Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 07:52
Lionheart
Kansloos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 20:20
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-04-2004 @ 23:12 :
Vanmiddag op mijn stage na mijn pauze ff stukken van dit topic gelezen... hahaha ik moest echt mijn lach inhouden!
haha jij stage werken zonder geld bedoel je, ik heb lekker een uitkering lekker big poen verdienen tsja uitslapen en computerspelletjes zijn ook zware karwijtjes.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 09-04-2004 @ 21:20 :
haha jij stage werken zonder geld bedoel je, ik heb lekker een uitkering lekker big poen verdienen tsja uitslapen en computerspelletjes zijn ook zware karwijtjes.
Karweitjes met de korte ei, Gij-die-altijd-zanikt-dat-wij-het-Nederlands-beter-moeten-gaan-beheersen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Jij snoept van het BNP
Verder vind ik het woord amish inderdaad wel toepasselijk op dit soort achterhaalde stellingen.
Oud 09-04-2004, 20:31
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Oud 09-04-2004, 20:31
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 09-04-2004 @ 21:28 :
Jij snoept van het BNP
Verder vind ik het woord amish inderdaad wel toepasselijk op dit soort achterhaalde stellingen.
Ik zou wel in een Amish gemeenschap willen leven, alleen jammer dat ik niet gelovig ben, nouja in het communistische heilstaat en de Revolutie geloof ik natuurlijk & het verval van de westerse democratien die nu langzamerhand stapje voor stapje voorzichtig begint.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:44
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Sander86 schreef op 05-04-2004 @ 22:19 :
*knip*

Het heeft helemaal niets met cultuur te maken. Alle natuurlijke rollen van mannen en vrouwen zijn in onze genen vastgelegd.

De ontwikkeling van de mens staat niet stil. Dat rollenpatroon waar jij het over hebt stamt uit de middeleeuwen.

Mannen zijn sterker, groter, behaarder.
Kantoorbaantjes zijn nou niet bepaald het zware werk waar je spierbalen, lengte of haren (!?) voor nodig hebt.

Vrouwen zijn zachter, kunnen kinderen baren en geven moedermelk.
Een kind baren hoeft slecht 1 maal, dus geen reden om naar het aanrecht verbannen te worden. Vwb moedermelk: a. kan afgekolfd worden (misschien zelfs prettiger voor de moeder omdat ze dan minder last heeft van tepelkloven (of vind je dat dat erbij hoort die extra pijn?) b. de werkgever moet gelegenheid geven om een kind te zogen (oftewel borstvoeding is altijd mogelijk, hoef je dus niet heel de dag voor thuis te blijven) c. tegenwoordig bestaat er zoiets als flessenvoeding en d. niet iedere moeder heeft zelf voldoende voeding voor haar baby en moet dit dan aanvullen met flessenvoeding (mijn kind aan de tiet van een andere vrouw aanleggen was een leuke middeleeuwse oplossing). Kortom er is niet perse een borst nodig om een kind te kunnen voeden en kan dus ook door een man gedaan worden.

Als het natuurlijk zou zijn dat mannen op de baby's zouden passen en vrouwen het zware werk zouden doen,
dan zouden vrouwen dus veel sterker moeten zijn dan mannen en zouden mannen tieten moeten hebben!

De arbeidsmarkt bestaat niet alleen maar uit zwaar 'fysiek' werk.
En waarom mannen die tieten (en je bedoelt natuurlijk melkklieren) niet eens nodig hebben heb ik hierboven beschreven.

*knip*
[/B]
Oud 09-04-2004, 21:47
Flærynn
Flærynn is offline
Vrouwen alleen maar in de keuken?!! (en dat zegt de man die geen baan heeft maar op een uitkering leeft!)

- rent naar kast, trekt denkbeeldige panzer eruit en legt aan -
Oud 09-04-2004, 22:12
Dynamico
Dynamico is offline
Er zit wel degelijk wat in. Maar ik heb geen zin om er op in te gaan momenteel
Oud 09-04-2004, 22:23
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 09-04-2004 @ 21:31 :
Ik zou wel in een Amish gemeenschap willen leven, alleen jammer dat ik niet gelovig ben, nouja in het communistische heilstaat en de Revolutie geloof ik natuurlijk & het verval van de westerse democratien die nu langzamerhand stapje voor stapje voorzichtig begint.
Begin bij fryslân zou ik zeggen, daar zul je nog een hele kluif aan hebben.
Oud 10-04-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Musique schreef op 09-04-2004 @ 22:47 :
Vrouwen alleen maar in de keuken?!! (en dat zegt de man die geen baan heeft maar op een uitkering leeft!)

- rent naar kast, trekt denkbeeldige panzer eruit en legt aan -
wacht even, onze russische kameraad moet wel met zijn eigen wapens worden neergeknald, ik denk aan een Mosin Nagant sluipschuttersgeweer, met 7.68mm kogels met holle punt, uit de Afghaans-Russische oorlog.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:39
miro
miro is offline
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn t wel mensen zoals jij. Niet dat ik je uberhaupt serieus neem op dit forum, maargoed.

Mensen met zon gedachtegang hoeven mensen bij mij niet in de buurt te komen, mocht het ooit gebeuren dat ik per ongeluk in aanraking kom hiermee dan zal ik daar zo korte metten mee maken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 10-04-2004 @ 10:39 :
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn t wel mensen zoals jij. Niet dat ik je uberhaupt serieus neem op dit forum, maargoed.

Mensen met zon gedachtegang hoeven mensen bij mij niet in de buurt te komen, mocht het ooit gebeuren dat ik per ongeluk in aanraking kom hiermee dan zal ik daar zo korte metten mee maken.
* geeft geweer uit mijn vorige reply alsvast aan *
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
niceman1984 schreef op 09-04-2004 @ 21:31 :
ga een leven downloaden.

communisme is verouderd en niet echt bruikbaar.

en ik stem ook voor het omleggen met Mosin-Nagant geweren.
inclusief de holle punt munitie,
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:38
Verwijderd
Vanavond ga ik naar de keuken, oke? Voor m'n vriend koken.

Maar nu eerst ophouden met forummen en gaan leren zodat ik over zeven of tien jaar mensen kan genezen, dat is namelijk nuttiger dan koken. Ik ben graag nuttig .

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:41
Verwijderd
Wat een prachtig topic
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:33
I love stars
I love stars is offline
Doe normaal mannen moeten in de keuken.
Oud 11-04-2004, 21:12
Shitonya
Shitonya is offline
Als mijn vriend me zou willen opsluiten in een keuken met een paar kinderen, dan zou ik een groot keukenmes pakken en hem neersteken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Haha ik lig weer dubbel

Ik werk tenminste voor mijn geld / stagevergoeding. Dan ben je tenminste nuttig bezig, draag je iets bij, werk je voor je boterham, om zo geld binnen te krijgen om uit te geven aan leuke dingen. Kan ik van jou niet zeggen. Ja jij hebt "lekker" een uitkering, dat zou iedereen wel willen, alle dagen niet werken, maar zo zit het leven niet in elkaar. En als je denkt dat je de rest van je leven kan leven op het bedrag van zo'n uitkering dan heb je het echt mis. Uitslapen en computerspelletjes beschouwen de meeste mensen hier trouwens als vrije tijdsbesteding maar goed dat de meeste mensen anders dan jij denken was al eerder hier op het forum bekend.
Oud 11-04-2004, 21:13
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Havock schreef op 10-04-2004 @ 17:41 :
ga een leven downloaden.
Die houden we erin!
Oud 11-04-2004, 22:15
suikerprinses
suikerprinses is offline
een excollega van mij zei:
"ik moet de ketting van mn vrouw inkorten tot aan het aanrecht, ze kijkt teveel tv"

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten