Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ik had een behoorlijke kankeravond op m'n werk. Ik was met een collega die totaal niet sociaal is. Als ik avonddienst met haar heb dan zie ik haar haast de hele avond niet, terwijl ik met andere collega's alles samen doe, zoals opruimen, koffie delen en eten.

Zij helpt altijd 2 bepaalde personen, alle keren dat ik met haar tot nu toe heb gewerkt. Ik was die gister dus voorbij gelopen omdat ik er vanuit was gegaan dat zij die zou helpen (lijkt me logisch).
Belt ze een half uur later helemaal geirriteerd op waarom ik die mensen niet heb geholpen en waarom ik er vanuit ga dat zij dat altijd doet. en ze zei iets van 'we werken samen en helpen elkaar'.
please hoor, ze laat mij al die kankerzooi benenden ALTIJD alleen opruimen en mij de hele koffieronde in m'n eentje lopen.

Maar vandaag heeft ze dus 'wraak' op me genomen, want dat is haar manier van leven blijkbaar, zelfs bij bewoners waar ze mot mee heeft zegt 'wacht maar, ik ga die persoon morgen echt pakken'.
Ze heeft mij ALLES laten doen, ik had me hierop al voorbereid maar die gore triomfantelijke blik die ze me de hele tijd gaf, kinderachtige stinkhoer.
Ik heb niks laten merken en gewoon het werk gedaan. Ik zit er ook helemaal niet mee om alles te doen, maar gewoon die manier waarop...En dan ben ik natuurlijk weer de uitzendkracht met de zwakke positie waar men lekker makkelijk misbruik van kan maken.

Ik huil niet zo snel maar eenmaal thuis moest ik heel hard janken.
Godver Pip.

Ik ga met je mee om haar te klappen hoor, zeg maar wanneer!
Advertentie
Oud 10-11-2010, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*verhaal*
Wat een grafkkhoerensnol!

Ik zou 'r buiten het werk om effe met d'r bek langs een muur schaven en zeggen dat ze niet met je moet fukken omdat ik dan één voor één al d'r vingertjes breek.

Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ahahaaaa.

Je 'before'-plaatjes doen het niet, trouwens.
Oh, mijn plaatje doet het ook niet, zie ik. Hier:

:duckface:
Verwijderd
Citaat:
Neen.
Waarom niet?
Oud 10-11-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik had een behoorlijke kankeravond op m'n werk. Ik was met een collega die totaal niet sociaal is. Als ik avonddienst met haar heb dan zie ik haar haast de hele avond niet, terwijl ik met andere collega's alles samen doe, zoals opruimen, koffie delen en eten.

Zij helpt altijd 2 bepaalde personen, alle keren dat ik met haar tot nu toe heb gewerkt. Ik was die gister dus voorbij gelopen omdat ik er vanuit was gegaan dat zij die zou helpen (lijkt me logisch).
Belt ze een half uur later helemaal geirriteerd op waarom ik die mensen niet heb geholpen en waarom ik er vanuit ga dat zij dat altijd doet. en ze zei iets van 'we werken samen en helpen elkaar'.
Wat heeft ZIJ dan gedaan gisteren, als ze die 2 personen niet heeft geholpen?
Oud 10-11-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Godver Pip.

Citaat:

Ik zou 'r buiten het werk om effe met d'r bek langs een muur schaven en zeggen dat ze niet met je moet fukken omdat ik dan één voor één al d'r vingertjes breek.

Of dit natuurlijk
Oud 10-11-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Wat een kutwijf zeg Goed dat je niks hebt laten merken, maar kan me voorstellen dat je je er even goed kut over voelt.
ja en ik sta gewoon machteloos, want zij is op dat moment de 'baas'.
Citaat:
Aw, Pip. Wat een zuur wijf Lijkt het je niks om (part-time) bij een vaste zorginstelling te gaan werken? Eventueel naast het uitzendwerk. Dan krijg je in elk geval op één plaats meer respect van je collegae, want je hebt je wel vaker beklaagd over hoe uizendkrachten behandeld worden binnen de zorg.
ja daar zit ik soms ook over te denken, om dat te doen voor 2 vaste avondjes. Maar dat ligt wat gecompliceerd om redenen die ik hier niet ga noemen, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel.
En dat gekanker van die vaste mensen overal over uitzendkrachten begint me ook de keel uit te hangen. Uitzendkrachten hebben heel negatief imago volgens mij, omdat er dus een paar debielen tussen zitten blijkbaar die de kantjes er vanaf lopen. Soms ben ik echt heel moe van dat zogenaamde 'jezelf bewijzen' iedere keer.
Ik doe gewoon mijn werk, ik vind het niet erg om miljoen dingen te doen (als ik om de paar uur maar ff een sigaretje kan roken vind ik alles best ) en ik werk hard, ben aardig voor de mensen, ben bereid alle smerige klusjes op te knappen boeit me geen reet.
Krijg bijna altijd te horen dat mensen prettig met me hebben gewerkt, en vaak complimenten van de bewoners.
maar als je ziet hoe vaste medewerkers je bekijken als je binnenkomt (daar heb je weer zo'n onervaren uitzendkutje), en je beter gaan behandelen als je je werk goed doet, ja daar word ik weleens doodmoe van.

Citaat:
Godver Pip.

het is een negerin van 1.90 m met nogal brede schouders
Oud 10-11-2010, 23:07
Verwijderd
godver pip, wat een grafmens ik vind jouw werkhouding ofzo trouwens echt bijzonder tof
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar ben ik niet bang voor.
Bring it on BEEYATCHHHHHH!!!!

edit: Negerinnen houden van kip, mss kan je 'r omkopen?
Verwijderd
Citaat:

Oh jeetje!!!
Ja, dan maar niet, want ik ben echt een meisje als ik 'vecht'. Ik slaak gilletjes en deins zelf heel de tijd terug, dus dat wordt niks, huhuhu.
Oud 10-11-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:

Citaat:

Citaat:
Wat heeft ZIJ dan gedaan gisteren, als ze die 2 personen niet heeft geholpen?
ik zei tegen haar dat ik er meteen aan zou komen om die mensen te helpen en mij heel nederig opgesteld met excuses en alles, maar ze zei 'laat maar, ik doe het zelf wel'.
Oud 10-11-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
*doet moeite om geen opmerking over kip te maken*
Oud 10-11-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
godver pip, wat een grafmens ik vind jouw werkhouding ofzo trouwens echt bijzonder tof
Ik zou mezelf ook aannemen als ik bij mezelf zou solliciteren.

Citaat:

edit: Negerinnen houden van kip, mss kan je 'r omkopen?
Citaat:
Oh jeetje!!!
Ja, dan maar niet, want ik ben echt een meisje als ik 'vecht'. Ik slaak gilletjes en deins zelf heel de tijd terug, dus dat wordt niks, huhuhu.
jij maakt nog wel een kans denk ik, sorry stefenootje denk dat ze jou met 1 beweging tegen de vlakte heeft
Oud 10-11-2010, 23:13
Verwijderd
elmer zei nog van 'ja je kunt ook met de manager praten...oh nee wacht' ;d;;D:
Oud 10-11-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
:
jij maakt nog wel een kans denk ik, sorry stefenootje denk dat ze jou met 1 beweging tegen de vlakte heeft

Een racist én slap worden genoemd, wat een avond!
Oud 10-11-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ja daar zit ik soms ook over te denken, om dat te doen voor 2 vaste avondjes. Maar dat ligt wat gecompliceerd om redenen die ik hier niet ga noemen, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel.
Ah zo. Nou, in dat geval, als je maar lang genoeg uitzendwerk doet dan krijg je volgens mij vanzelf een keer een vaste baan aangeboden in een van de plaatsen waar je vaak komt, misschien maakt dat verschil? Je doet goed werk en dat weten zij ook wel, dat valt op. En goede mensen zijn zeldzaam, bedrijven zijn vaak best bereid om daar moeite voor te doen als ze eenmaal goed door hebben dat iemand goed is. Als je denkt dat het verschil maakt als zij je de baan aanbieden dan zou ik zou eens subtiel een beetje laten vallen dat je best part-time zou willen werken, als je een beetje koffie aan het drinken bent met een leuke collega ofzo. Liefst een collega in een machtspositie.

Citaat:
*geld inzet op Trimm*
Oud 10-11-2010, 23:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap de mensen op mijn werk trouwens ook echt niet.
Ik was er gaan zitten om wat te lezen en wat koffie te drinken enzo en om sluitingstijd dacht ik: "Nou, ik ben er toch, ik help wel even met schoonmaken, dan kunnen zij ook eerder naar huis".

Dus ik heb het café schoongemaakt, alle tafeltjes afgedaan, stoelen op de tafels gezet, de verstopte gootsteen gefixt EN de gigantische stapels afwas weggewerkt...
Normaal horen we om 10 uur klaar te zijn, maar om 10 over 10 waren ze nog steeds bezig. Ze waren zelfs met z'n 5en (1 meer dan normaal) en ik hielp ook nog eens extra en toen zij allemaal al met hun jas aanstonden om weg te gaan, zag ik nog allerlei dingen die niet schoon waren en die hooguit 2 minuten duren om even af te vegen.
WAT DE FUCK hebben ze staan doen met z'n allen?!

Van de week werd ik ook al fucking kwaad, omdat ik in m'n eentje alles had staan doen en de rest lekker stond te giebelen en ze met z'n 3en een kassa stonden te tellen en ze nog geen vuilniszakje hadden verwisseld en toen was het meteen zo van "Jaaa, wat is er nouuuuuu?!"
En als ik dan een opmerkingen maak van "Hee, je kan ook lullen en poetsen tegelijk!" ben ik meteen weer een chagrijnige muts.

Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 23:24.
Oud 10-11-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:

Een racist én slap worden genoemd, wat een avond!
arme meid.
Citaat:
Ah zo. Nou, in dat geval, als je maar lang genoeg uitzendwerk doet dan krijg je volgens mij vanzelf een keer een vaste baan aangeboden in een van de plaatsen waar je vaak komt, misschien maakt dat verschil? Je doet goed werk en dat weten zij ook wel, dat valt op. En goede mensen zijn zeldzaam, bedrijven zijn vaak best bereid om daar moeite voor te doen als ze eenmaal goed door hebben dat iemand goed is. Als je denkt dat het verschil maakt als zij je de baan aanbieden dan zou ik zou eens subtiel een beetje laten vallen dat je best part-time zou willen werken, als je een beetje koffie aan het drinken bent met een leuke collega ofzo. Liefst een collega in een machtspositie.

*geld inzet op Trimm*
mja ik heb in het verleden heel vaak gevraagd aan die managers die zo lovend waren over mij of ze me vast wilden aannemen, maar dat is nooit gebeurd.
En ik zou ook bij een andere organisatie gaan werken dan deze. Ik heb een paar jaar terug weleens in leuke huizen in scheveningen gewerkt, ik ga eens even op hun site kijken. En misschien ook even kijken voor voedingsassistente in ziekenhuizen, dat vond ik een van de leukste baantjes die ik heb gehad.
Oud 10-11-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik snap de mensen op mijn werk trouwens ook echt niet.
Ik was er gaan zitten om wat te lezen en wat koffie te drinken enzo en om sluitingstijd dacht ik: "Nou, ik ben er toch, ik help wel even met schoonmaken, dan kunnen zij ook eerder naar huis".

Dus ik heb het café schoongemaakt, alle tafeltjes afgedaan, stoelen op de tafels gezet, de verstopte gootsteen gefixt EN de gigantische stapels afwas weggewerkt...
Normaal horen we om 10 uur klaar te zijn, maar om 10 over 10 waren ze nog steeds bezig. Ze waren zelfs met z'n 5en (1 meer dan normaal) en ik hielp ook nog eens extra en toen zij allemaal al met hun jas aanstonden om weg te gaan, zag ik nog allerlei dingen die niet schoon waren en die hooguit 2 minuten duren om even af te vegen.
WAT DE FUCK hebben ze staan doen met z'n allen?!

Van de week werd ik ook al fucking kwaad, omdat ik in m'n eentje alles had staan doen en de rest lekker stond te giebelen en ze met z'n 3en een kassa stonden te tellen en ze nog geen vuilniszakje hadden verwisseld en toen was het meteen zo van "Jaaa, wat is er nouuuuuu?!"
En als ik dan een opmerkingen maak van "Hee, je kan ook lullen en poetsen tegelijk!" ben ik meteen weer een chagrijnige muts.

ik mag jou wel dit probleem krijg ik ook voor mijn kiezen, en dit is ook mijn instelling
Oud 10-11-2010, 23:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik mag jou wel dit probleem krijg ik ook voor mijn kiezen, en dit is ook mijn instelling
Fenks! Het is toch logisch dat je allemaal helpt zodat iedereen optijd klaar is? En hoe moeilijk is het om even om je heen te kijken of je nog vlekjes/kruimels ziet?

edit: Oh ja, Ze hadden me ook nog eens geen gratis drankje gegeven EN geen broodjes/cakejes meegegeven, terwijl zelfs de nieuwe schoonmaakster wel een tas vol kreeg.
En ik had GVD zelfs nog een zak warme oliebollen voor ze meegebracht. Tyfuslijers.
Oud 10-11-2010, 23:27
Verwijderd
haha automatisch heb ik al 2 sites van uitzendbureaus afgezocht :')

edit : die hebben natuurlijk soms ook vaste dingen!
Oud 10-11-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Fenks! Het is toch logisch dat je allemaal helpt zodat iedereen optijd klaar is? En hoe moeilijk is het om even om je heen te kijken of je nog vlekjes/kruimels ziet?

edit: Oh ja, Ze hadden me ook nog eens geen gratis drankje gegeven EN geen broodjes/cakejes meegegeven, terwijl zelfs de nieuwe schoonmaakster wel een tas vol kreeg.
En ik had GVD zelfs nog een zak warme oliebollen voor ze meegebracht. Tyfuslijers.
dubbele herkenning.
nee, triple, ik word gewoon genegeerd als ik na mijn werk wat wil drinken. als enige.
ook horeca?
Oud 10-11-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
mja ik heb in het verleden heel vaak gevraagd aan die managers die zo lovend waren over mij of ze me vast wilden aannemen, maar dat is nooit gebeurd.
En ik zou ook bij een andere organisatie gaan werken dan deze. Ik heb een paar jaar terug weleens in leuke huizen in scheveningen gewerkt, ik ga eens even op hun site kijken. En misschien ook even kijken voor voedingsassistente in ziekenhuizen, dat vond ik een van de leukste baantjes die ik heb gehad.
Och, door dat met die managers zou ik me niet laten ontmoedigen, het is ook een kwestie van timing. Waarschijnlijk hadden ze toen gewoon geen vaste part-timers nodig, of ze hadden al iemand anders op het oog. Anders hadden ze je meteen aangenomen, want uitzendkrachten zijn duurder dan vaste medewerkers, omdat het bedrijf ook geld moet geven aan het uitzendbureau enzo. Geef het tijd en het komt wel goed Al kan ondertussen zelf zoeken naar iets als voedingsassistentie geen kwaad, natuurlijk.
Oud 10-11-2010, 23:31
Verwijderd
Haha, eerst zit ik te zeiken dat niemand iets post, nu ben ik weer een beetje te aangeschoten om jullie lappen tekst door te spitten, het is ook nooit goeeeeedddd!!!11
Oud 10-11-2010, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
dubbele herkenning.
nee, triple, ik word gewoon genegeerd als ik na mijn werk wat wil drinken. als enige.
ook horeca?
Starbucks.

Normaal zijn ze heel lief hoor, maar vanavond vond ik het gewoon écht stom. Ok, ik was officieel niet aan het werk, maar ik had die avond al voor 9 euro aan drankjes betaald (dus ik had niet al gratis drankjes lopen scoren) en ik heb alles gedaan.
Oud 10-11-2010, 23:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Starbucks.
Bij dat woord, kwam er een hemels licht op mijn scherm..

Verwijderd
Citaat:
Starbucks.
Verwijderd
Citaat:
Haha, eerst zit ik te zeiken dat niemand iets post, nu ben ik weer een beetje te aangeschoten om jullie lappen tekst door te spitten, het is ook nooit goeeeeedddd!!!11
zucht .. je bent look best wel cute hea ..
Oud 10-11-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
zucht .. je bent look best wel cute hea ..

Als je dat gedrag cute vindt, dan kan je je lol op met me!
Verwijderd
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, je hebt wel echt van dat soort typjes ja
Oud 10-11-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:

Als je dat gedrag cute vindt, dan kan je je lol op met me!

héb je eigenlijk wel een lief vriendje die goed voor je zorgt?
Oud 10-11-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, je hebt wel echt van dat soort typjes ja
Ik heb ze zelf nog nooit gezien omdat ik niet in dat soort zaken kom, maar als ze bestaan vind ik ze inderdaad heeeel irritant. Ga lekker thuis zitten laptoppen loser.
Oud 10-11-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:

Huh hoezo? Ben je bezorgd om me?

En ben jij ook zo'n forummer die niet weet dat ik al duisent jaar met LL heb?
Oud 10-11-2010, 23:37
Verwijderd
Ze zeggen wel eens dat dikke mensen gezellige mensen zijn, maar Ton Elias van de VVD lijkt me een dikke papzak die alleen maar ongezellig loopt te zeiken.
Oud 10-11-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:

7 maanden per vriendin, zei je?
Oud 10-11-2010, 23:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
So true.

Maar er zitten ook vaak studenten te lezen/leren of oude vrouwtjes die effe lekker willen zitten.
Aangezien de bucks de enige plek is op het station waar mensen kunnen zitten, krijgen we heel veel verschillende mensen. Dus niet alleen maar macbook hipsters.
Oud 10-11-2010, 23:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb ze zelf nog nooit gezien omdat ik niet in dat soort zaken kom, maar als ze bestaan vind ik ze inderdaad heeeel irritant. Ga lekker thuis zitten laptoppen loser.
Dat soort zaken ik voel me licht gediscrimineerd, op de een of andere manier.
Verwijderd
Citaat:
Huh hoezo? Ben je bezorgd om me?

En ben jij ook zo'n forummer die niet weet dat ik al duisent jaar met LL heb?
een tikkeltje
ik ben trots op mijn onwetendheid
Verwijderd
Citaat:
oh stop it
Verwijderd
Citaat:
Ze zeggen wel eens dat dikke mensen gezellige mensen zijn, maar Ton Elias van de VVD lijkt me een dikke papzak die alleen maar ongezellig loopt te zeiken.
Is dat die man die nu bij Pauw en Witteman zit?

Ik moet bij hem altijd denken aan
Oud 10-11-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Dat soort zaken ik voel me licht gediscrimineerd, op de een of andere manier.
Oh nee, ik oordeel er verder niet over hoor. Ik kom daar alleen nooit, drink geen koffie, en ben arm, dusja.
Oud 10-11-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-11-2010, 23:42
Verwijderd
On the day I was born the Grim Reaper smiled
He said I'll get you yet now you demonized child
But I's younger than all my brothers, You know it's all that's left of mine
Honey but I caught 'em, yeah I passed 'em, hon I left 'em, left with codine
and it's real, lord it's real yeah, one more time

Now I seem to recall when I's a young girl
How my joys and my happiness you know all seemed to whirl
but then somethings, honey sometimes, somehow it seems
Oh codine became so liked, it took my dreams
Hon and it's real, lord it's real yeah, one more time

It's the reason I breath honey, It's the reason I walk
It's the reason I sleep and the reason I talk
Yeah but soon my devotion will all be repaid
For codine will kill me honey, thats the bargin that we've made
and it's real, lord it's real yeah, one more time

And after I'm gone and this sad race is run
Guess I'll go down to hell where my life was begun
But there'll be somebody with me child that won't leave me alone
Oh codine'll be waitin' to punish my role
Hon it's real, lord it's real, one more time

Yeah and after I'm gone and the mornin' sets in
Don't you morn what I was girl nor'n what might have been
Morn my sad heart, honey my tear filled eyes
Morn the codeine that I need, that I crave, and I despise
Hon it's real, lord it's real, one more time
Yeah it's real, lord it's real, one more time
Oud 10-11-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
oh stop it

Citaat:
Laatst zag ik zo'n geval in de trein. Hij zat een Word-documentje te tikken. Verdacht.
Oud 10-11-2010, 23:43
Verwijderd
wie dit ook moeiteloos kan meezingen die moet ik meeten
Oud 10-11-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Is dat die man die nu bij Pauw en Witteman zit?

Ik moet bij hem altijd denken aan
[afbeelding]
Ja.
Ik moet denken aan Han Peekel.
Oud 10-11-2010, 23:44
Verwijderd
Maar Rep0l, waarom ben je bezorgd om me?
Oud 10-11-2010, 23:49
Verwijderd
ping
Oud 10-11-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Ik moet denken aan Han Peekel.
Wie is dat? Ik hoor namelijk wel vaker dat mensen daar mee worden vergeleken.
Dit is nu al de derde keer ;D
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten