Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben een mysterie
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: mijn huisje. <3 Na vier nachten logeren op drie verschillende locaties was het heel fijn thuiskomen vanavond. Voor het eerst een echt ''aaah, thuis''-gevoel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
http://www.nstrakteert.nl/
Waar abo-houders vertraagde treinreizen konden opzoeken om geld "terug" te vragen voor reizen die ze wel (of niet ![]() Vooral het stukje onder "Ik ben van de NS en bezoek deze site" ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb 3(!) lavalampen gekregen van mijn buurvrouw
![]() precies ook nog in mijn kleuren, 1 groene en 2 roze. edit : oei, van de week maar even een heleboel gloeilampen kopen voordat dat niet meer kan, want blijkbaar werkt een lavalamp niet met spaarlampen. Laatst gewijzigd op 24-10-2011 om 23:29. |
![]() |
|
![]() En: De digitale zender Foxlife heeft een ludieke actie bedacht om de Nederlandse première van het tweede seizoen van de Amerikaanse zombieserie The Walking Dead te promoten. De zender verstopt donderdag afgehakte nep-ledematen in de buurt van treinstations. Bij het vinden van een arm wint de vinder een Walking Dead-prijs. "De realistische, bloederige ledematen liggen voor het oprapen, mits de voorbijganger dapper genoeg is natuurlijk!", legt een woordvoerder uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De man in de afhaal-pizzeria waar ik gister voor 6 euro eten en een flesje fris heb gekocht, en omdat ik maar 4 euro bij me had zei hij 'Oh breng die andere twee euro morgen maar' in plaats van zeggen dat ik het fris niet mee mocht nemen. Wat een vertrouwen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Het profielwerkstuk waar ik twee jaar geleden pleureshard mijn best op had gedaan. Ik hoopte al dat het nog eens van pas zou komen, zoals nu, als ik er veel te laat achterkom dat ik morgen een presentatie moet geven over iets dat met Britse cultuur te maken. Dan ligt er nog een volprezen profielwerkstuk klaar, boordevol informatie over Lewis Carrolls vermeende krankzinnigheid en drugsgebruik.
||
Oh, en ik ben zielig, want:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
De Kantine |
Herinneringen uit je kindertijd Nona | 24 | 10-02-2011 15:33 |