![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry je bent een schatje ![]() X |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou ook wel een relatie kunnen hebben met iemand die al veel meisjes heeft gehad. Zolang ik op dat moment maar de enige ben, dat maakt me dan ineens zoveel specialer dan al die andere meisjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En daarom zeggen jongens nou van andere meiden dat ze sletten zijn, omdat ze indruk willen maken op de vrouwen die er zo over denken. En aangezien het meerendeel van de vrouwen denkt dat ze niet bijzonder zijn of 1 van de velen, willen die echte players natuurlijk hun uiterste best doen om niet zo over te komen. ![]() Een andere uitleg waarom er mannen zijn die vrouwen sletten noemen met een negatieve bedoeling komt vaak uit de mond van die players en overgenomen door anderen die het geloven of die graag niet buiten de groep willen vallen. ![]() Citaat:
Ik wed dat hij nog net zo vaak terugfantaseert over die ene avond (of meerdere, komt niet helemaal naar voren in je verhaal) met jou als dat jij er aan denkt ![]()
Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 19:15. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Komt er een beetje op neer dat hij eerlijk is tegen je en naar bed gaat met je omdat je bijzonder bent voor hem en hij sterke gevoelens heeft voor je, niet omdat hij wil kijken of hij je het bed in kan lullen (of gewild worden door jou / populair zijn omdat jij hem wilt) door precies datgene te zeggen wat hij denkt dat je wil horen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een "Naam" hebben/krijgen... Ivon* | 46 | 29-08-2006 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een jongen een slet? Streepjescode | 40 | 08-05-2006 10:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie slettengedrag? Muchacha | 65 | 07-04-2005 19:45 | |
Liefde & Relatie |
Gebruikt worden... daarna liefde opgeven. Verwijderd | 54 | 21-05-2004 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Zomaar tongzoenen Dreamwave | 58 | 30-07-2003 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Als meisje dat doet dan wordt ze al slet uitgemaakt maar jongen niet ... love is life | 27 | 02-09-2002 17:52 |