Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom maak je het dan niet écht equipment WW met die 2/2 waarmee je mag equippen als instant? Dat is pas bruut
![]() En de lions horen volgens mij ook in WWe, maar goed. Die 2/2 en de lions zijn ook al aardig prijzig dus... Ensnaring brige doe je toch al niets aan, als hij nul kaarten in zijn hand is, wat meestal het geval is met burning brige. En als hij er dan toch 1 of twee in zijn hand heeft, kun je ook alles equipen op 1 beestjes, aan vallen en dan als instant alles weer terug zetten. Maar sunstandart is imho suboptimaal als je ook equipment kan kiezen die het zelfde effect heeft en ook nog eens mee doet met je equipment theme. En speel anders gewoon Angelic Athem, een mana meer maar continue effect, ook op beurt drie. Denk je niet dat je met dat deck óf moet winnen voor beurt vijf, of een akroma's vengence/ wog moet happen? Snelheid ( goedkope beestjes ) is dus belangrijk, en aan de andere kant is het ook belangrijk dat je in het late spel blijvende druk kan uitvoeren via overgebleven equipments en skull clamp, zodat de control speler constant met antwoorden moet komen. Naja, doe wat je wilt, ik weet niet welke kaarten je hebt.. ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik heb dit deck van de week bedacht, maar nog niet uitgeprobeerd:
Trouwens, ik gebruik alleen Mirodin block en 8e editie kaarten, dus niet gaan zeiken omg gebruik toch brainstorm en timewalk (ofzo) 2 x obliterate 2 x oblivion stone 4 x darksteel ingot 4 x darksteel brute 2 darksteel colossus 2 x proteus staff 2 x darksteel pendant 2 x fireball 4 x thirst for knowledge 4 x assert authority 4 x override 2 x shatter 2 x pyrite spellbomb 4 x Darksteel citadel 4 x great furnace 4 x seat of the synod 2 x blinkmoth landje (naam kwijt) 5 x island 5 x mountain
||
Citaat:
Misschien toch maar die pyrite spellboms veranderen in aether spellboms trouwens ![]()
||
![]() |
Citaat:
Obliterate is echt een hele nare kaart, want op het moment dat jij acht mana hebt gemaakt met je deck, ben je opeens alles kwijt. En de kans bestaat dat je op het moment dat je hem kan spelen, óf al dood bent, of wel genoodzaakt bent om het board te resetten omdat je anders bijna dood bent. Heb je dan nog wel genoeg resources om afinity er wéér uit te racen ? Ik snap dat je darksteel artifacts overleven... Bovendien speel je slechts 2x obliterate en shatter. Als ik jouw was, zou ik er óf een snel combo deck van maken met zware disruption tegen affinity ( shatters en detonates.. Detonate op beurt 1 artifact landje kan zooo bruut zijn tegen de shaky mana base van afinity ), of of een héél snel combo deck van maken, alles voor de speed, en dan obliterates als nood hendel als de disruption van affinity je te veel word. Op zich is de obliterate wel beter dan ik eerst besefde... als je met drie mana sources overleeft, heb je al genoeg mana voor je combo. Talismans go ![]() In principe is de eather beter denk ik, want als je een beeste op het einde van iemands beurt bounced, dan win je twee beurten. Tof idee heur. Apprenticen tegen mijn Mirrodin-block affinity? Laatst gewijzigd op 14-02-2004 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
btw ik had geen zin om t hele topic te lezen dus weet nie of de meeting al is geweest lijkt me wel gaaf ook al heb ik een bagger elfdeck... ik kom verkleed als draco ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-02-2004 om 19:38. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens, iemand interesse om hier ook wat ruil-handel in op te zetten? Ik zoek nog wel wat kaarten, ben best bereid hier een lijst van kaarten in mijn ruilmap te plaatsen, eventueelmet foto's. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kwas 6e van de 20 ofzo. De top werd geroeleert door Aluren, Madness en Enchantress. ![]()
||
Citaat:
1) Sarnia, met 12 counterspells (Mana Leak, Override en Assert Authority/Dispersal Shield) 2) Aggro, met 6-8 counterspells (meestal Mana Leak en Override, soms Assert Authority) 3) Atogfinity met vrijwel geen counterspells, vanwege de vele rode en soms zwarte kaarten die erin zitten Zelf heb ik alleen ervaring met 2), maar 1) heeft over het algemeen de beste resultaten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hoor wel wat jullie zoeken en maybe dat er een ruil gesloten kan worden... overigens zoek ik ook nog wat commons en unc...maar ik zou zo niet weten welke dat zijn....zal het wel eens opzoeken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben op zoek naar een hele waslijst met kaarten, maar ik ben op het moment te lui om die lijst op te stellen. Wordt vervolgd. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zoek voorlopig vooral Leonin Shikari en ik heb nu ook geen zin om mijn hele lijst op te stellen ![]()
|
Ik ben op zoek naar:
3 Birds of Paradise 2 Demolish 4 Krosan Tusker 2 Creeping Mold 1 Rhox 1 Mind's Eye 2 Molten Rain Waarschijnlijk komt het er toch op neer dat ik ze allemaal in 1 x bestel bij iemand die een eigen winkeltje heeft. ![]() Waarom zijn die Llanowar Elves niet meer Type II? Klote WoTC, stelletje naaiers. Nu moet ik voor 45 pleuro aan birds gaan komen, anders ben ik totaal kansloos op het volgende toernooi. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar de elves zijn weg vanwege de keuze die bezoekers van magicthegathering.com hebben gemaakt. De keuze was: Utopia Tree + Llanowar Elves vs. BoP + Vine Trellis Ik geloof dat er 4% verschil zat in het voordeel van BoP. Oh ja, en ik heb wel een Rhox, 2 Creeping Mold en 2 Molten Rains voor je. Ik zoek: 3x Last Word 2x Leonin Shikari en ik kijk later wel wat mijn andere decks nodig hebben...
Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En groen is samen met blauw, wit en rood mijn favo kleuren. Daarom dus. Heeft er iemand wel eens tegen G/R Land destruction gespeeld? En zo ja, wat vond je ervan? Ik ben van plan dat op het volgende Type II toernooi te gaan spelen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet iemand hier trouwens of fastbond nog restricted is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Benfatto: Sorry, mijn verzameling gaat niet zo ver terug. Ik ben van het Invasion-heden tijdperk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben nu druk bezig mijn Burning Bridges Type 2 te krijgen, maar het gemis van kaarten als Barbarian Ring, Flame Burst en Browbeat is groot. Hier mijn decklist, ideeen/suggesties zijn meer dan welkom! Land: 16x Mountain 4x Great Furnace Spells: 4x Ensnaring Bridge 3x Pulse of the Forge 3x Pyrotechnics 4x Fireball 3x Shrapnel Blast 4x Pyrite Spellbomb 2x Pyroclasm 3x Electrostatic Bolt 4x Shock 4x Barbed Lightning 4x Carbonize 2x Lightning Blast |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooi zo. Ik ga meer voor een control deck dan voor een control-beats. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op een andere sidenote: Over een weekje of 2 schaf ik een boosterbox Invasion aan. Weer ff genieten van naar mijn mening het beste block van allemaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Saaie naam, kun je het niet Great Balls of Fire noemen ofzo? Oja, silver knight + Worship = genaaid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Great Balls of Fire is niet echt toepasselijk. En nog veel minder origineel. ![]() Overigens, silver knight + pyrite spellbomb = geen silver knight En ik heb Decree of Annihilation in de SB, dus das ook geen probleem. |
![]() |
|
Ik heb hier deze 2 kaarten
jasmine seer http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=6043 Zealots en-Dal http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=15124 ik vroeg me af, gelden plains als witte kaarten ?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat maakt de kaart al redelijk nutteloos. Wat heb je aan 1 leven per beurt als je 4 mana betaalt voor een 2/4 creature? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens gaat mijn voorkeur toch uit naar Soul Warden (multiplayer --> woo hoo! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hier in Breda hebben ze de winkel "Labyrint Breda" waar het een en ander aan magic (en andere spellen) wrdt gespeeld. Ow... wellicht ook leuk om te weten, we spelen hier sinds een aantal maanden ook Magic arena. Hiervoor komen we op vrijdagavond bijeen in de winkel om een bepaald type te spelen. (grotendeels gebaseerd op fun en niet op winnen... heel belangrijk in mijn ogen) Mocht je eens interesse hebben (en dit niet te ver weg vinden) kom dan eens lang. (vrijdags is arena vanaf 18.45) Er komen geloof ik meerdere spelers uit Oisterhout, zal het eens navragen voor je. Anyway, voor de mensen hier, die spraken over Affinity, denk dat jullie een update nodig hebben, gezien er nu 3 versies van affinity worden gespeeld: 1. Control affinity (dus de 12 counters) 2. Aggro affinity (6-8 counters) 3.BRU Aggro affinity (0 counters... maar met 4 ravagers en 2 atogs en geen broodstars) Zelf speel ik category 2 en heb ik het geluk, dat ik aan 4 moxen ben gekomen (1 uit booster, 2 door draften gewonnen, 1 gerolen) Decklist als volgt: 4X Chrome Mox 4X Seat of the Synod 4X Great Furnace 4X Glimmervoid 3X Darksteel Citadel 3X Broodstar (heb er wel 4, maar 3 lijkt genoeg te zijn... 4 teveel) 1X Arcbound Ravager (wil ik nog wel 3 maal, voor degenen die hem weg doen) 4X Frogmite 4X Myr Enforcer 3X Talisman of Dominance 4X Pyrite Spellbomb 4X Aether Spellbomb 4X Thirst of Knowledge 4X Thoughtcast 4X Mana Leak 2X Vex 2X Assert Authority 2X Shrapnel Blast Maar gezien ik al weet dat dit deck aardig goed werkt, kan ik in volgende Magic Arena dagen gewoon een fundeck uitproberen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
But it ain't no lie, baby saai saai saai #1362 Verwijderd | 500 | 18-04-2011 21:57 | |
Games |
rpg's faassie | 32 | 12-01-2005 08:39 | |
Games |
Yu-Gi-Oh Power of Chaos rockidkid | 56 | 20-07-2004 13:44 | |
ARTistiek |
Magic the gathering Xanatos | 31 | 12-02-2003 13:36 | |
ARTistiek |
boek nodig voor literatuur arendo | 3 | 12-09-2002 17:34 | |
Games |
Aantal vragen over Magic: The Gathering FB | 5 | 26-04-2002 10:03 |