Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2006, 17:39
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
At the Drive-in schreef op 30-06-2006 @ 19:51 :
Ja..dat was echt een geweldige tijd Wel jammer dat hij zijn hond en goudvissen voor me in de steek diende te laten, maar het was het waard! Overhoop ben ik er nooit van geweest hoor!

Jij ging toch eerst met die handenarbeid docent?
true true...maar het mocht niet zo wezen he...
elke ochtend wakker worden met papier mache op je gezicht ging me toch lelijk in de weg zitten (zowel letterlijk als figuurlijk)
Oud 14-07-2006, 18:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
missyleeuwarden schreef op 17-06-2006 @ 08:23 :
Maar waarom zelfbeheersing als je het allebei wil..
Het is heel klote omdat 2 mensen gelukkig kunnen zijnmaar dat gaat vaak ten koste van een derde persoon.
En we hebben afgesproken school puur 'zakelijk' te houden niets geen cijfers veranderen. Ik had op mijn centraal examen zelfs een 5,3 gehaald voor Nederlands.
Ow en ja ik geloof echt dat hij weggaat bij zijn gezin omdat hij het haar al heeft verteld en we op zoek zijn naar een appartement en al zijn wezen kijken eergisteren.
Mensen hebben altijd hun oordeel over iets maar tot dat je het zelf meemaakt ga je het anders bekijken.

Groetjes summer.
laten we het omdraaien,.. jij hebt straks een goed huwelijk al 10 jaa ofzo... en je man komt bij je, ik verlaat je voor een studente... WTF zou jij doen/denken?
Oud 14-07-2006, 19:18
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 14-07-2006 @ 19:20 :
laten we het omdraaien,.. jij hebt straks een goed huwelijk al 10 jaa ofzo... en je man komt bij je, ik verlaat je voor een studente... WTF zou jij doen/denken?
waarschijnlijk: "misschien kan ik ook een goddelijke jonge knul aan de haak slaan''
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 09:09
Dott
Dott is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 14-07-2006 @ 20:18 :
waarschijnlijk: "misschien kan ik ook een goddelijke jonge knul aan de haak slaan''
erg realistisch moet ik zeggen als je van iemand houdt... daar ben je echt wel kapot van...

(neem dat van mij aan, k heb het gezien bij de moeder van een vriendin, toen haar vader ervandoor ging met een veel jongere vrouw)
Oud 15-07-2006, 11:47
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 15-07-2006 @ 10:09 :
erg realistisch moet ik zeggen als je van iemand houdt... daar ben je echt wel kapot van...

(neem dat van mij aan, k heb het gezien bij de moeder van een vriendin, toen haar vader ervandoor ging met een veel jongere vrouw)
gelukkig was het geen sarcasme...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 17:01
Dott
Dott is offline
Citaat:
Kayleigh schreef op 15-07-2006 @ 12:47 :
gelukkig was het geen sarcasme...
nee gelukkig niet zeg, stel je voor shocking
Oud 15-07-2006, 17:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Kaa schreef op 10-07-2006 @ 18:39 :
true true...maar het mocht niet zo wezen he...
elke ochtend wakker worden met papier mache op je gezicht ging me toch lelijk in de weg zitten (zowel letterlijk als figuurlijk)
Ik zoek nog een leuke Geschiedenisleraar, heb jij er nog eentje over?
Oud 15-07-2006, 17:50
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 15-07-2006 @ 18:01 :
nee gelukkig niet zeg, stel je voor shocking
waarom ga je er dan zo serieus op in?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 18:29
Nona
Nona is offline
Even voor alle mensen die zich richten op huwelijkse trouw: mensen verlaten elkaar wel vaker voor een ander. Ik ken zelf ook zo iemand en achteraf ben ik blij voor hem want hij heeft nu een veel beter huwelijk bij die andere vrouw. Maar wat maakt het nu uit of iemand 19 of 91 is? Die man heeft genoeg van zijn huwelijk, hij besluit er niet meer voor te vechten, dat is een beslissing van hem en de TS heeft daar niets mee te maken, tot op het punt dat ze zelf met hem samen gaat wonen. Ja, dat is rot voor zijn vrouw en kinderen. Voor hem ook waarschijnlijk, want een huwelijk verbreken doe je niet zomaar, alsof het een glas melk drinken is. Maar moet de TS daar nu verantwoordelijkheid voor gaan nemen? Zijn huwelijk, zijn beslissing. Haar toekomst, dat wel. Ik geloof dat ze zich erbij neerlegt, dus wat valt er nou tegen haar aan te ouwehoeren?

@ TS: weeg je gevoelens goed af. Hb je bij voorbaat het gevoel dat dit niet gaat werken, ga er dan niet mee door, daar wordt het alleen pijnlijker van. Maar er is niets verkeerds aan dat hij een stukje ouder is dan jij. Je zult er nog wel mee te maken krijgen als hij eerder met pensioen gaat, lichamelijke mankementen gaat vertonen en andere behoeftes heeft, maar kijk hierbij vooral goed in hoeverre dat jou zal hinderen.
Oud 16-07-2006, 17:38
A'hem
A'hem is offline
k vraag me af wat je ouders er van vinden, maarja als t ''echte'' liefde is ja,, dan laat je de ware ook niet gaan uit medeleiden voor zn vrouw en kindere,,
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 17:56
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-07-2006 @ 18:22 :
Ik zoek nog een leuke Geschiedenisleraar, heb jij er nog eentje over?
Mnaah mijn geschiedenisleraar had witte borstelwenkbrauwen en bijna geen haren meer...
Tenzij je daarop valt natuurlijk.
Hij had wel n interessante naam...Ritmeester...what's in a name... hmmm
Oud 10-08-2006, 19:54
missyleeuwarden
missyleeuwarden is offline
HeY hey!

Das een tijdje geleden maar ik dacht post ff wat...
A en ik zijn nog steeds bijelkaar. We zijn net terug van 3 weekjes hawai. Was erg leuk en alles. A woont nu opzichzelf. We zijn nog maar niet samen gaan wonen want dat leek ons beiden niet zo verstandig. Hij is nu ongeveer anderhalve maand gescheiden en ong een maandje opzichzelf. De scheiding is vrij rustig verlopen. A en ik zijn D (zijn ex-vrouw) nog wel tegen gekomen maar dat was niet te vermijden. Ze keek me aan en zei enkel dat ze het mij niet eens kwalijk nam zo egoistisch te zijn. Dat was wel even een pijnlijk en klote moment.. A heeft een regeling met zijn kinderen. Ze zien mij totaal niet als hun tweede moeder maar gewoon als de vriendin van hun vader. Ze doen absoluut niet moeilijk en zijn eigenlijk dol op me. Ik ben natuurlijk veel jonger en in hun ogen 'speelser' dan hun moeder.
het ergste hebben A en ik al gehad...Het bekend maken.. Vele waren kort geschokt maar hebben het nu volledig geaccepteerd. De moeder van A is dol op me en is er dan ook echt voor me. De vader van A doet nog een beetje strak maar het begint langzaam wel te wennen..
Tsja dat was het wel zo'n beetje. We gaan gewoon weer verder..

Liefs mij.
Oud 10-08-2006, 20:29
Saarah
Saarah is offline
Leuk dat het zo goed gegaan is.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 20:45
Methuselah
Methuselah is offline
Heeft-ie geen schrik dat je bijles Nederlands moet gaan volgen en met hém gaat lopen?
Oud 10-08-2006, 20:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Sjonge, dit kan zo in de Fancy/Cosmogirl/Elle onder het kopje "heftige verhalen".
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 22:23
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-08-2006 @ 21:53 :
Sjonge, dit kan zo in de Fancy/Cosmogirl/Elle onder het kopje "heftige verhalen".
wel cool dat wij dan gratis een voorproefje hebben
Heeft de TS al plannen voor de toekomst?
Oud 19-08-2006, 22:43
Lunatik
Lunatik is offline
@ ts...

Tja wat zal ik zeggen. Nee niet verstandig om met een leraar wat te beginnen maarja liefde doet rare dingen met mensen.
Ben blij dat hij zijn vrouw echt heeft verlaten voor je, en heel verstandig om zelf eerst op kamers te gaan wonen. Zou ik zeker een jaartje of zo doen. Kijk inderdaad rustig hoe de relatie blijft gaan en voel je tot niks verplicht. Hij heeft zijn eigen huis, jij hebt straks je eigen kamer. Dan word jullie relatie geheel vrijblijvend.

Over het huwelijk; mensen kunnen veranderen andere interesses krijgen problemen of andere gebeurtenissen. Ik heb een tijdje geleden na een heel openhartig gesprek met mijn ouders ( naar aanleiding van een scheiding van mijn 2e ouders) te horen gekregen dat als mijn ouders niet waren blijven communiceren terwijl mijn moeder een nieuwe opleiding deed en mijn vader daar niet voor had opgengestaan zij waarschijnlijk ook gescheiden waren. Want je trouwt met iemand omdat je de rest van je leven met diegene wilt delen, maar je weet niet wat het leven brengt. En als je op een gegeven moment jullie beide leuker zijn zonder elkaar is het toch verstandiger om uit elkaar te gaan dan aan te modderen in een huwelijk waar je beiden niet gelukkig van word?

en ts; succes verder ik hoop dat het goed tussen jullie blijft gaan, en ik denk dat leeftijdsverschil weinig hoeft uit te maken.. het is geven en nemen in een relatie...
Oud 26-08-2006, 14:11
abracadabra
abracadabra is offline
Als je weet dat hij een gezinnetje heeft, moet je zoiets al helemaal niet doen. Hij en jij waren allebei FOUT! Je moet er nu meteen mee ophouden. Als jullie betrapt worden sta jij bekend als slet en is hij z'n baan kwijt. En wat de anderen al zeiden; denk je nou echt dat hij z'n gezin gaat verlaten vanwege jou. Nou echt niet, hij gebruikt je alleen maar. Een jong, strak, beďnvloedbaar poesje, dat is het enige wat hij in je ziet. Ik zou me echt misbruikt en beledigd voelen. Ik heb zelf ook al zoiets meegemaakt.

Stop ermee, later zul je ons er dankbaar voor zijn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 14:52
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
abracadabra schreef op 26-08-2006 @ 15:11 :
Als je weet dat hij een gezinnetje heeft, moet je zoiets al helemaal niet doen. Hij en jij waren allebei FOUT! Je moet er nu meteen mee ophouden. Als jullie betrapt worden sta jij bekend als slet en is hij z'n baan kwijt. En wat de anderen al zeiden; denk je nou echt dat hij z'n gezin gaat verlaten vanwege jou. Nou echt niet, hij gebruikt je alleen maar. Een jong, strak, beďnvloedbaar poesje, dat is het enige wat hij in je ziet. Ik zou me echt misbruikt en beledigd voelen. Ik heb zelf ook al zoiets meegemaakt.

Stop ermee, later zul je ons er dankbaar voor zijn
Lees het topic eens door . Het is al bekend en hij heeft zn gezin al verlaten voor haar.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 19:32
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
missyleeuwarden schreef op 10-08-2006 @ 20:54 :
We gaan gewoon weer verder..
tuurlijk, gewoon doorzetten .

waarom twijfel ik? omdat je 1. of totaal weglult of 2. aandacht te kort komt en dat probeert te compenseren met dit interessante (doch (bewust) provocerende) verhaal.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
missyleeuwarden schreef op 10-08-2006 @ 20:54 :
HeY hey!

Das een tijdje geleden maar ik dacht post ff wat...
A en ik zijn nog steeds bijelkaar. We zijn net terug van 3 weekjes hawai. Was erg leuk en alles. A woont nu opzichzelf. We zijn nog maar niet samen gaan wonen want dat leek ons beiden niet zo verstandig. Hij is nu ongeveer anderhalve maand gescheiden en ong een maandje opzichzelf. De scheiding is vrij rustig verlopen. A en ik zijn D (zijn ex-vrouw) nog wel tegen gekomen maar dat was niet te vermijden. Ze keek me aan en zei enkel dat ze het mij niet eens kwalijk nam zo egoistisch te zijn. Dat was wel even een pijnlijk en klote moment.. A heeft een regeling met zijn kinderen. Ze zien mij totaal niet als hun tweede moeder maar gewoon als de vriendin van hun vader. Ze doen absoluut niet moeilijk en zijn eigenlijk dol op me. Ik ben natuurlijk veel jonger en in hun ogen 'speelser' dan hun moeder.
het ergste hebben A en ik al gehad...Het bekend maken.. Vele waren kort geschokt maar hebben het nu volledig geaccepteerd. De moeder van A is dol op me en is er dan ook echt voor me. De vader van A doet nog een beetje strak maar het begint langzaam wel te wennen..
Tsja dat was het wel zo'n beetje. We gaan gewoon weer verder..

Liefs mij.
Op één of andere manier heb ik het gevoel dat dit allemaal even té makkelijk gaat. Ze gaan zonder problemen scheidden, de vrouw in kwestie heeft geen problemen met je, de kinderen zijn dol op je, de moeder is dol op je, iedereen accepteerd de relatie, allemaal vlekkeloos...Vreemd

Maar goed, echt weten wat er aan de hand is kan je niet van het andere kant van het scherm. Veel succes verder samen en ik hoop dat het zo lekker blijft gaan tussen jullie
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 08:58
abracadabra
abracadabra is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 26-08-2006 @ 15:52 :
Lees het topic eens door . Het is al bekend en hij heeft zn gezin al verlaten voor haar.
Ja, daar kom ik nu dus pas achter
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 09:01
abracadabra
abracadabra is offline
'k Vind het maar een pedofiel. 't Leeftijdsverschil speelt ook een grote rol. 't leeftijdsverschil is veel te groot. 'k Zou me echt misbruikt voelen. Een jong, strak, beinvloedbaar poesje, dat is wat hij wil.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 13:49
JNin
JNin is offline
Citaat:
Nala schreef op 26-08-2006 @ 20:57 :
Op één of andere manier heb ik het gevoel dat dit allemaal even té makkelijk gaat. Ze gaan zonder problemen scheidden, de vrouw in kwestie heeft geen problemen met je, de kinderen zijn dol op je, de moeder is dol op je, iedereen accepteerd de relatie, allemaal vlekkeloos...Vreemd
Hmm, zoiets dacht ik dus ook. Ik vind het sowieso allemaal erg snel gaan. Lijkt me sterk dat een man van 36(?) alles zomaar ineens opgeeft om een relatie te beginnen met een 19 jarig meisje (en nee zo hoeft het niet persé te zijn, maar zo komt het op mij over). Kijk, ik ken de situatie niet, maar apart vind ik het wel..
Oud 28-08-2006, 19:21
miss_filosoof
miss_filosoof is offline
Ik vind het eigenlijk ook best wel easy overkomen. Ik heb de hele topic gelezen, en vind dat er serieus op wordt gereageerd, maar vraag me af, of deze ernst weldegelijk nodig is
Oke, het is een goed onderwerp om over te communiceren met elkaar, maar of het bij onze vrouweFriesland van toepassing zal zijn.. I wonder.
Het lijkt míj iig niet erg geloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 19:24
muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Citaat:
Nala schreef op 26-08-2006 @ 20:57 :

Vind dat het inderdaad allemaal wel heel gaat, beetje ongeloofwaardig.... Faker?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 21:38
iwamoto
iwamoto is offline
Citaat:
muisjeisthuis schreef op 28-08-2006 @ 20:24 :
Vind dat het inderdaad allemaal wel heel gaat, beetje ongeloofwaardig.... Faker?
Maar waarom faken? gewoon voor de aandacht? maar ik denk dat het als het echt is ook niet zo vlekkeloos is gegaan als hier beschreven. achja, aleen foto's zullen het uitwijzen
Oud 29-08-2006, 10:01
Verwijderd
Dan is dit het moment om te roepen:"Foto, foto!"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 12:03
Verwijderd
Ik geloof geen zak van dit hele topic.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 12:13
muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Citaat:
iwamoto schreef op 28-08-2006 @ 22:38 :
Maar waarom faken? gewoon voor de aandacht? maar ik denk dat het als het echt is ook niet zo vlekkeloos is gegaan als hier beschreven. achja, aleen foto's zullen het uitwijzen
Nou, het zal je verbazen wat mensen allemaal niet doen voor de aandacht. Op mijn oude school beschuldigde een meisje een leraar van aanranding toen haar liefde voor hem niet beantwoord werd.
Oud 29-08-2006, 14:20
juno
juno is offline
Ik denk dat het hier een gevalletje wishful thinking betreft....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:18
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-07-2006 @ 19:29 :
Even voor alle mensen die zich richten op huwelijkse trouw: mensen verlaten elkaar wel vaker voor een ander. Ik ken zelf ook zo iemand en achteraf ben ik blij voor hem want hij heeft nu een veel beter huwelijk bij die andere vrouw. Maar wat maakt het nu uit of iemand 19 of 91 is? Die man heeft genoeg van zijn huwelijk, hij besluit er niet meer voor te vechten, dat is een beslissing van hem en de TS heeft daar niets mee te maken, tot op het punt dat ze zelf met hem samen gaat wonen. Ja, dat is rot voor zijn vrouw en kinderen. Voor hem ook waarschijnlijk, want een huwelijk verbreken doe je niet zomaar, alsof het een glas melk drinken is. Maar moet de TS daar nu verantwoordelijkheid voor gaan nemen? Zijn huwelijk, zijn beslissing. Haar toekomst, dat wel. Ik geloof dat ze zich erbij neerlegt, dus wat valt er nou tegen haar aan te ouwehoeren?

@ TS: weeg je gevoelens goed af. Hb je bij voorbaat het gevoel dat dit niet gaat werken, ga er dan niet mee door, daar wordt het alleen pijnlijker van. Maar er is niets verkeerds aan dat hij een stukje ouder is dan jij. Je zult er nog wel mee te maken krijgen als hij eerder met pensioen gaat, lichamelijke mankementen gaat vertonen en andere behoeftes heeft, maar kijk hierbij vooral goed in hoeverre dat jou zal hinderen.
Een godsgruwelijk kwalijke reactie, waarmee je heel veel mensen op het verkeerde been zet door de indruk te wekken dat een relatie, gebaseerd op liefde en opgestart uit vrije keuze, zomaar kan worden opgeheven. Iemand van 21 moest beter weten.

Laat zulke reacties in het vervolg maar liever achterwege. Ze voegen niets toe, maar werken alleen maar mee aan de verbreiding van de ellende.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:25
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 06-09-2006 @ 22:18 :
Een godsgruwelijk kwalijke reactie, waarmee je heel veel mensen op het verkeerde been zet door de indruk te wekken dat een relatie, gebaseerd op liefde en opgestart uit vrije keuze, zomaar kan worden opgeheven. Iemand van 21 moest beter weten.

Laat zulke reacties in het vervolg maar liever achterwege. Ze voegen niets toe, maar werken alleen maar mee aan de verbreiding van de ellende.
wat een gelul. als je een verbintenis aangaat uit liefde en vrije keus, dan heb jij ook de keus dat te beindigen als de liefde echt weg is, als je je niet blij voelt in het huwelijk. moet je dan als een malle idioot maar getrouwd blijven, verliefd worden op een ander, maar er niks mee kunnen doen, ook al wordt de liefde beantwoord, omdat je van een ene 'abt van sion' niet mag scheiden?

flauwekul dus.
Oud 06-09-2006, 21:29
de abt van sion
Citaat:
Bloody_tears schreef op 14-07-2006 @ 19:20 :
Juist. Wat me het meest tegenvalt, is dat het erop gaat lijken dat het huwelijk, toch niet alleen een uit vrije wil gekozen band, tot stand gekomen ten overstaan van de burgergemeenschap, maar ook een uit vrije wil gekozen band, tot stand gekomen ten overstaan van de kerkgemeenschap, de speelbal is aan het worden van door gebrek aan werkelijke ontwikkeling al te wispelturig geworden mensen.

Juist deze bij veel mensen waar te nemen op achterlijkheid gebaseerde wispelturigheid vormt een grote bedreiging voor het welbevinden van anderen. Ze vormt de grondslag voor eigenbelang, en eigenbelang is niet echt goed voor een gemeenschap...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:30
Bloem
Bloem is offline
Was het nou nodig om daar dat topic nog voor te uppen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:33
de abt van sion
Citaat:
Orpheo schreef op 06-09-2006 @ 22:25 :
wat een gelul. als je een verbintenis aangaat uit liefde en vrije keus, dan heb jij ook de keus dat te beindigen als de liefde echt weg is, als je je niet blij voelt in het huwelijk. moet je dan als een malle idioot maar getrouwd blijven, verliefd worden op een ander, maar er niks mee kunnen doen, ook al wordt de liefde beantwoord, omdat je van een ene 'abt van sion' niet mag scheiden?

flauwekul dus.
Dank voor je subtiele reactie en voor je fijnzinnige poging om je in te leven in het standpunt van een ander...

Echte liefde gaat nooit weg. Gaat de liefde weg, dan was het geen echte liefde.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:34
de abt van sion
Citaat:
Bloem schreef op 06-09-2006 @ 22:30 :
Was het nou nodig om daar dat topic nog voor te uppen?
Ja, want ik vind dat er ook moet worden nagedacht over waar het werkelijk om gaat: de liefde en het onderhoud daarvan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 22:18
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 06-09-2006 @ 22:33 :
Dank voor je subtiele reactie en voor je fijnzinnige poging om je in te leven in het standpunt van een ander...

Echte liefde gaat nooit weg. Gaat de liefde weg, dan was het geen echte liefde.
Maar niet elke trouw is gebaseerd op echte liefde en moeten beide partners dan hun hele leven lang 'boeten' omdat ze (meestal in hun jongere jaren) niet wisten wat liefde voor hen zou gaan betekenen wat later?

Jouw reacties was trouwens ook niet van de subtielste of meest sympathieke en empathieke reacties die hier al zijn voorbijgekomen. Ik begrijp je standpunt best, ik ben zelf ook van mening dat veel mensen veel te snel gaan trouwen om toch na een jaar te scheiden en dat je ook aan een relatie moet werken om hem in stand te houden, maar in veel gevallen lukt dat gewoonweg niet meer. Het heeft volgens mij ook geen zin om anderen jouw wil op te leggen, het is hůn leven, het is hůn relatie, als ze die willen verbreken, is dat hůn keuze. Daar mag je wel een mening over hebben, maar ik ben principieel tegen het veroordelen van controversiële onderwerpen als scheidingen. Ik ben het zeker met je eens dat de wereld om zeep is als het aankomt op normen/waarden/doorzettingsvermogen van de mensen, dat merk ik bij anderen, dat merk ik bij mezelf; maar ik vind niet dat je iemand anders jouw levensvisie of levenswijze zomaar mag opdringen, als de andere zich goed voelt bij hun eigen levenswijze zonder jouw daarbij direct te hinderen, dan ligt het probleem enkel bij jezelf, lijkt me (en ja, ik erger me ook al te vaak aan heel wat mensen, maar dat ligt in de eerste plaats aan hoe je zelf tegenover die mensen staat en tegenover hun anders-zijn). Ook met verdraagzaamheid, gaat het spijtiggenoeg achteruit

Vergeet trouwens ook niet dat de apen zeker niet monogaam zijn, en we blijven er afstammelingen van.
Oud 07-09-2006, 10:48
Severus
Severus is offline
Dit topic is wat mij betreft vrij uitgekauwd nu. Alle partijen zijn aan het woord gekomen, iedereen heeft zijn mening gegeven. De topicstarter heeft nog steeds een relatie met haar oud-leraar (daar heb ik persoonlijk uiteraard niks op tegen), en daar lijkt in de toekomst niks aan te veranderen. Het heeft dus weinig zin om nog tot in de eeuwigheid door te gaan.

Wat mij betreft mag hier een slotje op.
Oud 07-09-2006, 12:02
Kayleigh
Kayleigh is offline
Citaat:
Severus schreef op 07-09-2006 @ 11:48 :
Dit topic is wat mij betreft vrij uitgekauwd nu. Alle partijen zijn aan het woord gekomen, iedereen heeft zijn mening gegeven. De topicstarter heeft nog steeds een relatie met haar oud-leraar (daar heb ik persoonlijk uiteraard niks op tegen), en daar lijkt in de toekomst niks aan te veranderen. Het heeft dus weinig zin om nog tot in de eeuwigheid door te gaan.

ik vind het anders wel een interessante discussie.. blijft toch een interessant fenomeen; zo'n leerling-leraar relatie.. Alleen jammer dat de TS niet meer reageert
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:13
Thomas007
Thomas007 is offline
Kan gebeuren
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:17
elledc
elledc is offline
Waarschijnlijk heeft de TS veel lol gehad aan dit topic. Zovele reacties voor een verzonnen verhaal
Je moet dom zijn om niet door te hebben dat zij dit verzonnen heeft.

Laatst gewijzigd op 08-09-2006 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:34
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Severus schreef op 07-09-2006 @ 11:48 :

Zolang er gewoon on-topic gediscusseerd wordt mag het wmb openblijven. Tenzij het erg ver wegzakt en er dan weer iemand is die het upt.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 15:54
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
elledc schreef op 08-09-2006 @ 14:17 :

Ik vraag me af hoe het komt dat jij daar zo zeker van bent. Natuurlijk kán het zijn dat het verzonnen is, maar dat kun je wel van elk topic gaan zeggen.

Zulke dingen kunnen best gebeuren, hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 15:58
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
elledc schreef op 08-09-2006 @ 14:17 :
Waarschijnlijk heeft de TS veel lol gehad aan dit topic. Zovele reacties voor een verzonnen verhaal
Je moet dom zijn om te oordelen zonder zaken na te trekken.
Je moet dom zijn om te veroordelen zonder bewijs te hebben.
Oud 08-09-2006, 16:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
wat ííg dom zou zijn is daar een discussie over beginnen..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 12:50
madelief21
madelief21 is offline
Snap dat je verliefd kunt worden op zo'n persoonlijkheid. Hij is empathisch en toch een beetje onbereikbaar. Hij gaat zijn gezin niet verlaten denk ik persoonlijk. Maar misschien zit ik er naast. Vind persoonlijk dat hij gewoon gretig misbruik heeft gemaakt van de situatie. Overigens is hij ook mens en heeft gevoelens dus dat hij wat voelt zou best goed kunnen. Ik zou mezelf beheersen en voor mezelf kiezen. Dus uit de buurt blijven van deze man.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:00
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb ook een leuke assistent op de unief bij me Maar als ie een vrouw en kinderen zou hebben, zou ik het maar zo laten... Mijn geweten zou met toch parten spelen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:22
Verwijderd
foto foto.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 10:41
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
dit vind ik echt gewo0n walgelijk..
bah niet te geloven dat mensen dit kunnen doen
Reageren

Regels voor berichten