![]() |
||
Citaat:
![]() Enne begrijp me niet verkeerd, er zijn ook een heleboel dingen die vrouwen beter kunnen (dingen tegelijk enzo), ieder mense z'n eigenschappen. ![]() Ik krijg hierna weer een hele bende gezeik over me heen van feministen van "ja, ik kan beter inparkeren dan mijn vriend en beter kaartlezen blabla....", fijn. Algemeen is het gewoon omgekeerd, punt. ![]() @ Zwoek: idd |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vrouwen rijden niet veilig ![]() als er iemand voor me steeds op de rem staat en dan weer gas geeft en als je erachter zit en elke keer moet remmen en dan weer een groot gat ertussen hebt, waardoor je een slechte verkeersdoorstroming hebt zit er 9 v/d 10 keer een vrouw voor je achter het stuur
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn tante spinde laatst met haar auto op de snelweg in een bocht, doordat de auto achter haar moest uitwijken naar de andere baan, knalde hij tegen de auto die erachter reed. De schuldige? De auto achter haar ![]()
||
Citaat:
zie je wel! ![]() maar een aantal vrouwen hebben de geschikte lichaamsbouw, als ze zo belachelijk rijden dat ze aan de kant geschoven worden, dat ze toch verder mogen. al lukt dat niet bij alle politieschorem maar het zijn veelal mannen die te hard rijden ja ik ben een keer met 130 ingehaald door een oma in een fiat oid ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Door te laten zien dat je wel tegen kritiek kunt moet je dus eigenlijk niet zeggen dat het niet klopt?
||
Citaat:
'vrouwen zijn hoeren' 'oké. mannen zijn varkens.' 'oké.'
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar 'k heb het weleens gezien ja, ging ze slijmen enzo en toen liet die gast d'r gaan vrouwen kunnen veel dingen makkelijker... binnenkomen in een discotheek waar de meeste mensen buitengelaten worden vooraan komen bij een festival anderen slaan ![]() voor gaan in een rij, als ze heel lief vragen of ze eerst mogen
||
Citaat:
"blahblah dat je zo reageert bewijst al dat je niet tegen kritiek kunt *glunder glunder*" is ook gelul. Want wat jij zegt is liegen, en geen kritiek. ![]() ![]()
||
Citaat:
En jij zegt dus als iemand jou corrigeert, dat diegene niet tegen kritiek kan bij wijze van spreken.
||
Citaat:
![]() En het zijn wel degelijk de mannen die de meeste ongelukken veroorzaken. Zelf merk ik in het verkeer vaak dat mannen asociaal rijden, hard, afsnijden, bumperkleven enzovoort. Het lijkt wel alsof ze zelfs in het verkeer willen concurreren en macht willen uitoefenen. Het is trouwens wel zo dat ik me ook vaak erger aan vrouwen in het verkeer, ze rijden te sloom, kijken alleen recht voor zich uit, wachten te lang af enzovoort. Ik woon bij een parkeerterrein en als ik iemand 5 minuten zie doen over simpel parkeren en 4 keer in moet steken is het 9 van de 10 keer een vrouw. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Ik heb bijna 4 jaar mn rijbewijs en heb 10000den kilometers gereden en ben nog nooit ergens tegenaan gereden en heb nog nooit een ongeluk gehad of veroorzaakt. oh en ik kan fatsoenlijk parkeren en rijd niet als een slome huisvrouw. Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 22:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil relatie erg ? nigelgein | 30 | 11-02-2017 00:09 | |
Liefde & Relatie |
Gala-dresses VS Suits Verifieer | 37 | 26-12-2002 17:56 | |
Psychologie |
Geestelijke sterkte. Wasteland | 23 | 24-11-2002 05:40 | |
Seksualiteit |
Vanmiddag gezien - orale sex bij jonge tieners... Desp | 97 | 24-08-2002 00:28 | |
Psychologie |
meisje vs. vrouw Sterrenkijkster | 13 | 04-07-2002 19:13 |