Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoe oud was je toen je voor het eerst zoende?
12-13 71 18.68%
14-15 154 40.53%
16-17 93 24.47%
18-of anders? 62 16.32%
Aantal stemmers: 380. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 16:58
farrar-misty
farrar-misty is offline
heeuj,

ik was 12 toen k voor het eerst zoende maar ik weet 1 ding:

met maakt niet uit wat en wanneer maar met wie!

ik kan mensen die zoenen alsof het een prestatie is egt super-onbegrijpelijk... als je verliefd bent op iemand is het miljoen x meer waard!!!!!
Advertentie
Oud 25-04-2004, 17:24
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
18 best laat.

maar ik ken nu ook nog mensen die nog nooit met iemand gezoend hebben..
Oud 25-04-2004, 21:57
Fa Sai
Fa Sai is offline
Weet je, als je eenmaal wat ouder bent, dan speelt dit allemaal niet meer zo. Toen ik 15 was en nog nooit gezoend had (ik was ook 15 toen ik voor het eerst zoende), waren er een paar van die grapjassen in mijn klas die het leuk vonden daar rotopmerkingen over te maken. Dat vinden veel 15-jarigen (en met name jongens) nou eenmaal stoer, en dat jij al verder bent in je ontwikkeling en dat stadium voorbij bent pleit alleen maar voor je.
Ik ken trouewns wel een paar mensen die 21 zijn en nog nooit gezoend hebben, niets mis mee, en denk je dat ook maar iemand op de universiteit daar eenopmerking over maakt? Nee hoor.
Gewoon even wachten tot je klasgenoten ook volwassen worden, en in de tussentijd vooral niets doen waar je niet achterstaat! (-geheimpje- zoenen is helemaal niet zo geweldig hoor!)
Oud 26-04-2004, 08:52
Blondfun
Blondfun is offline
Ik was 14 jaar. Maar ik vind het echt belachelijk dat mensen er zo moeilijk over doen, als jij er zelf niet moeilijk over doet. Waarom zou je met iemand gaan zoenen die je niet leuk vind, maar gewoon om gezoend te hebben? Dat is toch loos! Ik zou het gewoon niet pikken, en als het kan er gewoon niet op in gaan. Ik weet ook niet, volgens mij is dat gewoon de leeftijd dat mensen er moeilijk over doen, nu is zoenen nog 'hip' en 'cool' om het zomaar te noemen, volgens hen hoor je er dan gewoon niet bij.
Dat vind ik klinkklare onzin, omdat het moet draaien om je innerlijk en niet of je al gezoend hebt of niet, sta erboven. Ik vind de mensen die jou erop pakken echt ontzettend kortzichtig en dom.
Oud 26-04-2004, 09:15
doetje
doetje is offline
hey,

ik ben AL 17 en ik heb ok nog steeds niet gezoend!.....ik begin steeds meer te twijfelen of het nu wel of niet aan mn uiterlijk ligt.
ik d8 van niet, maarjah als je op je 17e nog steeds niet hebt gezoend......

het ergste is dat ik tegen mn vriendinnen heb gezegd dat ik wél heb gezoend! en dan vertelde ik gewoon een 1 of ander fantasie-verhaaltje....ik weet t ik ben diep triest.......maar ik werd zo gepusht van wanneer het er nou eindelijk van komt....ik raakte in eensoort van paniek en om er van af te komen heb ik t gewoon gezegd, maar ze zeuren tenminste niet meer....

liefs Doetje
Oud 26-04-2004, 09:24
Babette
Babette is offline
Ik was 14
Oud 26-04-2004, 16:28
cyntha
cyntha is offline
Ik was 16
Oud 26-04-2004, 17:14
Romie
Romie is offline
Citaat:
doetje schreef op 26-04-2004 @ 10:15 :
hey,

ik ben AL 17 en ik heb ok nog steeds niet gezoend!.....ik begin steeds meer te twijfelen of het nu wel of niet aan mn uiterlijk ligt.
ik d8 van niet, maarjah als je op je 17e nog steeds niet hebt gezoend......

het ergste is dat ik tegen mn vriendinnen heb gezegd dat ik wél heb gezoend! en dan vertelde ik gewoon een 1 of ander fantasie-verhaaltje....ik weet t ik ben diep triest.......maar ik werd zo gepusht van wanneer het er nou eindelijk van komt....ik raakte in eensoort van paniek en om er van af te komen heb ik t gewoon gezegd, maar ze zeuren tenminste niet meer....

liefs Doetje
hey dat is niet triest hoor! op school heb ik tegen klasgenoten ook zoiets geluld...op aanraden van mijn (buitenschoolse) vriendinnen....(blijkbaar was het niet zo geloofwaardig)
Oud 26-04-2004, 17:51
Me@You
Me@You is offline
ik was 18,5 ,don't rush!
Oud 27-04-2004, 13:34
doetje
doetje is offline
ey,

maar weet je wat het nou is....iedere x als ik naar een film zit te kijken ofzo, dan zie ik die mensen zooo verliefd en leuk doen, ik zit dan helemaal weg te zwijmelen, maar als ik dan verder denk, heb ik zoiets van ...hooowwww!! waarom overkomt mij dit nou niet, ik kan er wel om huilen gewoon, alsof ik geobsedeerd ben door zoiets. het is gewoon klote, want dan besef ik ineens van hallo, welcome 2 real-life, het zou jou niet overkomen want je hebt nog geen eens gezoend!

en dan heb ik ook nog een zusje (schelen 2 jaar) en die begint op de zelfde types te vallen als ik, het is een totaal ander typ gua innnelijk & uiterlijk, maar het lijkt wel alsof we elkaars concurrenten worden, dus ik ben eigenlijk doodbang, dat zij eerder zoend dan ik!

liefs doetje (sorry hoor moest ff me ei kwijt)
Oud 27-04-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
doetje schreef op 27-04-2004 @ 14:34 :
ey,

maar weet je wat het nou is....iedere x als ik naar een film zit te kijken ofzo, dan zie ik die mensen zooo verliefd en leuk doen, ik zit dan helemaal weg te zwijmelen, maar als ik dan verder denk, heb ik zoiets van ...hooowwww!! waarom overkomt mij dit nou niet, ik kan er wel om huilen gewoon, alsof ik geobsedeerd ben door zoiets. het is gewoon klote, want dan besef ik ineens van hallo, welcome 2 real-life, het zou jou niet overkomen want je hebt nog geen eens gezoend!

en dan heb ik ook nog een zusje (schelen 2 jaar) en die begint op de zelfde types te vallen als ik, het is een totaal ander typ gua innnelijk & uiterlijk, maar het lijkt wel alsof we elkaars concurrenten worden, dus ik ben eigenlijk doodbang, dat zij eerder zoend dan ik!

liefs doetje (sorry hoor moest ff me ei kwijt)
Ik snap goed dat jij je er rot om voelt, maar zo laat is 17 nou ook weer niet, en aan je uiterlijk zal het toch vast niet liggen - misschien ben je bijvoorbeeld zelf kieskeurig en zoen je niet met zomaar iedereen, dat zou goed kunnen .

Hoe lelijk je ook bent als meisje, als je een discotheek binneloopt en aan alle aanwezige jongens vraagt of ze willen zoenen is er altijd wel één bij die ja zegt.
Oud 27-04-2004, 16:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-04-2004 @ 17:25 :
Hoe lelijk je ook bent als meisje, als je een discotheek binneloopt en aan alle aanwezige jongens vraagt of ze willen zoenen is er altijd wel één bij die ja zegt.
Haha, ja idd, maar dan kun je nog steeds lelijk zijn

Maar geloof me, ook al ben je oerlelijk , er is altijd wel iemand die jou leuk vind
Oud 27-04-2004, 17:11
Léonie-esprit
Léonie-esprit is offline
Ik zou je er echt niet druk om maken!! Laat ze maar lullen, waarschijnlijk zit er ook nog wel een aantal tussen die bluffen over hun 'zoenervaring'. Wacht gewoon tot je er zelf klaar voor bent, je een geweldige gozer tegenkomt en dan komt het vanzelf.. Ik denk ook niet dat je ervan zal genieten als je alleen maar met iemand zoent om 'erbij te horen'. Ook al denk ik niet dat er zo'n club bestaat..
Ik was btw 13 toen ik mijn eerste zoen kreeg, van een gozer van 17.. Was mis nog btje jong of er iig niet klaar voor want ik vond er niks aan.. Is nu wel veranderd..
Oud 27-04-2004, 17:43
Think Again
Think Again is offline
Ik was 14 en 2 weken ofzo.
Oud 28-04-2004, 12:56
NeoZero
NeoZero is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-04-2004 @ 13:18 :
jij bent echt stom.
Hey joh

Oud 28-04-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 27-04-2004 @ 17:58 :
Haha, ja idd, maar dan kun je nog steeds lelijk zijn
ja, maar het heeft dus niets te maken met of je wel of niet gezoend hebt
Oud 28-04-2004, 16:09
Toet0r
Toet0r is offline
15
Oud 21-05-2004, 20:44
yael
yael is offline
Ik was 12 en vond t verschrikkelijk
Oud 22-05-2004, 08:57
vrijgezel
vrijgezel is offline
12-13

12e
Oud 22-05-2004, 09:40
luchtballon
luchtballon is offline
Net 2 weken 15
Oud 22-05-2004, 12:03
P&C
P&C is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-04-2004 @ 21:02 :
Ik zou mezelf van kant maken. Tegenwoordig tel je gewoon niet meer mee als je op je dertiende niet minstens acht kerels hebt gepijpt, vier hebt geneukt en een abortus hebt laten plegen.
jij moet kleine kindjes ook altijd op enge ideen brengen he
Oud 22-05-2004, 12:09
Dzjes
Dzjes is offline
13 denkek.. en ik was hartstikke trots
Oud 22-05-2004, 14:27
ilse
ilse is offline
11... staat er niet bij...
Oud 22-05-2004, 17:37
Verwijderd
ik heb nix gekozen want ik heb gezoend op mijn 10de of 11de.... ik ben wel een supervroege leerling.... majah ehmzz...
Oud 22-05-2004, 17:59
thalia
thalia is offline
Om eerlijk te zijn ... ik heb zelfs nog nooit een vriend gehad (ligt aan mijn uiterlijk en mijn karakter, denk ik).
En 't is meer dan een jaar geleden dat ik nog iets gevoeld heb voor een jongen.
Een paar weken geleden maakte ik me er wel druk over (ik voelde me abnormaal: mijn twee beste vriendinnen hebben/hadden toen elk een vriend), maar daar ben ik ondertussen wel alweer overheen .

En dan is er nog een probleem bij mij ... ik heb last van 'zoenfobie'. Ik heb er een hekel aan om te zoenen en gezoend te worden, al is het maar een klein zoentje op de wang.

't Zal bij mij dus nog wel wat langer duren dan bij jou, dus je er zeker nix van aantrekken, meid!
En om mijn leerkracht godsdienst te citeren: "Hoe later, hoe heviger."
Oud 08-05-2005, 13:58
~NwLy~
~NwLy~ is offline
13, maar dat was echt een vergissing, zonder veel liefde ofzo. Mijn eerste echte liefdevolle zoen euhm... was donderdag
Oud 08-05-2005, 14:02
Verwijderd
3 weken voordat ik 16 werd, oftewel, ik was 15.
Oud 08-05-2005, 14:03
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~NwLy~ schreef op 08-05-2005 @ 14:58 :
13, maar dat was echt een vergissing, zonder veel liefde ofzo. Mijn eerste echte liefdevolle zoen euhm... was donderdag
Leuke up meid.
Oud 08-05-2005, 14:04
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik was 17..op vakantie op Cyprus, die gast na die avond nooit meer teruggezien en dat vind ik helemaal niet erg
Oud 08-05-2005, 14:05
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik was 14. Meer omdat ik benieuwd was, dan dat het was omdat ik diegene echt leuk vond.
Oud 08-05-2005, 14:10
jemappelebas
jemappelebas is offline
/CARE

Echt waar gaat dit over, wtf is nou zoenen...
Oud 08-05-2005, 14:21
dragonstorm
dragonstorm is offline
dames, en heren,
een minderwaardigheidsgevoel omdat je nog nooit gezoend hebt is verschrikkelijk idioot en nergens voor nodig.
Uiteindelijk komt t allemaal wel goed.
Oud 08-05-2005, 14:25
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik was nett 14

En het was viehiesss, die jongen droeg ook klompen
Oud 08-05-2005, 14:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Stelletje Idioten, kijk voortaan eens naar wát je up-t.
Om toch nog maar even ontopic te gaan.. Eigelijk 11, geloof ik.
Oud 08-05-2005, 16:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
~NwLy~ schreef op 08-05-2005 @ 14:58 :

Dat was een up waard.
Oud 08-05-2005, 16:59
Skilly
Skilly is offline
18-of anders?

Anders: ik heb nog nooit gezoent. En heb er geen problemen mee
Oud 08-05-2005, 17:02
jet
jet is offline
ik was 12.. en achteraf had ik liever gehad dat ik nog even had gewacht op iemand die ik echt leuk vond

Regels voor berichten