![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Nieuwe namen:
Velvet Revolver 2 Many DJ's Papa Roach Graham Coxon Ash Elbow Mark Lanegan Ghinzu Blonde Redhead Bron : Het Nieuwsblad (krant) Edit : Misschien nog wel meer namen dan hier boven staan : http://users.skynet.be/hjleopoldsbur...gPukkelpop.htm Aub. Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 08:43. |
![]() |
||
Citaat:
Dashboard Confessional en Velvet Revolver zijn wel fijne aanvullingen. Toch ben ik niet echt kapot van de lineup ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Edit : wat lees in den Humo daarnet : Pedro The Lion afgezegd ![]() Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 15:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar lowlands is zo .. stóm! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vandaar dat ik dit jaar maar Lowlands ga checken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() nu moet ik weer opnieuw gaan kiezen meh |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Die mag wel eens vaker naar de fitness' ![]() Daar komt nog eens bij dat: 1. Hij denkt dat hij grappig is, maar dat is hij niet. En niemand vind hem ook grappig. 2. Als hij stoned is vind dat hij dat helemaal geweldig en zal het je tijdens het optreden nog minimaal 7 keer vertellen dat hij het ook daadwerkelijk is. 3. Hij gaat onnodig zijn gitaar mollen, wat hem niet lukt en gaat daarom maar een beetje zielig lopen schreeuwen en zichzelf nog meer voor lul zetten door zijn drummer en het publiek te beledigen (lachen man!!! ![]() En zo kan ik nog wel over doorgaan over die mislukte kutsolo's van hem en het feit dat hij 4 keer over hettzelfde snoer struikeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-07-2004 om 23:14. |
![]() |
||
Citaat:
Op de eerste dag dat de nieuwe site geopend was kon je bij band abc deze bands vinden. Nu kun je er niet meer op klikken.
||
Citaat:
De tweede gitarist is er uitgestapt en ze hebben de tour met Incubus afgezet plus nog een aantal andere shows. Maar ze zijn (nog) niet uit elkaar.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bloc Party antigone | 323 | 13-11-2006 09:39 | |
Muziek |
[TOURNIEUWS] dEUS komt ons vermaken op de planken ofzo Verwijderd | 60 | 03-03-2006 00:11 | |
Muziek |
nieuw soulwax nummer machina82 | 91 | 18-09-2004 17:59 | |
Lifestyle |
Lifestylers naar Lowlands Verwijderd | 500 | 24-08-2004 14:45 | |
Muziek |
Thursday naar europa IEMOW-KOR | 384 | 25-05-2004 15:52 | |
Muziek |
Eeuwige spijt Roxy | 123 | 23-02-2004 13:54 |