Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2006, 19:36
2B!
2B! is offline
Citaat:
Daniël Chaos schreef op 16-01-2006 @ 19:55 :
Het maakt niet uit, totdat je afgewezen wordt door iemand die je écht leuk vind 'omdat je zo'n naam hebt'.
mee eens.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Daniël Chaos schreef op 16-01-2006 @ 19:55 :
Het maakt niet uit, totdat je afgewezen wordt door iemand die je écht leuk vind 'omdat je zo'n naam hebt'.
Maar dan is diegene wel heel triest
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 16-01-2006 @ 11:11 :

Of onder invloed dus.

En ik word dan inderdaad ook een player genoemd dusja...
Jij ook al?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 19:44
2B!
2B! is offline
Citaat:
Zao schreef op 16-01-2006 @ 20:43 :
Jij ook al?
Ja maar jij bent het ook KerelT

Sorry je bent een schatje

X
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:32
Verwijderd
Noem maar eens een woord als slet voor mannen, die zijn er geen
Ik vind het iig een fijn woord
Als iemand in een vakantie van 14 dagen in turkye met 12 verschillende turken heeft gesext vind ik dat een slet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 12:45
Funky18
Funky18 is offline
Een jongen wil geen meisje die een slet wordt genoemd. Stel je voor dat je als een jongen met een meisje gaat en ze heeft zo wat heel de buurt al der bed gehad. Die moet je toch niet!
Maar nu omgekeerd, wil een meisje een jongen die met de hele buurt in bed heeft gelegen? Dat je samen op straat loopt en je ziet meisjes gewoon kijken en denken, daar heb ik vorige week nog mee in bed gelegen? Dus eigenlijk zijn we gewoon gelijk!

En dan nog iets: Meisjes kunnen ook gewoon seks hebben, gewoon omdat ze daar zin in hebben. Geen andere reden, gewoon alleen maar zin in seks. Niet alleen mannen hebben die gevoelens, maar vrouwen ook!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:13
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Funky18 schreef op 24-01-2006 @ 13:45 :
Maar nu omgekeerd, wil een meisje een jongen die met de hele buurt in bed heeft gelegen? Dat je samen op straat loopt en je ziet meisjes gewoon kijken en denken, daar heb ik vorige week nog mee in bed gelegen? Dus eigenlijk zijn we gewoon gelijk!
Ik heb met zo'n jongen het bed gedeeld Ik wist het op voorhand en lag er niet zo van wakker eigenlijk. Voor mij betekende het wel iets (was de eerste na mijn ex) en ik vond hem echt superaantrekkelijk, alleen jammer voor hem dan dat ik maar één van de zovelen was.
Ik zou ook wel een relatie kunnen hebben met iemand die al veel meisjes heeft gehad. Zolang ik op dat moment maar de enige ben, dat maakt me dan ineens zoveel specialer dan al die andere meisjes
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:30
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
Een jongen wil geen meisje die een slet wordt genoemd.
Says who? Voor eenmalige dingen heb ik daar écht geen problemen mee.
Oud 24-01-2006, 18:19
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Daniël Chaos schreef op 24-01-2006 @ 15:30 :
Says who? Voor eenmalige dingen heb ik daar écht geen problemen mee.
Nou, ik heb niet echt de behoefte om het kwakkie van iemand anders aan te stampen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 18:41
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:

Maar nu omgekeerd, wil een meisje een jongen die met de hele buurt in bed heeft gelegen? Dat je samen op straat loopt en je ziet meisjes gewoon kijken en denken, daar heb ik vorige week nog mee in bed gelegen?
De meeste vrouwen niet nee, zoals al eerder gezegd door Al Murphy.

En daarom zeggen jongens nou van andere meiden dat ze sletten zijn, omdat ze indruk willen maken op de vrouwen die er zo over denken.

En aangezien het meerendeel van de vrouwen denkt dat ze niet bijzonder zijn of 1 van de velen, willen die echte players natuurlijk hun uiterste best doen om niet zo over te komen. Om vervolgens naar de volgende te gaan zodra hij zijn doel bereikt heeft.

Een andere uitleg waarom er mannen zijn die vrouwen sletten noemen met een negatieve bedoeling komt vaak uit de mond van die players en overgenomen door anderen die het geloven of die graag niet buiten de groep willen vallen.

Citaat:
Muchacha schreef op 24-01-2006 @ 15:13 :
Ik heb met zo'n jongen het bed gedeeld Ik wist het op voorhand en lag er niet zo van wakker eigenlijk. Voor mij betekende het wel iets (was de eerste na mijn ex) en ik vond hem echt superaantrekkelijk, alleen jammer voor hem dan dat ik maar één van de zovelen was.
Dus Muchacha, als hij er eerlijk over was dat hij het met veel meisjes deed en hij er niet moeilijk over deed als andere meisjes ook zo waren, was je echt niet een van de zovelen voor hem. Het was voor hem vast net zo bijzonder als het voor jou was. Jij hebt toch ook wel met meerdere knullen wat gedaan, waren ze niet allemaal bijzonder op hun eigen manier?

Ik wed dat hij nog net zo vaak terugfantaseert over die ene avond (of meerdere, komt niet helemaal naar voren in je verhaal) met jou als dat jij er aan denkt

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:38
OwL
OwL is offline
Ze moeten het woord slet emanciperen!

Meisje: slet

Jongen: sleterik!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 21:43
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Galcaticat schreef op 25-01-2006 @ 19:41 :
Dus Muchacha, als hij er eerlijk over was dat hij het met veel meisjes deed en hij er niet moeilijk over deed als andere meisjes ook zo waren, was je echt niet een van de zovelen voor hem. Het was voor hem vast net zo bijzonder als het voor jou was. Jij hebt toch ook wel met meerdere knullen wat gedaan, waren ze niet allemaal bijzonder op hun eigen manier?

Ik wed dat hij nog net zo vaak terugfantaseert over die ene avond (of meerdere, komt niet helemaal naar voren in je verhaal) met jou als dat jij er aan denkt
Ik begrijp je argumentatie niet dat ik voor hem ook speciaal zou zijn En euh... hij was de tweede jongen met wie ik seks had (en ik bij hem in de 20) Dus HIJ zou zich speciaal moeten voelen, maar of hij het zelf ook speciaal vond Ik denk dat ie er in het begin wel aan terug dacht, net zoals ik nog terug dacht aan onze nachten samen, maar ondertussen zullen er wel andere meisjes de revue gepasseert zijn (en mijn gedachten aan hem verwateren ook, al blijf ik hem speciaal vinden )

Citaat:
OwL schreef op 25-01-2006 @ 20:38 :

Sletterik dan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 00:55
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-01-2006 @ 22:43 :
Ik begrijp je argumentatie niet dat ik voor hem ook speciaal zou zijn En euh... hij was de tweede jongen met wie ik seks had (en ik bij hem in de 20) Dus HIJ zou zich speciaal moeten voelen, maar of hij het zelf ook speciaal vond Ik denk dat ie er in het begin wel aan terug dacht, net zoals ik nog terug dacht aan onze nachten samen, maar ondertussen zullen er wel andere meisjes de revue gepasseert zijn (en mijn gedachten aan hem verwateren ook, al blijf ik hem speciaal vinden )

Sletterik dan
ja, heb een stukje argumentatie overgeslagen tis nu laat en ik weet ff niet hoe ik het zeggen moet.

Komt er een beetje op neer dat hij eerlijk is tegen je en naar bed gaat met je omdat je bijzonder bent voor hem en hij sterke gevoelens heeft voor je, niet omdat hij wil kijken of hij je het bed in kan lullen (of gewild worden door jou / populair zijn omdat jij hem wilt) door precies datgene te zeggen wat hij denkt dat je wil horen.
Oud 26-01-2006, 09:26
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
OwL schreef op 25-01-2006 @ 20:38 :

Aanbidding

Regels voor berichten