Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoe oud was je toen je voor het eerst zoende?
12-13 71 18.68%
14-15 154 40.53%
16-17 93 24.47%
18-of anders? 62 16.32%
Aantal stemmers: 380. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 13:15
Romie
Romie is offline
Ik ben 15 jr. en heb nog nooit gezoend, zelf vind ik dat geen probleem...maar het lijkt wel alsof andere mensen het wel een probleem vinden! (wat ik dus eigenlijk niet snap) maar er gaat eigenlijk geen week voorbij zonder dat iemand mij vraagt met wie ik nou uit ben geweest...bla..bla...bla....helaas zitten mn vrienden niet bij mij op school dus die kunnen het ook niet voor me opnemen....natuurlijk word ik al rood als iemand mij dat vraagt...en dat is vet kut...maar vandaag werd het ook nog eens tegen me gebruikt in de kantine...k heb me dr zo ongeveer onder uit weten te lullen, en dr waren wat mensen die het volgens mij voor mij opnamen...maar als iemand er weer over begint weet ik niet wat ik moet zeggen...

wat zouden jullie zeggen en doen?
en hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst zoenden?
Advertentie
Oud 20-04-2004, 13:27
philippine
philippine is offline
hey,
Nou ik ken dit probleem heel goed. Al mijn vriendinnetjes zoende voor het eerst op het schoolfeest eind tweede klas. Ik heb een klas overgeslagen en ben dus ook een jaar jonger dan mijn vriendinnen. Een jaar later heb ik pas gezoend, toevallig ook op het eindschoolfeest maar dan van de derde klas. Ik was toen 14 jaar. Iedereen had er inderdaad meer problemen mee dan ikzelf. Ik had vooral het gevoel dat iedereen me de hele tijd liep op te fokken, van ja wanneer ga je nou zoenen? Heb je nog niet gezoend? En het lag niet aan mijn uiterlijk ofzo, dat was geen probleem. Twee jongens hebben me ok een keer proberen te zoenen, maar ik drufde toen niet. Nu heb ik al wel veel vaker met jongens gezoend..maar het komt vanzelf goed. Ik heb ook gehad dat veel mensen het wisten dat ik nog nooit gezoend had..dat was soms even vervelend. Maar dat gaat vanzelf wel over. Het komt op een moment dat jij het wilt..je merkt dat vanzelf wel! Succes ermee..kus
Jessy
Jessy is offline
Ik was 16, ik hield me er totaaal niet mee bezig en jongens interesseerden me ook geen zak
Mijn vrienden waren zo'n beetje hetzelfde als ik, en hielden zich er ook niet mee bezig, en ook zat ik niet bij hen op school.

Op school hadden ze het ELKE pauze over jongens blablabla..en wie ze nu weer allemaal gezoend hadden enzo.
Dan keken ze me aan ; en jij ?

ik zei dan maar ; neuh..niet echt een leuk persoon tegengekomen die de moeite waard was

Maar je moet je niet gek laten maken!
laat ze lekker praten en vooral NIET druk maken dat je nog nooit gezoend heb .. komt vanzelf!
stouver
stouver is offline
ik was 14 en toen met mijn eerste vriendje..

ik zou je er niet zo druk om maken, het komt vanzelf. Mijn beste vriendin is al een half jaar 16 en heeft afgelopen vrijdag voor het eerst gezoend. Niks ergs aan.

