Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 19:33
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dat is heel wat anders, die teddybeer doet niks zélf. Ik had het ook meer over andersom
ja maar wat ik bedoel; je kunt een hond toch niet dwingen om een vrouw te nemen? die hond moet het zelf doen, en dan verkracht die vrouw die hond toch niet? en die hond gaat echt wel akkoord hoor, of het nou een vrouw is, een knuffel, of een kartonnen doos bij wijze van spreken
Oud 01-02-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
ja maar wat ik bedoel; je kunt een hond toch niet dwingen om een vrouw te nemen? die hond moet het zelf doen, en dan verkracht die vrouw die hond toch niet? en die hond gaat echt wel akkoord hoor, of het nou een vrouw is, een knuffel, of een kartonnen doos bij wijze van spreken
Mr, maar dat dier weet niet beter. Als mens zou je dat toch moeten doen...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:50
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mr, maar dat dier weet niet beter. Als mens zou je dat toch moeten doen...
dat dier weet niet beter! precies.. dan heeft het er toch ook geen last van?? sterker nog, hij vindt et geweldig

mensen maken er een probleem mee; mensen hebben alleen maar last van die moraal... dieren gaan er niet over lopen tobben en de rest van hun leven ermee overhoop gooien... dus de MENSEN zijn diegene die er een probleem van maken, want zij raken weer in de knoop met hun dat-is-anders-dus-dat-is-slecht-syndroom.. maargoed; iemand die seks heeft met dieren ziet voelt zich er waarschijnlijk ook niet slechter door dus is het voor NIEMAND nadelig
de mens van tegenwoordig wordt alleen maar beperkt in z'n doen en laten door die moraal... het is gewoon nutteloos want als ze het idee niet hadden, dan hadden ze er ook geen last van gehad... precies hetzelfde als andere menselijke eigenschappen; wraak, drang naar vrijheid, etc. als mensen dat allemaal niet hadden gehad DAN waren ze pas vrij geweest
Oud 02-02-2003, 10:53
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Of andersom. Ik vind dit gewoon iets wat je sowieso al niet zou wíllen... er is geen echt logische verklaring voor, gewoon geen gevoel dat het fout is... ik denk dat dat weinig te maken heeft met standpunten.
Het is misschien iets wat je sowieso al niet zou wíllen doen, maar dat is dan jouw beslissing die ik overigens volledig respecteer. Het heeft in die zin met standpunten te maken dat het standpunt dat jij inneemt voortkomt uit een gevoel dat het fout zou zijn. Ik zou het alleen fout willen noemen als het op een zodanige manier gebeurt dat het dier er schade van ondervindt.
Oud 02-02-2003, 15:48
Blablachick
Blablachick is offline
waar zijn we nou allemaal mee bezig?

Regels voor berichten