![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Op welk onderzoek basseer je dat MDMA zo slecht is? Van één shot heroïne ben je niet meteen verslaafd. Je kan immers nog zonder. Of je meer wilt gebruiken is een andere zaak. Maar geenzins is het zo dat je na één shot verslaafd bent, en er zijn types onder de intellectuele trippers die ook heroïne gebruikt hebben, maar het gewoonweg niet interessant vinden om het gebruik ervan voort te zetten. Veel omtrant drugs wordt gewoon ontzettend geromanticeerd, in zowel goede als slechte zin.
||
Citaat:
en dat MDMA zo slecht is, baseer ik op het feit dat MDMA relatief veel zenuwcellen vernietigd. na één shot heroïne wil je lichaam meteen een nieuwe, dus je bent wel degelijk verslaafd. weliswaar niet zo dat je enorm moet afkicken, maar je lichaam heeft het meteen weer nodig. tot slot wil ik nog opmerken dat ik het bewonderenswaardig vind hoe jij je probeert uit te drukken in wat mooi taalgebruik lijkt te zijn, maar daarin bijzonder veel taalfouten maakt. hulde daarvoor. en nou ga ik slapen, ik heb vanavond veel harddrugs gedronken
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of ie wel of niet drugs gebruikt. Je bent vrij om met je eigen lichaam te doen wat jij wil, maar dan moet je ook verantwoordelijkheid dragen en niet andere mensen opzadelen met de gevolgen als jouw gebruik slechte gevolgen oplevert. Ik ben meer voor dan tegen drugs, maar wel met mate..gebruik verstandig, zorg ervoor dat je wel de lusten maar niet de lasten van je gebruik hoeft te dragen en dat het leuk blijft. Sommige mensen lijken wel een wedstrijd te doen wie de meeste drugs heeft gebruikt in de kortste tijd, en dat vind ik dan wel weer triest ![]() (btw ik ben wel tegen pep, coke, smack en crack en andere zooi die je lichamelijk en geestelijk van een leuk jong iemand tot een zielig afhankelijk wrak kunnen maken).
||
Citaat:
![]() ![]() Een beetje alcohol is inderdaad goed voor je, maar overschreid je een bepaalde hoeveelheid alcohol per dag dan daalt het goed zijn meteen naar heel erg slecht zijn. Basseer je die informatie over MDMA op wat eens bij Oprah in fr show was? Dat onderzoek waaruit later bleek dat ze in plaats van methylenedioxymethamphetamine, methamphetamine hadden gebruikt? Overigens hoor je me geenzins ontkennen dat MDMA schadelijke is of kan zijn, ik heb alleen gemerkt dat de resultaten van onderzoeken ernstig uiteen lopen, waardoor ik de betrouwbaarheid erntig in twijvel trek. Daarbij komt ook nog de zware laster campagne van Amerika onder het mom van de 'War on Drugs', waarbij vele gebeurtenissen ernstig uit hun verband zijn gerukt en waar de schuld bij de drugs is gelegd, in plaats van de persoon die er niet mee om kon gaan. Met mijn zinscontructie is niets mis, me dunkt? Als dyslecticus heb ik vaak moeite met het achterhalen van de spellingswijze van woorden. Sorry hoor! ![]()
Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 13:11. |
![]() |
||
Citaat:
slecht als in: voor je gezondheid.. en dat lijkt mij een feit? volgens mij zijn alle drugs in meer of mindere mate toch wel ongezond.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
hoe denken jullie over drugs? luid het topic, dat heeft niks te maken met hoe je oud je bent, maar hoe je over drugs denk. Mijn mening heb ik gegeven, ieder heeft zijn eigen gedachtes over drugs en overal zit wel een stuk wijsheid en waarheid in. Net als jouw mening dat ik objectief wijsgerig spreek, zit ook wat in...
||
Citaat:
Ja, ik denk dat ik in alle objectiviteit kan spreken over de wijsheid die ik en anderen hebben opgedaan, net als ik al zei, iedereen heeft wel een stuk wijsheid en ervaring meegekregen, de een iets meer of minder dan de ander. En daarbij weet jij niet welke ervaringen ik heb opgedaan ookal ben ik volgens jouw een klein onderdeurtje van 16 dat maar net komt kijken op deze wereld, deze zou ik je kunnen vertellen om jou een goed beeld te geven van mijn situatie, en mijn mening goed kunt begrijpen BTW, mijn vader is 45 jaar oud en heeft nooit drugs gebruikt, maar heeft daar wel zijn mening over, is hij dan ook onrealistisch?
||
Ongeveer hetzelfde verhaal als hierboven. Je moet alleen wel zorgen dat je niet te ver gaat met een patroon van gebruik ontwikkelen, omdat je dan grote moeite kan hebben om dat te doorbreken. Ik merk dat nu al sterk met blowen, dus ik denk dat dat bij harddrugs alleen maar moeilijker is.
Oftewel: Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
ja, ik had een grote wollen berevel voor je willen breien, maar dats niet aan jou besteed dan.
Probeer ik es van mn onaardige imago af te komen.... ![]() Trouwens, mss een stimulans in deze doodse discussie > http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn2063 maart 2002, however wel ontopic.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De defenitie van een gif is trouwens 'stof die al in kleine dosis de levensfuncties ernstig verstoort '. Nou is het begrip dosis in deze defenitie natuurlijk weer subjectief, maar er zijn zat drugs die levensfuncties verre van verstoren....
||
Verwijderd
|
Citaat:
de vaagheid is het teken van vergiftiging.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
/me schopt mezelf wakker |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Drugs mondeling Verwijderd | 5 | 18-01-2011 13:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat gebeurt er met zelfdoders in het hiernamaals? Severus | 37 | 28-10-2007 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Heeft uitgaan groei van het aantal mensen met een alcohol/drug verslaving tot gevolg? Lieke89 | 19 | 13-10-2006 12:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Muziek |
When the drugs don't work Rain down on me | 35 | 10-02-2003 19:01 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |