![]() |
||
Citaat:
als partydress dus beweert dat dit idee niet uit de bijbel komt, maar door de kerk is gemaakt (als zijnde regel), dan doet de kerk iets fout. maar of dat niet uit de bijbel komt valt te betwijfelen. |
![]() |
||
Citaat:
Verder kan ik me niet voorstellen hoe mensen het voor elkaar krijgen om te wachten met seks tot het huwelijk (na het hebben van een normale relatie). Sommigen zullen het misschien een mooi ideaal vinden, maar in de praktijk lijkt het mij vrij onuitvoerbaar.
||
Citaat:
anders zit je in je eentje te wachten tot iedereen komt apresskieen! da tis niet gezellig Seriously!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Offtopic:
Citaat:
Je zou verwachten dat ie ervoor zorgde dat we alleen zin in sex hebben binnen verliefdheid..oh..wacht, dat deed ie al, nlk met de vrouwen. Slim, maar waarom dan alleen de vrouwen ? |
![]() |
||
Citaat:
OF misschien is lust van de duivel
||
Citaat:
ik weet niet of god het kwaad heeft geschapen, of dat hij het alleen maar heeft bedacht. de reden waarom dit kwaad de kans heeft gehad bezit te nemen van mensen, ligt in de zondeval. daarbij koos de mens er zelf voor het kwade te willen volgen. het is dus in wezen wel de menselijke verantwoordelijkheid dat wij nu niet meer goed kunnen leven. bewering van (orthodoxe) christenen. dat god het kwade expres in werking heeft gesteld, is een idee dat je bijvoorbeeld terugvindt bij de islam. zo heeft iedere godsdienst zijn verklaring voor goed en kwaad, en daarmee ook voor zingeving van de wereld, het levensdoel etc etc maar sekslust is in principe niet verkeerd natuurlijk, dat vindt god ook niet. god vraagt enkel om het in toom te houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
is het een waardeoordeel? Citaat:
Ze hecht er juist geen waarde aan toch? Ze heeft met haar vriendje van alles, maar geen sex. Dat is toch geen waarde
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hecht er wel waarde aan, en daarom stelt ze het uit tot na haar huwelijk. Als ze er geen waarde aan zou hechten zou ze het toch met iedereen doen (bij wijze van spreken) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, ik ben niet sarc, en of ik nou rare ideeën heb over vrouwen, dat is interpreteerbaar ![]() Wat ik bedoel ik dit : Jij zegt : " maar dat neemt niet weg dat ik niet geil kan zijn als ik een keer niet verliefd ben" btw : 3 negaties ![]() Een man zegt : "ik ben ALTIJD geil, verliefd of niet" Wel een groot verschil dus ! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zou trouwens, als je het libido van een man hebt, telkens je single bent, enorm veel ONSen moeten hebben (immers je moet maar buitenlopen en je vindt bereidwillige mannen), is dat zo ? Verder vind ik het bizar dat mensen ontkennen dat mannen niet meer willen. In vrijwel elke dierensoort is het mannetje diegene die het meest uit is op sex. Hoe vaak zie je wel niet dat hanen proberen, en het hennetje hem afwijst ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb eigenlijk altijd wel zin, maar ik ben niet altijd geil. De situatie is nog niet voorgekomen dat vriendlief wel wilde en ik niet, dus vooralsnog gaat het in ieder geval gelijk op. Als meisjes bij jou altijd veel minder zin hebben dan jij, dan heb je óf ongelooflijk veel pech, óf ze hebben gewoon veel minder zin in seks met jóu. Of jij hebt een veel hoger libido dan gemiddeld, natuurlijk, en dan heb je ook pech. Wie zegt trouwens dat als een hen een haan afwijst, ze geen seks wil? Misschien wil ze hém wel gewoon niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lees tevens 'fisting and gods will'. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Meteen mijn bijbel weer erbij... (a)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel weer leuk om te zien dat er van god dus wel geslikt moet worden ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Bekyk het eens : vrouwen met een hoger libido zullen veel sneller een ONS doen, wie ze niet wil heeft een lager libido. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, want jij weet a) hoe hoog mijn libido is en b) hoe groot mijn zelfbeheersing is en c) hoe goed eventuele alternatieven zijn.. Maar prima, joh, vrouwen willen zelden seks en eigenlijk vinden ze het nog vies, ook ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
als je libido niet zo hoog is , is het makeklyk om het te beheersen. En dat je masturberen fyner vindt dan ONS zegt genoeg. Citaat:
En waarom willen de mannetjes niet alleen de beste vrouwtjes dekken ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Sex voor het huwelijk? Smobbo | 104 | 05-06-2005 22:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sex voor het huwelijk Emoboy | 139 | 21-03-2005 13:04 | |
Liefde & Relatie |
sex voor het huwelijk bij moslims... Nath | 15 | 27-01-2003 20:05 | |
Seksualiteit |
Sex voor het huwelijk le Big Boss | 43 | 13-10-2002 20:48 | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk M@TRIX | 9 | 17-05-2002 10:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aan alle christenen: Hoe denken jullie over sex voor het huwelijk? Janicha | 13 | 08-03-2002 18:37 |