|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe oud was je toen je voor het eerst zoende? | |||
12-13 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
71 | 18.68% |
14-15 |
154 | 40.53% |
16-17 |
93 | 24.47% |
18-of anders? |
62 | 16.32% |
Aantal stemmers: 380. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
13/14... met m'n toenmalige vriendje
![]() ![]() Gewoon lekker negeren die hap. Stelletje stakkers zijn 't als ze lullig gaan doen omdat je nog niet gezoend hebt. Je bewijst wel dat je niet zo'n iemand bent die met iedereen zoent, om maar gezoend te hebben ![]() ![]()
|
Je moet iig niet zomaar met iemand gaan zoenen terwijl je er geen behoefte aan hebt. Het is niet leeftijdsgebonden, al lijkt dat zo.. 'Gewoon' negeren, niks aantrekken van die opmerkingen en pas gaan zoenen met iemand als jij dat echt wil (en wanneer diegene ook wil, natuurlijk).
![]() Ik was trouwens 15. |
![]() |
|
Hey,
ik ben 15 en ik heb ook nog noit gezoend!! bij mij is het hetzelfde als bij jou, ik heb er geen probleem mee want ik vind dat ik dat pas moet doen als ik daar aan toe ben en het ook echt wil maar we zijn met nogal weinig meiden op school en die hebbe allemaal al gezoend terwijl ze min. een half jaar jonger zijn dan mij en zij zitten er wel uns over te zeuren! Zelf heb ik meestal zoiets van boeie maar dat is moeilijk te zegge vind ik, maar soms dan gaat het me dwarszitten en denk er dagen overna waardoor ik me meer minderwaardiger voel terwijl het eigenlijk onzin is. Duss.. je moet het doen wanneer je dat zelf wilt en met iemadn waarmee je je ook fijn voelt!!! Kiss Kiss <(Laura)>
|
Ik heb voor het eerst een lap koeientong in mijn mond gehad toen ik 17 was. Mar toen had ik het tenminste maar gedaan en hield iedereen op met zeiken wanneer ik nou eens ging zoenen.
Pas weer geprobeerd toen ik 20 was. Ik vond er gewoon geen zak aan. Doe het wanneer JIJ het wil, en niet omdat de rest je loopt op te jutten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
toen ik 14 was, wel niet (bijna) 2 maanden geleden. Maar wat maakt het uit dat je 15 bent en nog niet gezoend hebt? Ik ben ook alleen maar gezoend door een of ander joch waar ik niet verliefd op ben, hij ook niet op mij en hij een ENORME player is! nou.. ik had liever nog ffies gewacht!
||
![]() |
Citaat:
uitlachen, en zoiets zeggen van " ik ben geen hoer " ![]() maar als et gewoon mensen zijn die je te vriend wil houden, iets van "neuh, geen interesse, geen zin " (klink we ietwat arrogant ![]() ik ben verder nog blanco wat zoenen betreft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend Derk0011 | 55 | 04-09-2011 10:07 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit gezoend help me even why not ? | 58 | 08-05-2005 21:10 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 | |
Liefde & Relatie |
bijna 18 en nog nooit gezoend!!! Missy Muffett | 109 | 31-01-2002 08:09 |