Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 00:02
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 08-10-2004 @ 14:28 :
Die laatste zin slaat natuurlijk nergens op. Persoon A verkloot (waarom die sterretjes???) de wereld omdat hij of zij niet tegen persoon B zegt dat persoon C vreemdgaat?
Sowieso, als 2 personen een relatie hebben, moet NIEMAND zich met die relatie gaan moeien. Het gaat hier om een verhouding tussen volwassen mensen. Die moeten onderling hun problemen maar oplossen en uitpraten. dat hoeft door niemand anders te gebeuren. Verwacht je echt dat als iemand met jouw man of vrouw naar bed gaat, dat die mens dat aan jou gaat komen vertellen?
Echt, hoe goed of slecht een relatie tussen 2 mensen ook is, dat is NIET de zaak van iemand anders.

dramaqueen (c:
Jij snapt blijkbaar niet goed wat ik bedoel en wat ik schrijf. Ik zeg niet dat de wereld naar de klote gaat, doordat persoon C niets zegt. Ik zeg dat de wereld naar de klote gaat door personen zoals persoon C die hun eigen schuld niet willen onderkennen en daarom dergelijke situaties goedkeuren. In dit voorbeeld beperkt het zich tot een affaire, maar dezelfde beweegreden is voor meerdere situaties denkbaar.

En het wordt wel je zaak als jij degene bent die de relatie verstoort door met een van de partijen naar bed te gaan. Hierdoor ben je al inbreuk op de relatie aan het plegen. Je zegt dat volwassen mensen zelf hun problemen maar op moeten lossen door te praten, waarom gebeurt dit dan niet en wordt er daarvoor in de plaats vreemd gegaan? Dan komt dat niet echt volwassen over in jouw woorden.

De sterren zijn ervoor om taalgebruik wat af te zwakken. Ik gebruik niet graag dat soort woorden.

Je spreekt jezelf tegen in je reactie en neemt de tijd niet om mijn berichten goed te begrijpen, waarom post je een bericht hier?

Regels voor berichten