Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2015, 21:34
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ohja dekaloog naamzoek, waar heb je je non photo blue potlood gekocht? Ik kan er online niet eentje in Nederland vinden. Bij die tekenwinkel bij weteringsnogwat?
Neen! Kunsthandel in de buurt van de academie. Ik kan er wel eentje voor je op de post doen, als je wil.

Citaat:
Eens. En toch eet ik ook nog steeds vlees, ook na het lezen van Dieren Eten van Jonathan Safran Foer, en ook allerlei onveranwoorde dingen zoals tonijn.
Ik wil ook tonijn eten Maar telkens als ik ergens ben waar ze iets lekkers hebben met tonijn gaat D. dusdanig zielig kijken dat ik toch maar voor iets anders ga.

Citaat:
Zelfs ik zou dit niet doen.
Eén van de pannen had ik gebruikt om boerenkoolstamppot in te maken, maar hij paste niet in de koelkast, dus toen zette ik hem op het balkon. Toen ging het sneeuwen en vergat ik waar ik hem gelaten had. Toen werd het lente. Toen heb ik 'm weggegooid. Ik denk dat jij hetzelfde zou doen.

Citaat:
Schapen zijn deze tijd van het jaar op hun mooist

Ik zag net konijnen bij het station en eentje sprong superver een heuvel op! Toen moest ik aan jou denken.
Advertentie
Oud 05-10-2015, 21:35
ecnelis
ecnelis is offline
Zeg niet-meer-kinders, moet ik mijn bewering dat dit het gezelligste hoekje van het internet is terugtrekken?
Oud 05-10-2015, 21:37
ecnelis
ecnelis is offline
Oh konijnen, dat is beter. Nee ik heb er toch eentje gevonden! Bestel hem uit een pennenshopiets.
Oud 05-10-2015, 21:39
Verwijderd
Citaat:
loop je al met baguettes onder je arm Schrö?
Slechts met zijn ziel.
Oud 05-10-2015, 21:40
Dekaloog
Dekaloog is offline
Vredige bloemenveldjes en lieve varanen zodat ecnelis niet gedesillusioneerd is!

Oud 05-10-2015, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Die hele controverse begon ermee dat Azèche zich afvroeg waarom mensen zo agressief reageren op wat zijn al dan niet in haar mond steekt. Daarop bleef het antwoord uit; i.p.v. daarvan wordt de vraag geïnterpreteerd als een eis hier niet te posten. Wat een gedoe allemaal.
Deed ik daaraan mee Want dat was niet de bedoeling
Oud 05-10-2015, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Vredige bloemenveldjes en lieve varanen zodat ecnelis niet gedesillusioneerd is!

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn opa is opgegroeid met die beesten naast het huis. Ik wil echt zo graag daarheen.
Oud 05-10-2015, 21:42
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Idem!
Oud 05-10-2015, 21:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Mijn opa is opgegroeid met die beesten naast het huis. Ik wil echt zo graag daarheen.
Waar woonde 'ie dan?
Oud 05-10-2015, 21:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Deze varaan is speciaal voor deadlock.

Oud 05-10-2015, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Waar woonde 'ie dan?
Flores, Soerabaja (Java), Riau (Sulawesi/Celebes), Bali en last maar zeker niet least in dit geval, Komodo.
Oud 05-10-2015, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Deze varaan is speciaal voor deadlock.

[afbeelding]
Magnifieke beesten <3
Oud 05-10-2015, 21:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wie de schoen past trekke hem in principe aan, maar ik doelde meer op Axel.
Oud 05-10-2015, 22:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oud 05-10-2015, 22:01
Turk February
Turk February is offline
Jongens in 1647 sloeg de zee zo hard tegen de duinen in Domburg dat er een tempel onthuld werd die daar al eeuwen stond, een tempel voor deze godin:

Ze heeft een hond en ze heet Nehalennia en werd hier blijkbaar vroeger aanbeden en verder weten we heel weinig van haar.
Oud 05-10-2015, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ja is waar maar ik ervoer het niet zo
Oud 05-10-2015, 22:03
Verwijderd
Heeft ze tijd van het weekend?
Oud 05-10-2015, 22:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jongens in 1647 sloeg de zee zo hard tegen de duinen in Domburg dat er een tempel onthuld werd die daar al eeuwen stond, een tempel voor deze godin:

[afbeelding]

Ze heeft een hond en ze heet Nehalennia en werd hier blijkbaar vroeger aanbeden en verder weten we heel weinig van haar.
Dit soort dingen vind ik nou gaaf.
Oud 05-10-2015, 22:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dit soort dingen vind ik nou gaaf.
Dan kan ik je dit boek van harte aanraden: http://www.bol.com/nl/p/edge-of-the-...0000027837073/
Oud 05-10-2015, 22:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dan kan ik je dit boek van harte aanraden: http://www.bol.com/nl/p/edge-of-the-...0000027837073/
Die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje
Oud 05-10-2015, 22:13
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:

[afbeelding]

Ik wil weten hoe haar hond heet.
Oud 05-10-2015, 22:15
Turk February
Turk February is offline
Er staat ook in over Vikingen en hoe zij Europese plaatsen verlosten van hun hertogen en bisschoppen, zodat ze een beetje beschaafd konden worden, wat me eraan herinnert dat ik de wikikids-entry over Vikingen moet wijzigen (http://www.wikikids.nl/Vikingen).
Oud 05-10-2015, 22:21
Miekje*
Miekje* is offline
Dit is goed spul voor de winter Ik zit nu nog even met mijn neus in de kruiden en in mindere mate paddenstoelen
Oud 05-10-2015, 22:24
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heeft ze tijd van het weekend?
Dafuq bedoel je? Ik heb echt regelmatig 't gevoel dat je van een andere planeet komt en dat je een beetje moeite hebt met hoe wij hier op aarde communiceren.
Oud 05-10-2015, 22:41
Dekaloog
Dekaloog is offline

Hallo, ik ben Vera de Uitlegvaraan en deadlock wil graag een nummertje maken met je dochter.
Oud 05-10-2015, 22:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 05-10-2015, 23:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Volgende week gaat de Tweede Kamer stemmen over een wet die ervoor gaat zorgen dat 'n volwassen student(e) die bijklust met erotisch cammen 6 maanden gevangenisstraf riskeert.

http://www.wijzijnproud.nl/press/press09.html

Vrees dat 'ie er wel doorheen komt. En daarna zijn mensen die kinky seks hebben aan de beurt, denk ik. De ChristenUnie heeft in samenwerking met VVD al voorzichtig een onderzoek gedaan naar BDSM. Was een neutraal onderzoek dat uitgevoerd werd via een onafhankelijk onderzoeksbureau, anders zou natuurlijk niemand meedoen, maar aan de pers presenteren ze 't nu als een onderzoek naar 'misstanden binnen BDSM'. Vanzelfsprekend is 't al een misstand als je aan de huisarts vraagt of 't kwaad kan om ruwe anale seks te hebben. Nu stellen ze dus dat een kwart van alle kinksters wordt misbruikt.

Domme wereld. Slimme politici. Domme mensen die denken dat ze onder rechtse regeringen meer vrijheid krijgen.
Oud 05-10-2015, 23:22
Dekaloog
Dekaloog is offline
Deze krijg je als je googlet op 'sexy varaan'.

Oud 05-10-2015, 23:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi mag ik een vraag stellen WAAROM ZZIT JE VARANEN TE GOOGLEN
Oud 05-10-2015, 23:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En die fucking domme mensen met hun BDSM angst wens ik van alle harte de rest van hun leven bijzonder lichamelijk zowel als geestelijk onbevredigende seks toe.

Laatst gewijzigd op 05-10-2015 om 23:41. Reden: Kusjes vanuit mijn speelkelder :lief:
Oud 05-10-2015, 23:43
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Hoi mag ik een vraag stellen WAAROM ZZIT JE VARANEN TE GOOGLEN
Jij mag altijd een vraag stellen!

Het begon met lieve varanen voor ecnelis.
Oud 05-10-2015, 23:43
Dekaloog
Dekaloog is offline
Of nee, eigenlijk begon het met dat ik vandaag allemaal stripjes heb gemaakt over dat varanen eikels zijn.
Oud 05-10-2015, 23:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

hoe begint het daar nu weer mee. Nee, het moet eerder begonnen zijn. Een trauma met een aangereden varaan? Daddy-issues? Feministische kinderindoctrinatie?

Oh je zult trots op me zijn wacht ik pm je
Oud 05-10-2015, 23:45
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Slechts met zijn ziel.
handig voor hem, dan kunnen zijn oksels lekker doorwapperen!
Oud 05-10-2015, 23:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kljf;laskjdf.
Nee de ECHTE problemen in dit land zijn de ZEDEN!11 en alle TERRORISTEN!!11
Dat er een paar mensen zijn wiens vrijheid wordt ingeperkt of die geen onderdak en eten hebben, tja, hadden ze maar hard moeten werken in plaats van hun handje op te houden en al het geld dat ze krijgen meteen te verkwisten aan hun linkse hobby's. :
Oud 05-10-2015, 23:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat was vrijwel al mijn politieke frustratie in een post kusje
Oud 05-10-2015, 23:59
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:

hoe begint het daar nu weer mee. Nee, het moet eerder begonnen zijn. Een trauma met een aangereden varaan? Daddy-issues? Feministische kinderindoctrinatie?
Mijn inspiratiebron was een tweedehands reptielenencyclopedie met de titel 'De stille wereld der kilte'. Er staan drie soorten plaatjes in: 1) chagrijnige varanen, 2) blije varanen, 3) dieren die kutdingen doen met andere dieren.

Zodoende.
Oud 06-10-2015, 00:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat klinkt echt fantastisch
Oud 06-10-2015, 00:03
Macrador
Macrador is offline
Stomme vraag misschien, maar hoe kan zoiets in Nederland?
Oud 06-10-2015, 01:12
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Stomme vraag misschien, maar hoe kan zoiets in Nederland?
Kort antwoord: mensen vinden seks viesbah en dus mag niemand het hebben.

Lang antwoord:

Spoiler
Oud 06-10-2015, 01:15
Dekaloog
Dekaloog is offline
Het is echt dom. Kijk bijvoorbeeld wat er nog meer in Nederland en België gaande is.
Oud 06-10-2015, 01:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ze moeten mij gewoon Minister Seksualiteit maken, dan komt alles goed.
Oud 06-10-2015, 06:33
Verwijderd
Ik kan sinds vorige week niet meer bijladen tot 150, op mijn OV Chipkaart, dat is verdorie twee retourtjes naar Oss, deze week heb ik Zwolle-Oss, Zwolle-Enschede, Zwolle-Raalte en Zwolle-Schiphol op de rol staan, als ik dat allemaal 1e klas wil doen kan ik me iedere dag bij het loket melden om dáár op te waarderen omdat het bij een automaat niet meer kan en op het Serviceforum van de NS hebben ze ook niet het flauwste idee.
Oud 06-10-2015, 07:15
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ze moeten mij gewoon Minister Seksualiteit maken, dan komt alles goed.
Oud 06-10-2015, 08:08
ecnelis
ecnelis is offline
Hebben andere landen in Europa ook vergelijkbare wetgeving eigenlijk? Deprimerende ontwikkeling zeg
Oud 06-10-2015, 08:09
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat weet ik niet, want ik kom nooit in het Hoi-topic. Daarom zal ik daar bijvoorbeeld niet zo snel op hoge poten komen binnenvallen met LUISTER EENS ALLEMAAL, HIER IS HOE HET HIER WERKT, ACH GUT, ACH GUT, ACH GUT.
En ik lees al jaren regelmatig mee op Saai, heb ook in mijn jongere jaren op Onzin relletjes getrapt over wat in Saai gebeurde Bovendien gaf Azèche zelf aan dat wat er nu gebeurt geen uitzondering is...
Oud 06-10-2015, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Kort antwoord: mensen vinden seks viesbah en dus mag niemand het hebben.

Lang antwoord:

Spoiler
Ik werd van die blogpost heel ongelukkig ook al weet ik precies hoe het er aan toegaat in zwartekousenland. Bahbahbah. Ook die discussie over prostitutie die we hier enkele maanden geleden hadden vond ik zo blergh
Oud 06-10-2015, 08:13
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ze mag posten wat ze wil. En ik mag daar op reageren. Ik eis niks van haar
Oud 06-10-2015, 08:30
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Volgende week gaat de Tweede Kamer stemmen over een wet die ervoor gaat zorgen dat 'n volwassen student(e) die bijklust met erotisch cammen 6 maanden gevangenisstraf riskeert.

http://www.wijzijnproud.nl/press/press09.html

Vrees dat 'ie er wel doorheen komt. En daarna zijn mensen die kinky seks hebben aan de beurt, denk ik. De ChristenUnie heeft in samenwerking met VVD al voorzichtig een onderzoek gedaan naar BDSM. Was een neutraal onderzoek dat uitgevoerd werd via een onafhankelijk onderzoeksbureau, anders zou natuurlijk niemand meedoen, maar aan de pers presenteren ze 't nu als een onderzoek naar 'misstanden binnen BDSM'. Vanzelfsprekend is 't al een misstand als je aan de huisarts vraagt of 't kwaad kan om ruwe anale seks te hebben. Nu stellen ze dus dat een kwart van alle kinksters wordt misbruikt.

Domme wereld. Slimme politici. Domme mensen die denken dat ze onder rechtse regeringen meer vrijheid krijgen.
Ik ben tegen die wet, maar jammer van het populistische stukje van Proud. Het is namelijk niet helemaal juist.
Oud 06-10-2015, 09:50
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik eet wel vis en kip. Ik moet ook altijd verantwoorden waarom ik wel kip eet, want "kip is toch ook vlees". Laat me met rust met je vlees, ik wil het gewoon niet. Ik dwing jou toch ook niet om shit te proeven omdat "ik het wel lekker maak"
Nou, je hebt ook irritante veda's die roepen 'dan weet jij niet hoe je sojavoedsel lekker moet maken!'

Citaat:
Ik eet in restaurants trouwens ook best vaak vegetarisch. Als ze een beetje hun best doen (en verder denken dan zo'n smerige gevulde paprika - ik hou niet van paprika - of portobello met geitenkaas) staan er vaak echt goddelijke vegetarische gerechten op de kaart die zoveel specialer zijn dan de vleesgerechten <3
Ik vind het altijd zo zielig voor vegetariërs als een restaurant alleen gegrilde paprika en een plakje feta op hun kaart hebben staan.

Citaat:
Oh, en over die pannen - ik vind het voor mijn eigen pannen een soort van jammer dat er vlees in komt, dat is alles. Natuurlijk heb ik niet een serieus probleem met iets eten uit een pan waar ooit vlees in is gebakken, ofzo.

Daarbij heeft iedereen bij ons zijn eigen pannen, dus de hoeveelheid pannen in de wereld is niet groter door mijn irreële gedachten. (<- gewoon voor de volledigheid)

Spoiler
MJa, commentaar krijgt iedereen op alles wat anders/bijzonder is. Dat is ook logisch. Met name als het andere, objectief gezien, niet zo logisch of zinvol is als het normale (hiermee beweer ik niks ). Moet je mee kunnen leven.

Aparte pannen vind ik inderdaad wel wat overdreven, maar ja, als men t doet voor eigen gemak en niet vanwege aanstelleritis, snap ik t wel.

@Sekskwestie, waar gaat t heen met NL?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten