Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 18:54
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-04-2003 @ 19:48:
Nu laat je dus goed blijken dat er op dit topic een slotje moet, vooral ook omdat er met jou niet fatsoenlijk gediscussierd kan worden. Je wil niet eens toegeven dat hard rijden gevaarlijk is, dan ben je toch gewoon ontzettend koppig. En wees niet bang, niemand gaat mij afzeiken.
Lees me reacties geod dan. Ik geef toe dat het gevaarlijk is om zo hard te rijden. Maar juillie zeggen dat ik mensen invalide kan rijden, enige wegen waar ik hard rij zijn buiten de bebouwde kom of waar het niet druk is. Mijn grootse angst is om een (kind vooral) dood of invalide te rijden. En ik hou hier ook rekening mee ik ga niet door een woonwijk 60 rijden echt niet.
Oud 14-04-2003, 18:55
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 19:52:
wat heb je eraan als je te zacht rijd. Zo veilig is het nou ook wer niet de kans dat je iemand aan rijd is altijd groot. Je wil toch snel op plaats van bestemming zijn of niet? nou als iedereen hard rijd heb je ook geen files. En op de brommer ben je kwetsbaar ja en dus dat is onze verantwoordelijkheid als ik onderuitga inde bocht dan ehbben jullie daar geen hinder van maar als ik een opel kadetje 180 zou rijden en ik bots tegen jullie dan heb je pas echt wat te zeiken.
Je hebt een verknipte kijk op de wereld of niet en jij hebt dat duidelijk wel.

Oud 14-04-2003, 18:56
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 19:54:
Lees me reacties geod dan. Ik geef toe dat het gevaarlijk is om zo hard te rijden. Maar juillie zeggen dat ik mensen invalide kan rijden, enige wegen waar ik hard rij zijn buiten de bebouwde kom of waar het niet druk is. Mijn grootse angst is om een (kind vooral) dood of invalide te rijden. En ik hou hier ook rekening mee ik ga niet door een woonwijk 60 rijden echt niet.
Met deze reactie laat je eindelijk zien dat je wel iemand bent die je kan vertrouwen en dat het zo erg nog niet met je gestelt is. Het is natuurlijk nooit goed te praten om hard te rijden, maar je moet natuurlijk toegeven dat je op open wegen wel iets harder kan rijden. Toch is het abnormaal om 2x de toegestane snelheidslimiet te rijden, dat kan ook minder.
Oud 14-04-2003, 18:58
Souris
Souris is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 19:52:
wat heb je eraan als je te zacht rijd. Zo veilig is het nou ook wer niet de kans dat je iemand aan rijd is altijd groot. Je wil toch snel op plaats van bestemming zijn of niet? nou als iedereen hard rijd heb je ook geen files. En op de brommer ben je kwetsbaar ja en dus dat is onze verantwoordelijkheid als ik onderuitga inde bocht dan ehbben jullie daar geen hinder van maar als ik een opel kadetje 180 zou rijden en ik bots tegen jullie dan heb je pas echt wat te zeiken.
hahaha geen files als iedereen te hard rijd
btw ik rij niet te hard en niet te zacht.
man als je 1 en uit gaat voegen op de snelweg wat jij nog niet kan dan krijg je files.
Oud 14-04-2003, 19:01
tsx
tsx is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 14-04-2003 @ 19:52:
doe nou maar niet zo stoer
ik hoop dat je de bon snel hebt
Heb je er btw last van als ik (we) te hard rijd(en)?????
Oud 14-04-2003, 19:06
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-04-2003 @ 19:56:
Met deze reactie laat je eindelijk zien dat je wel iemand bent die je kan vertrouwen en dat het zo erg nog niet met je gestelt is. Het is natuurlijk nooit goed te praten om hard te rijden, maar je moet natuurlijk toegeven dat je op open wegen wel iets harder kan rijden. Toch is het abnormaal om 2x de toegestane snelheidslimiet te rijden, dat kan ook minder.
Jah het was wel een beetje overdreen om zo hard te rijden, maar jah het kon. Ik zal me best doen om me de volgende keer in te houden.
Oud 14-04-2003, 19:13
RSManiak
RSManiak is offline
Heey crazy jellow ofzo. Jij hoopt dat ik de bon gauw heb? Weet je wat ik hoop dat jij je rijbewijs kwijt raakt, omdat je te langzaam rijdt.
Oud 14-04-2003, 19:13
Souris
Souris is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 20:01:
Heb je er btw last van als ik (we) te hard rijd(en)?????
zo lang ik je niet tegen kom niet
Oud 14-04-2003, 19:14
Souris
Souris is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:13:
Heey crazy jellow ofzo. Jij hoopt dat ik de bon gauw heb? Weet je wat ik hoop dat jij je rijbewijs kwijt raakt, omdat je te langzaam rijdt.
ik hou mij aan de snelheid,heb de nodige papieren op zak dus als ze me aanhouden heb ik geen probleem
Oud 14-04-2003, 19:14
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 16:17:
Wel zware plastic dan. Hij weegt 90 kg zonder benzine lul.
Wat heb jij toch met dat laatste woordje ? Bovendien gaat het mij niet hoe zwaar die is, zeg ik alleen dat je met een schuiver veel schade oploopt met een RSje , en probeer ik je te helpen .
Oud 14-04-2003, 19:17
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 16:44:
Hahahahahahahahahahhahhhahhahahahahahahahah, kijk maar uit straks wordt je geflitst. Of je rijdt een hond invalide. Ik vind het echt onverantwoordelijk om zo hard in de bebouwde kom te rijden. Niet doen hoor. echt niet. Hahahahahahahahahahahahahahaha vooral niet met je fiets.
citeer RSManiak:

Citaat:
Hahahahaha jah doe ik vooral. Maar effe een vraag wat wou je met die reactie opschieten, behalve grappig doen. (ik kon er in ieder geval niet om lachen)

Oud 14-04-2003, 19:20
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 19:42:
Jah je bent kwetsbaar op de brommer komt er weer een kutje achter. Weet je waarom er files zijn omdat er zoveel mensen als jou zijn. Dit niet willen doorrijden in hun opel kadet. Hopelijk rij ik een keer met 110 langs je en je schrikt dan dat je in de berm rijdt.

citeer RSManiak:

Citaat:
Hahahahaha jah doe ik vooral. Maar effe een vraag wat wou je met die reactie opschieten, behalve grappig doen. (ik kon er in ieder geval niet om lachen)

Oud 14-04-2003, 19:24
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:14:
Wat heb jij toch met dat laatste woordje ? Bovendien gaat het mij niet hoe zwaar die is, zeg ik alleen dat je met een schuiver veel schade oploopt met een RSje , en probeer ik je te helpen .

Jah ik weet wel dat ik veel schade heb als ik een schuiver maak. Maar wel knap van je dat jij dat ook weet.
Oud 14-04-2003, 19:26
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:20:
citeer RSManiak:

[/B]
Weer een vet vaage reactie. Ow jah sorry dat ik je uitschold voor lul
Oud 14-04-2003, 19:28
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 14-04-2003 @ 20:14:
ik hou mij aan de snelheid,heb de nodige papieren op zak dus als ze me aanhouden heb ik geen probleem

Als ik je 1 keer zie op de weg heb je wel een probleem.
Oud 14-04-2003, 19:29
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:24:
Jah ik weet wel dat ik veel schade heb als ik een schuiver maak. Maar wel knap van je dat jij dat ook weet.
*glundert*

Komt omdat ik een echte brommer rij
Oud 14-04-2003, 19:30
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:26:
Weer een vet vaage reactie.
Je snapt het duidelijk niet he? Geeft niet hoor, lees het rustig maar een keer of drie over.
Oud 14-04-2003, 19:31
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:29:
*glundert*

Honda nsr? Ik moet toegeven geen lelijke brommer. Maar wou je beweren dat een rs geen rasechte brommer is?
Oud 14-04-2003, 19:32
tsx
tsx is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:29:
*glundert*

Whahhahaha een puch cker. Kan je dan wel een schuiver maken???
Oud 14-04-2003, 19:32
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:30:
Je snapt het duidelijk niet he? Geeft niet hoor, lees het rustig maar een keer of drie over.
Oke
Oud 14-04-2003, 19:33
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 20:32:

Puchpower, WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
Oud 14-04-2003, 19:33
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 20:32:
jij hebt het niet helemaal door. krij een honda nsr, en heb idd een puch, maar daar heb ik nog nooit over geschreven op dit forum.
Oud 14-04-2003, 19:36
tsx
tsx is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:33:
jij hebt het niet helemaal door. krij een honda nsr, en heb idd een puch, maar daar heb ik nog nooit over geschreven op dit forum.
Dan neem ik het terug een nsr is wel meesterlijk mooi (niet zo mooi als een tsx) maar als jij een schuiver maakt kan je ook alles vervangen.
Oud 14-04-2003, 19:36
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:33:

Die honda is niet lelijk maar ik rij je er hard uit met me rs.
Oud 14-04-2003, 19:37
Talon
Talon is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:36:
hopelijk rijd jij net zo hard uit dit leven
Oud 14-04-2003, 19:39
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 20:36:
Dan neem ik het terug een nsr is wel meesterlijk mooi (niet zo mooi als een tsx) maar als jij een schuiver maakt kan je ook alles vervangen.
kheb er al acht gemaakt (maar 1 was eigen schuld, serieus!) en hij is nog helemaal gaaf. Nu ben ik een aantal keren zachtjes op mijn muil gegaan, en van de dijk af gedrukt enzo (rij 50 km per dag, al 2 jaar lang) maar de kappen zijn nog:

En DAT kun je van een RS niet zeggen (op zich zijn ze trouwens wel mooi, maar motorisch beginnen ze steeds meer op scooters te lijken (en daar ben ik allergisch voor ))
Oud 14-04-2003, 19:39
tsx
tsx is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:36:
Grapjas zelfs met men hyosung rush irj ik je rs eruit.
Oud 14-04-2003, 19:40
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Talon schreef op 14-04-2003 @ 20:37:
hopelijk rijd jij net zo hard uit dit leven

Oud 14-04-2003, 19:41
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 20:39:
Grapjas zelfs met men hyosung rush irj ik je rs eruit.

WHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAH die ligt in de prak grapjasje.
Oud 14-04-2003, 19:42
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:39:
kheb er al acht gemaakt (maar 1 was eigen schuld, serieus!) en hij is nog helemaal gaaf. Nu ben ik een aantal keren zachtjes op mijn muil gegaan, en van de dijk af gedrukt enzo (rij 50 km per dag, al 2 jaar lang) maar de kappen zijn nog:

En DAT kun je van een RS niet zeggen (op zich zijn ze trouwens wel mooi, maar motorisch beginnen ze steeds meer op scooters te lijken (en daar ben ik allergisch voor ))
Nog van plan te verkopen die nsr. Ik heb wel interrese.
Oud 14-04-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:42:
je vind je RS dus toch niet alles
Oud 14-04-2003, 19:43
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:42:
moet nog een tijdje.........
Oud 14-04-2003, 19:44
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 14-04-2003 @ 20:42:
je vind je RS dus toch niet alles

Hij is alles. Maar heb nog geld voor een andere brommer. En de nsr is echt niet lelijk.
Oud 14-04-2003, 19:44
tsx
tsx is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:41:
WHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAH die ligt in de prak grapjasje.
op men achterwiel
Oud 14-04-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:44:
Hij is alles. Maar heb nog geld voor een andere brommer. En de nsr is echt niet lelijk.
tja, waarom ook niet 2 van die dure dingen he
en dat voor je 16e
Oud 14-04-2003, 19:45
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 20:44:
straks rij je met mijn brompje een kindje dood....
Oud 14-04-2003, 19:56
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 20:44:
op men achterwiel
op de weg? in het zand toch zeker! met een tsx op de weg rij je zelfs een rs er nog niet uit (en dat zegt wat, want die dingen hebben een grasmaaier moter erin zitten )
Oud 14-04-2003, 19:57
tsx
tsx is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:56:
op de weg? in het zand toch zeker! met een tsx op de weg rij je zelfs een rs er nog niet uit (en dat zegt wat, want die dingen hebben een grasmaaier moter erin zitten )
Nee op men hyosung en hou je bek mijn tsx rijd met gemak je nsrretje eruit.
Oud 14-04-2003, 19:59
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 20:57:
Nee op men hyosung en hou je bek mijn tsx rijd met gemak je nsrretje eruit.
wat weet jij nou van wat er onder ligt (onder mn nsr?) Bovendien zou ik je origineel er nog uitrijden. Maar daar gaat het ook niet echt om, tsx=non-comfort. n
Oud 14-04-2003, 20:01
tsx
tsx is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:59:
wat weet jij nou van wat er onder ligt (onder mn nsr?) Bovendien zou ik je origineel er nog uitrijden. Maar daar gaat het ook niet echt om, tsx=non-comfort. n
Boeie non comfort ik neem met 80 een drempel zonder dat er iets kapot gaat en ik ga op mijn bek ik hoef geen kappen te vervangenen je zit anders best wel relax op zoon ding
Oud 14-04-2003, 20:01
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 14-04-2003 @ 20:56:
'

Dinkie, die tsx heeft een 8cc eronder zitten. En me rs heeft ook 80 cc. Me top is 135 km per uur. En die nsr van jou rijdt die tsx of de rs er dus echt niet uit, lulletje (oeps zeg ik weer lulletje)
Oud 14-04-2003, 20:02
tsx
tsx is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 21:01:
'

Dinkie, die tsx heeft een 8cc eronder zitten. En me rs heeft ook 80 cc. Me top is 135 km per uur. En die nsr van jou rijdt die tsx of de rs er dus echt niet uit, lulletje (oeps zeg ik weer lulletje)
die van mij haalt geen 135 maar hij trekt wel rete snel op
Oud 14-04-2003, 20:03
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 14-04-2003 @ 21:02:
die van mij haalt geen 135 maar hij trekt wel rete snel op
Wat heb je eronder zitten?
Oud 14-04-2003, 20:06
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-04-2003 @ 21:03:
Wat heb je eronder zitten?
Sorry domme vraag ik dacht dat dinkie dat schreef.
Oud 14-04-2003, 20:08
scheffer
scheffer is offline
harry's de wouten hebben wel toegang tot alle gegevens en met een beetje pech kan een wout die weinig bekeuringen heeft geschreven je naaien door de FOTO uit te vergroten.
En dat van die twee-wielige voertuigen is onzin want je kan je ook met de motor laten flitsen.

maar als je binnen twee weken niets hoort dan heb je geluk gehad dan ben je wel geflitst maar is de foto onduidelijk of zat er weer eens geen rolletje in
Oud 14-04-2003, 20:15
hi
hi is offline
topic kan nu wel stoppen! Dit heb nix meer met flitsen te maken
Oud 14-04-2003, 20:18
Verwijderd
FLITS
Oud 14-04-2003, 20:21
hi
hi is offline
jippie het flits gehalte is verhoogd
Oud 14-04-2003, 21:05
Thomas
Thomas is offline
Slotje?
Oud 14-04-2003, 21:34
Baxx
Baxx is offline
Citaat:
WijfMan schreef op 11-04-2003 @ 21:08:
Nee joh, die dingen werken alleen op auto's
2 wielerige voertuigen die harder gaan dan toegestaan worden gewoon genegeerd, joh

Lucky you
eeem alles kan geflits worden en ja ook 2 wielerige mobielen kunnen boetens krijgen aleen 1 verschil bij autos en moters staan de kentekens in een databak zodat ze zo bekeuringen uit kunnen delen en scooters niet nou bel jij maar 1338 verzekerings maatschapijen op daarom krijg je er bij een scooter geen

Regels voor berichten