Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 19:06
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik ben niet braaf, en GeenStijl heeft me te pakken hoor!

Oud 23-10-2004, 19:06
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
GRRR schreef op 23-10-2004 @ 20:03 :
kleine tietjes
lekker hoor
Oud 23-10-2004, 19:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hahhaha, en nu ben ik dronken en straks ga ikr ijden woeiiii

KAWAAAIIII

niet echt hoor
Oud 23-10-2004, 22:01
Al Murphy
Al Murphy is offline
'k Weet niet of ik 'braaf' ben. Ik snap niet wat nederlanders hebben tegen pissen inhet openbaar, maar ik zal me ook niet als een arrogante rechtse klootzak gedragen, zoals degene hier enkele foto's boven mij.

Dronken rijden, door het rood rijden, fietsen zonder licht en die dingen vind ik absoluut niet stout maar gewoon pertinent gevaarlijk, en doe ik daarom niet. Voor oudjes opstaan doe ik trouwens ook niet.

In de supermarkt zal ik eerst fruit in mijn zakje doen, dan mijn zakje fruit wegen en bestickeren, en dan nog drie keer zoveel fruit erbij doen. Verder ben ik principieel zowat altijd beleefd.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-10-2004 @ 15:06 :
Met in bosjes pissen heb ik geen probleem, wel in de metro (he, cha0s ).
hé? wat?
Oud 24-10-2004, 01:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 23-10-2004 @ 20:06 :
Ik ben niet braaf, en GeenStijl heeft me te pakken hoor!

[afbeelding]
haha
Oud 24-10-2004, 05:15
Verwijderd
Ja, ik ben een reuzebrave burger. Eentje met sla en uitjes .

Somebody shoot me, ik verveel me.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 05:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
franz schreef op 23-10-2004 @ 19:08 :
ja vind ik ook, ik bedoel wat is daar nou leuk aan om andermans huis te trashen...
en als ik dronken ben dan kan ik nergens meer tegenaan schoppen

stiekem vermoed ik dat 'dronken' bij ons een verschikllende betekenis heeft.
Oud 24-10-2004, 13:56
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben heel netjes, heb nog nooit zwartgereden en stempel altijd in de bus. Ik sta op voor oudere mensen en zwangere vrouwen en kleine kindjes omdat die anders door de bus/tram heen vliegen. Ik gooi nooit rotzooi op straat, als er iets valt raap ik het zelfs weer op (als het tenminste niet wegwaait). Ik kots en pies niet op straat, en ik beklad geen wc deuren behalve op de camping ooit maar dat was omdat er al hele leuke verhalen op stonden en er nog meer bij moest Ik plak ook stickers van bandjes op lantaarnpalen maar daar is niks mis mee.
Door rood rijden doe ik niet, behalve bij een stoplicht wat zelfs midden in de nacht 5min op rood blijft staan terwijl er niets aankomt. Zonder licht rijden probeer ik ook te vermijden, alleen is het een beetje kut dat wanneer je je fiets op het station neerzet, je meteen je voor en/of achterlicht kwijt bent als je m weer ophaalt. (en dan vervolgens wel 2x in 1 week een boete krijgen )
ja ik ben een brave burger.
Oud 24-10-2004, 16:10
paco
paco is offline
Citaat:
franz schreef op 23-10-2004 @ 18:44 :
wooow echt een stoute burger ben jij

het cynisme druipt er van af

Ik vertel de slechte dingen die ik doe niet... niets om stoer over te doen...
Oud 26-10-2004, 15:08
Lover Chickie
Lover Chickie is offline
hmm. tja kfiets wel uns door rood,( als ik haast heb)
Maaja verder ben ik héél braaf
Oud 26-10-2004, 16:01
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 19-10-2004 @ 23:45 :
be you angels?, nee we are but man!
This is a tribute!!!!!!

ontopique - Ik rij door rood als ik geen politie zie (*grin*), help oudere mensen ALS ze het vragen, kots op straat als ik bezopen genoeg ben. (alsof je dan nog denkt: HO!!! ik ben hier niet thuis)(En alsof je thuis op de grond kotst, dus dat was ook onzin)
Zwartrijden doe ik niet. Zelfs niet 1e klas als ik een 2e klas kaartje heb. Wat ik met een teveel aan wisselgeld doe ligt aan mn bui. Meestal houd ik het, maar als het in de sportkantine is geef ik het terug. (lees: ligt aan de persoon achter de kassa)
Dat was het. Ik denk dat ik aardig ben.

Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:25
thatssarah
thatssarah is offline
ik ben over het algemeen best wel braaf ja... maar als iemand bij de kassa me teveel geeft vind ik het niet zo erg...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:43
roman
roman is offline
gister reed ik fietsend iemand (ook op de fiets) aan, ik zei toen dat diegene moest oprotten met z,n fiets en reed door, vette aso ben ik
Oud 06-11-2004, 19:31
SuperS
SuperS is offline
ik ben stout

ik rij regelmatig (veel) te hard
ik help oude mensen liever niet
ik scheld en gebruik smerige woorden
en nog meer
Oud 09-11-2004, 16:56
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ben wel beleefd tegen de meeste mensen die beleefd tegen mij doen. maar k heb het niet zo op regeltjes. Rij door rood, nooit licht op mn fiets, hou teveel gegeven geld meestal zelf, klad ook vaak dingen onder, mol soms dingen die niet van mij zijn en heb vandaag in een lompe woede aanval een appel op een biologie-student's hoofd gegooid omdat hij mij duwde toen ik op mijn fiets zat. Ik reed naast iemand op de straat, toen ik een appel at, en hij belde (de hele straat was verder leeg, genoeg ruimte om langs te fietsen) reed naast me en duwde mn arm van mn stuur (wat hij wilde bereiken weet k niet?) en reed weg. Ik stond raar te kijken en gooide hem een appel na. En k raakte hem precies op zn hoofd. wij lachen en hij fietste scheldend weg.
Oud 09-11-2004, 17:16
Verwijderd
Ik ben steeds minder braaf merk ik
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:18
Stevill
Stevill is offline
Ik ben de laatste tijd echt zo fucking braaf alles moet en zal correct geschieden.
Oud 12-11-2004, 22:21
biep
biep is offline
ik ben de braafste.
Oud 13-11-2004, 11:09
M-Bas
M-Bas is offline
mwoah, natuurlijk doe ik wel eens een tikkeltje iets verkeerd maar ik ben wel een brave burger, vooral int verkeer ben ik nogal een heilig boontje. Ben 3x aangereden dus ik geef nu erg vaak voorang en let een beetje heel erg op. Maar ik ben wel laatst angehluden omda ik te snel reed. 1 lange weg met helemaal niemand anders, wat doe je... snelheid wat opvoeren. Staat op de hoek van de straat waar ik woon ene politie te controleren "-_-.
Maargoed ene waarschuwing en nu rijd ik wel gewoon 30

Mijn kwade kanten in dit dorp :

'k heb een stuk of 6 verkeersborden
enkele reclame borden
vroeger wel eens belletje tringelen
een bal tegen een auto getrapt
een x 2 deuren aanelkaar gebonden zodat ze de voordeur nie open kregen en dan ook nog aanbellen
met nieuwjaar en 3 uur sávonds op een woonwijk ene "" bom"maken (veel vuurwerk bij elkaar en aansteken die handel)
ooit een x eieren gegooit.

Maar dat doe je wel met een groepje gewoon wat puberen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 11:53
Verwijderd
ik ben opzich een brave burger,ik sta altijd netjes op voor oude mensen,praat tegen ze als ze alleen zitten in de bus en help mensen met kinderwagens enzo.
ik heb wel de vervelende neigingdat ik altijd trofeen moet hebben als ik uit geweest ben of ergens in een restaurant ben geweest,dat kan een verkeersbord zijn,of een bierglas,alshet maar iets is
ik plas soms weleens wild maar dat is slechts altijd na het uitgaan en ik doe het dan altijd netjes in de bosjes(en ik kijkbeter uit,want ik heb er een keer een boete voor gekregen en dat is niet leuk)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:04
Poppycock
Poppycock is offline
oh nu komen allemaal leuke herinneringen over slechte burger ik

ik ging een keer met een groepje buiten slapen in een huis dat nog niet af was en toen gingen ze in het riet plassen en we waren dronken en toen konden we niet slapen doordat we bang waren dus gingen we maar op een schoolplein slapen en toen probeerde ik onder het hek te kruipe [ik herinnerde me dat ik dat vroeger kon] en toen bleef ik vast zitten en toen duurde het even voordat ik los kwam
En toen gingen we ook achter schaapjes aan rennen en als een schaap te doen zodat ze naar ons toe kwamen

maar ik ben heel lief, ik kan me heel erg druk maken als mensen niet opstaan voor oudere mensen [zoals laatst]. ik zat aan het eind vd bus dus ik kon moeilijk opstaan als ze voorin stonden en naja niet relevant..
ik fiets volgens sommige wel raar maar ik kijk wel goed uit.

ik laat mensen ook voor als je ergens in wilt en ik denk altijd met de kassajuffrouw mee [kleingeld meegeven] en ik ben zorgzaam

ik wil nu slapen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:33
Counterfeit
Counterfeit is offline
ik heb wel respect voor andere enzo maar ik heb schijt aan regels

Vooral als de politie achter me aan zit omdat ik weer zonodig gecontroleerd moet worden met mn scooter als ik niet eens te hard rij gaan de remmen helemaal los... helaas zijn die kut moters zo snel
kutgein heb ik al een tijd niet meer uitgehaald... laaste wat ik heb gedaan was een verkeers bord jatten

ojah ff over dat wildplassen dat doe ik zelf ook wel maar daar is niks bijzonders aan vind ik dan. Een tijdje geleden zag ik een wout zelf wildplassen dan krijg je wel een mooi beeld van hoe t in mekaar zit.
Oud 13-11-2004, 12:44
11568
11568 is offline
Ach jawel hoor.
Ik rij soms weleens door rood maar waarom zou je wachten als er toch niets aan komt? En ik rij nooit zwart maar dat komt doordat ik nooit met de trein of de bus ga. IK heb het wel een keer gedaan en toen werd ik er in Weesp uitgegooid met een dikke boete terwijl ik naar Amsterdam wilde. En pas vergat die stomme buschauffeur mijn kaartje af te stempelen en toen heb ik niks gezegd. Was wel een beetje bang dat ie er opeens achter kwam dus heb ik me zeer stil en onopvallend gehouden
Verder heb ik niet veel met bejaarden te maken, maar ik zou vast wel voor ze opstaan. Ik had trouwens ruzie pas met een ouwe chagerijn. Ik had mijn fiets tegen een bankje gezet [want ikheb geen standaard dus dat moet wel] en een half uur later zat daar ook een ouwe man. Toen ik mijn fiets pakte viel er een andere fiets tegen zijnhoofd dus ik haalde die eraf en riep ooh SORRY! Maar toen zei hij: Ja daar koop ik niks voor, die jeugd van tegenwoordig ook altijd dus heb ik hem uitgescholden voor verbitterde oude man. Dat had ie verdient.
Ik gooi nooit wat op straat, behalve sigaretten en dat is best hypocriet. Ik maak ook nooit ruzie met mensen tenzij ze moeilijk doen tegen mij.
Pas in Laren heb ik een BMW geschopt omdat dat kreng [met een bontjas trouwens] mij uitschold omdat ik in de weg zou fietsen maar zij kon gewoon niet rijden. Het deed best wel pijn aan mijn teen maar ik hoop dat er een mooie deuk in zit.
Ik ben weleens dronken in het openbaar ja maar daar heeft vast niemand last van want ik sloop nooit wat. Ik heb weleens zeer hatelijk teksten op de wcdeur van school geschreven maar helaas was dat de voglende verwijderd.

