Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2007, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 01-04-2007 @ 19:27 :
als je libido niet zo hoog is , is het makeklyk om het te beheersen.
En dat je masturberen fyner vindt dan ONS zegt genoeg.
Dus met een hoog libido heb je jezelf niet meer in de hand? Aangezien je volgens jou met een hoog libido geen hekel kan hebben aan ONS's.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 19:56
Verwijderd
Wat boeit het nou uberhaupt wat het libido van kippen en hanen is? Ik ben geen kip hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 01-04-2007 @ 19:27 :
als je libido niet zo hoog is , is het makeklyk om het te beheersen.
En dat je masturberen fyner vindt dan ONS zegt genoeg.

Ja, en hoe komt het , denk je, dat ze kunnen kiezen ? omdat de mannetjes staan te popelen, uiteraard.
En waarom willen de mannetjes niet alleen de beste vrouwtjes dekken ?
Wat heb jij toch voor problemen met logica? Als A, dan B, betekent niet dat B altijd veroorzaakt wordt door A.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 02:03
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-04-2007 @ 21:31 :
Wat heb jij toch voor problemen met logica? Als A, dan B, betekent niet dat B altijd veroorzaakt wordt door A.
Met myn logica is nix mis, met de jouwe daarentegen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 02-04-2007 @ 03:03 :
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-04-2007 @ 11:44 :
Ik geloof dat ik ook maar moet lachen. Anders moet ik huilen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd, je hebt zojuist de drogredenbokaal gewonnen, voor het formuleren van een zin met zo veel mogelijk drogredenen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 18:24
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2007 @ 14:47 :
Gefeliciteerd, je hebt zojuist de drogredenbokaal gewonnen, voor het formuleren van een zin met zo veel mogelijk drogredenen.
mja, ik had het eigenlyk over haar manier van denken ivm libido's
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 02-04-2007 @ 19:24 :
mja, ik had het eigenlyk over haar manier van denken ivm libido's
Daar verdien je ook een bokaal voor anders
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 10:00
Qimm
Qimm is offline
Gambokkur denkt gewoon dat je, als je een hoog libido hebt, een losgeslagen, onbeheersbaar seksbeest bent...
Oud 03-04-2007, 11:01
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Met jou zpelling ooc nix mis.
Oud 03-04-2007, 12:23
snoopy
snoopy is offline
Ik heb bewust wel seks voor het huwelijk. Ik vind dat seks een onderdeel is van je relatie (oa de intimiteit etc.) en als het op seksueel gebied totaal niet klikt is het verdomd lastig om een goede relatie te hebben. Nou wil ik wel graag VOOR m'n huwelijk weten of m'n relatie echt goed in elkaar steekt
Oud 03-04-2007, 14:21
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-04-2007 @ 11:00 :
Gambokkur denkt gewoon dat je, als je een hoog libido hebt, een losgeslagen, onbeheersbaar seksbeest bent...
Nou, zo extreem zou ik het niet voorstellen, maar tot op zekere hoogte is dat zo. Als je een hoog libido hebt zal je veel sneller toegeven, niet waar.

Veel mensen hier lyken te denken dat vrouwen evenveel willen als mannen, maar dan binnen relatie/huwelyk of toch tenminste als er sprake is van genegenheid. Hoe verklaar je dan dat het merendeel van de asexuelen vrouwen zyn, dat veel (mannelyke) hoerenlopers getrouwd zyn, terwyl hun vrouwen blykbaar geen nood hebben aan prostitués ? Dat homokoppels een pak meer sex hebben dan heterokoppels ?

Het libido wordt voor een groot stuk bepaald door het hormoon testosteron. Het is bekend dat mannen hier meer van hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 14:22
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-04-2007 @ 12:01 :
Met jou zpelling ooc nix mis.
ahahaha
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 03-04-2007 @ 15:21 :
Nou, zo extreem zou ik het niet voorstellen, maar tot op zekere hoogte is dat zo. Als je een hoog libido hebt zal je veel sneller toegeven, niet waar.

Veel mensen hier lyken te denken dat vrouwen evenveel willen als mannen, maar dan binnen relatie/huwelyk of toch tenminste als er sprake is van genegenheid. Hoe verklaar je dan dat het merendeel van de asexuelen vrouwen zyn, dat veel (mannelyke) hoerenlopers getrouwd zyn, terwyl hun vrouwen blykbaar geen nood hebben aan prostitués ? Dat homokoppels een pak meer sex hebben dan heterokoppels ?

Het libido wordt voor een groot stuk bepaald door het hormoon testosteron. Het is bekend dat mannen hier meer van hebben.
in het algemeen hebben mannen meer/vaker zin in seks, maar volgens mij komt dat ook doordat het bij vrouwen (ik spreek in ieder geval voor mezelf) meer afhangt van de toestand van de relatie bijvoorbeeld. als ik ruzie heb of boos ben kan ik niet ineens de knop omzetten om seks te hebben. als de relatie helemaal goed zit, is er bij ons geen verschil wat betreft libido.

en dat stuk over mannelijke hoerenlopers slaat nergens op, dat snap je zelf toch ook wel? er zijn ten eerste al ontzettend veel vrouwlijke hoeren overal beschikbaar, en geen mannelijke. ten tweede wil dat niet zeggen dat vrouwen niet vreemdgaan, misschien zijn ze gewoon slim genoeg om het te vergeren en ten derde, als vrouwen het niet zouden doen, wil niet zeggen dat ze het niet wíllen doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:24
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Ave schreef op 03-04-2007 @ 16:12 :

en dat stuk over mannelijke hoerenlopers slaat nergens op, dat snap je zelf toch ook wel? er zijn ten eerste al ontzettend veel vrouwlijke hoeren overal beschikbaar, en geen mannelijke. ten tweede wil dat niet zeggen dat vrouwen niet vreemdgaan, misschien zijn ze gewoon slim genoeg om het te vergeren en ten derde, .
Dat er weinig mannelyke hoeren zyn, is omdat er weinig vraag naar is.
Voor elke vrouw die vreemdgaat, is er (meestal) een man met hen sext, dat verandert de balans dus niet.

Citaat:
als vrouwen het niet zouden doen, wil niet zeggen dat ze het niet wíllen doen
Waarom doen mannen het dan wel ?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 18:26
Nona
Nona is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 04-04-2007 @ 19:24 :
Minder remming? Vorm van sensation seeking? Andere manier van kosten-baten analyse? Er zijn heel veel andere mechanismen te bedenken die hieraan ten grondslag kunnen liggen.
Oud 04-04-2007, 18:36
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-04-2007 @ 19:26 :
Minder remming? Vorm van sensation seeking? Andere manier van kosten-baten analyse? Er zijn heel veel andere mechanismen te bedenken die hieraan ten grondslag kunnen liggen.
Laat ons het er maar gewoon op houden dat vrouwen vooral van sex houden als ze gevoelens hebben voor die persoon. By mannen doen de gevoelens er veel minder toe, wat automatisch inhoudt dat ze meer sex willen.

Laatst gewijzigd op 04-04-2007 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:

