Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 07-09-2006 @ 15:28 :
Misschien vanavond naar de bios (lady in the water), maar eerst even kijken hoe ik me dan voel.
daar ben ik gisteren ook heen geweest gave film, beetje vreemd doch toll jah.

ook uit eten geweest bij een soortement van mac chinees

vandaag arbeittttt en de kapper.
Advertentie
Oud 08-09-2006, 14:10
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik ben gisteren naar school geweest en daarna tegen beter weten in de kroeg in gegaan en inmens zat gegaan. daarna nog langs een vriend en onderweg mijn laatste 5 euro kwijt geraakt. vandaag wat stand up gekeken en zometeen weer naar het jongerencentrum om de vrijliigert uit te hangen.
Oud 08-09-2006, 15:05
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteravond uit met klasgenoten en dat was erg gezellig enzo. Toen besloten we allemaal de 1e 2 uur te skippen want anders moesten we om half 10 beginnen. Met als gevolg dat er de 1e 2 uur maar 3 mensen in die klas zaten, inclusief de leraar. Bij t volgende uur kwam die leraar dus verhaal halen en hij stond te tieren alsof we brugklassers waren, wat een mongool
Na school nog ff naar de stad, alwaar ik 2 dvd's kocht, en nu ben ik net thuis en ga ik straks zoals op iedere doordeweekse middag ER en Providence ( ) kijken.
Oud 08-09-2006, 15:10
Drez
Drez is offline
Citaat:
Urm schreef op 08-09-2006 @ 14:51 :
gefeli!
dankje!
Oud 08-09-2006, 15:35
grandmommy
grandmommy is offline
mijn trein had vanochtend vertraging en gelukkig logde ik om 8:59 nog net in, na 9 uur sta je nmlk een halve dag afwezig. en ik had heel de dag koppijn van de zon maar gelukkig was het verder wel lekker. en toenet begon mijn vader de emo uit te hangen met ' jaa en je vraagt nooit wat ik gedaan heb terwijl ik dat wel altijd aan jou vraag en je bent egoistisch' maar als ik eens vraag wat hij aan het doen is krijg ik een zeikverhaal over moertjes en schroefjes wat een half uur duurt. zeiklijer is het ook
Oud 08-09-2006, 16:07
Bell
Bell is offline
ik ben eerst naar school geweest, toen naar de mac met RebEls en toen naar huis en toen op de bank gelegen en Freaky Friday gekeken en toen ging ik forummen...

en toen en toen en toen..
Oud 08-09-2006, 16:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
de hele dag naar school geweest, daarna kadootjes gekocht, straks werken en daarna chillen.
Oud 08-09-2006, 16:19
Glory
Glory is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 08-09-2006 @ 16:35 :
mijn trein had vanochtend vertraging en gelukkig logde ik om 8:59 nog net in, na 9 uur sta je nmlk een halve dag afwezig.
omg echt?

ik kon vandaag niet wakker worden en ik heb 4 falende pogingen gedaan om op te staan en nu ik wakker ben moet ik naar de supermarkt. zozo.
Oud 08-09-2006, 16:28
capibara
capibara is offline
CD opgehaald, beetje photoshoppen, straks rehearsal, daarna dnb feestje .
Oud 08-09-2006, 17:28
11
11 is offline
Vandaag hoefde ik maar tot 12.15 op stage te zijn. Toen ik thuis kwam was ik gaar, waarom weet ik ook niet. Rond een uur of 3 dacht ik laat ik ff een mini dutje doen maar dat werd dus een schoonheidsslaapje van bijna 3,5 uur lang want ik ben net pas wakker . Vanavond ga ik the descent kijken en NU ga ik maar op zoek naar eten want ik heb HONGER. Volgens mij ben ik ook echt wakker geworden omdat ik honger had, anders lag ik nu nog te slapen..
Oud 08-09-2006, 17:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
11 schreef op 08-09-2006 @ 18:28 :
Vanavond ga ik the descent kijken en NU ga ik maar op zoek naar eten want ik heb HONGER. Volgens mij ben ik ook echt wakker geworden omdat ik honger had, anders lag ik nu nog te slapen..
vrouwen en eten. het is altijd wat. Topfilm overigens . Maar dat wisten we al.

Ik heb rigoreus uitgeslapen, gedouched, gegeten, wat Veronica Mars gekeken, even iets voor school gedaan en net ben ik even 'het dorp' in geweest om wat te kopen. Nu eet ik weer en dadelijk ga ik muziek maken met mijn favoriete spanjaard.
Oud 08-09-2006, 20:54
teenager
teenager is offline
gewerkt en ik vind het naar! werken is voor de dommen!
Oud 08-09-2006, 21:00
Zeik-Niet-Mens
Zeik-Niet-Mens is offline
IK GING PIMP DOEN
en wtf doen hier mense van 25 ofzo...
ga trouwen en je kindere voederen ofzo
Oud 08-09-2006, 21:00
teenager
teenager is offline
Citaat:
Zeik-Niet-Mens schreef op 08-09-2006 @ 22:00 :
IK GING PIMP DOEN
en wtf doen hier mense van 25 ofzo...
ga trouwen en je kindere voederen ofzo
Oud 08-09-2006, 21:01
Verwijderd
What's up met je leeftijd naar 11 of 12 zetten
Oud 08-09-2006, 21:04
Zeik-Niet-Mens
ga jij lekker eten
dikzak
Oud 08-09-2006, 21:21
Verwijderd
ik trek dat haags matje uit je nek hoer
Oud 08-09-2006, 21:23
Metal
Metal is offline
slechtste undercover ooit
Oud 08-09-2006, 21:27
Zeik-Niet-Mens
ik ben kaal en heb op me hoofd geschreven white trash is KK LELIJKKK
Oud 08-09-2006, 21:31
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Zeik-Niet-Mens schreef op 08-09-2006 @ 22:27 :
ik ben kaal en heb op me hoofd geschreven white trash is KK LELIJKKK
Lees je mail even, en post niet zo irritant.
Oud 08-09-2006, 21:42
Zeik-Niet-Mens
ik heb een leuk mailtje van gratis ipod
dankjewel meneer bloem
Oud 08-09-2006, 21:43
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
in mn broek gepoept
Oud 08-09-2006, 21:58
Verwijderd
Nagedacht en tot conclusies gekomen.......
Oud 08-09-2006, 23:22
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 08-09-2006 @ 22:58 :
Nagedacht
deed het pijn?
Oud 08-09-2006, 23:27
zeehond23
zeehond23 is offline
kheb al 9 muggen gedood vandaag
Oud 08-09-2006, 23:37
melkpakje
melkpakje is offline
saai college en in de zon gelegen op museumplein.
Oud 08-09-2006, 23:38
Sjoerd
Sjoerd is offline
school, thuisgekomen kwamen chickies en gingen we patat eten in de stad. thuis pannekoeken gegeten , toen naar stad want was Jazz-festival (wat we niet wisten) en beetje gechillt ofzo. nu ga ik slapen want m'n been hurt.
Oud 08-09-2006, 23:50
Verwijderd
ik moest heel vroeg opstaan waarna ik school had van kwart voor negen tot vier, gewinkeld en koffie gedronken, friet gegeten aan het water met vriendinnen, een poging gedaan tot poolen maar ik kan het niet en vind het stom, gehangen in de kroeg en naar huis gegaan omdat ik zo moe was maar nu wil ik niet slapen nog
Oud 08-09-2006, 23:56
Ray
Ray is offline
Moe geworden.
Oud 09-09-2006, 01:56
*oma*
*oma* is offline
Ik was daarnet op een feestje en OMG
Toen ik op het balkon een sigaretje ging roken ving ik een gesprek op over voetbal en wat de lekkerste voetballer was... dat was dus weet-zijn-naam-niet-meer want die had gymnasium gedaan, waarop een ander meisje zei: "nee, ik vind die-en-die." Waarop de jongen in het gezelschap zei:"maar die heeft maar havo gedaan en dat stelt niets voor." Binnen ging het van kwaad tot erger... grapjes over het hbo, hoe dom dat wel niet is en allemaal semi-intelligente gesprekken over politiek voeren etc etc etc. Echt AAAAAAAAAAAAAAAARGGGHHHHH
Al deze partypeople zitten in van die studievereningenorganisatieneplinksejongerengroepen en ik had echt zin om allerlei nare dingen door hun strot heen te duwen om er vervolgens op te schijten. Wat een kutlui.

Zo, dit lucht wel een beetje op

Oja, en natuurlijk mogen we niet vergeten dat zij dit land gaan besturen van uit het O ZO LINKSE PVDA
Oud 09-09-2006, 02:23
Metal
Metal is offline
Citaat:
*oma* schreef op 09-09-2006 @ 02:56 :
Ik was daarnet op een feestje en OMG
Toen ik op het balkon een sigaretje ging roken ving ik een gesprek op over voetbal en wat de lekkerste voetballer was... dat was dus weet-zijn-naam-niet-meer want die had gymnasium gedaan, waarop een ander meisje zei: "nee, ik vind die-en-die." Waarop de jongen in het gezelschap zei:"maar die heeft maar havo gedaan en dat stelt niets voor.
Teh irony

Lol @ dat hele verhaal sowieso. Dat ze maar lekker dom blijven.
Oud 09-09-2006, 02:25
Metal
Metal is offline
Ik heb vanavond in de altstadt gehangen. Alto's checken. (redelijk karige vangst al zeg ik het zelf)
Morgen teebee, yeah.
Oud 09-09-2006, 03:02
Verwijderd
afscheidsfeewstje van een vriend van mij die een jaa r naar chins=a gaat

en dath vans wat? oee eh gaaf

verder heb ik hoofdpijn want ik heb zo'n 10 km gefitiets in 7 minuyten en die wind is heel ereg WTF

en ee grayis bier met gratis whiske en grayttis yhe dootrs maar die had ik zxelf meegeniomen hehe

en een kotsontm,aagding vioor iemand daaryhoera

hoe dsan ook
mijn knie is kapot maar serieus im weet niet hoe
er zijn geen getuigen
hoe het mij ooit duidelijk wordt qwaar mijn knieschijgf voor ppgeofferd moest worden weet ik niet
maare goed ghoeros

en eh ja

oiets met slaap
Oud 09-09-2006, 03:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hahaha, zatlap.
Waarom ben ik eigenlijk nog wakker?
Ik net 5 dagen gewerkt en HEEL erg weinig geslapen tussendoor en toch zit ik hier als een verslaafde i'net geek naar muziek te luisteren en als een mongool mee te bleren.
Ik moet slapen! Ik ben moe! Maar er is te veel leuke meuk om te gaan slapen! Ooooh dilemmaaaa!
Ik denk dat ik de tactiek van m'n nichtje ga toepassen en net zo lang doorga tot ik omlazer en in een zeer vreemde houding in slaap val en met geen mogelijkheid wakker te krijgen ben.

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 03:42.
Oud 09-09-2006, 11:40
Jones
Vroeg opgestaan, lang gedaan over ontbijten. Daarna naar de markt alwaar ik heel veel lekkere dingen heb gekocht. Die ga ik nu opeten en daarna kijken of ik 150 km kan fietsen vanmiddag.
Oud 09-09-2006, 12:43
Broeder
Broeder is offline
Ik heb een konijn geaaid en dat was bijzonder jofel, want het beest zit normaal bij iemand die hem heel lang in een klein hok houdt ( ), waardoor hij nogal apathisch is geworden. Nu ga ik mysterieuze dingen doen.
Oud 09-09-2006, 14:40
suvórov
suvórov is offline
Konijnen zijn leuk. :@

Ik ben wakker geworden van een kloppend gevoel in mijn hoofd. Vervolgens ging ik ontbijten en Last Days kijken waardoor mijn ontbijt naar koude koffie ging smaken en nu ben ik het even allemaal zat.
Oud 09-09-2006, 14:42
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gister gehost in club 11 met een paar vrienden. Afgezien van de prijs, de Uffie fanbois, de zwetende veertigers en de attention whores was het best leuk. Vandaag heb ik met pleno een slechte film gekeken en gelachen om turken met megafoons. De rest van de dag ga ik maar op de bank hangen want gezien mijn bezuinigingsmasterplan heb ik geen geld voor zaterdagavond vertier.
Oud 09-09-2006, 14:50
Stevill
Stevill is offline
Ik zit The Veronicas te checken en moet eerlijk toegeven dat ik er lichtelijk opgewonden van raak.
Oud 09-09-2006, 15:00
kuik
kuik is offline
ik werd om 8 uur wakker door het alarm van mijn telefoon om mij er aan te herinneren dat een vriendin van mij jarig is waar ik gister op haar verjaardag ben geweest euuh dat is een vage zin. maar toen sliep ik uiteraard weer verder tot mijn moeder mij wakker maakte. daarna naar de computerwinkel waar ik een laptop heb besteld voor op mn kamer en nog naar de pramenrace gekeken, maar dat is lame. en daarna boodschappen gedaan en allemaal (L) onderbroekjes gekocht bij de hans textiel en oorbellen.
Oud 09-09-2006, 15:02
June bug
June bug is offline
Citaat:
suvórov schreef op 09-09-2006 @ 15:40 :
Last Days kijken
beetje matige film, niet?

ot: ik werd om kwart over 10 wakker maar ik lag te lekker dus bleef ik tot 1 uur ofzo in m'n bed liggen met als gevolg dat ik me nu lam voel Toen ging ik ontbijten en douchen en afwassen en opruimen en net deed ik boodschappen want mijn plankje van de koelkast was helemaal leeg op 2 met water nagevulde spa-flesjes na Maar nu heb ik weer eten en drinken enzo en dat is relax.
Oud 09-09-2006, 15:17
Moustache
Moustache is offline
Ik heb vandaag helemaal niks gedaan maar vanavond ga ik er weer eens op uit. Gisteravond heb ik een egel van een gewisse dood gered door de McFlurry die over zijn hoofd vast zat er af te halen. Ik voelde me daarna een enorme held
Oud 09-09-2006, 15:20
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
June bug schreef op 09-09-2006 @ 16:02 :
beetje matige film, niet?

Ik haakte af bij die shot van 5 minuten met alleen een tv met boyz 2 men erop.
Oud 09-09-2006, 15:26
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Ik heb al de hele dag een vreetkick met een vriend over msn, en zojuist hebben we afgesproken dat hij bij mij komt wonen want mijn keuken is dichterbij mijn pc.
Oud 09-09-2006, 16:05
Metal
Metal is offline
Nu-metal geluisterd.
Oud 09-09-2006, 16:10
capibara
capibara is offline
Werken, en vanavond een feestje en daarna hoogstwaarschijnlijk nog een tekfeestje.
Oud 09-09-2006, 16:35
Verwijderd
uitgeslapen, daarnet heb ik hardgelopen,gedoucht en nu download ik disneyfilms en my little pony omdat ik daar klaarblijkelijk behoefte aan heb.
oh en vanavond ga ik naar rauw.
Oud 09-09-2006, 17:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
gewerkt, tv gekeken en gegeten
Oud 09-09-2006, 17:27
- KTFE
- KTFE is offline
Opgestaan, gegeten, naar winkel geweest, brommer opgehaald, verveeld, en straks naar mn vriend
Oud 09-09-2006, 17:34
__
__ is offline
ik drink Goedemorgen! want daar vind ik het wel een mooie tijd voor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten