Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee dat is ook het probleem, ik vind niemand echt extreem verdacht, maar Grl ook niet. Alleen viel het me op dat Trophus erg makkelijk met mijn theorie meeging, terwijl mijn theorie dus niet kon kloppen (dat had ik zelf natuurlijk ook over het hoofd gezien). Maar goed, ik vind het zelf ook vaak moeilijk om met goede theorieën te komen en niet alleen met anderen mee te gaan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stem op Wammus, omdat ik me afvraag of Flyaway als verrader op een wolf stemt die al één stem heeft. Dat maakt grl voor mij minder verdacht dan Wammus.
Verder houd ik, mocht Wammus toch onschuldig zijn, Archont een beetje in de gaten, omdat hij ineens wel heel makkelijk mee ging op Wammus. Normaal is hij wat eigenwijzer, heb ik het idee. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hiervoor had ik zelf geen tijd (weekend drukbezet) om dit uit te typen. Ik wil volgende keer nog wel hetzelfde typen maar dan gaan jullie weer zeuren over mijn te hoge postaccount ![]() Citaat:
Ik vind grl's verhaal alleen moeilijk te bevatten aangezien ik het een onlogische actie zou vinden van FlyAway (vrij ervaren speler, meerdere malen spelleider geweest én dus een ervaren verrader). Laatst gewijzigd op 23-11-2009 om 15:05. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Fizzle mijn uitleg waarom je warrig en raar (wolfachtig?) post:
Citaat:
Citaat:
Nu vraag ik mij af, en niet op trophus te beschermen want die heb ik óók al genoemd betreft niet doorgeven stem, maar hij post wel een theorie. Jij 2 replys voor de bovenstaande zeggen op een logische manier waarom grl onschuldig zou kunnen zijn (hier kan ik mij wel in vinden) en dan precies 2 replys later zeg jij dat je toch maar op haar stemt. Dit is gewoon verdacht, draaikonterig, warrig en wolfachtig. (je hebt vaker fouten gemaakt toen je wolf was) Daarnaast vind ik het raar dat je het zo persoonlijk opvat (wolf die baalt dat verrader eruit is?) dat FlyAway eruit ligt. Daarnaast reageer je in 3 lange reply's níet op het feit dat Wammus verdacht is. En ik ben eerlijk gezegd wél benieuwd waarom Trophus verdacht is, misschien dat jij mij hierdoor meerdere inzichten kunt geven in dit spel? ![]() Het enige wat ik zie is dat hij niet zijn stem heeft doorgegeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp throphus verdachtmaking niet grl vind ik onlogisch wammus is voor mij dus een logische keuze, ik zal dan ook op hem stemmen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Is trophus trouwens een neiuweling of vrij ervaren? Het jammere is wel dat hij een meeschaper is. Voor dat mag iemand best gestraft worden. Persoonlijk heb ik meer een hekel aan de ''stille'' ![]() Maar ik zou graag jullie theorieen willen weten waarom trophus? Want die op grl (ook la is het onlogisch) of wammus (logische keus) zijn op meer dingen gebaseerd lijkt mij? Of zit ik zelf nu helemaal verkeerd te denken? Citaat:
![]() Daarvoor vind ik mijn eigen theorieen veels te goed, haha ![]() Mijn stem gaat ook naar Wammus. (hierboven beschreven) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind reverse theorieen altijd een beetje slap. Daar kan iedereen mee komen. Want dat is een makkelijke theorie.
Ik twijfel nu. Want ik maak wel vaker 'foutjes', dat mensen mijn stem of reactie zien als verdacht, terwijl ik gewoon oprecht en netjes probeer te spelen. Dan heb ik altijd zoiets: Jeetje wat heb ik nou weer fout gedaan?! Maar vind het in het geval van Wammus wel verdacht dat hij niet goed de reacties heeft gelezen nadat er een stemlijstje was. Dan kan ik jullie uitleggen waarom, maar ik ben dan weer in dubio of het eerlijk is om mijn persoonlijke relatie met Wammus te gebruiken voor een spelletje als dit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Voor de duidelijkheid ik stemde denk ik al als eerste op wammus.
Citaat:
![]() Mijn excuses en ik zal met een schone lei beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan snap ik nog wel waarom hij de eerste (echte) hangronde meeschaapt. Natuurlijk als hij het vaker gaat doen is het wel verdacht. Mijn stem naar Wammus is ook verstuurt! of er moet natuurlijk een grote ''breaktrough'' komen waardoor mijn mening anders wordt maar dan kan ik hem nog altijd veranderen ![]()
||
Citaat:
||
Oh ik heb vanaf de stemronde gekeken en alleen opgeschreven als er expliciet gezegt werd 'ik stem op'.
En dat van fizzle heb ik verkeerd gelezen Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Severus zou nou zeggen, dit is een manipulerende wolfactie ![]() ![]() (neehoor grapje ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het argument dat Trophus magere theorieën plaatst een beetje hm... flauw. We zijn pas net begonnen en dan heb je ook nog niet echt een basis om een theorie over heen te leggen. Daarom stem ik liever op Grl om eerder genoemde redenen dan Trophus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Ik zie niet in wat er zo verdacht is aan Wammus. En er zit voor een verrader geen enkel voordeel aan om in de eerste ronde op een wolf te stemmen, want het maakt haar (Flyaway dus in dit geval) niet minder verdacht. LL denkt daar anders over want hij postte:
Citaat:
![]() Het heeft weinig zin om een losse stem door te geven en dus stem ik op Trophus. Ik snap niet waarom je je stem niet bekend zou maken, ook al is het ronde 1. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Zombie nummer 2 spreekt zijn laatste woorden:
Jammer dat ik eruit lig, weer zo vroeg. Wat waren de redenen voor de wolven om mij op te eten? Was ik misschien op een spoor? ![]() Veel succes dorpelingen en andere goeierikken!
||
Citaat:
ik vind grls argument dat flyaway al op haar stemde voordat het duidelijk was dat ze opgehangen ging worden eigenlijk wel goed. van wammus is er nog niet veel reactie op de verdacht making? vind het wel lastig om een beeld bij iemand te krijgen die bijna niets zegt. kan je net zo goed op VeGs stemmen omdat die bijna niets zegt ik denk nog even na over wie ik verdacht vind, ik heb toch nog even voordat er weer gestemd moet worden?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
VeGs heeft nog niks laten weten hierom volgens mij :
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Uiteindelijk kwam ik gisteravond, bekaf, om kwart over 12 's nachts thuis. Vandaag heb ik de hele dag op stage gezeten. Ik kan nu pas het topic bekijken en doorlezen. Helaas moet ik over een kwartier weer weg zijn, dus echt goed doorlezen gaat vanavond, of morgen pas lukken. ![]() Mijn stem op Wammus is dan ook puur gebaseerd op het feit dat hij, voor zover ik op basis van vluchtig doorlezen kan bepalen, de meeste stemmen heeft. Ik ben geen voorstander van gelijkspel zo vroeg in het spel, dus vandaar... PS. Roxie Hart! Gaaf! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Grl:
Lucky Luciano Fizzle Fluffy Batave Wammus Wammus: Archont Grl Absinthe JasperD Trophus Abzg VeGs Trophus: Toddish Allure Kleinmeisje Onbekend: test-out.com (reden niet op wammus willen stemmen ofzo??), Laatst gewijzigd op 23-11-2009 om 19:57. Reden: Namen toegevoegd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 deel 2 Verwijderd | 266 | 12-12-2009 15:45 | |