Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je van huidskleur zou moeten veranderen en je mag kiezen tussen babyblauw, felgeel of vuurrood. Welke kleur koos je?
||
Citaat:
Als je 1 week met een forummer van leven zou mogen ruilen? Welke forummer kies je?
|
Verwijderd
|
Boeiend. Ze zijn wel tof dus ach. Misschien dat ik nog op zoek ga naar m'n biologische ouders en als ze stom blijken te zijn dan doe ik alsof ik heel rijk en succesvol ben om ze dwars te zitten, maar daar blijft het ook wel bij.
Wat als je Laika was? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat zou je doen als er een slecht gefatsoeneerde draak in je nachtkastje zat?
||
Citaat:
Wat zou je doen als je plotseling in de middle of no-where zit en weet dat je moet overleven?
||
Citaat:
![]() Wat zoudt ge doen wanneer een tijdmachine de ganze wereld 3 eeuwen terug schopt, en jij als enige de 21e eeuw hebt meegemaakt? |
![]() |
||
Citaat:
Wat zou je doen als je hoorde dat je onvruchtbaar was? |
![]() |
||
Citaat:
Wat zou je doen als door jouw schuld de hele buurt is afgefikt. Maar de politie verdenkt je moeder en ze bekent, omdat ze weet dat jij het hebt gedaan en ze niet wilt dat jij in de gevangenis komt.
||
Citaat:
Wat zou je doen als je voor de eerst volgende 5 toetsen een 1 haalt?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat als je God één vraag zou mogen stellen? Eye of Sauron | 150 | 03-07-2008 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
wat als.. KreZor | 5 | 27-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
wat als ik kon vliegen? nestosyl | 1 | 07-10-2004 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Psychologie |
Wat als anderen zeggen dat je ziek bent... Sterretje* | 18 | 21-06-2004 12:01 | |
Algemene schoolzaken |
Wat als je studie niet lukt? marlies | 15 | 06-01-2003 22:14 |