Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 23:12
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Type schreef op 14-06-2005 @ 21:24 :
slechte uitvoering in dat geval.
hmm ja.. ik vond hem zelf wel grappig aangezien ik er zelf ook weleens op zit (afgelopen tijd wat minder). Maar ja ik heb ook kuthumor,
Oud 14-06-2005, 23:17
Bleater
Bleater is offline
I'm a person just like you
But I've got better things to do
Then sit around and fuck my head
Hang out with the living dead
Snort white shit up my nose
Pass out at the shows
I don't even think about speed
That's something I just don't need

I've go the straight edge

I'm a person just like you
But I've got better things to do
Then sit around and smoke dope
'Cause I know that I can cope
I laugh at the thought of eating ludes
Laugh at the thought of sniffing glue
Always gonna keep in touch
Never want to use a crutch

I've got the straight edge

Minor threat - straight edge)

Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 23:18
Bleater
Bleater is offline
Verder ben ik er niet tegen, maar is gewoon een tof nummer
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 14:40
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
little nemo schreef op 14-06-2005 @ 21:50 :
...en waarom is alcohol volgens jou een harddrug?

om de schadelijkheid?? als je elke dag 2 biertjes drinkt is er nix aan de hand, met elke dag een halve xtc pil ben je binnen een paar jaar redelijk naar de kanker

om hoe snel je eraan verslaafd raakt?? na 1 shot heroïne ben je vrijwel meteen verslaafd, na een avond dronken zijn zie ik dat nog niet zo snel gebeuren

dus ik ben wel benieuwd naar je redenatie

btw, wat mij betreft is het onderscheid hard/softdrugs vrij arbitraal en onzinnig, iets is niet schadelijk omdat het een harddrug is ofzo maar gewoon omdat het doet wat het doet. en welk labeltje je daar opplakt is niet zo boeiend
Schadelijkheid is zeker een punt. Twee biertjes telt niet, want daar merk je geen effect van. Als je elke avond aangeschoten bent zal je ook snel flink naar te klote zijn.

Op welk onderzoek basseer je dat MDMA zo slecht is?

Van één shot heroïne ben je niet meteen verslaafd. Je kan immers nog zonder. Of je meer wilt gebruiken is een andere zaak. Maar geenzins is het zo dat je na één shot verslaafd bent, en er zijn types onder de intellectuele trippers die ook heroïne gebruikt hebben, maar het gewoonweg niet interessant vinden om het gebruik ervan voort te zetten.

Veel omtrant drugs wordt gewoon ontzettend geromanticeerd, in zowel goede als slechte zin.
Oud 15-06-2005, 23:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 15-06-2005 @ 15:40 :
Schadelijkheid is zeker een punt. Twee biertjes telt niet, want daar merk je geen effect van. Als je elke avond aangeschoten bent zal je ook snel flink naar te klote zijn.

Op welk onderzoek basseer je dat MDMA zo slecht is?

Van één shot heroïne ben je niet meteen verslaafd. Je kan immers nog zonder. Of je meer wilt gebruiken is een andere zaak. Maar geenzins is het zo dat je na één shot verslaafd bent, en er zijn types onder de intellectuele trippers die ook heroïne gebruikt hebben, maar het gewoonweg niet interessant vinden om het gebruik ervan voort te zetten.

Veel omtrant drugs wordt gewoon ontzettend geromanticeerd, in zowel goede als slechte zin.
oh dus een béétje alcohol is geen harddrug, maar veel alcohol wel

en dat MDMA zo slecht is, baseer ik op het feit dat MDMA relatief veel zenuwcellen vernietigd.

na één shot heroïne wil je lichaam meteen een nieuwe, dus je bent wel degelijk verslaafd. weliswaar niet zo dat je enorm moet afkicken, maar je lichaam heeft het meteen weer nodig.

tot slot wil ik nog opmerken dat ik het bewonderenswaardig vind hoe jij je probeert uit te drukken in wat mooi taalgebruik lijkt te zijn, maar daarin bijzonder veel taalfouten maakt. hulde daarvoor. en nou ga ik slapen, ik heb vanavond veel harddrugs gedronken
Oud 16-06-2005, 07:12
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
little nemo schreef op 16-06-2005 @ 00:09 :

en dat MDMA zo slecht is, baseer ik op het feit dat MDMA relatief veel zenuwcellen vernietigd.

na één shot heroïne wil je lichaam meteen een nieuwe, dus je bent wel degelijk verslaafd. weliswaar niet zo dat je enorm moet afkicken, maar je lichaam heeft het meteen weer nodig.

tot slot wil ik nog opmerken dat ik het bewonderenswaardig vind hoe jij je probeert uit te drukken in wat mooi taalgebruik lijkt te zijn, maar daarin bijzonder veel taalfouten maakt. hulde daarvoor. en nou ga ik slapen, ik heb vanavond veel harddrugs gedronken
Misschien is het handig om je bronnen er bij te zetten, dan komt je arrogantie beter over.
Oud 16-06-2005, 08:21
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 16-06-2005 @ 08:12 :
Misschien is het handig om je bronnen er bij te zetten, dan komt je arrogantie beter over.
niet zo op elkaar katten, laat die ander lekker een eind raak kletsen. as if he knows all about it..

ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of ie wel of niet drugs gebruikt. Je bent vrij om met je eigen lichaam te doen wat jij wil, maar dan moet je ook verantwoordelijkheid dragen en niet andere mensen opzadelen met de gevolgen als jouw gebruik slechte gevolgen oplevert. Ik ben meer voor dan tegen drugs, maar wel met mate..gebruik verstandig, zorg ervoor dat je wel de lusten maar niet de lasten van je gebruik hoeft te dragen en dat het leuk blijft. Sommige mensen lijken wel een wedstrijd te doen wie de meeste drugs heeft gebruikt in de kortste tijd, en dat vind ik dan wel weer triest . Ik vind dat je nergens afhankelijk van moet zijn om je goed te voelen.

(btw ik ben wel tegen pep, coke, smack en crack en andere zooi die je lichamelijk en geestelijk van een leuk jong iemand tot een zielig afhankelijk wrak kunnen maken).
Oud 16-06-2005, 09:55
marahuté
marahuté is offline
Naar mijn mening zijn drugs best wel heeel erg okeej
Oud 16-06-2005, 09:56
Verwijderd
waarom dan?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 13:09
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
little nemo schreef op 16-06-2005 @ 00:09 :

Na je eerste biertje wil je toch ook gelijk een tweede; je bent meteen verslaafd!

Een beetje alcohol is inderdaad goed voor je, maar overschreid je een bepaalde hoeveelheid alcohol per dag dan daalt het goed zijn meteen naar heel erg slecht zijn.

Basseer je die informatie over MDMA op wat eens bij Oprah in fr show was? Dat onderzoek waaruit later bleek dat ze in plaats van methylenedioxymethamphetamine, methamphetamine hadden gebruikt?

Overigens hoor je me geenzins ontkennen dat MDMA schadelijke is of kan zijn, ik heb alleen gemerkt dat de resultaten van onderzoeken ernstig uiteen lopen, waardoor ik de betrouwbaarheid erntig in twijvel trek. Daarbij komt ook nog de zware laster campagne van Amerika onder het mom van de 'War on Drugs', waarbij vele gebeurtenissen ernstig uit hun verband zijn gerukt en waar de schuld bij de drugs is gelegd, in plaats van de persoon die er niet mee om kon gaan.

Met mijn zinscontructie is niets mis, me dunkt? Als dyslecticus heb ik vaak moeite met het achterhalen van de spellingswijze van woorden. Sorry hoor!

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 23:01
K-pax
K-pax is offline
Drugs zijn leuk of niet leuk, ligt aan hoe de trip, hit etc verloopt.

Mja en dat gedoe altijd met mensen die fel tegen zijn omdat iemand in hun omgeving dood, ziek whatever is door drugs en dat ze daarom slecht zijn.
Dan zou ik kunnen zeggen dat ik fel tegen autorijden ben, omdat er mensen in me omgeving zijn die dood, ziek etc zijn door autorijden ( ze kregen een ongeluk e.d).

Autorijden is gevaarlijk ( kijk maar naar aantal mensen dat in auto-ongelukken dood gaat/gewond raakt per jaar!!!), en soms kan je er zelf helemaal niks aan doen. Zo ook met drugs, kan ook wel eens fout gaan en dan kan de schade vreselijk zijn voor de persoon in kwestie.
Mja die persoon heeft zelf besloten achter het stuur te gaan zitten.
Beide hebben gevaarlijke kanten, en toch doen mensen het. Waarom is er dan altijd zon verschil tussen de reactie van mensen als het gaat om drugs of "........" ( zelf invullen)...............
Dat vind ik altijd zo hypocriet (mja ok wel te begrijpen).
Zon beetje de manier waarop alcohol de maatschappelijk geaccepteerde drug is.
Oud 12-12-2005, 18:12
supernova
supernova is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 07-06-2005 @ 20:10 :
Je relaas is van contradictionele aard. Drugs zijn slecht, maar je vindt het gebruiken geen probleem?

slecht als in: voor je gezondheid.. en dat lijkt mij een feit? volgens mij zijn alle drugs in meer of mindere mate toch wel ongezond..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:25
confused
confused is offline
drugs moet kunnen vind ik, alleen als je het met mate gebruikt,
en je weet wat je grens is.
Ik begon op mijn 15e met pillen, elk weekend, tot mn lichaam
aangaf dat ik moest stoppen.
Drugs zou alleen gebruikt moeten worden op feesten, of gewoon gezellig met vrienden.
Dus niet alleen maar om de dag door te komen of omdat je je kut voelt, een van de redenen dat ik gebruikte, nu alleen nog op
feesten, 1 keer in de 3 maanden, anders is het effect toch kut.
Oud 12-12-2005, 18:47
Princess Ukkiej
Princess Ukkiej is offline
mwah, ik denk dat het handiger is als het gebruikt word door mensen die weten wat voor effecten het heeft, en die de voor- en nadelen kennen... het is toch een risico wat je neemt, autorijden zonder rijbewijs mag immers ook niet
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:59
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Jezus, een up na 6 maanden.

However, confused, je bent nu 16.
Dus die ervaring licht nog niet heel ver achter je.
Vind je dat je desondanks nu al objectief wijsgerig over die ervaring kunt spreken?

Kijk eens in het 'leeftijd' topic zou ik zeggen....
Oud 12-12-2005, 19:44
dikkeneger
dikkeneger is offline
Heb geen problemen met drugs. Harddrugs sowieso nog niet en dat was ook niet echt t plan. Of zijn paddo's harddrugs (A) .. de meeste harddrugs vind ik behoorlijk kut en ga ik nooit proberen. Oké, ik zei 5 jaar geleden dat ik nooit zou roken. Dus fout voorbeeld. Maar harddrugs zijn wel echt kut gewoon..kijk naar die heroïneverslaafden. Dus softdrugs oke, harddrugs stfu.
Oud 12-12-2005, 20:09
Verwijderd
ja je post spreekt boekdelen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:11
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
dikkeneger schreef op 12-12-2005 @ 20:44 :
Heb geen problemen met drugs. Harddrugs sowieso nog niet en dat was ook niet echt t plan. Of zijn paddo's harddrugs (A) .. de meeste harddrugs vind ik behoorlijk kut en ga ik nooit proberen. Oké, ik zei 5 jaar geleden dat ik nooit zou roken. Dus fout voorbeeld. Maar harddrugs zijn wel echt kut gewoon..kijk naar die heroïneverslaafden. Dus softdrugs oke, harddrugs stfu.
Ik dacht vroeger ook dat ik NOOIT hardrugs zou doen, nu begint dat toch wel anders te worden, mja heroine, dan noem je er ook een.

Citaat:
EZBlade schreef op 12-12-2005 @ 21:09 :
ja je post spreekt boekdelen
mja idd
Oud 12-12-2005, 20:52
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
kijk naar die heroïneverslaafden
Oud 13-12-2005, 00:07
confused
confused is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 12-12-2005 @ 19:59 :
Jezus, een up na 6 maanden.

However, confused, je bent nu 16.
Dus die ervaring licht nog niet heel ver achter je.
Vind je dat je desondanks nu al objectief wijsgerig over die ervaring kunt spreken?

Kijk eens in het 'leeftijd' topic zou ik zeggen....

hoe denken jullie over drugs? luid het topic, dat heeft
niks te maken met hoe je oud je bent, maar hoe je over
drugs denk. Mijn mening heb ik gegeven, ieder heeft
zijn eigen gedachtes over drugs en overal zit wel een stuk
wijsheid en waarheid in.
Net als jouw mening dat ik objectief wijsgerig spreek, zit ook wat
in...
Oud 13-12-2005, 03:49
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Je verdraait mijn woorden.

Ik vroeg of jij vind dat als het slechts 1 jaar of minder geleden is dat jij jezelf naar de tering liep te helpen met je ongecontroleerd en suicidaal drugsgebruik je nu in alle objectiviteit kunt spreken over de wijsheid die je opgedaan hebt.

Ik denk namelijk van niet. En ook denk ik dat de problemen die aan het gedrag dat je beschrijft ten grondslag liggen 1) niet door drugs en 2) niet vanzelf in t niets oplossen.

Daarnaast, en dat is het punt dat ik wilde maken, staat je ervaring met drugs gezien je leeftijd zeer waarschijnlijk niet in verhouding tot je hoeveelheid levenservaring en is je mening/denken over drugs in mijn ogen dus onrealistisch.
Oud 13-12-2005, 09:34
Verwijderd
heb een beetje een haat-liefde-verhouding met drugs..
aan de ene kant is het heel erg fijn, spacen en alles..
aan de andere kant is het zo nep als de tering, alles wat je voelt..
maar vaak wint het fijne et van het neppe..
(en in t geval van wiet wint t fijne et altijd )
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 13:19
confused
confused is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 13-12-2005 @ 04:49 :
Je verdraait mijn woorden.

Ik vroeg of jij vind dat als het slechts 1 jaar of minder geleden is dat jij jezelf naar de tering liep te helpen met je ongecontroleerd en suicidaal drugsgebruik je nu in alle objectiviteit kunt spreken over de wijsheid die je opgedaan hebt.

Ik denk namelijk van niet. En ook denk ik dat de problemen die aan het gedrag dat je beschrijft ten grondslag liggen 1) niet door drugs en 2) niet vanzelf in t niets oplossen.

Daarnaast, en dat is het punt dat ik wilde maken, staat je ervaring met drugs gezien je leeftijd zeer waarschijnlijk niet in verhouding tot je hoeveelheid levenservaring en is je mening/denken over drugs in mijn ogen dus onrealistisch.

Ja, ik denk dat ik in alle objectiviteit kan spreken over de
wijsheid die ik en anderen hebben opgedaan, net als ik al
zei, iedereen heeft wel een stuk wijsheid en ervaring meegekregen, de een iets meer of minder dan de ander.

En daarbij weet jij niet welke ervaringen ik heb opgedaan
ookal ben ik volgens jouw een klein onderdeurtje van 16
dat maar net komt kijken op deze wereld, deze zou ik je kunnen vertellen om jou een goed beeld te geven van mijn situatie, en mijn mening goed kunt begrijpen BTW, mijn vader is 45 jaar oud en heeft nooit drugs gebruikt, maar heeft daar wel zijn mening over, is hij dan ook onrealistisch?
Oud 13-12-2005, 13:29
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Wil je ophouden mij dingen in de mond te leggen die ik niet gezegd heb?

Mijn uitspraak is gericht op hoe jij als jonge (zwaar)gebruiker over drugs denkt en de vraagtekens die ik bij de objectiviteit daarvan zet aangezien ik de verhouding tussen je leeftijd (en de dingen die er op dit punt in jouw leven mi. ong. allemaal gebeuren) en de mate van druggebruik zoals jij die beschrijft bedenkelijk vind.

Dat betekent niet dat ik je uitmaak voor onderdeurtje en je vader erbij slepen slaat helemaal op ruk, maargoed.
En nee, ik kan jouw levenservaring niet kennen, maar zoals ik al zei: zie leeftijd topic.
Ik neem hoedanook in mijn persoonlijke meningsvorming de vrijheid een paar 16jarige meisjes en hun levenservaring over 1 kam te scheren met het risico een politiek incorrecte post te plaatsen.

Als jij hoedan ook terecht van mening bent dat je over de juiste hoeveelheid opgedane wijsheid en ervaring beschikt om objectief en verstandig over drugs te denken etc....
Prima, good for you, blij te horen.

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 14:12.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 16:03
confused
confused is offline

Om deze onzinnige discussie maar te sluiten, gezien mijn leeftijd weet ik te lezen hierboven, daaruit begrijp ik dat vanwege mijn leeftijd mijn mening onrealistisch is, vandaar mijn vader erbij.
Aangezien ik geen zin heb om hier verder op in te gaan, ieder
mag zijn mening uiten, en dat heb ik hierbij gedaan.
Het maakt verder niet uit hoe oud,welke ervaring,wijsheid, jongen, meisje,lesbo,travo of wat dan ook je bent.
GENIET VAN DRUGS, MAAR MET MATE en uit mijn belevenis
is drugs een genotsmiddel bij speciale gelegenheden bijvoorbeeld op feesten en bij vrienden... uit
Oud 13-12-2005, 16:32
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Wat ik van drugs moet vinden? Ik heb niet echt heel erg veel ervaring met verschillende soorten drugs. Ik heb een keertje paddo's gebruikt en salvia (werkte niet echt). Blowen doe ik vrij regelmatig zeker in vergelijking met twee jaar geleden toen ik het voor de eerste keer deed. Daar schuilt denk ik het gevaar in, jezelf voldoende onder controle hebben. Met blowen is dat een andere kwestie dan met hard-drugs uiteraard maar het gaat om het idee. ''Vroeger'' blowde ik heel soms, nu blow ik veel vaker. Voor mij is het niet meer raar om in de pauze of in een tussenuurtje even snel naar de shop te gaan, of een jointje te roken achter de school in een steeg. Twee jaar geleden dacht ik er nog niet echt aan om te blowen onder schooltijd. Ook als ik thuis ben smook ik steeds vaker, stiekem en snel uit mijn raam. Welke drugs je ook gebruikt, iedereen kent zo'n proces denk ik.

Hoe langer je drugs gebruikt, hoe meer je normen vervagen denk ik (op het gebied van drugs). In het vervagen van die normen schuilt een gevaar, dat je gaat open staan voor een nieuwe drugs. Waarom heb ik paddo's gebruikt? Omdat ik eens wou weten wat het is, waarom was ik er nieuwsgierig naar? Omdat ik dat blowen wel kende, en dat niet meer speciaal is. ''Vroeger'' had ik echt een afspraak om te gaan blowen, nu doe ik dat wanneer ik daar zin in heb. Je bent steeds bezig, ik althans, om weer iets nieuws te proberen, ook al is het een lang proces voordat je dat ook daadwerkelijk doet.

Maar zoals ik al eerder zei is het ook gewoon een zaak van jezelf goed onder controle hebben en weten wat je wel en niet kan doen. Voor mij is dat nu bijna alle soorten van harddrugs en voor andere is dat alleen nog heroine.

Wat ik dus van drugs vind? Het blowen is echt hartstikke vet, wat is nou leuker dan halfgaar een film te kijken. Paddo's vond ik vet en ga ik zeker nog een keertje doen, salvia nooit meer, 25 euro weggegooid. De rest.... geen idee ligt eraan in wat voor situaties ik kom en hoe mijn normen op dat moment zijn tegenover die drugs.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 19:15
HTID
HTID is offline
Ongeveer hetzelfde verhaal als hierboven. Je moet alleen wel zorgen dat je niet te ver gaat met een patroon van gebruik ontwikkelen, omdat je dan grote moeite kan hebben om dat te doorbreken. Ik merk dat nu al sterk met blowen, dus ik denk dat dat bij harddrugs alleen maar moeilijker is.

Oftewel:

Citaat:
confused schreef op 13-12-2005 @ 17:03 :
GENIET VAN DRUGS, MAAR MET MATE
Oud 15-12-2005, 23:56
Günther
Günther is offline
ik ben na de helft van de 1e pagina gestopt met lezen, en wat daar +/- stond ben ik het mee eens, ik ben niet extreem pro oid (sommige mensen zou ik nooit aan drugs willen zien/meemaken) maar ook absoluut niet contra. ik vind dat ieder individueel voor zichzelf moet bepalen of het verstandig is en de reden waarom hij/zij het doet, iedereen is vrij in zijn eigen recht om te nemen wat hij/zij goed acht...
voor mijzelf hou ik misschien iets teveel van drugs maar zolang ik het door heb en het kan "controleren" vind ik het prima. de scheidslijn tussen hard en softdrugs maak ik niet (iig niet in de zin van voor of tegen, de werking natuurlijk wel) maar wat mij betrefd moet alle drugs toegestaan worden en iedereen voor zichzelf bepalen wat hij neemt/doet/wil e.d.
Oud 16-12-2005, 00:47
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
confused schreef op 13-12-2005 @ 17:03 :

GENIET VAN DRUGS
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 01:07
Verwijderd
Ik heb niks tegen drugsgebruik op zich, het is alleen zo jammer dat mensen die regelmatig drugs gebruiken vaak zulke losers zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 01:47
woezel
woezel is offline
ik heb niks tegen drugs maar ik hou niet van decadentie.
Oud 16-12-2005, 09:11
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik heb maar een paar posts gelezen, en ik vind dit topic nergens over gaan.

@ confused: Je bent geen guru

@ Ir. de Narie: mja, geen idee, maar ik vind je gewoon niet aardig

@ de rest: Lik mijn grote harige kont

Zo, en nu ga ik even wakker worden
Oud 16-12-2005, 10:28
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Heb jij eigenlijk ook nog lichaamsdelen niét groot en harig zijn?
Oud 16-12-2005, 10:43
zeehond23
zeehond23 is offline
nee, jammer he
Oud 16-12-2005, 10:58
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
ja, ik had een grote wollen berevel voor je willen breien, maar dats niet aan jou besteed dan.

Probeer ik es van mn onaardige imago af te komen....

Trouwens, mss een stimulans in deze doodse discussie > http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn2063

maart 2002, however wel ontopic.
Oud 16-12-2005, 11:01
zeehond23
zeehond23 is offline

Kheb een nar bui
Oud 16-12-2005, 22:49
Günther
Günther is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-12-2005 @ 10:11 :
@ confused: Je bent geen guru
Oud 16-12-2005, 22:56
confused
confused is offline
en waar slaat dat op...
Oud 16-12-2005, 23:08
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
lees en weet

edit: lol ahead

Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 01:53.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 23:30
confused
confused is offline
guru heeft toch te maken met spirituele zaken, dan
begrijp ik niet wat dat te maken heeft met mijn posts.
Oud 17-12-2005, 00:09
zeehond23
zeehond23 is offline
*zucht*
Oud 17-12-2005, 07:35
Verwijderd
wat een leuk topic
wat een leuk topic
wat een leuk topic
wat een leuk topic
wat een leuk topic
wat een leuk topic
wat een leuk topic
wat een leuk topic
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 15:38
saartjeh
saartjeh is offline
ik snap eigenlijk niet waarom wiet of hasj als drugs word gezien... qua verslaving geestelijk ist net als bijv pc/tv enz, qua verslaving lichamelijk is alleen vanwege nicotine.
een lachkick kun je ook uit jezelf krijgen (soms zelfs erger)
en het relax-chille gevoel kan ook met een valiumpje
joint gaat alleen wat gemakkelijker dus,
Oud 18-12-2005, 15:49
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 18-12-2005 @ 16:38 :
ik snap eigenlijk niet waarom wiet of hasj als drugs word gezien...
denk eens wat verder als je neus lang is
Oud 19-12-2005, 23:52
Verwijderd
drugs zijn per definitie niet goed voor je angezien de gifeffecten voor de vaagheid zorgen

drugs moet kunnen in mate.
dus niet je 3 dagen in de week lam zuipen..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:52
bakbeest
bakbeest is offline
op newsientist staat ook een onderzoek dat aantoont dat er hersencellen worden aangemaakt door blowen, naja dingen zoals roken en drinken zouden dat dan weer remmen

@sepul
er zijn zat drugs die totaal niet schadelijk zijn, maar die jij misschien niet onder drugs rekent.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:04
Kommando
Kommando is offline
Drugs are bad, 'mkay.
Oud 24-12-2005, 14:42
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Sepul schreef op 20-12-2005 @ 00:52 :
de gifeffecten die voor de vaagheid zorgen
Volgens mij zijn er ook n helebole drugs die bedoeld zijn om je minder wazig te maken.
De defenitie van een gif is trouwens 'stof die al in kleine dosis de levensfuncties ernstig verstoort '.
Nou is het begrip dosis in deze defenitie natuurlijk weer subjectief, maar er zijn zat drugs die levensfuncties verre van verstoren....
Oud 25-12-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
supernova schreef op 12-12-2005 @ 19:12 :
slecht als in: voor je gezondheid.. en dat lijkt mij een feit? volgens mij zijn alle drugs in meer of mindere mate toch wel ongezond..
no shit sherlock..

de vaagheid is het teken van vergiftiging..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Sepul schreef op 25-12-2005 @ 15:40 :
no shit sherlock..

de vaagheid is het teken van vergiftiging..
fok dit had ik al gepost..

/me schopt mezelf wakker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten