Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet het niet zo goed! Volgens mij wel, maar volgens mij komt dat niet door mijn naam, want ik vind 'kat' helemaal niet klinken als het dier. Het dier heet in mijn hoofd 'kot'. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het niet zulke goede woorden - of ja, wel goede woorden, maar ze passen niet bij wat ze beschrijven. In mijn hoofd heten katten en poezen enzo altijd gewoon in het Russisch, net als dat een touwtje in mijn hoofd in alle talen gewoon 'touwtje' heet. En zoals dat 'nacht' altijd 'nuit' is. ![]() |
![]() |
|
Noh, crap! Poster zakt in de lijst omlaag, maar ik heb de lijst dichtgetimmerd omdat die ombuigdinkies allemaal waren afgebroken. Nu kan ik 'm dus niet meer open krijgen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes met op de gang slapen ![]() ![]() bij ons zou dat geen probleem zijn om naar boven te slepen bijna alle kaarten geschreven, ik heb er nog een paar over dan. 2 mensen krijgen geen meer, omdat ik daar een beetje in trouble lig, zonder dat het echt mijn schuld was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En toen ik ging verhuizen heb ik m'n moeder en twee vriendinnen opgetrommeld die hebben geholpen alles die drie trappen op te sjouwen. Niet echt een leuk klusje ![]()
|
![]() |
|
|