Voor elke vrouw die vreemdgaat, is er (meestal) een man met hen sext, dat verandert de balans dus niet.
Want een getrouwde vrouw gaat natuurlijk alleen vreemd met getrouwde mannen...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 04-04-2007 @ 19:36 :
Laat ons het er maar gewoon op houden dat vrouwen vooral van sex houden als ze gevoelens hebben voor die persoon. By mannen doen de gevoelens er veel minder toe, wat automatisch inhoudt dat ze meer sex willen.
Hou jij het daar maar lekker op, dan doen wij dat niet. Volgens mij vergeet jij hele belangrijke onderdelen - nl dat vrouwen met seks véél meer risico lopen, fysiek op zwangerschap of geweld/verkrachting, en bovendien is het voor vrouwen nog steeds veel minder geaccepteerd om rond te sletten. Ik kan nog zo'n zin hebben in seks, met een gozer die ik niet ken, is die stap véél te groot. Zoenen in een discotheek, geen punt, maar ik ga echt niet met iemand naar huis die ik niet ken en niet vertrouw. Ik ben hoe dan ook niet sterk genoeg om me te kunnen verzetten als hij iets doet wat ik niet wil. Bovendien heb ik weinig zin om voor slet uitgemaakt te worden. En dáárom doe ik niet aan ONS, niet omdat ik geen zin zou hebben in seks. Ik heb ook altijd zin in chocola en dat eet ik ook niet aan een stuk door.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 15:40
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-04-2007 @ 21:47 :
Hou jij het daar maar lekker op, dan doen wij dat niet. Volgens mij vergeet jij hele belangrijke onderdelen - nl dat vrouwen met seks véél meer risico lopen, fysiek op zwangerschap of geweld/verkrachting, en bovendien is het voor vrouwen nog steeds veel minder geaccepteerd om rond te sletten. Ik kan nog zo'n zin hebben in seks, met een gozer die ik niet ken, is die stap véél te groot. Zoenen in een discotheek, geen punt, maar ik ga echt niet met iemand naar huis die ik niet ken en niet vertrouw. Ik ben hoe dan ook niet sterk genoeg om me te kunnen verzetten als hij iets doet wat ik niet wil. Bovendien heb ik weinig zin om voor slet uitgemaakt te worden. En dáárom doe ik niet aan ONS, niet omdat ik geen zin zou hebben in seks. Ik heb ook altijd zin in chocola en dat eet ik ook niet aan een stuk door.
Neem dan een gozer die niet sterker is dan jou
En dat vrouwen veel te snel slet genoemd worden, heb je absoluut gelyk in, doch hoe meer vrouwen aan ONS doen, hoe meer het aanvaard wordt, dus aan jou om de toon te zetten.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 15:41
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Ave schreef op 04-04-2007 @ 20:11 :
Want een getrouwde vrouw gaat natuurlijk alleen vreemd met getrouwde mannen...
Heu, waar typte ik dat ?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 15:53
juno
juno is offline
Type nou de i en de j als je een lange ij wilt schrijven, niet die griekse y.

Die is voor engelse woorden bestemd, thank you.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Mannen moeten er voor betalen, een vrouw die niet al te lelijk is kan gewoon naar een willekeurige man toelopen en vragen of ie wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 05-04-2007 @ 16:40 :
Neem dan een gozer die niet sterker is dan jou
En dat vrouwen veel te snel slet genoemd worden, heb je absoluut gelyk in, doch hoe meer vrouwen aan ONS doen, hoe meer het aanvaard wordt, dus aan jou om de toon te zetten.
Zal m'n vriendje leuk vinden. En het is sneu, maar er zijn weinig jongens die niet sterker zijn dan ik. En ik ben niet eens slap voor een meisje.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 07:54
Verwijderd
Zal ik eens een mooie uitleg geven over 'zin in seks'? ('libido' wordt door seksuologen beschouwd als een achterhaalde freudiaanse term, waarom weet ik ook niet).
Zin in seks wordt bepaald door biologische, culturele, psychische, sociale en seksuele factoren.

Biologische factoren: Het is inderdaad afhankelijk van testosteron. Maar het is geen kwestie van: hoe meer testosteron, hoe beter. Je hebt een bepaalde drempelwaarde aan testosteron nodig. Zit je onder die grens, dan heb je helemaal geen zin in seks. Zit je erboven, dan is het afhankelijk van de andere factoren. Er zijn inderdaad meer vrouwen dan mannen die onder het 'testosteronminimum' zitten en dus helemaal geen zin in seks hebben, maar alsnog zitten bijna alle vrouwen van 15-50 jaar er boven.
Culturele factoren: Je hebt minder zin als je je in een situatie bevindt waarbij het door de maatschappij niet wordt geaccepteerd als je seks hebt. De meeste mensen hebben bijvoorbeeld vaker zin in seks als ze thuis met hun partner zijn, dan wanneer ze door een drukke winkelstraat lopen. In veel groepen zijn one night stands voor vrouwen minder geaccepteerd dan voor mannen, daardoor kan het zijn dat vrouwen minder zin in seks met onbekenden hebben dan mannen. Dit verschilt ook weer heel erg binnen verschillende subculturen.
Psychische factoren: De meeste mensen hebben minder zin in seks als ze zich gestressed, boos, verdrietig en/of somber voelen en meer als ze zich vrolijk, ontspannen en/of verliefd voelen. Maar er zijn ook mensen die negatieve gevoelens juist afreageren met seks of die seks troostend vinden.
Sociale factoren: Je hebt meer zin in seks als dit op sociaal gebied goed zit. Dit betekent vooral dat je op je gemak moet kunnen zijn bij je sekspartner. Sommige mensen voelen zich heel gauw bij anderen op hun gemak, anderen alleen bij mensen die ze goed kennen. Binnen een relatie betekent het ook dat mensen minder zin in seks hebben als de relatie niet goed zit.
Seksuele factoren: Dit zijn bijvoorbeeld seksuele aanrakingen, beelden en gedachten. Om zin in seks te hebben zijn vrouwen hiervan iets sterker afhankelijk dan mannen. Dat betekent dat een man iets vaker dan een vrouw spontaan zin in seks heeft, en dat vrouwen soms pas zin krijgen als ze al even bezig zijn met zoenen&knuffelen.

Dit geldt allemaal voor mensen, overigens; hoe het met kippen zit weet ik niet.
(bronnen, voor wie dat wil weten: Hengeveld - Behandelingsstrategiën voor seksuele disfuncties; prof. dr. Weijmar Schultz - verschillende colleges over seksualiteit)

Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 07:58.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 18:35
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
juno schreef op 05-04-2007 @ 16:53 :
Type nou de i en de j als je een lange ij wilt schrijven, niet die griekse y.

Die is voor engelse woorden bestemd, thank you.
Als we dan toch aan het muggenziften zyn : het moet zyn : engelstalige, en niet engelse.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-04-2007 @ 08:54 :
Zal ik eens een mooie uitleg geven over 'zin in seks'? ('libido' wordt door seksuologen beschouwd als een achterhaalde freudiaanse term, waarom weet ik ook niet).
Zin in seks wordt bepaald door biologische, culturele, psychische, sociale en seksuele factoren.

Biologische factoren: Het is inderdaad afhankelijk van testosteron. Maar het is geen kwestie van: hoe meer testosteron, hoe beter. Je hebt een bepaalde drempelwaarde aan testosteron nodig. Zit je onder die grens, dan heb je helemaal geen zin in seks. Zit je erboven, dan is het afhankelijk van de andere factoren. Er zijn inderdaad meer vrouwen dan mannen die onder het 'testosteronminimum' zitten en dus helemaal geen zin in seks hebben, maar alsnog zitten bijna alle vrouwen van 15-50 jaar er boven.
Culturele factoren: Je hebt minder zin als je je in een situatie bevindt waarbij het door de maatschappij niet wordt geaccepteerd als je seks hebt. De meeste mensen hebben bijvoorbeeld vaker zin in seks als ze thuis met hun partner zijn, dan wanneer ze door een drukke winkelstraat lopen. In veel groepen zijn one night stands voor vrouwen minder geaccepteerd dan voor mannen, daardoor kan het zijn dat vrouwen minder zin in seks met onbekenden hebben dan mannen. Dit verschilt ook weer heel erg binnen verschillende subculturen.
Psychische factoren: De meeste mensen hebben minder zin in seks als ze zich gestressed, boos, verdrietig en/of somber voelen en meer als ze zich vrolijk, ontspannen en/of verliefd voelen. Maar er zijn ook mensen die negatieve gevoelens juist afreageren met seks of die seks troostend vinden.
Sociale factoren: Je hebt meer zin in seks als dit op sociaal gebied goed zit. Dit betekent vooral dat je op je gemak moet kunnen zijn bij je sekspartner. Sommige mensen voelen zich heel gauw bij anderen op hun gemak, anderen alleen bij mensen die ze goed kennen. Binnen een relatie betekent het ook dat mensen minder zin in seks hebben als de relatie niet goed zit.
Seksuele factoren: Dit zijn bijvoorbeeld seksuele aanrakingen, beelden en gedachten. Om zin in seks te hebben zijn vrouwen hiervan iets sterker afhankelijk dan mannen. Dat betekent dat een man iets vaker dan een vrouw spontaan zin in seks heeft, en dat vrouwen soms pas zin krijgen als ze al even bezig zijn met zoenen&knuffelen.

Dit geldt allemaal voor mensen, overigens; hoe het met kippen zit weet ik niet.
(bronnen, voor wie dat wil weten: Hengeveld - Behandelingsstrategiën voor seksuele disfuncties; prof. dr. Weijmar Schultz - verschillende colleges over seksualiteit)
Heh, dankje. Daarmee ben ík in ieder geval helemaal verklaard.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 19:16
Verwijderd
wat vind je van sex voor het huwelijk!
Niets mis mee, zolang je het allebei wil is het prima.

als je sex hebt voor het huwelijk, hoe lang wacht jij met sex als je een vriendje heb?
Totdat het goed voelt om met elkaar seks te hebben. Maar meestal is dat gevoel er al, anders had ik geen relatie met diegene genomen.

Heb je allang sex gehad voor jullie een relatie kregen, of wacht je nog jaren?
Hooguit 1 week voordat we een relatie kregen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 02:52
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2007 @ 22:15 :
Heh, dankje. Daarmee ben ík in ieder geval helemaal verklaard.
En tegelykertyd ook tegengesproken
"Dat betekent dat een man iets vaker dan een vrouw spontaan zin in seks heeft" is in contrast met jouw waanidee dat vrouwen evenveel/vaak sex willen als mannen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 06:16
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 12-04-2007 @ 03:52 :
En tegelykertyd ook tegengesproken
"Dat betekent dat een man iets vaker dan een vrouw spontaan zin in seks heeft" is in contrast met jouw waanidee dat vrouwen evenveel/vaak sex willen als mannen.
Lijkt me gemiddeld. Als in, over het algemeen hebben mannen meer zin, maar sommige vrouwen (zoals Morgan ) hebben meer zin. Er staat ook sowieso 'vaker spontaan zin'..er staat niets over zin in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 18:46
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Poggy schreef op 12-04-2007 @ 07:16 :
Er staat ook sowieso 'vaker spontaan zin'..er staat niets over zin in het algemeen.
Dus jy beweert dat zin krygen iets anders is dan spontaan zin krygen ?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-04-2007 @ 19:46 :
Dus jy beweert dat zin krygen iets anders is dan spontaan zin krygen ?
Ja duh. Je kunt ook zin krijgen doordat je vriend(in) (of iemand anders) je stimuleert, dan is het niet 'spontaan zin krijgen' maar wel 'zin krijgen' he.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:19
Verwijderd
Inderdaad..spontaan zin krijgen is imo zin krijgen zonder dat daar een (relevante) prikkel voor nodig is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:22
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Poggy schreef op 13-04-2007 @ 22:19 :
Inderdaad..spontaan zin krijgen is imo zin krijgen zonder dat daar een (relevante) prikkel voor nodig is.
Een prikkel van binnenuit meestal.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:48
Ferrywoman
Ferrywoman is offline
Ik heb me gewoon zo ingesteld: ik wil zo lang mogelijk maagd blijven dus ook als ik een vriend heb, bv als ik 6 maanden verkering heb wil ik toch nog geen seks toch ik er echt aan toe ben en niet zo van nu moet et
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:48
Verwijderd
@ Stefanie: Dat bedoel ik ja
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 00:48
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-04-2007 @ 19:49 :
Ja duh. Je kunt ook zin krijgen doordat je vriend(in) (of iemand anders) je stimuleert, dan is het niet 'spontaan zin krijgen' maar wel 'zin krijgen' he.
By het spontaan zin krygen, heb je ook altyd een stimulatie, in de vorm van een ged8e, beelden, ...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:27
Bt0el__
Bt0el__ is offline
In sommige gelofen mag je geen sex hebben voor het huwelyk
( islam ) .. maar de meeste mannen doen het wel Omdat by hethuwelyks nacht merk je togh niks by een man .. maar by een vrouw wel als ze ontmaagt is dat kun je dan ziien .. en voelen !
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Bt0el__ schreef op 14-05-2007 @ 14:27 :
( islam ) .. maar de meeste mannen doen het wel Omdat by hethuwelyks nacht merk je togh niks by een man .. maar by een vrouw wel als ze ontmaagt is dat kun je dan ziien .. en voelen !
Je kan bij een vrouw nooit met zekerheid zeggen dat ze geen maagd meer is; dat maagenvlies kan ook oprekken door andere zaken. Tampons bijvoorbeeld. Dus het kan best zijn dat het lijkt alsof een vrouw geen maagd meer is, terwijl ze dat wel nog is. Daarom gebruikten vrouwen vroeger ook sponsjes met bloed tijdens de huwelijksnacht; dan wisten ze zeker dat ze zouden bloeden, want men dacht toen dat vrouwen die niet zouden bloeden geen maagd meer waren. En aangezien niet iedere maagd bloedt tijdens de ontmaagding, gebruikten dus ook maagden die sponsjes.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:06
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Ferrywoman schreef op 13-04-2007 @ 22:48 :
Ik heb me gewoon zo ingesteld: ik wil zo lang mogelijk maagd blijven dus ook als ik een vriend heb, bv als ik 6 maanden verkering heb wil ik toch nog geen seks toch ik er echt aan toe ben en niet zo van nu moet et
blij dat sommige mensen nog verstand hebben
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:02
Verwijderd
Verstand my ass

Maar blijf posten
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Griekse Y= lange ij, luie muts.

en niet alleen in de Islam is het verboden om seks voor het huwelijk te hebben. Ook het Christendom kent die plicht, alleen doet bijna geen enkele christen daar nog aan...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:09
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
A - lulkoek (menstruatie/masturbatie/überhaupt niet te voelen)
B - niet alleen de islam
C - leer spellen
Oud 14-05-2007, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 14-05-2007 @ 18:39 :
Griekse Y= lange ij, luie muts.

en niet alleen in de Islam is het verboden om seks voor het huwelijk te hebben. Ook het Christendom kent die plicht, alleen doet bijna geen enkele christen daar nog aan...
Die plicht is een interpretatie van de bijbel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 14-05-2007 @ 19:42 :
Die plicht is een interpretatie van de bijbel cq koran.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:50
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 14-05-2007 @ 19:45 :
boeken deugen en houden je alleen maar dom
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:54
Verwijderd
Je hebt er vast een hoop gelezen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:56
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 14-05-2007 @ 19:54 :
Je hebt er vast een hoop gelezen.
eigenlijk niet...voor school hadden we ook nooit boeken nodig
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:56
Nona
Nona is offline
Voor de duidelijkheid: mensen die ontopic posten worden door iedereen gaaf, intelligent en mooi gevonden.

Regels voor berichten