Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Jongens in 1647 sloeg de zee zo hard tegen de duinen in Domburg dat er een tempel onthuld werd die daar al eeuwen stond, een tempel voor deze godin:
![]() Ze heeft een hond en ze heet Nehalennia en werd hier blijkbaar vroeger aanbeden en verder weten we heel weinig van haar. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er staat ook in over Vikingen en hoe zij Europese plaatsen verlosten van hun hertogen en bisschoppen, zodat ze een beetje beschaafd konden worden, wat me eraan herinnert dat ik de wikikids-entry over Vikingen moet wijzigen (http://www.wikikids.nl/Vikingen).
|
Volgende week gaat de Tweede Kamer stemmen over een wet die ervoor gaat zorgen dat 'n volwassen student(e) die bijklust met erotisch cammen 6 maanden gevangenisstraf riskeert.
http://www.wijzijnproud.nl/press/press09.html Vrees dat 'ie er wel doorheen komt. En daarna zijn mensen die kinky seks hebben aan de beurt, denk ik. De ChristenUnie heeft in samenwerking met VVD al voorzichtig een onderzoek gedaan naar BDSM. Was een neutraal onderzoek dat uitgevoerd werd via een onafhankelijk onderzoeksbureau, anders zou natuurlijk niemand meedoen, maar aan de pers presenteren ze 't nu als een onderzoek naar 'misstanden binnen BDSM'. Vanzelfsprekend is 't al een misstand als je aan de huisarts vraagt of 't kwaad kan om ruwe anale seks te hebben. Nu stellen ze dus dat een kwart van alle kinksters wordt misbruikt. Domme wereld. Slimme politici. Domme mensen die denken dat ze onder rechtse regeringen meer vrijheid krijgen. |
![]() |
|
kljf;laskjdf.
Nee de ECHTE problemen in dit land zijn de ZEDEN!11 en alle TERRORISTEN!!11 Dat er een paar mensen zijn wiens vrijheid wordt ingeperkt of die geen onderdak en eten hebben, tja, hadden ze maar hard moeten werken in plaats van hun handje op te houden en al het geld dat ze krijgen meteen te verkwisten aan hun linkse hobby's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zodoende. |
![]() |
|
Het is echt dom. Kijk bijvoorbeeld wat er nog meer in Nederland en België gaande is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan sinds vorige week niet meer bijladen tot 150, op mijn OV Chipkaart, dat is verdorie twee retourtjes naar Oss, deze week heb ik Zwolle-Oss, Zwolle-Enschede, Zwolle-Raalte en Zwolle-Schiphol op de rol staan, als ik dat allemaal 1e klas wil doen kan ik me iedere dag bij het loket melden om dáár op te waarderen omdat het bij een automaat niet meer kan en op het Serviceforum van de NS hebben ze ook niet het flauwste idee.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Aparte pannen vind ik inderdaad wel wat overdreven, maar ja, als men t doet voor eigen gemak en niet vanwege aanstelleritis, snap ik t wel. @Sekskwestie, waar gaat t heen met NL? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|