Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2006, 18:06
Il Mafioso
Il Mafioso is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 18-06-2006 @ 15:35 :
Kaartlezen is geen eigenschap. Ze bedoelt dat kaartlezen gewoon ongelooflijk simpel is en dat je, ongeacht je geslacht, een randdebiel bent als het je niet lukt.
Voor ons mannen is dat inderdaad ongelovelijk simpel, net als inparkeren. Maar voor vrouwen zijn die twee dingen volgens mij gewoon moeilijker (ruimtelijk inzicht hè), voor wat ik gezien heb.
Enne begrijp me niet verkeerd, er zijn ook een heleboel dingen die vrouwen beter kunnen (dingen tegelijk enzo), ieder mense z'n eigenschappen.
Ik krijg hierna weer een hele bende gezeik over me heen van feministen van "ja, ik kan beter inparkeren dan mijn vriend en beter kaartlezen blabla....", fijn. Algemeen is het gewoon omgekeerd, punt.

@ Zwoek:
idd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2006, 18:31
supernova
supernova is offline
Voor ons mannen is dat inderdaad ongelofelijk simpel, net als inparkeren. Maar voor vrouwen zijn die twee dingen volgens mij gewoon moeilijker (ruimtelijk inzicht hè), voor wat ik gezien heb.
Enne begrijp me niet verkeerd, er zijn ook een heleboel dingen die vrouwen beter kunnen (dingen tegelijk enzo), ieder mense z'n eigenschappen.
Ik krijg hierna weer een hele bende gezeik over me heen van feministen van "ja, ik kan beter inparkeren dan mijn vriend en beter kaartlezen blabla....", fijn. Algemeen is het gewoon omgekeerd, punt.

meisjes kunnen allemaal beter spellen en generaliseren is tha bomb.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:33
Verwijderd
'mannen kunnen ook niet lezen' want il mafioso heeft het over 'ons mannen' in een reactie op Andijvie, Morgan en thunder110 die toch echt alledrie een V onder hun naam hebben staan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:45
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2006 @ 17:16 :
Mannen rijden harder, vrouwen rijden veiliger. Ik vind veilig beter dan hard. Conclusie, ik vind dat vrouwen beter autorijden.
sorry, maar
vrouwen rijden niet veilig

als er iemand voor me steeds op de rem staat en dan weer gas geeft en als je erachter zit en elke keer moet remmen en dan weer een groot gat ertussen hebt, waardoor je een slechte verkeersdoorstroming hebt zit er 9 v/d 10 keer een vrouw voor je achter het stuur
Oud 18-06-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
hemhemhem schreef op 18-06-2006 @ 19:45 :
sorry, maar
vrouwen rijden niet veilig

als er iemand voor me steeds op de rem staat en dan weer gas geeft en als je erachter zit en elke keer moet remmen en dan weer een groot gat ertussen hebt, waardoor je een slechte verkeersdoorstroming hebt zit er 9 v/d 10 keer een vrouw voor je achter het stuur
beter kijken dan, want vrouwen veroorzaken minder verkeersongelukken en krijgen minder bekeuringen, relaties gezien uiteraard, dus ze rijden toch echt veiliger
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:53
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2006 @ 19:50 :
beter kijken dan, want vrouwen veroorzaken minder verkeersongelukken en krijgen minder bekeuringen, relaties gezien uiteraard, dus ze rijden toch echt veiliger
vrouwen "praten" zich makkelijker onder bekeuringen vandaan
Oud 18-06-2006, 18:57
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2006 @ 19:50 :
Ze hebben wel vaak ongelukken in de hand, zonder officieel de veroorzaker te zijn.

Mijn tante spinde laatst met haar auto op de snelweg in een bocht, doordat de auto achter haar moest uitwijken naar de andere baan, knalde hij tegen de auto die erachter reed. De schuldige? De auto achter haar
Oud 18-06-2006, 18:59
Verwijderd
snelheidsbekeuringen krijg je meestal thuisgestuurd, dan valt er niet zo veel te praten parkeerbekeuringen zitten onder je ruitenwisser, zelfde geval.

Overigens geloof ik best dat vrouwen vaak wat minder soepel rijden dan mannen, omdat ze gemiddeld minder rij-ervaring hebben. Wat jij beschreef klonk voor mij eerder als niet-zo-soepel rijden dan als gevaarlijk rijden, maar ik kan uberhaupt niet autorijden dus ik heb er inhoudelijk geen verstand van
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 19:34
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2006 @ 19:59 :
snelheidsbekeuringen krijg je meestal thuisgestuurd, dan valt er niet zo veel te praten parkeerbekeuringen zitten onder je ruitenwisser, zelfde geval.

Overigens geloof ik best dat vrouwen vaak wat minder soepel rijden dan mannen, omdat ze gemiddeld minder rij-ervaring hebben. Wat jij beschreef klonk voor mij eerder als niet-zo-soepel rijden dan als gevaarlijk rijden, maar ik kan uberhaupt niet autorijden dus ik heb er inhoudelijk geen verstand van
oeh, die laatste zin is leuk om op in te springen!
zie je wel!

maar een aantal vrouwen hebben de geschikte lichaamsbouw, als ze zo belachelijk rijden dat ze aan de kant geschoven worden, dat ze toch verder mogen. al lukt dat niet bij alle politieschorem

maar het zijn veelal mannen die te hard rijden ja

ik ben een keer met 130 ingehaald door een oma in een fiat oid
Oud 18-06-2006, 19:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Il Mafioso schreef op 18-06-2006 @ 19:06 :

@ Zwoek:
idd
je logica is overdonderend.
Oud 18-06-2006, 21:04
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 18-06-2006 @ 20:42 :
je logica is overdonderend.
Ja dus als je opkomt voor iets wat waar is en daar iets van zegt tegen iemand die zegt dat wat anders waar is, kan je niet tegen kritiek
Door te laten zien dat je wel tegen kritiek kunt moet je dus eigenlijk niet zeggen dat het niet klopt?
Oud 18-06-2006, 21:09
Cherry Springs
Citaat:
Zwoek schreef op 18-06-2006 @ 22:04 :
Ja dus als je opkomt voor iets wat waar is en daar iets van zegt tegen iemand die zegt dat wat anders waar is, kan je niet tegen kritiek
Door te laten zien dat je wel tegen kritiek kunt moet je dus eigenlijk niet zeggen dat het niet klopt?
daar komt het blijkbaar wel op neer. Hoewel dat wel een beetje raar zou zijn, dan zou iedereen gelijk hebben.
'vrouwen zijn hoeren'
'oké. mannen zijn varkens.'
'oké.'
Oud 18-06-2006, 21:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 18-06-2006 @ 19:53 :
ervaring?
Oud 18-06-2006, 22:16
Il Mafioso
Il Mafioso is offline
@ Cherry Springs en Zwoek
Jullie snappen het niet. Jullie ontkennen namelijk iets wat wel zo is. De vrouwenemancipatie moet ook niet te ver gaan he.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Il Mafioso schreef op 18-06-2006 @ 13:57 :
laatste stuk snap ik niks van wat je daarme bedoelt...

Je kunt het wel triest vinden als mensen niet kunnen kaartlezen, maar ieder heeft zo z'n eigenschappen, dus het slaat nergens op wat je zegt.

Ten tweede staat het gewoon vast dat mannen een beter ruimtelijk inzicht hebben, of je het nu leuk vind of niet. Vrouwen schijnen daarentegen weer een groter perifeer gezichtsveld ofziets te hebben.
Maar mannen kunnen OVER HET ALGEMEEN gewoon beter inparkeren en kaartlezen bijvoorbeeld (gevolg van beter ontwikkeld ruimtelijk inzicht). Is een feit, niks aan te doen. Net zoals vrouwen kinderen kunnen krijgen, en mannen niet...

Nee, ik weet dat je het niet snapt. Dat is ook het probleem. Mannen...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Il Mafioso schreef op 18-06-2006 @ 19:06 :
Voor ons mannen is dat inderdaad ongelovelijk simpel, net als inparkeren. Maar voor vrouwen zijn die twee dingen volgens mij gewoon moeilijker (ruimtelijk inzicht hè), voor wat ik gezien heb.

@ Zwoek:
idd
Ja, daar heb je het dus al, hè. "Volgens mij." Waarom zou ik iemand die op een forum al dom overkomt als goede bron beschouwen?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:29
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-06-2006 @ 22:54 :
ervaring?
ik ben nog nooit aangehouden
maar 'k heb het weleens gezien ja, ging ze slijmen enzo en toen liet die gast d'r gaan
vrouwen kunnen veel dingen makkelijker...

binnenkomen in een discotheek waar de meeste mensen buitengelaten worden
vooraan komen bij een festival
anderen slaan pikken de meeste mannen toch wel
voor gaan in een rij, als ze heel lief vragen of ze eerst mogen
Oud 19-06-2006, 10:30
hemhemhem
hemhemhem is offline
maar wat sarah zei klopt wel, als je er niet bij bent wanneer de bekeuring uitgeschreven wordt, is er geen verschil tussen mannen / vrouwen denk ik
Oud 19-06-2006, 15:08
Cherry Springs
Citaat:
Il Mafioso schreef op 18-06-2006 @ 23:16 :
Jullie snappen het niet. Jullie ontkennen namelijk iets wat wel zo is. De vrouwenemancipatie moet ook niet te ver gaan he.
Maar het is niet zo dat vrouwen niet tegen kritiek kunnen en alleen maar complimentjes kunnen. Niet meer of minder dan mannen.
"blahblah dat je zo reageert bewijst al dat je niet tegen kritiek kunt *glunder glunder*" is ook gelul. Want wat jij zegt is liegen, en geen kritiek. Liegen alleen, ok, maar dan ook nog bij hoog en laag beweren dat het welles welles welles wel waar is...
Oud 19-06-2006, 21:53
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Il Mafioso schreef op 18-06-2006 @ 23:16 :
Nee natuurlijk niet. Maar, jij zegt iets dat niet klopt. Ik hoef helemaal niet altijd complimentjes.
En jij zegt dus als iemand jou corrigeert, dat diegene niet tegen kritiek kan bij wijze van spreken.
Oud 19-06-2006, 22:42
Amma
Amma is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 18-06-2006 @ 19:53 :
Dat slaat natuurlijk nergens op. De meeste bekeuringen komen ook via de post. En als een vrouw dat al lukt, is dat eerder de schuld van een incapabele politieMAN, want ik neem aan dat dat niet over vrouwelijke agentes gaat. Dus is het eerder een nadeel van de man
En het zijn wel degelijk de mannen die de meeste ongelukken veroorzaken. Zelf merk ik in het verkeer vaak dat mannen asociaal rijden, hard, afsnijden, bumperkleven enzovoort. Het lijkt wel alsof ze zelfs in het verkeer willen concurreren en macht willen uitoefenen.

Het is trouwens wel zo dat ik me ook vaak erger aan vrouwen in het verkeer, ze rijden te sloom, kijken alleen recht voor zich uit, wachten te lang af enzovoort. Ik woon bij een parkeerterrein en als ik iemand 5 minuten zie doen over simpel parkeren en 4 keer in moet steken is het 9 van de 10 keer een vrouw.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Ik heb bijna 4 jaar mn rijbewijs en heb 10000den kilometers gereden en ben nog nooit ergens tegenaan gereden en heb nog nooit een ongeluk gehad of veroorzaakt. oh en ik kan fatsoenlijk parkeren en rijd niet als een slome huisvrouw.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 22:52.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 23:21
Vice
Vice is offline
Als er één bepaald volk zich asociaal gedraagt in het verkeer, dan zijn het wel moeders die werken. Eerst hun kinders bij school dumpen en zonder maar een beetje op te letten scheuren naar hun werk. Veel te hard rijden, afsnijden, door rood rijden, bumberkleven en niet eens de moeite nemen om te stoppen als je al halverwegen over een zebrapad loopt. Geloof me, kerels zijn er niets bij.
Oud 22-06-2006, 13:57
xXdreamyXx
xXdreamyXx is offline
Citaat:
Vice schreef op 20-06-2006 @ 00:21 :
Als er één bepaald volk zich asociaal gedraagt in het verkeer, dan zijn het wel moeders die werken. Eerst hun kinders bij school dumpen en zonder maar een beetje op te letten scheuren naar hun werk. Veel te hard rijden, afsnijden, door rood rijden, bumberkleven en niet eens de moeite nemen om te stoppen als je al halverwegen over een zebrapad loopt. Geloof me, kerels zijn er niets bij.
ik geloof er geen flíkker van
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:05
DvoorA
DvoorA is offline
meisjes hoeven niet aan te zien hoe er haar uit hun gezicht groeit.
meisjes zijn mooi, en als ze dat niet zijn is er nog een heel leger aan make-upjes, cremepjes en kappers dat de klus kan klaren.
meisjes kunnen ook tegen bomen plassen! Dankzij dat kartonnen plasding.
Meisjes mogen lief en onschuldig zijn zonder dat ze voor mietje of flikker worden uitgescholden.
Meisjes hoeven niet te drinken in een cafe.
In een mondeling gevecht winnen vrouwen altijd en als ze dat niet doen kunnen ze mannen zo'n rotgevoel geven dat mannen ze maar laten winnen om van het gezeur af te zijn.
Meisjes hoeven dankzij de prikpil nauwelijks meer ongesteld te worden.
Jongens hebben geen grote vriend om tegenaan te kruipen als ze bang zijn, meisjes wel. Jongens die homo zijn ook.

jongens hebben geen borsten die in de weg zitten met sporten, kleren, slapen. Jongens zijn gespierder. Jongens hebben een pik.
Reageren

Regels voor berichten