Het valt wel mee met mij.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:52
Verwijderd
Vandaag zat ik met drie van die asociale kutjochies in de bus die boos waren dat ze bij moesten betalen (1,60) omdat er te weinig strippen op hun kaart zaten. "Kankermongool, kutpinda, tyfuslijer"

Omg ik HOU van Nederland
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 02:45
JCG
JCG is offline
zwartrijden doe ik niet, want ik heb een OV kaart
Verder overtreed ik de regels als het me uit komt, en er niet iemand direct mee benadeel.
Hoi zeggen doe ik tegen iedereen die ik tegen kom. Zal wel de gouwenaar in me zijn die probeert naar buiten te komen
Oud 15-11-2004, 08:31
nps
nps is offline
vroeger toen ik nog stoer was sloopte ik altijd ruitenwissers van auto's af als ik bezopen en baldadig was na uitgaan. heb ik een keer een fiets in iemands tuin gegooid en als ik het me goed herrinner heb ik met lepra een potje paarse vingerverf over een auto uitgesmeerd maar nu doe ik dat al lang niet meer
Oud 15-11-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 15-11-2004 @ 09:31 :
vroeger toen ik nog stoer was sloopte ik altijd ruitenwissers van auto's af als ik bezopen en baldadig was na uitgaan. heb ik een keer een fiets in iemands tuin gegooid en als ik het me goed herrinner heb ik met lepra een potje paarse vingerverf over een auto uitgesmeerd maar nu doe ik dat al lang niet meer
omg dat was ik al helemaal vergeten, was dat nieyt toen ik uit de bus gelazerd werd?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
heeeeel liefffff
Oud 15-11-2004, 13:53
nps
nps is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-11-2004 @ 12:28 :
omg dat was ik al helemaal vergeten, was dat nieyt toen ik uit de bus gelazerd werd?
nee dat was na je verjaardag toen we een struik in gelazerd zijn want toen had je dat potje voor je verjaardag gehad en daarom wist ik het nog
Oud 15-11-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 15-11-2004 @ 14:53 :
nee dat was na je verjaardag toen we een struik in gelazerd zijn want toen had je dat potje voor je verjaardag gehad en daarom wist ik het nog
whahah o ja mijn god dat ik me dat gewoon al niet meer kon herinneren

wat een toestanden toch
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 14:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 15-11-2004 @ 09:31 :
die fiets, was dat niet na die gothic avond die we toen bruut verstoord hadden samen met Onne, Berdien en Joey?
Oud 16-11-2004, 15:08
HipHopSter
HipHopSter is offline
oei ik ben walgelijk braaf...ik rijd nooit zwart of door rood scheld zeer zelden aangezien ik een relatie heb met een jongen die een kind heeft kan me dat dus niet permiteren, ik sta al1 niet op voor ouderen want meestal doet iemand anders dat wel voor me ik wijs nooit de weg want ben vreselijk slecht in uitleggen en stuur ze dan geheid de verkeerde kant op ben bijna nooit dronken heb wel es in de bosjes gepist omdat ik echt zwaar nodig moest gooi zelden iets op straat omdat ik dat ronduit asociaal vind
dat was het wel zo´n btje...
Oud 16-11-2004, 15:11
nps
nps is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-11-2004 @ 15:07 :
die fiets, was dat niet na die gothic avond die we toen bruut verstoord hadden samen met Onne, Berdien en Joey?
ja dat onne zich van dat potje af katapulteerde hihi
Oud 16-11-2004, 18:20
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 16-11-2004 @ 16:11 :
ja dat onne zich van dat potje af katapulteerde hihi
hahaha, dat was zo fucking briljant
Oud 16-11-2004, 18:39
ZerO
ZerO is offline
Woow ik was zaterdag stout want ik ging met de trein naar huis en zat in de eerste klasse want de trein had vertraging en was overvol en ik had geen zin om 1 uur te staan en ik had mijn monoloog al voorbereid mocht de conducteur langskomen, maar die kwam niet.
Oud 16-11-2004, 18:42
GRRR
GRRR is offline
boefje <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:46
ZerO
ZerO is offline
Oud 16-11-2004, 19:38
NameTaken
NameTaken is offline
Braaf ben ik niet echt denk ik...gewoon gemiddeld

Misschien een teveel aan medeleven...voorbeeld: ik kwam uit de trein en ik zag een blinde man staan...helemaal alleen en het zag ernaar uit dat er niemand hem kwam helpen....toen ben ik naar hem toe gegaan en hem gevraagt of ik kon helpen..ik heb hem naar zijn volgende trein gebracht...ik vond hem gewoon heel zielig ....ik breng ook verdwaalde kindjes naar de politie en dat soort dingen....voor een bejaarde wil ik ook wel gaan staan maar alleen als ze zielig kijken

Wisselgeld hou ik gewoon...moeten ze maar goed tellen hoor ...door rood rijden doe ik ook wel eens....zwartrijden doe ik niet aan...want dan zal je zien dat ze komen controleren als ik voor een keer geen kaartje koop...zonder helm rijden, ook 1 keer gedaan gelijk boete ....tuurlijk heb ik wel een dingen gedaan die niet kunnen maar zolang niemand je betrapt is het niet echt stout vind ik
Oud 16-11-2004, 20:15
grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend zag ik een politieagent die twee kindjes hiel;p oversteken, en ik sneed hem af met mijn kapotte achterlicht aiaiaiaiaia
Oud 16-11-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-11-2004 @ 19:39 :
Woow ik was zaterdag stout want ik ging met de trein naar huis en zat in de eerste klasse want de trein had vertraging en was overvol en ik had geen zin om 1 uur te staan en ik had mijn monoloog al voorbereid mocht de conducteur langskomen, maar die kwam niet.
wat voor monoloog precies?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:00
Verwijderd
ik ben een keer weggerend toen een conducteur een boete voor me uit moest gaan schrijven, ik rijd vaker door rood omdat ik geen geduld heb en ik rij zwart wanneer ik het idee heb dat het wel kan, op mn 12 heb ik meerdere male kinderbueno's uit de jamin gestolen en als ik per ongeluk met iets uit de winkel loop ga ik het niet terug brengen. Ik heb als klein kut kind verhaal moeten doenbij de politie in bahrein nadat ik wat had uitgehaald met mn buurtvriendjes. Ik heb meegedaan aan een kraakpand en ik heb een politieagent gepijpt om geen boete te krijgen voor het met een bromfiets rijden op eenautoweg. ohnee geintje
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:21
GRRR
GRRR is offline
lol

oh jammer

Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:24
Verwijderd
t laatste dan he, ja, hij wilde niet meewerken zzz

Laatst gewijzigd op 16-11-2004 om 21:33.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:30
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Hermione schreef op 16-11-2004 @ 21:30 :
wat voor monoloog precies?
hehe hier komt het :
Ik heb 45 min staan wachten in de kou op het station en dat is wel vaker gebeurd deze week. De trein is overvol en er komen steeds meer mensen bij. Ik vind dat er sprake is van een situatie waarin klantvriendelijkheid een grote rol moet spelen en treinreizigers in de eerste klasse laten zitten is daar een voorbeeld van.
Oud 16-11-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-11-2004 @ 22:30 :
hehe hier komt het :
Ik heb 45 min staan wachten in de kou op het station en dat is wel vaker gebeurd deze week. De trein is overvol en er komen steeds meer mensen bij. Ik vind dat er sprake is van een situatie waarin klantvriendelijkheid een grote rol moet spelen en treinreizigers in de eerste klasse laten zitten is daar een voorbeeld van.
ik bereid me altijd voor op een toneelstukje van "domme toerist die noch engels noch nederlands spreekt" of 'mijn pinpas deed het niet, de automaat pakte 'm niet!'
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:39
Verwijderd
hihi
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Hermione schreef op 16-11-2004 @ 22:38 :
ik bereid me altijd voor op een toneelstukje van "domme toerist die noch engels noch nederlands spreekt" of 'mijn pinpas deed het niet, de automaat pakte 'm niet!'
oh dat durf ik dan weer niet
ik praat een hoop, gebruik moeilijke woorden en kijk onschuldig
Oud 16-11-2004, 23:49
Aine
Aine is offline
Ik ben echt aan de brave kant. Sta bijna altijd te wachten voor een rood stoplicht, ookal fietst iedereen om me heen gewoon door. Heb altijd een treinkaarje. Gooi mijn afval niet op straat en nog een heleboel meer. Maar ik sta bijvoorbeeld niet op voor oude mensen, ik kan zelf slecht (lang) staan.
Oud 16-11-2004, 23:55
Verwijderd
ik erger me aan die foto van die stomme kale knikker die ik steeds te zien krijg als ik dit topic open waar blijft die derde pagina
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten