Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ga altijd twijfelen als mensen zeggen dat ze geen wolf zijn, vooral zo richting het eind van het spel toe. Maar dat moet ik gewoon ook niet doen, want zijn posts waren gewoon vaag en sommige sloegen echt als een tang op een varken. Dus ik ga nu ook op Barabas stemmen.
Misschien hebben de wolven Jurre gegeten omdat Mutsie en ik dachten dat we gegeten zouden worden en de tovenaar één van ons tweeën waarschijnlijk zou beschermen. Dus dan zou er een kans zijn dat er niemand werd gegeten. De kans dat de tovenaar Jurre beschermde was vrij klein omdat Jurre toch niet meer kon stemmen. En verder post hij/zij (dit keer mag je zelf kiezen wat je wil Jurre ![]() ![]()
|
Oke dus iedereen stemt vandaag op Barabas..dan ga ik mee want hij heeft inderdaad vage posts.
De weerwolven doen het echt goed zeg dit spel! Ik vind namelijk iedereen wel verdacht op Tink na door wat de ziener gezegd heeft natuurlijk. Complimentjes dus van deze onwetende dorpeling!
|
Tink zat in alle zakken van dokter Jörmungandr. Ze was op zoek naar de sleutels van het hek. Ondertussen zochten de anderen in de kasten, dozen en laadjes. Hanneke opende de kastlade waarin Barabas zich had verscholen. Hij zag er bang uit en had een pisvlek rond zn piemel. Direct begon hij te smeken en te slijmen. Hij beloofde ze de sleutels te leveren, als niemand hem wat zou aandoen. Tink sloeg hem het liefste in mekaar. Ze geloofde niks van die man en bovendien verdiende hij het niet ongedeerd weg te komen. 'Ik zal je harses inslaan', riep ze terwijl ze op hem afstormde. Wammus en Daboman wisten haar tegen te houden. 'Hij is onze enige weg hieruit', sprak Absinthe, 'we moeten hem in leven houden.'
Hanneke hielp Barabas opstaan. 'Dankjewel', stamelde hij. Hij ging de groep voor naar, wat hij zei, de sleutelkamer. Volgens hem hingen daar alle sleutels van het huis en het terrein daaromheen. Hij liep verschillende gangen door. Ze kwamen uit bij een gang die ze nog niet ontdekt hadden. Barabas draaide zich om. 'Hierachter zit de Sleutelkamer. Achter die deur daar.’ Hij wees met zijn wijsvinger naar de deur. Absinthe liep richting de deur. Ze legde haar hand op de kruk. ‘Wacht’, riep Tink. Ze vertrouwde het niet. ‘Laat Barabas maar eerst naar binnen gaan.’ Barabas baalde, hij had ze bijna kunnen opsluiten. ‘Goed. Ik ga eerst.’ Barabas opende de deur, de groep volgde hem naar binnen. De kamer hing inderdaad vol met honderden sleutels. De groep keek om zich heen. ‘Welke sleutel moeten we hebben?’, vroeg Tink. ‘Dat weet alleen de dokter, maar die is er niet meer helaas. We zullen de sleutels een voor een moeten proberen, ze zien er allemaal hetzelfde uit.’ Iedereen nam een handjevol sleutels van de muur. Barabas pakte stiekem een pistool , die hij had zien liggen op een tafeltje achter de deur. Hij controleerde of dat geladen was. Daarna richtte hij het pistool op de groep. ‘Geen beweging.’ De patiënten schrokken zich dood toen ze het wapen zagen. Behalve Tink. Zij liep heel stoer op hem af en hij schoot. Helaas voor Barabas, wist hij niet dat het pistool een valstrik was. Het pistool schoot de kogel in zijn eigen gezicht, dat meteen explodeerde. De uitslag:
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
Over Hanneke heb ik niet echt een mening. Misschien verstandig om de topics even door te nemen om te zien wie Barabas allemaal probeerden te verdedigen. |
![]() |
|
Aight
![]() Ik wil nog altijd graag Zoemzoem eruit. De laatste post (de laatste van de vorige pagina iig) noemt Barabas Allure nog snel. Wel iets om te onthouden (reverse? reverse-reverse?), maar eigenlijk heb ik mij ooit voorgenomen om de laatste posts van een verrader/wolf geen aandacht aan te besteden. Lentekriebel, mwah, ik sta een beetje neutraal tegenover haar.
||
Citaat:
|
Ik denk wel dat barabas een wolf genoemd heeft in zijn rijtje daboman, allure, lentekriebel. En aangezien ik van mezelf weet dat ik goed ben en ik allure toch wel vertrouw, blijft lentekriebel over. Allure moet haast wel goed zijn, want waarom zou de verrader anders zo ontzettend veel risico nemen? Is dat grl's stijl? Het lijkt me van niet, mede omdat ze barabas vrijsprak. Ik ga eens nazoeken of hetzelfde geldt voor testout.com, of zij ook niet ooit eens verdacht is gemaakt door barabas.
En dat zowel grl als barabas allure eruit willen vind ik ook wel verdacht, en als dan ook nog eens mijn verdachte lentekriebel dat wil...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmmm, niets qua barabas (die schaapt alleen maar
![]() Ik heb aan de hand van de lijstjes van Jurre nog gecheckt of de uitslagen nog wel kloppen als lentekriebel wolf is, en jawel hoor, dat klopt nog prima. Ik kwam wel nog dit tegen. Deze uitslag klopt niet meer nu barabas wolf blijkt te zijn. Het lijkt me sterk dat de ziener liegt dat ze veranderd heeft. Maar, als lentekriebel wolf is, klopt het weer. Ook stof tot nadenken (voor mij in ieder geval). hier noemt barabas hanneke schuldig, maar hier liep hanneke behoorlijk gevaar dat ze eruit gestemd zou worden. dit (plus voorgaande posts) is ook een interessante opmerking, maar ik weet nog niet zo goed wat ik eruit kan concluderen. Ik denk dat hij zich hier vergist of verspreekt. Dat wijst een beetje naar zoemzoem imo. Tot zo ver mijn bevindingen voor nu. @lentekriebel: ik denk dat dat was om Allure er eindelijk eens uit te werken en dat had waarschijnlijk nog gelukt ook als ze dorpeling was. Verder had ze niet door dat een van de eetrondes met 24 uur verlengd was en het lijkt me wel heel erg sterk dat een wolf dat niet door heeft.
Laatst gewijzigd op 24-10-2009 om 00:30. |
![]() |
||||
![]() |
Die vastberadenheid komt hier vandaan:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het vooral handig is om nu niemand verdacht te gaan lopen maken.
Wanneer er iemand verdacht is, die dorpeling is, zullen de weerwolven die er niet uit gaan stemmen, omdat die toch al verdacht is, en ze hopen dat wij die er dan de volgende ronde eruit gaan stemmen. |
![]() |
|
Ik zou ook graag nog even willen vermelden dat ik lentekriebel nog net even wat verdachter vind dan hanneke. En hoewel ik testout.com vertrouw, ben ik het niet met haar eens; ik vind dat je juist nog even je verdachten op tafel moet gooien als je vermoed dat je opgegeten gaat worden. Anders kan je niet meer zeggen wie je verdacht vind.
||
Goede zaak dat Barabas een weerwolf was.
![]() Wat betreft mijn verdere verdachten staat Daboman (nog altijd samen met Allure omdat hij haar vrijpleit) hoog op de lijst als bad guys. Dit voornamelijk omdat hij op de vorige pagina mij verdacht maakt zonder daarbij met een onderbouwing te komen. Hebben jullie die inmiddels al bij elkaar gefantaseerd of blijft het stil? Als ik dan in acht neem dat hij dit eerder ook al een keer gedaan heeft toen Archont eruit ging (Klik, klik deel 2) die naar mijn idee heel duidelijk onschuldig was is dit voor mij genoeg om je in m'n verdachtenlijst op te nemen. Archont zelf heeft hem al een keer verdacht van het zijn van de leerlingverrader (klik) en gebaseerd op zijn verhaal + de laatste ontwikkelingen zou het mij niets verbazen als hij slecht is. Citaat:
||
Citaat:
Het feit dat ik jou onder het kopje evilziener plaats geeft me overigens des te meer reden om allure te vertrouwen. Je zou de derde bad guy al zijn die haar eruit wil. Misschien zelfs al de 4e. Dikke nonsense, want zo slecht is allure ook weer niet als wolf, dus is het nogal ongeloofwaardig om haar van de groep te stoten. Ben zelf overigens erg benieuwd naar wat testout.com en mutsieprutsie gaan stemmen, die vertrouw ik nog. Het liefst zo dat de kans op gelijkspel zo klein mogelijk is, want zo veel mag er niet meer fout gaan. Wammus gaat hoogstwaarschijnlijk wel weer zo stemmen dat hij lekker met de lijstjes kan kloten. Misschien dat ik hem de volgende keer meer vertrouw als hij dat juist niet doet. Zelf ga ik hoogstwaarschijnlijk voor lentekriebel of hanneke. Ik weet het zo net nog niet, dat is dus ook afhankelijk van wat testout.com en mutsieprutsie doen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 |