![]() |
||
Citaat:
elke ochtend wakker worden met papier mache op je gezicht ging me toch lelijk in de weg zitten (zowel letterlijk als figuurlijk) ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (neem dat van mij aan, k heb het gezien bij de moeder van een vriendin, toen haar vader ervandoor ging met een veel jongere vrouw)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tenzij je daarop valt natuurlijk. Hij had wel n interessante naam...Ritmeester...what's in a name... hmmm ![]()
||
Citaat:
![]() Heeft de TS al plannen voor de toekomst?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom twijfel ik? omdat je 1. of totaal weglult of 2. aandacht te kort komt en dat probeert te compenseren met dit interessante (doch (bewust) provocerende) verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, echt weten wat er aan de hand is kan je niet van het andere kant van het scherm. Veel succes verder samen en ik hoop dat het zo lekker blijft gaan tussen jullie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laat zulke reacties in het vervolg maar liever achterwege. Ze voegen niets toe, maar werken alleen maar mee aan de verbreiding van de ellende. |
![]() |
||
Citaat:
flauwekul dus.
||
![]() |
Citaat:
Juist deze bij veel mensen waar te nemen op achterlijkheid gebaseerde wispelturigheid vormt een grote bedreiging voor het welbevinden van anderen. Ze vormt de grondslag voor eigenbelang, en eigenbelang is niet echt goed voor een gemeenschap... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echte liefde gaat nooit weg. Gaat de liefde weg, dan was het geen echte liefde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jouw reacties was trouwens ook niet van de subtielste of meest sympathieke en empathieke reacties die hier al zijn voorbijgekomen. Ik begrijp je standpunt best, ik ben zelf ook van mening dat veel mensen veel te snel gaan trouwen om toch na een jaar te scheiden en dat je ook aan een relatie moet werken om hem in stand te houden, maar in veel gevallen lukt dat gewoonweg niet meer. Het heeft volgens mij ook geen zin om anderen jouw wil op te leggen, het is hůn leven, het is hůn relatie, als ze die willen verbreken, is dat hůn keuze. Daar mag je wel een mening over hebben, maar ik ben principieel tegen het veroordelen van controversiële onderwerpen als scheidingen. Ik ben het zeker met je eens dat de wereld om zeep is als het aankomt op normen/waarden/doorzettingsvermogen van de mensen, dat merk ik bij anderen, dat merk ik bij mezelf; maar ik vind niet dat je iemand anders jouw levensvisie of levenswijze zomaar mag opdringen, als de andere zich goed voelt bij hun eigen levenswijze zonder jouw daarbij direct te hinderen, dan ligt het probleem enkel bij jezelf, lijkt me (en ja, ik erger me ook al te vaak aan heel wat mensen, maar dat ligt in de eerste plaats aan hoe je zelf tegenover die mensen staat en tegenover hun anders-zijn). Ook met verdraagzaamheid, gaat het spijtiggenoeg achteruit ![]() Vergeet trouwens ook niet dat de apen zeker niet monogaam zijn, en we blijven er afstammelingen van.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zulke dingen kunnen best gebeuren, hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet dom zijn om te veroordelen zonder bewijs te hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Algemene schoolzaken |
Ruzie met leraar...(NEED HELP!!) Philemon | 10 | 01-11-2003 15:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen? Morphia | 16 | 19-05-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |