Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder vind ik het woord amish inderdaad wel toepasselijk op dit soort achterhaalde stellingen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
communisme is verouderd en niet echt bruikbaar. en ik stem ook voor het omleggen met Mosin-Nagant geweren. inclusief de holle punt munitie, |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik werk tenminste voor mijn geld / stagevergoeding. Dan ben je tenminste nuttig bezig, draag je iets bij, werk je voor je boterham, om zo geld binnen te krijgen om uit te geven aan leuke dingen. Kan ik van jou niet zeggen. Ja jij hebt "lekker" een uitkering, dat zou iedereen wel willen, alle dagen niet werken, maar zo zit het leven niet in elkaar. En als je denkt dat je de rest van je leven kan leven op het bedrag van zo'n uitkering dan heb je het echt mis. Uitslapen en computerspelletjes beschouwen de meeste mensen hier trouwens als vrije tijdsbesteding maar goed dat de meeste mensen anders dan jij denken was al eerder hier op het forum bekend.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
14 en een enorme behoefte Thew | 22 | 16-04-2012 22:11 | |
De Kantine |
Als ik aan de macht kom in Nederland dan:.......... niceman1984 | 5 | 22-04-2004 19:20 | |
Seksualiteit |
Word of ben je homo? Prune | 110 | 15-02-2004 23:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een bom in de oorlog Bumpie | 4 | 07-06-2003 18:40 | |
Liefde & Relatie |
meisje mag niet betalen lekker zoet beertje | 33 | 26-02-2002 18:06 |