Misschien lichtelijk gefrustreerde mensen bij jou op school die jou steeds 'met je neus op feiten drukken'?
Oud 20-04-2004, 13:37
raarheid
raarheid is offline
Ik was 11 Was meer als geintje van een jongen die 3jaar ouder was.. maja vond het reuze spannend dus maar terug gezoend... jag... Eigelijk vorig jaar (was net 14 toen, 2dagen) voor het eerst echt gezoend met een jongen die ik ook echt leuk vond
Oud 20-04-2004, 13:50
Romie
Romie is offline
Ja oke...k maak me dr ook niet druk om ofzo...ik vind het alleen niet leuk dat andere mensen me dr op veroordelen...k bedoel...aan mn uiterlijk ligt het ook niet ofzo...honderden andere dozen die lelijker zijn die wel al gezoend hebben...maar ik ben gewoon zo...ik wil wel op zo iemand verliefd zijn...en niet zomaar even in de disco...en ik heb dus geen zin om me door anderen te laten opjagen...
maar nu zit ik dus..als iemand mij dr weer direct naar vraagt...k word toch rood...en ga stamelen...(HOE DOM!) dus wat zouden jullie dan zeggen?
Oud 20-04-2004, 13:52
Methuselah
Methuselah is offline
Ver 20, was bijna 21.
Oud 20-04-2004, 13:55
Romie
Romie is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 20-04-2004 @ 14:52 :
Ver 20, was bijna 21.
waarom heb je niet eerder gezoen dan? (ben gwoon benieuwd hoor)
Oud 20-04-2004, 13:56
Verwijderd
Ik was 15. Nog tijd genoeg zou ik zo zeggen, laat je echt nix opdringen omdat zij dat vinden! Je loopt er vanzelf wel een keertje tegenaan.
Oud 20-04-2004, 13:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Romie schreef op 20-04-2004 @ 14:55 :
waarom heb je niet eerder gezoen dan? (ben gwoon benieuwd hoor)
De meisjes die ik wél wilde zoenen waren niet geïnteresseerd in mij en voor de rest heb ik nooit aanbiedingen gehad, dus tja, dat schiet niet op he?
Oud 20-04-2004, 13:59
Melissa83
Melissa83 is offline
Zeg dan gewoon dat je niet gezoend heb!

Je schaamt je er niet voor, het boeit je niet dus zeg gewoon de waarheid.

En als ze dan raar of lullig reageren bewijst dat maar weer dat het kinderachtige bekrompen pubers zijn.
Oud 20-04-2004, 14:02
Romie
Romie is offline
Citaat:
Melissa83 schreef op 20-04-2004 @ 14:59 :
Zeg dan gewoon dat je niet gezoend heb!

Je schaamt je er niet voor, het boeit je niet dus zeg gewoon de waarheid.

En als ze dan raar of lullig reageren bewijst dat maar weer dat het kinderachtige bekrompen pubers zijn.
nee ik schaam me dr niet voor...maar op zo`n moment wel...en dan is het niet zo makkelijk om te zeggen: ja ik heb nog nooit gezoend so what
Oud 20-04-2004, 14:06
Verwijderd
ik was net geen dertien

xxx
Oud 20-04-2004, 14:07
Melissa83
Melissa83 is offline
ja i know, is ook klote

Alhoewel ik wel denk dat die klasgenoten ook vaak sterke verhalen zullen ophangen om maar 'stoer' over te komen..

dus tja, misschien zou je dan evenhard mee kunnen lullen
En tegen roodheid is denk ik niets te doen..

Ik hou zelf maar altijd in mijn achterhoofd ; fuck them, i rule
Oud 20-04-2004, 14:08
Verwijderd
11
Oud 20-04-2004, 14:15
yuck fou
yuck fou is offline
ik was een jaar of 11
ik zat in groep 8 en we deden een spelletje doen of de waarheid, ik moest vertellen wie van de jongens ik het leukste vond en of ik die dan durfde te tongzoenen. en stoer dat ik me voelde... best zielig eigelijk...
Oud 20-04-2004, 14:20
yuck fou
yuck fou is offline
tja sommige mensen moeten gewoon iets hebben om over te zeiken, en als je dan iets minder ver bent dan de rest ben je gelijk raar, zielig hoor. een deel van mijn vrienden heeft nog nooit gezoend, das tog nix om ze over uit te gaan lachen ofzo. vind ik een beetje zwak
Oud 20-04-2004, 14:39
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
ik heb 14-15 gedaan. Het was alleen wel 2 weken voor ik 16 werd, dus kweet niet helemaal waar het bij hoort .

Trouwens, wat is zoenen nou? Wat maakt het uit wanneer het gebeurt? Ik denk dat je je niet moet laten opfokken door de rest. Neem je tijd, dat witte paard loopt niet altijd even snel
Oud 20-04-2004, 14:42
Romie
Romie is offline
inderdaad...zoenen wat is dat nou...velen doen het volgens mij alleen maar om dr een beetje bij te horen (behalve als iemand een vaste verkering heeft ofzo) maar goed...als iemand er morgen iets over zegt omdat dat k*tjoch dr zonodig een opmerking over moest maken zeg ik gewoon zoiets als: wat weet jij daar nou van...ik ga toch niet met jou om buiten schooltijd...dus jij weet niet wat ik allemaal wel en niet doe!

zoiets had k net ff bedacht maar k hou dr gewoon niet van om publiekelijk in de aandacht te staan...t probleem is...dat gebeurt tog wel...want we spelen tafeltennis...en aangezien ik al in de finale kom...
Oud 20-04-2004, 14:43
Verwijderd
Ik was 13. Maarre.. 15 jaar en nog nooit gezoend, waarom moet je je daarvoor schamen? Ik snap dat je het niet leuk vindt dat mensen zo stom reageren. Mensen kijken mij weleens raar aan als ik zeg dat ik nog maagd ben. Dat verwachten ze dan niet ofzo. Maar ik heb er nog nooit een lullige opmerking over gehad en ik ken ook genoeg andere mensen van mijn leeftijd die nog maagd zijn en die zelfs nog nooit gezoend hebben.
Je bent nog hartstikke jong, er is echt geen haast bij hoor.
Als iemand het vraagt geef je gewoon eerlijk antwoord, niks aan de hand. Als je er zelf een beetje nonchalant over doet dan pesten ze je er niet zo snel mee denk ik.
Oud 20-04-2004, 14:49
Romie
Romie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 20-04-2004 @ 15:43 :
Ik was 13. Maarre.. 15 jaar en nog nooit gezoend, waarom moet je je daarvoor schamen? Ik snap dat je het niet leuk vindt dat mensen zo stom reageren. Mensen kijken mij weleens raar aan als ik zeg dat ik nog maagd ben. Dat verwachten ze dan niet ofzo. Maar ik heb er nog nooit een lullige opmerking over gehad en ik ken ook genoeg andere mensen van mijn leeftijd die nog maagd zijn en die zelfs nog nooit gezoend hebben.
Je bent nog hartstikke jong, er is echt geen haast bij hoor.
Als iemand het vraagt geef je gewoon eerlijk antwoord, niks aan de hand. Als je er zelf een beetje nonchalant over doet dan pesten ze je er niet zo snel mee denk ik.
ja precies...waarom moet je je daarvoor schamen! dat weet ik ook wel...*zucht* dat doe ik ook niet...maar als mensen er dan een lullige opmerking over maken....tja...door de manier waarop zij het brengen krijg je vanzelf een "schaamreactie" .... en het is niet dat ze me dr mee pesten ofzo...af en toe gewoon een opmerking...
Oud 20-04-2004, 15:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik was 12 . Een jongen van 15 vond mij, het lieve, kleine brugje, leuk. Gingen we gezellig praten enzo en na een paar pauzes kletsen gingen we knuffelen en toen *smak* *tonggeworstel *
Tja... bij mij in de klas zitten ook nog een paar meisjes (15) en heel veel jongens (ook 15) die nog niet hebben gezoend. Ik vind het niet erg of vreemd. Naar mijn gevoel was ik er een beetje vroeg bij, maar ja. Iedereen op z'n tijd...
Oud 20-04-2004, 15:25
Arwyn
Arwyn is offline
Wat maakt het uit!
Ik was zelf 16 toen ik voor het eerst zoende (nog maar 2maand-1dag geleden) en zo interessant is het nou ook weer niet hoor
Je moet je er dus echt niet druk over maken. Waarom zou je dan al wel gezoend moeten hebben? Om erbij te horen ofzo? Dat is iig een hele domme reden.
Net zoals het (zoals Alicia al zegt) vreemd wordt gevonden als je op je 17e/19e nog maagd bent... Iedereen z'n eigen tempo, toch?
Oud 20-04-2004, 15:34
Verwijderd
ik was alweer bijna 16 (zo'n 4/5 maanden ervoor) toen ik voor het eerst zoende.. en nooit echt problemen mee gehad dat ik nog nooit had gezoend, nu heb ik een vaste vriend, en al mijn vriendinnen zoenen elke week een ander.. tja er is verschil he
Oud 20-04-2004, 15:39
Romie
Romie is offline
juh...zoiets heb ik ook....wat boeit het...als ik echt had gewild had ik allang iemand kunnen zoenen! maar ik wil gewoon niet "zomaar" iemand...en dat andere meeloper-people dat wel willen....tja...k mag toch zelf nog wel uitmaken met wie en wanneer ik zoen! alleen daar denken anderen blijkbaar anders over...en normaal boeit het mij ook niet zo wat anderen van mij vinden...k vind het alleen gewoon fuck als ze zoiets negatief tegen mij gaan gebruiken...zo van: OH jij hebt nog nooit gezoend!
Advertentie
Oud 20-04-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
juh...zoiets heb ik ook....wat boeit het...als ik echt had gewild had ik allang iemand kunnen zoenen! maar ik wil gewoon niet "zomaar" iemand...en dat andere meeloper-people dat wel willen....tja...k mag toch zelf nog wel uitmaken met wie en wanneer ik zoen!
Als je dat nou tegen ze zegt.
Citaat:
alleen daar denken anderen blijkbaar anders over...en normaal boeit het mij ook niet zo wat anderen van mij vinden...k vind het alleen gewoon fuck als ze zoiets negatief tegen mij gaan gebruiken...zo van: OH jij hebt nog nooit gezoend!
Dan voelen ze zich beter dan jij omdat zij wel hebben gezoend.
Nogal triest, ja.
Oud 20-04-2004, 15:48
Bruut
Bruut is offline
18 was ik, was erg laat maar daarna ging t allemaal wel ongelooflijk hard

maargoed wat boeit het eigenlijk
Oud 20-04-2004, 15:59
stereophonicsss
stereophonicsss is offline
ik was 11
maar ik heb er onwijs spijt van.
t was op vakantie, een of andere player dacht dat ie me wel kon strikken en dat kon ie blijkbaar ook
maar sinds dien laat ik me niet meer zo snel strikken.
heb ook niet meer gezoend daarna.
Oud 20-04-2004, 16:08
eviltjuh
eviltjuh is offline
13/14... met m'n toenmalige vriendje Geen spijt van of zo, we spreken elkaar nog wekelijks. Nog steeds m'n beste vriendje

Gewoon lekker negeren die hap. Stelletje stakkers zijn 't als ze lullig gaan doen omdat je nog niet gezoend hebt. Je bewijst wel dat je niet zo'n iemand bent die met iedereen zoent, om maar gezoend te hebben ... Lekker jezelf blijven en wachten tot diegen met wie je écht wilt zoenen
Oud 20-04-2004, 16:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik was 13, bijna 14. Heb er geen spijt van ofzo. Ben wel blij dat ik nu meer ervaring heb opgedaan en het nu dus veel beter is (en lekkerder)
Oud 20-04-2004, 16:22
Luna
Luna is offline
14/15
Oud 20-04-2004, 16:46
Iduna
Iduna is offline
Je moet iig niet zomaar met iemand gaan zoenen terwijl je er geen behoefte aan hebt. Het is niet leeftijdsgebonden, al lijkt dat zo.. 'Gewoon' negeren, niks aantrekken van die opmerkingen en pas gaan zoenen met iemand als jij dat echt wil (en wanneer diegene ook wil, natuurlijk).

Ik was trouwens 15.
Oud 20-04-2004, 17:00
miro
miro is offline
12/13. Maar je moet echt niks gaan afleiden uit zon poll, je moet het doen als je een leuke kerel vindt, als je denkt dat je er klaar voor bent en het goed voelt. Anders niet. Als is het op je 20ste.
Oud 20-04-2004, 17:03
Verwijderd
14
Oud 20-04-2004, 17:06
MoonWolf
MoonWolf is offline
14-15 en ik was 14

Ik weet nog van toen ik die leeftijd had iedereen het er constant over had, over wie wel en niet gezoend had, heel vervelend allemaal. Probeer je er maar zo weinig mogelijk van aan te trekken.
Oud 20-04-2004, 17:16
ocean flower
ocean flower is offline
Hey,

ik ben 15 en ik heb ook nog noit gezoend!!
bij mij is het hetzelfde als bij jou, ik heb er geen probleem mee want ik vind dat ik dat pas moet doen als ik daar aan toe ben en het ook echt wil maar we zijn met nogal weinig meiden op school en die hebbe allemaal al gezoend terwijl ze min. een half jaar jonger zijn dan mij en zij zitten er wel uns over te zeuren!
Zelf heb ik meestal zoiets van boeie maar dat is moeilijk te zegge vind ik, maar soms dan gaat het me dwarszitten en denk er dagen overna waardoor ik me meer minderwaardiger voel terwijl het eigenlijk onzin is. Duss.. je moet het doen wanneer je dat zelf wilt en met iemadn waarmee je je ook fijn voelt!!!

Kiss Kiss <(Laura)>
Oud 20-04-2004, 17:17
juno
juno is offline
Ik heb voor het eerst een lap koeientong in mijn mond gehad toen ik 17 was. Mar toen had ik het tenminste maar gedaan en hield iedereen op met zeiken wanneer ik nou eens ging zoenen.

Pas weer geprobeerd toen ik 20 was. Ik vond er gewoon geen zak aan. Doe het wanneer JIJ het wil, en niet omdat de rest je loopt op te jutten.
Oud 20-04-2004, 17:35
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
eeeuhm je bent wel paar opties vergeten..

kwas namelijk 10.
Oud 20-04-2004, 17:38
Konstantine
Konstantine is offline
Ik was 11.
Oud 20-04-2004, 17:44
Romie
Romie is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 20-04-2004 @ 18:35 :
eeeuhm je bent wel paar opties vergeten..

kwas namelijk 10.
daarom staat er ook 18- of ANDERS....k kan moeilijk ook alle kinderjaren dr nog bij gaan zetten
Oud 20-04-2004, 17:47
Qimm
Qimm is offline
ik was 19, en daarvoor kon het me niks schelen wat anderen vonden. Ik was toch al niet populair
Oud 20-04-2004, 17:48
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
toen ik 14 was, wel niet (bijna) 2 maanden geleden. Maar wat maakt het uit dat je 15 bent en nog niet gezoend hebt? Ik ben ook alleen maar gezoend door een of ander joch waar ik niet verliefd op ben, hij ook niet op mij en hij een ENORME player is! nou.. ik had liever nog ffies gewacht!
Oud 20-04-2004, 17:48
beestje
beestje is offline
ik was 14 en ik vond er eigenlijk niet zo bitter veel aan...
Oud 20-04-2004, 18:38
Dragon God
Dragon God is offline
Citaat:
Romie schreef op 20-04-2004 @ 14:15 :

wat zouden jullie zeggen en doen?
als ze echt irritant doen, en je een hekel aan ze hebt.

uitlachen, en zoiets zeggen van " ik ben geen hoer "

maar als et gewoon mensen zijn die je te vriend wil houden, iets van "neuh, geen interesse, geen zin " (klink we ietwat arrogant )etc.

ik ben verder nog blanco wat zoenen betreft
Oud 20-04-2004, 18:57
Arox
Arox is offline
17 en ik schrok me rot toen het gebeurde.
Oud 20-04-2004, 19:48
Verwijderd
OMG 15 en nog niet gezoend???
Oud 20-04-2004, 19:54
Arox
Arox is offline
Citaat:
Reverend schreef op 20-04-2004 @ 20:48 :
Erg he?
Oud 20-04-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 20-04-2004 @ 20:48 :
Ik zou mezelf van kant maken. Tegenwoordig tel je gewoon niet meer mee als je op je dertiende niet minstens acht kerels hebt gepijpt, vier hebt geneukt en een abortus hebt laten plegen.
Oud 20-04-2004, 20:05
Verwijderd
En jij bent op je 10e gecastreerd?
Oud 20-04-2004, 20:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
20

Regels voor berichten