| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren na het sporten was ie zo: ![]() Citaat:
Oei, ik heb vandaag ook twee keer koffie op. Van die zoete koffie natuurlijk, zo leer ik het langzaam aan wel, maar dus eerst van de Starbucks <3 En toen was ik in Tilburg en toen heb ik er ook nog maar eentje bij de Broodzaak gehaald. |
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog even de aankomende 11 uur doorkomen met stressende ouders en stomme vlucht, en dan genieten <3 Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en: en: hahaha, nog een jaar en dan ben je zo verslaafd als de meeste forumers!Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is ook niet zo erg en ik heb duizend keer gevlogen maar toch maak ik me elke keer weer een beetje druk.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je over een jaar koffie erg waardeert, maar het slecht ''bij gelegenheden'' nuttigt.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
- "Omdat het bitter smaakt" "Hou je van mokka?" - "Ja hoor" "Je hebt ook mokka koffie!" En toen ben ik dat gaan drinken en toen was het ineens gebeurd, ik lustte de 'normale' koffie toen ook.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Mjah, ik wilde vrijdagavond dan even naar Amsterdam jah voor het nodige plan-werk . Maar anders kom ik maandag richting Tilburg gezien ik dinsdag toch weer in Den Bosch moet zijn
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weer naar Den Bosch is voor jou dan een beetje jammer, maar ik vind het een goed plan En dan kunnen we evt. maandag nog een Cinecittafilmpje pakken als je dat leuk vindt!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik drink nu dus doorgaans koffie met caramelsiroop ofzo <3Lekker dikmakend ook. Maar goed, hoogstens één keer per week dus ach. En toen ik met mijamoto en sann koffie ging drinken kon ik zelfs gewoon espresso met één schepje suiker ofzo! Overigens heb ik op m'n 16e bier leren drinken op het moment dat in een kroeg een leuke jongen iets aan me vroeg wat ik niet verstond, tot drie keer toe. Toen antwoordde ik maar gewoon met 'ja' en toen kwam ie met een biertje aanzetten en moest ik wel Vond het vrij snel lekker eigenlijk
|
|
![]() |
|
|