niet komen, net als op Lifestyle. Op A en N is hij, en ook Nare trouwens, stukken feller. Daar mag dat ook, anders wordt het veel te saai. Ook op Filosofie en Mystiek ben ik zelf wel harder tekeergegaan.

Een discussie mag best een beetje levendig blijven.
Oud 19-01-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 15:29:
Oooh, ik maak een opmerking! Wel potverdorie! Misschien moet je eens op een forum als Lifestyle gaan kijken wat voor'n 'opmerkingen' mensen mekaar daar naar 't hoofd slingeren. Als je toch zo nodig de wereld moet gaan verbeteren kun je beter daar beginnen.
Weet ik.. ik zou daar ook geen fb willen/kunnen zijn.
Oud 19-01-2004, 14:49
Verwijderd
Er is trouwens sowieso een wezensgroot verschil tussen hard reageren -waar Chimera en ik regelmatig van beticht worden- en nodeloos kwetsend reageren. Die Sinterklaasopmerking was gewoon grappig, ik zag hem niet aankomen, maar hij was zeer gepast. Verder zit ik hier net als Chimera al jaren, en heb ik hem nog nooit nodeloos kwetsend zien reageren.

De opvatting schijnt te leven dat Liefde & Relatie een soort soft, zijïg forum is waar iedereen het maar met elkaar eens moet zijn, waar niemand commentaar mag leveren op een situatie waar hij zelf niet inzit, enz. Baarlijke nonsens natuurlijk. Net als wanneer iemand een gruwelijk lelijke vriendin heeft, terwijl ik geen vriendin heb, zou ik dat dan niet mogen zeggen? Als iemand een relatie met een vieze oude vent heeft, of zogezegd nooit met iemand voor éen avondje wil zoenen, terwijl ik dat gruwelijke onzin vind, mag ik dat dan niet zeggen?

Zoals het er nu uitziet, zijn de aanvallende partijen (Chimera c.s.) op het gebied van onderbouwing en argumentatie mijlenver voor op dat stelletje cliché-herhalende zeurpieten. En nee, dit was níet nodeloos kwetsend.

Tolerantie en aardig zijn voor elkaar omvat óok accepteren dat sommige mensen elkaar nu eenmaal wat harder aanpakken dan anderen. Dat hoort erbij.
Oud 19-01-2004, 14:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 19-01-2004 @ 15:40:
Ik vond die Sinterklaasopmerking wel grappig om het eerlijk te zegen. Soms is Chimera inderdaad wat hard, maar dan verdient het stupiditeitsgehalte van de discussie ook eigenlijk wel een dergelijke opmerking.
Inderdaad. Op een forum als lifestyle wordt mensen gewoon 'in tha face' verteld dat ze lelijk zijn. Hallo? Waar HEBBEN we het hier over? Persoonlijk denk ik niet dat die persoon erg wakker ligt om die Sinterklaas opmerking, maar dat je verteld dat je lelijk bent kan aardig hard aankomen. En sorry, maar als je met een opmerking als "ik kan je niet horen want dit is een forum" aankomt, EN ondertussen mensen op hun d/t gebruik gaat wijzen, VRAAG je om een sneer.
Oud 19-01-2004, 14:53
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 13:08:

IS inderdaad een DISCUSSIE en dat zou jij inderdaad beter in acht moeten nemen, want jouw reacties zijn af en toe echt beneden de maat !
Oud 19-01-2004, 14:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 19-01-2004 @ 15:53:
IS inderdaad een DISCUSSIE en dat zou jij inderdaad beter in acht moeten nemen, want jouw reacties zijn af en toe echt beneden de maat !
Welke opmerkingen zijn beneden welke 'maat'? Heel leuk zo'n loze opmerkingen, maar vooralsnog heb ik vooral het gevoel dat je pissig bent over m'n reactie in jouw topic op N&A.
Oud 19-01-2004, 15:01
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 15:57:
Welke opmerkingen zijn beneden welke 'maat'? Heel leuk zo'n loze opmerkingen, maar vooralsnog heb ik vooral het gevoel dat je pissig bent over m'n reactie in jouw topic op N&A.
Ik ben niet pissig om een reactie van jou op een topic die ik heb geplaatst, maar over bijna al je reacties die je geef! Als je niks te vertellen hebt kan je beter niks zeggen !
Oud 19-01-2004, 15:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 19-01-2004 @ 16:01:
Ik ben niet pissig om een reactie van jou op een topic die ik heb geplaatst, maar over bijna al je reacties die je geef! Als je niks te vertellen hebt kan je beter niks zeggen !
*grin*

Nou, eerlijk gezegd vind ik dat ik heel wat te vertellen heb in de reacties die ik geeft, maar als je met voorbeelden komt hoor ik het graag
Oud 19-01-2004, 15:17
In_stilte
In_stilte is offline
Ik denk dat er nog meerdere redenen zijn waarom je "zomaar" met iemand zoent.

- Uitdaging
- Zelfvertrouwen boost
- Puur om de lichamelijke behoefte aan een man/vrouw
- Omdat je (lichte) kriebels voelt

Het is ontzettend makkelijk om te zeggen; ik zoen alleen als ik verliefd ben, want anders is het sletterig. Is het sletterig om een uitdaging aan te gaan? is het sletterig om een zelfvertrouwen boost te krijgen wanneer je die nodig hebt ? Is het sletterig omdat je kriebels voelt voor iemand en je afvraagt of hij goed zoent? Is het sletterig om je lichamelijke behoeftes te bevredigen ?

Het hele leven bestaat uit behoeftes en de bevrediging hiervan in grotere of mindere mate. Het eten, niet te veel niet te weinig, maar het is zo lekker!

Je moet eigenlijk alles matigen, zo ook het zoenen. De grens waar het sletterig wordt, teveel du, ligt voor iedereen ergens anders. Wel vind ik het makkelijk om te oordelen van; najah ik doe het niet want het is sletterig.

Ikzelf heb weleens gezoend gewoon voor de uitdaging, no strings attached. Gewoon omdat hij me nou iemand leek die goed kon zoenen, plus ik voelde me er beter door, het is toch fijn om leuk gevonden te worden, wat waardering van het andere geslacht. Wel moet ik bekennen dat er tochergens een extra demensie zit in zoenen met iemand die je echt heel leuk vind.

Zolang ik niemand leuk vind, waarom dan niet de tweede prijs ?
Oud 19-01-2004, 15:28
sugrbabe
sugrbabe is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 11:21:
Ik hou niet van zoenen voor 1 avondje omdat ik het zie als een uiting van mijn gevoelens en dan moet ik wel wat voelen. Omdat ik hiervan uitga, zou ik heel erg verkeerde dingen kunnen verwachten als ik met iemand anders zoen. Ik zou dan namelijk denken dat die ook zoent om dezelfde reden als ik, maar de meesten doen dat niet.
Ben ik het ook helemaal mee eens!!
Oud 19-01-2004, 19:09
Verwijderd
Chimera: "Opinies worden gevormd door ervaringen, niet door vooroordelen"

Moet je eerst verkracht worden om te begrijpen dat het niet lekker is?

Of ga je me nu vertellen dat je daar eerst nog achter moet komen om daar een mening over te geven? Of is een drastisch verwijde anus de reden dat je zo opgefokt en chagrijnig bent cq overkomt?

Chimera: "Cappice?"

doe ff normaal ofzo

Het is trouwens 'capisce', dat komt van het Italiaanse 'capire'.

Chimera: "Ik ga d'r vanuit dat de meeste mensen hier volwassen genoeg zijn"

En toch zitten we hier op een scholieren forum.

Chimera: "eerlijk gezegd vind ik dat ik heel wat te vertellen heb in de reacties die ik geeft"

Ja dat blijkt ook uit de reacties. Arrogante kwal.

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 19:12.
Oud 19-01-2004, 19:18
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
******** schreef op 19-01-2004 @ 20:09:
Chimera: "Opinies worden gevormd door ervaringen, niet door vooroordelen"

Of ga je me nu vertellen dat je daar eerst nog achter moet komen om daar een mening over te geven? Of is een drastisch verwijde anus de reden dat je zo opgefokt en chagrijnig bent cq overkomt?

Chimera: "Cappice?"

doe ff normaal ofzo

Het is trouwens 'capisce', dat komt van het Italiaanse 'capire'.

Chimera: "Ik ga d'r vanuit dat de meeste mensen hier volwassen genoeg zijn"

En toch zitten we hier op een scholieren forum.

Chimera: "eerlijk gezegd vind ik dat ik heel wat te vertellen heb in de reacties die ik geeft"

Ja dat blijkt ook uit de reacties. Arrogante kwal.
heeeeerlijk om dit te lezen, eindelijk ehhhm 'rechtvaardigheid'!
Oud 19-01-2004, 19:25
juno
juno is offline
"Kijk uit hoor, ik ga mijn grote broer halen en die slaat jou heeeelemaal in elkaar".

Daar doet deze reactie me een tikkeltje aan denken, call me fussy, call me a nitpicker, but eh...

En verder ben ik benieuwd of Chimera zich nog wenst te verwaardigen om hierop inhoudelijk te reageren of dat hij een dikke middelvinger opsteekt achter de computer..
Oud 19-01-2004, 20:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
******** schreef op 19-01-2004 @ 20:09:
Nee. De meeste niet-autisten snappen dat zo ook wel ********
Oud 19-01-2004, 20:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 19-01-2004 @ 20:25:
En verder ben ik benieuwd of Chimera zich nog wenst te verwaardigen om hierop inhoudelijk te reageren of dat hij een dikke middelvinger opsteekt achter de computer..
Nee hoor, ik weet van wie die opmerking afkomstig is. Ik weet OOK hoe hij z'n vriendin behandelt (behandelde als het inmiddels uit is), dus z'n ethische gezemel doet me erg weinig.
Oud 19-01-2004, 23:04
Verwijderd
Vinden jullie dit nou niet een beetje kinderachtig? Degenen die zich hier moeilijk druk lopen te maken over een scholierenforum, diverse reacties op Beleidszaken geven over het beleid, enz, zijn boven de 20.

Ja, ik verdedig meisjes van 15 die gewoon op een vriendelijke manier vertellen dat ze zoenen met hun vriendje het lekkerst vinden.. of meisjes van 13 die nogal wat spelfouten maken.

Als je per se discussies wilt voeren en de wijze en ruimdenkende jongen wilt uithangen, sta dan ook echt boven de jongere forumleden. Ga ze niet af zitten zeiken.

Leuk voor je dat je bij het clubje ouwe lullen met de grote bek hoort.. maar blijf daar dan ook. Ga met z'n allen in de kroeg zitten, voor mijn part. Maar doe dat dan niet hier.
Ga ook een leuke avond hebben, of ga in je eigen leventje mensen afzeiken.

Ik sluit dit topic, ik vind de reacties echt beneden alle peil.

Juno, dit valt me echt van jou tegen.. 'k dacht dat jij een ander persoon was.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten